Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. GP27 capata forma: https://www.gpone.com/en/2025/11/30/motogp/ducati-gp27-takes-shape-nicolo-bulega-heads-towards-first-tests.html Ceilalti ar face bine sa se grabeasca.
  3. Mda, mai e un pic. N-as fi pariat niciodată ca F1 va deveni cel puțin interesanta Si nu neapărat batalia din curse cat tampeniile/noroacele celor ce se bat pentru cupiță, iată, pana in ultima cursa. De mult n-am mai avut o ultima cursa in care 3 piloti sa aiba sanse la titlu. Eu cel puțin nu tin minte
  4. Am folosit ambele modele, dar pe V-strom 650 și 1000. Strict dpmdv, Road 6 sunt peste Trail 2, inclusiv pe ud. Dacă discutăm de iarbă, noroi, sunt praf ambele modele, dar pe forestiere sunt comparabile. Am folosit 3 seturi de Pirelli și două de Road (inclusiv un Road 5 pe spate), mie mi se par a avea aderență superioară. Vezi că Road 6 au cică trei tipuri de cauciuc pe suprafața de rulare: tare pe mijloc, moale între mijloc și margini și foarte moale pe margini (dacă am înțeles rău, să fiu scuzat).
  5. Azi
  6. gata pe azi! ajunge, diiii catre casa!
  7. shit happens oricand se poate intampla orice si se vede / s-a vazut clar, ca astia de la McLaren, pe langa faptul ca-s cam prostanaci, nici norocosi nu sunt! dpmdv sansele sunt cam 50 vs 35 vs 15%, Norris, Wax, Piastri va fi interesant oricum
  8. Vreau o parere de la cei care le-au incercat/testat pe ambele, sunt Michelin Road 6 mai bune ca Pirelli Scorpion Trail II (pe care eu le folosesc de cand au aparut si mi se par foarte bune), ma refer la aderenta pe uscat/ud, franare, stabilitate, inclinare pe curbe. Intreb asta pentru ca am vazut ca Michelin nu au profil pana la margine si nu stiu daca asta e ok pe ploaie sau ud pe jos.Multumesc anticipat.
  9. la cat de bine a mers moto aia pe multe tipuri de circuite - io zic ca de pilot are nevoie care sa stie sa fie sus si sa se bata cu MM si JM e unul din ei. si Q e unul din ei. ce sa mai vrei de la aprilia? cat sa mai evolueze? acu e momentul. asa zic si eu. daca nu incepeau anu asta incepeau la anu, deci mai pierdeau un an. e f util un an de tranzitie, se obisnuiesc pilotii cu noua configuratie de motor etc. nush frate, unii au niste idei f rigide pe aici si daca ei nu inteleg ceva = no bueno, n-avem ce discuta. chiar suprem a aratat gp25 la digia , de Peco nu mai spun. mm nu are nevoie de moto perfecta, ala e Peco. mm o face sa mearga. toti afara de MM si poate Pedro: daca moto nu se simte ok = papa rezultate.
  10. Da, m-a atentionat si @frigider. Uiteasem de accidentarea aia. Cam asa ar fi logic, sa nu ii mai prelungeasca. Sincer, in acest moment, cu tot talentul (indiscutabil), pe care il are, nu mi se pare un pilot de incredere, intr-un proiect in dezvoltare, ca cel de la Aprilia. Si el si Q sunt piloti carora trebuie sa li se dea motociclete gata dezvoltate Nu. Yamaha a gandit foarte bine. Fiind un proiect total nou, au nevoie de un an in care sa stranga date si sa inteleaga cum trebuie sa construiasca o motoreta in jurul unui V4. Tocmai pentru ca sunt un brand legacy, care nu a prea iesit din ale lui, acum trebuie sa experimenteze mai mult. Altfel ar fi plecat cu un handicap major in 2027. Desigur, asta nu anuleaza ce spui tu, anume ca au vrut si sa il pastreze pe Q, dar acum cred ca si-au dat seama si ei ca orice ar face, sa-l multumeasca, nu este de ajuns pentru frantuz. Omul vrea sa plece si da cu barda in munca unei intregi echipe de R&D. In felul asta, este evident ca proiectul stagneaza. Din punctul meu de vedere, cred ca in acest moment nici Yamaha nu il mai vrea cu orice pret, iar aducerea turcului ar putea fi interpretat ca un semnal, in acest sens. Mai rau! Big bangul, l-au adus in 2004, odata cu venirea lui Rossi. Italianul a ales acel motor, dintre doua (sau trei?) motoare, care i s-au pus la dispozitie pentru teste. De 15 ani a fost implementat pe R1. Daca gresesc, sa ma corecteze cineva mai bun cunoscator al istoriei motorizarilor Yamaha. Da, aici ai mare dreptate. Red mist este marea lui vulnerabilitate. Cum spui, isi pregateste cursele cu o minte rece, de killer, dar in curse, cand lucrurile nu merg conform planului initial, isi pierde controlul. Anul asta a aratat ca a mai imbunatatit putin aspectul asta, dar este drept ca nici nu a fost cineva capabil sa il combata. In teorie, doar asa poate fi batut, cum spui tu, dar in practica nu prea vad pe cineva capabil sa aplice teoria. Singura sansa este ca Ducati sa intre pe panta descendenta si sa ii mai poata oferi motoreta suprema.
  11. who's gonna do it? :)) degeaba avem pe grila piloti extrem de rapizi, chiar mai rapizi ca satana daca nu au materialul care sa le permita sa faca asta...
  12. JM s-a accidentat grav in anul de debut la Portimao - maini picioare rupte nasol (nu ca sa iti rupi 12?17?coaste nu ar fi grav) si tot a revenit.Nu asta e problema - problema e 1.daca se poate adapta pe Aprilia 2.daca il mai suporta Aprilia.Pt ca deja a dat cu oistea-n gard rau de tot si nu o data : prima oara cand s-a accidentat ca prostanacul in presezon fortand aiurea (dar aia hai sa zicem ca e scuzabila),a 2a oara cand s-a accidentat mult mai nasol la mana tot in presezon la motocross (aia nu prea e),si a 3a oara cand a vrut sa plece la LeMans dupa 5 etape declansand acea clauza de reziliere pe baza de moto neperformanta cand el nici nu incalecase vreodata respectiva motoreta in cursa. Deci Aprilia ar avea toate motivele din lume sa nu il mai prelungeasca la anul pt 2027. Eeeexact. Suspectez ca oamenii chiar s-au dat peste cap sa il convinga pe Q sa ramana cu acest V4 insa tot ceea ce au facut este sa isi arate limitele. Pe partea cealalta insa,si asteptarile lui Q in privinta lor sunt nerealiste - nu poti sa crezi ca un proiect cu totul nou facut de o companie atat de "legacy" care n-a mai venit cu ceva nou de la big-bang de...15?ani? va rupe norii.Deja daca ajungi sa crezi asa ceva,te minti singur,si cu nerusinare Nu mi s-a parut vulnerabil Marquez.Dimpotriva - a aratat (a cata oara?) cat de puternic este, atat pe circuit ridicand stacheta masiv dupa cum bine ai zis,si ca viteza pe un tur si ca ritm de cursa,mai ales ca adaptare la absolut orice materiale de concurs dar si ca pregatire a unui sezon dar si ca liant in cadrul echipei strangand pe absolut toata lumea in jurul lui. Isi pregateste toate cursele extraordinar,nu lasa nimic la voia intamplarii si nu da nici o sansa nimanui - e un ucigas cu sange rece ca sa zic asa. Singura vulnerabilitate a lui (am mai zis-o) mi se pare a fi faptul ca atunci cand lucrurile de pe pista nu merg conform calculelor lui prealabile,se precipita de multe ori mult peste limite incercand sa faca lucrurile sa "revina" la felul cum le gandise el in prealabil - gen daca stie conform graficelor studiilor prealabile etc ca are pace peste toti si are strategia sa conduca cursa din primele tururi si sa impuna ritmul si vine un zapacit ca Acosta si il depaseste desi e clar ca respectivul isi rupe gumele si nu are pace overall ca al lui,atunci forteaza de multe ori ca sa revina la ce calculase el in scenarii. Sau daca face o greseala in quali cade si nu isi indeplineste obiectivul dinainte calculat,iar o ia nitel razna. Eu cred ca doar asa poate fi batut - fortat sa greseasca.Problema cu aceasta strategie e ca trebuie sa fii mai rapid decat el macar pe perioade scurte nu pe toata cursa,insa asta s-a dovedit foarte problematic pt ceilalti pana acum.E foarte greu si la anul va fi si mai greu.
  13. Buna dimineata! Dii, dar mai incet.
  14. Din fericire astazi se gaseste palier "oversize", mai ramane de rezolvat doar alezarea atunci cand este cazul: https://alemotor.pl/silnik-m-72k-750-sv-c-22_51.html/s=10
  15. Ieri
  16. Adică nu a putut Gigi cu Tardozi sa ii dea ce a vrut ii da Rossi. E total exclus Peco sa ajungă la satelit ducati. La alt satelit teoretic da, la ducati nu. Ok e chestia aia cu familia vr46... Deci poate 1 % șanse sa se întâmple?
  17. Ruginel

    Honda SH 125i 2018

    Modelul de 350. Mi-a ajuns, trebuie sa il ridic de la dealer...cadoul de Craciun cum ar veni
  18. Corect! Am uitat aspectul asta. Pecco are contract si anul asta cu Ducati factory.
  19. Or fi ei cam aiuriti insa câte curse or sa poată strica într-un sezon
  20. Daca se mobilizeaza strategul sef ca la cursa asta, si ceilalti isi pastreaza cumpatul pana la final, se inscrie iar la vreun loc 5....
  21. este ca se bate cu MM pe moto de uzina. asta e cea mai mare problema. nimeni nu il bate pe MM pe aceeasi moto. (ma refer la campionat, nu 1 cursa / doua) dar il bate pe moto mai veche? (ok peco clar ar fi mers mai bine pe gp 24, hai sa vedem..) il bag pt ca daca nu ma insel in sezonul cand l-a ales uzina pe Basti JM s-a rupt super rau de tot atunci de a avut nu stiu cate oase rupte etc. apoi a revenit si a fost rapid , apoi campion mondial. deci il bagam. altii dupa buba la genunchi au fost de nerecunoscut. frate pleaca de la uzina sa ce? sa ii seteze ucio moto? sa se bata cu MM de la egal la inegal?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...