Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. v4-le asta inca era limitat binisor. poate in testul privat de marti sa fi dat drumu la niste mai multi caluti. si timpii aia nu ni-i spune nimeni, nu?
  3. Azi
  4. Un măgăruș bun și la un preț decent, dacă ar avea și RAR-ul trecut. Baftă!
  5. Ai uitat să spui că SWM e mai leșinată la putere și mai grea, dar astea sunt amănunte care nu contează.
  6. Fără supărare, dar ar fi făcut mai bine dacă se aplecau direct cu cercetarea și dezvoltarea asupra motorului de 850. Pe ăsta de 1000 l-au testat de câteva ori și nu știu cât și cum au înțeles despre el - sau cât și cum vor înțelege anul viitor - rezultatele par că îi contrazic, la fel și declarațiile piloților (evident, afară de Augusto, care a participat direct la proiect și nu putea să își dea singur cu Tesla în ouă). Odată cu trecerea la 850, în afara capacității cilindrice se vor schimba obligatoriu și alte variabile - s-a mai discutat despre asta. Dacă se apucau serios de cel de 850 cum a făcut competiția (mai ales Ducati), cred că aveau ceva șanse începând cu 2027. Așa, dacă pleacă și Fabio, parcă văd că vor fi din nou Cenușăreasa competiției.
  7. Aprilia, Moto Guzzi, Beta, Harley Davidson, Indian, etc-astea sunt ok? Nu pfaceam aluzie la farstbaic, cefemoto, sukida, etc. De fapt care este problema, deranjeaza ca am scris ca mai sunt multe alte marci ce trebuiesc luate in considerare? Sau deranjeaza ca am postat pe acest topic?
  8. Nu este o noutate, ce spune boss-ul de la Yamaha. S-a spus si aici pe forum, inclusiv eu am spus in mai multe randuri, care ar fi ratiunile pentru care este logic ca Yamaha sa vina, inca din 2026, cu un V4. Dar oare @Method intelege ce spune omul ala? Pentru el, strategia boss-ului Yamaha nu are nici o directie.
  9. Destul de promițător agregatul, dacă e cinstit jurnalistul (așa pare). Cea mai bună chestie e că nu s-a defectat nimic la motor și cutie, iar bonus- nu a consumat ulei. De apreciat!
  10. Buna dimineata! Pentru bucuresteni: Cum te îndeamnă medicii să votezi: Dermatologul: Dacă nu votezi, vei simți pe pielea ta efectele! Neurologul: Votează ca să scapi de dureri de cap! Anatomopatologul: Mergi la vot, că ne moare țara! Reumatologul: Votează cu spatele drept! Diabetologul: Votează pentru a scăpa de cei care te duc cu zăhărelul! Nefrologul: Să nu te piși pe el de vot! Pediatrul: Votează pentru binele copiilor tăi! Oftalmologul: Votează pentru un viitor mai clar! Psihiatrul: Mergi la vot, că altfel o iei razna! Gastroenterologul: Votează ca să scapi de greață! ORL-istul: Nu te culca pe o ureche, votează! Hematologul: Nu-ți face sânge rău și votează! Alergologul: Dacă te mănâncă, mergi să votezi! ATI-stul: Cea mai bună resuscitare a țării se face prin vot! Cardiologul: Mișcarea până la secția de votare face bine la inimă! Chirurgul cardiovascular: Votează cu inima deschisă! Infecționistul: Votează ca să scapi de paraziți! Ortopedul: Mergi la vot, să nu te doară-n cot! Ginecologul: E în sarcina ta să votezi! Endocrinologul: dacă votezi scapi de toate nodurile din gât! Stomatologul: Votează incisiv! Internistul: Eu nu știu de ce am ales specializarea asta, dar tu să alegi bine!
  11. Postez pentru un prieten fără cont: Piaggio X-Evo de 400 cc, fabricație 2009, 42.000 km, import Germania, neînmatriculat. Dotări: - injecție electronică, topcase original cu spatiu pentru 2 căști, închidere centralizată pe cheie, 2 spații de depozitare sub șa, frână dublă roată față, computer de bord, husă șa originală,etc Scuterul a fost achiziționat în 2017 la 33.000 km și a circulat de atunci doar in Germania. Proprietar în acte. Are carte service la zi și acte care dovedesc km și reviziile. În august a primit ulei și filtre (ulei + aer) noi, revizie furcă (ulei + simeringuri), bujie, rulmenți jug noi, revzie transmisie (role + curea). Anvelope Michelin in stare foarte bună, discuri și plăcuțe noi acum 3 ani. 2 seturi de chei disponibile. Toate actele pentru înmatriculare în regulă. Are careva zgârieturi pe partea dreaptă (așa a fost achiziționat). Consum de 3,5%. Nu schimb. Locație: Sibiu Preț: 1800 Euro (negociabil la fața locului) Contact: 0747551109 sau PM VID20251206100421.mp4
  12. Pentru cei care se intrebau de ce vine yamaha cu v4 acuma. The boss of Yamaha revealed that the moment they read the upcoming 2027 rules, they immediately understood their current engine setup wouldn’t cut it — pushing them to develop a V4 for the future. The V4 isn’t just about power — it’s a strategic move to adapt to upcoming regulations and stay competitive in a changing championship.
  13. Belea mare cu pasiunea moto care incepe cu Mobra,sunt cativa pe aici care asa s-au "infectat "si se "chinuie"de zeci de ani sa scape de "boala"si tratamentul e scump ca boala evolueaza in susul CmC si CP. Mobra e frumoasa asa cum a facut-o fabricantul. PS:Cu completarea profilului ai reusit ceva sau nu vrea sa "porneasca" !
  14. Eu am SWM SM500R 2024, l-am luat in Octombrie 2025 la 670km. Inca limitat la 25kw, pana la 2000km asa o las apoi o delimitez. Aceste motociclete sunt facute in ITALIA, ORASUL Varesse, langa Milano la +30km. Fabrica din Varesse si marca SWM sunt detinute de grupul industrial Shineray, adica sunt investitori chinezi pe fabrica si tehnologie europeana, in cazul monocilindrilor raciti pe lichid din gama lor de motociclete. Mai au copii de la Honda pt motoarele de 500cc 2 cil (pus pe GrandMilano si pe modelele cu atas numite Urban 500), apoi urmeaza alte doua copii Honda si anume 650cc monocilindru, copie de la motorul Hondei Dominator/FMX si 440cc copie dupa motorul de Honda XR400. De asemenea au copie dupa Harley Davidson 1200 V2, motorul de Sportster 1200, care este efectiv copy-paste SWM Stormbreaker 1200 la 9990euro "traiasca snobismul" brandului, domne imi cumpar Harley, sigur, te rog da 9990euro pe un Sportster 1200 SH vechi de 5ani, absolut logic. Traim in era globalizarii, aceasta speta pt SWM eu zic ca este de buna, ai nevoie de ceva ce nu gasesti in Romania, foarte frumos, cont pe Aliexpress, Temu, Fruugo si iti iei ORICE ai nevoie pt SWM, CFMoto, QJMotor, Benelli la preturi de foarte mult bun simt. Si daca iti iei piese de la Onda sau KTM in proportie de 80% tot in China/India/Turcia sunt facute, pt ca EU trebuie sa "salveze planeta" si multe topitorii au disparut, industria metalurgica, a fost desfiintata, in numele salvarii planetei, in EU a ramas teoretic centrul de design (ingineria) si linia de asamblare de tip Lego, ca industrie. Lucrez in industria mecanica si am activitate la nivel european, stiu foarte bine ce zic, mai ales in ceea ce priveste furnizorii de piese metalice ce trebuie turnate. Eu am cumparat si pt Yamaha 125 racit pe aer (Scorpa 125 TY), piese din China, la 25% din pretul pieselor de la Yamaha Ro, si calitatea pana acum a fost foarte buna, am cumparat, carburator, bujii, bobina de inductie, absamblu arbore kick-start etc etc. Exemplu, carburator 125cc la Yamaha 1300ron, Fruugo 270-300ron, aceeasi piesa mai, aceeasi piesa. Daca nu ai rabdare, poti gasi ORICE pe ebay Europe. Eu zic sa o cumperi fara stres. Recunosc ca si eu ma uit la ea, sa vina Mos Craciun cu SWM RS125R, in loc de Beta Alp 200, pt ca este la jumatate de pret aproape, iar rapprtul cal putere/kg este acelasi. Asculta-ma decat sa dai mai mult cu 1000e pe un cadavru japonez sau european pt ca scrie pe el 'Onda, Yamaha, sau KTM, rupt in jdemii de km vai mamica lui, vechi de 8-12ani, NU mai bine iti cumperi tu frumos ca un domn un produs nou la un pret absolut corect, prin prisma perceptiei comune bolnave, ca Onda e Onda si Yamaha e Yamaha? Dai 2650e acum, noua, mergi cu ea 1 an, doi linistit si daca e sa o vinzi peste 2 ani tot o dai cu 1500e, asa pt 1150e pierdere sa zicem in ani esti un domn si te bucuri de motocicleta, decat sa cumperi eu stiu ce cadavru japonez si sa stai pe forumuri, am o problema, ticaie, bocane, nu porneste, Dumnezeu stie ce probleme, date de uzura si vechime, dar...je m'excuse, Japoneza e japoneza domnule, pardon, absolut, si daca e de la marea schisma, ca an de fabricatie, japoneza e japoneza, foarte corecta si logica gandirea.....ce sa zic. Eu asa am salvat +1000euro la SWM SM500R 2024 nou domne 670km, Euro5 da,fata de cimitirul de pe piata din Romania de supermoto-uri ciobanite din enduro, (nu de fabrica sau derivate din motociclete de motocross, asa cum e la origini) motocicletae care sunt vechi de 10-15ani costa intre 5000e si 6000e, fara pompa de frana radiala, fara disc de 320mm pe fata cu grosime de 5mm, cu X sute de ore la bord, fereasca Dumnezeu. Dar je m'excuse inca o data, Onda e Onda Yamaha e Yamaha si KTM si e KTM domnule. Aceasta perceptie mai mult decat proasta/bolnava de a analiza un produs NU prin prisma solutiei tehnice oferite CI prin prisma unui rahat de brand, mort si reinviat de 2x in 15ani, a functionat ff bine in avantajul meu, cand am luat SWM-ul nou, si la fel de bine va functiona si pt tine. Vezi ce faci daca o iei sau nu, daca o iau eu, cred ca o sa imi aud ceva reprosuri acasa ca deh devine garajul mic, deja e mic. PS: Vezi ca la SWM RS125R 2024 daca nu are ABS, s-ar putea sa ai frane combinate, adica cand apesi pedala de frana(spatele) intra si frana fata, dar nu e problema, un mecanic bun, iti poate fenta sistemul sa ai frana spate dedicata, fara a fi in tandem cu fata, cand apesi pedala.
  15. Motoru de Mobra nu rezisa crossului,indiferent ce i-ai face.Cauta un motor de Minsk,e f fiabil,pret bun,se gasesc piese pt el. La rându lui,motoru de Minsk e modificabil....muzicuță,alezări,tobă...etc.
  16. Ieri
  17. sprike

    Honda SH 125i 2018

    Ia Iasi la vrea asta merg curierii pe suctere intr-o veselie Ca sa ies la o tura treb sa ma imbrac cosmonaut si tot ma cac pe mine de frig - 0 sau 5 grade dar se poate merge Ba o motocicleta nu vad sa misune in jur - unde meseriasii la noi ,,care merg pe motor" dau explictii la o bere, mentori, besini, cum a fost sezonul Am fost anul acesta luna ianuarie in Franta pe autocar, un drum de la aeroport spre Paris unde am vazut pe autostrada portiuni cu zapada pe drum, frig, chiciura, ceata - dar motocicletele de turing cu tot cu calaret mergeau brici, - alta lume
  18. Ceea ce platesti asta primesti Cumperi de 200 lei, de atat o sa tina si arunci la gunoi Sa fie adevarat ?
  19. Pai de mobra 50 super sunt foarte pasionat si crossul este un fel de proiect, intentionez de fapt sa i cumpar un motor bun ca nu merita investitia necesara reparatiei, da na pana acolo cale lunga.
  20. Ruginel

    Honda SH 125i 2018

    Multumesc! Cum am scris mai sus. La cele enumerate mai adaug faptul ca nici eu nu sunt prea mic dimensional, iar cel de 350 are sasiul mai mare.
  21. Da, musai trebuie făcută o completare cu niște mărci geniale, de care nu a auzit multă lume. 🫡
  22. Nu e corect! Propun sa se bage in poll si First Bike, Barton, Baotian, Ciuncen si toate chinezariile posibile si imaginabile! Iar topicul sa fie redenumit: Prietenii lu' Mao!
  23. In niciuna dintre ele nu merita sa investesti bani ca sa le repari,iti trebuiesc scule,prese si ceva cunostinte de mecanica specifica motoarelor de moto in 2 timpi ! Poate doar sa gasesti un motor complet functional si compatibil cu crossul chinezesc
  24. Sa ai noroc de el ! Nu a ieșit " pe alb", dar bun e și galben Nu am primit nimic, dar poti suna la 0744973166 Și cu aceste ultime motociclete livrate, pana pe data de 18 ianuarie 2026, sunt in concediu. 🏍 Cele bune, Marcel Tulbure
  25. Adevarul este ca e chinezarie da l am luat stricat. E vechi oricum... Momentatn am desfacut motorul ca sa dus ambielajul, setul
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...