Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salut, daca esti din Bucuresti si inca nu ai rezolvat problema, incearca sa o duci la Bogdan Paulenco - B&C MOTOSHOP GARAGE, pe Calea Ferentari 137 - 0729 941 216
  3. Djenavar

    De reținut

    De la depasire, sa ajuns ca se depasete ca se merge prea lent, bun. In alta ordine de ideii, imi pare rau pt permisul colegului dar probabil ca 99% dintre voi cum va place sa spuneti ,, IMI ASUM<< probabil si el si.a asumat. Grija mare la asumare si asfalt uscat tuturor, chiar si celor ,,neasumati,,, Poate intra colegul pe forum si ne spune ce si cum si cum sa sfarsit epopea.
  4. Ocuparea grilei cu motoretele unor constructori no name nu aduce spectacol, tot brandurile consacrate, cu experienta de decenii in competitie o pot face. KTM cat spectacol a adus? In primii 4-5 ani, au fost la coada clasamentului în majoritatea curselor.. abia in ultimii ani, cu bani muuulti si sustinerea RB au reusit ceva performante. Si sa nu uitam ca i-a ajutat mult contextul, cu Honda si Yamaha care s-au dus in cap. Daca japonezii isi pastrau un nivel macar decent de performanta, KTM ar fi fost abonat an de an la lingura de lemn. Daca vine CFMoto, ce spectacol vei vedea? Motociclete cu 2-2.5 sec pe tur mai lente? Ce cred chinezii, ca a face un prototip de GP este similar cu a ansambla o motoreta de strada, din piese provenite de la diferiti furnizori, pe care apoi lipesc un stiker cu numele brandului? Sincer, din punctul de vedere al spectatorului, nu vad nici un castig, in venirea lor. Am spus asta si cand au venit austriecii in competitie si nu m-am inselat. Nationalismul cu nostalgii imperial(ist)e, combinat cu o ambitie care pierde contactul cu realitatea, este contraproductiv in afaceri si naste anomalii ca Pierer.
  5. Azi
  6. DonFlamingo

    De reținut

    Pai e definita sanctiune acolo dar, nu exista definite pe nicaieri si nici semne de circulatie care sa zica care e viteza minima. Avem cu viteza maxima dar nu viteza minima.
  7. Kristian

    De reținut

    Intamplarea face ca este,deci militia ARE ce face in privinta asta: https://www.legislatierutiera.ro/legislatie-rutiera/puncte-amenda/
  8. Nu pot estima un buget pt ca nu stiu ce criterii se iau in calcul la un asemenea transport. Aștept o eventuala oferta si in funcție de asta vad dacă imi permit sau nu sa incheiem tranzacția. Avand in vedere ca o alta moto cu atas mi a fost adusa din Germania de la aproximativ 1700 km cu 500 € chiar nu stiu cat ar costa acum transportul. Tel. 0722652855
  9. S-au mai discutat aspectele din clip si pe topic, absolut real.
  10. Are valoarea de piata vreo 37 mld,deci as zice ca se descurca....fata de KKTM care are -3mld Ei stiu daca ii va ajuta aceasta investitie in racing (daca se materializeaza),insa faptul ca 1.au bani si 2.ii si investesc (pt ca de ex.Piaggio Group intotdeauna a avut bani dar erau f zgarciti cu investitiile in motogp) nu le garanteaza rezultate. Ca parere personala - nu as vedea asta ca pe o investitie buna.Cred ca mai degraba "ajungi" la cumparatori prin retele si endorsement al unor...piloti faimosi?nu stiu cine sunt trend setterii in motociclism,deja ma depaseste.Dar vezi exemplul Jordan - Nike,vezi campania Nike - Just do it in care se promova a way of life mai degraba decat un pantof sport - campanii care acum sunt sau ar trebui invatate la facultate la marketing samd. Pe scurt,cred ca sunt lucruri mult mai eficiente in care pot baga banii pt a se face cunoscuti in Europa. Insa vorba aia "don't let me stop you" din punctul meu de vedere sa bage bani garla ca asta e bine pt spectacol pt noi care ne uitam pt sportul motogp samd. Nici eu nu vad (din punctul lor de vedere) un mare castig daca baga bani in gp plus ca e o sansa f mare sa se faca de tot calcatul - vezi exemplul scoaala Toyota F1. Banii nu iti garanteaza succesul in racing - din nou - Toyota F1 - buget nelimitat ani la rand - rezultate ZERO.Pana au inteles (the hard way) treaba. L-a catalogat ala de la Bajaj direct "ingamfat" pe Pierer,ceea ce nu am mai auzit in nici un comunicat de presa.Mi s-a parut funny.Insa are dreptate.
  11. In ceea ce priveste managementul productiei, vanzarilor, achizițiilor (fara noima) de branduri noi, etc, au facut greseli impardonabile, insa eu ma refeream strict la prestatia lor in MotoGP, un program in care au bagat bani cu nemiluita. Cu toti banii, cu toata colaborarea cu RB, in ciuda faptului ca au un pilot precum Acosta, nu au reusit nici macar sa se bata la un titlu, daramite sa il mai si castige. Mereu au fost alti rechini mai mari, fie ca s-au numit Yamaha, Honda sau acum Ducati, iar lipsa experientei în competitiile majore, de viteza, a fost mereu un handicap pentru ei. Un exeplu de infatuare tipic austriaca. Au confundat cursele si motocicletele de viteza cu cele de motocros si enduro... au crezut ca este suficient sa intre in competitie si le arata ei celorlalti cum se fac motocicletele si cum se castiga campionate.
  12. Inca odata,lasa o metoda de contact,chiar si un buget estimativ. @Keyser Söze am postat deodata acelasi lucru si ti-am sters comentariul.
  13. ce a fost de s-a ajuns la faliment nu cred ca are treaba cu evolutia lor in GP, bani s-au dus multi si acolo. n-a fost sa fie, presupun. faptul ca nu mai vin piese noi de ..etapa trecuta gen - te ajuta sa te concentrei pe ce ai si sa optimizezi si culmea, pedro merge din ce in ce mai bine. de 1-2 curse sau mai mult?
  14. pai da la dar la KTM a fost si bad management. adica sa produci stocuri peste stocuri si sa nu vinzi din ele... e prostie
  15. neatzaaaa! miercuri, 12, diiiii
  16. Ma tem ca a stat prea mult la KkTM. Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp.
  17. pai si V4ul lui Aprilia, are acceleratia mai buna la viteza mica, abia dintr-a 4-a si 5-a pierde in fata lui Ducati Legata de CF Moto cred ca au puterea financiara sa faca asta lejer, macar de ar pune mana pe echipa tech3 si ar avea un boost enorm in ceea ce priveste primi pasi. Si pana la urma fara investesti in marketing cu sa cresti cota de piata, avand in vedere ca piata europeana e reticenta la chinezisme. Asa cand discuti la o bere: bai astia au echipa in motogp, nu-s chiar pielea poolii CFMoto astea.. pai la moto2, esti limitat oarecum, electronica si motorul. Cadru nu e usor sa faci, dar poate inca studiaza, adica uite la Boscoscuro abia au cateva cadre pe grila.. + ca nici nu stim noi chiar toate dedesuputurile echipei si ce se dezvolta acolo
  18. Il vad in stare sa se accidenteze din nou. Poate nu testeaza nici intersezonul asta...
  19. Si uite asa am dat-o de la TIP-uri la aia de merg incet pe sosea.. E OK, doar ca nu stiu sa fie lege pentru asa ceva. Si atunci politia nu are ce face. Insa cred ca suntem toti de acosr ca politia nu-si face datoria de zi cu zi. Respectiv preventia, urmarirea traficului pentru a "civiliza" oamenii prin amenzi. Si, cand o face, intra cu picioarele si exagereaza doar pentru a is mai spala imaginea. Pe mine ma intereseaza insa din punct de vedere legal. E absolut legal sa aduni matematic contraventiile? Dca eu depasesc pe trecerea de pietoni si in acelasi timp e un pieton pe trecere, se aduna si amenzile si timpul cat stau fara permis? Se da doar amenda cea mai mare? Sau cum e? Poate avem, totusi, printre noi, vreun jurist. Imi mai amintesc de un caz, acum vreo 15 ani. Cred ca de-abia se introdusese rovinieta, nu toata lumea stia de ea. Si l-au prins astia pe un nenea ce mergea zilnic la serviciu cu masina si trecea pe sub o camera de rovinieta. Normal, omul uitase de rovinieta. Problema a fost ca CNAIR i-a trimis prima amenda la 6 luni dupa prima contraventie. Si apoi a adunat absolut toate trecerile pe sub camera de rovinieta, de ajunsese omul la o amenda egala cu contravaloarea unui apartament. Nici despre cazul respectiv nu stiu cum s-a terminat. Uman ar fi fost 1-2 amenzi. Legal...nu stiu.
  20. Ieri
  21. N-as zice. Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici. Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu. În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM. Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil. Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....
  22. Locul 4 încă se joacă. Te ai cam învățat Știe cineva cum merge Pedro p-aci? O fi ograda lui mă gândesc? Săracu, pare ca mai încheie un sezon fără victorie.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...