Toată activitatea
- Ora trecută
-
N-o iau personal deloc, inteleg ce vrei sa spui, dar pur si simplu nu se poate, in 90% din cazuri. Pentru ca nu ai timp. Pentru ca numarul de ore pentrecute in scoala sunt gandite pentru un elev mediu spre talentat. Si talentati sunt 10%. Astia sunt singurii cu care se poate face in scoala mai mult decat sa stapaneasca cat de cat mobra, sa le iasa perfect poligonul si sa fiei stare samearga perfect legal 25 de minute pe strada. Inca 20% din elevi necesita ore suplimentare ca sa intruneasca conditiile astea minime. Iar restul de 70% abia se incadreaza exact in orele legale. Nu vrei sa stii ce ae supara toti cei carora le spui ca necesita suplimentare pentru ca n-am curaj sa ies pasager la ei pe strada dupa orele de poligon! Pentru ca trebuie sa le plateasca. Anul asta noi am avut sedinte suplimentare GRATUITE nelimitat pentru astia. Ghici ce faceau? Veneau si se plimbau in poligon cu mobrele in loc sa faca exercitiile pe care i le dadea inatructorul ca sa corecteze deficientele! Pentru ca era moca! A,nu uita ca un instructor are 6 elevi odata pe poligon intr-o sedinta. De niveluri diferite. Ca asa permite legea. Exista si varianta unu la unu, dAr costa dublu scoala. Abia acolo ae poatelucra corect sieficient. Ghici cati oameni iau pachetul asta? Unu,maxim doi PE AN! Deci xam asta e situatia cu posibilitatea de a invata elevul in scoala mai mult decat minimul necesar ca sa ia permisul. Eu la aia 10% cu care se poate fac catpot de mult in plus,uneori excedand regulile, pentru binele lor. Sa-timai spun ca eu am si ore de perfectionare post permis si nui tereseaza decat pe4-5 elevi din sutele care iau permisul cu mine intr-un an?! Au luat permisul, de multe ori la limita, gata, nu maitrebuie sa invete nimic, sunt zei! Deci vezi ca nu e scoala de vina ca astia ies pe ztrada carne de tun? De vina sunt legea proasta si oamenii prosti. Cel putin in cazul scolilor civilizate, ca exista si uscaturi. Aoleu, am uitat,, nu vrei sa stii ce scandal iese daca ii spui unuia dupa 20 de sedinte ca nu e de el si sa renunte, ca aremari sanse sa moara in prima saptamana de motociclism pe strada! El e bun, merge cu masina de 20 de ani situ esti un bulangiu nepriceput carenu e in stare sa-l invete ce trebuie. El te-a platit o gramada de bani si tu nu ti-ai facut treaba. Pai in poligon. inainte se orele in trafic, chiar se face verificarea elevului, ca si noi vrem sa ne intoarcem vii de pe strada. Daca nu poate face ce ii cerem la verificarea asta nu iesim pe strada si e obligat sa isi ia sedinte de poligon ca sa corectam ce e se corectat. Nu vrei sa stii cati ne dau pe jos in poligon la verificarea asta! Si aici iese circ, ei mereu sustin ca merg senzational si noi suntem nistenenorociti care vrem sa facem bani pe aeama lor, de parca eu as fi patron si as incasa ce platesc ei! PS Acuze de off, dar stiu ca putina lume realizeaza realitateadin scoli si profit de orice ocazie ca sa o explic. Inca ceva: vrei sa inveti bine simai mult decat sa iei permisul? Hai la noi la scoala, ia un pachet VIP,unu launu cu instructorul si, daca nu esti vreun antitalent sau vreo putoare, o sa iesi din scoala Rossi fata de un elev normal de la un pachet normal. Costa 5000 de lei scoala in loc de 2200. Te bagi?
- Azi
-
:))))) Poa sa stea liniștită pwlimea și sa meargă la 2m unii de alții cu 130 în continuare. Nu e camere, liber la retardism! Libertate!
-
Chiar sunt curios dacă are cineva informații despre caz...
- Ieri
-
Tot Off topic si fara legatura cu alti fosti/actuali elevi sau fosti/actuali instructori, de ce ai batut 6 luni de zile scolile? Erai in control? Fara adresa!: Un instructor moto trebuie in primul rand sa isi constientizeze elevii de factorii de risc nou aparuti in urma obtinerii permisului conducere pentru categoria in cauza, nu degeaba se cereau cel putin 5 ani vechime in categoria respectiva, pe langa alte cerinte, nu?Teoria se invata in/la cursurile de legislatie, nu? poligonul e la instructorului, traseul al politaiului, dar pana la proba de traseu cu politaiul, nu iese instructorul cu elevul in trafic? Cum are instructorul curaj sa iasa cu un elev in trafic daca nu il pune in poligon sa stapaneasca capra si sa puna roata unde vrea el? Si fara sa il testeze daca stie care e stanga si care e dreapta? Nu radeti, nu e de ras.... In alta ordine de idei, de la ce ne-am luat? de unde am pornit si unde s-a ajuns? Doar fiindca avem pareri / abordari diferite referitor la o situatie/fapt trebuie neaparat sa ajungem sa ne batem cu caramida sub burta precum ca unul se crede mai presus decat celalalt? Tipic romanesc, ne pricepem la toate, dar mai ales sa dam sfaturi de cum trebuie sa faca altii, niciodata de ce ar insemna sa incepem sa respectam o regula fara sa o punem in context favorabil/nefavorabil noua ... whatever... Domnu' PI, nu o lua personal, doar am profitat de ce ai scris, nu am absolut nimic sa iti reprosez, si nu, nu sunt deloc sarcastic.... Sper ca actorul principal din filmul dezbatut sa nu fi incasat chiar toate sanctiunile cumulat...
-
Errr, nu inteleg de unde ati tras concluzia asta in ce am zis, cand eu am sustinut exact contrariul. Ce am incercat sa punctez este ca genul acesta de experienta pe care am avut-o in 4 luni nu ti-o poate oferi nici o scoala moto, si cu toate astea ma simt in continuare un incepator din toate punctele de vedere, asa ca nu poti avea asteptari sa iesi dupa 13 sesiuni de initiere moto ca fiind cu adevarat pregatit pentru strada, indiferent ce instructor ai. Este efectul Dunning Kruger, care din ce zic multi se traduce in moto ca te crezi bun pana la prima tranta....
-
Silver Arrow îl urmărește pe Camere video de supraveghere trafic
-
Camere video de supraveghere trafic
topic a răspuns lui Silver Arrow în Kristianul Discutii generale
https://observatornews.ro/eveniment/soferi-speriati-de-anunturi-false-de-pe-retelele-sociale-sa-dat-drumul-la-camere-pe-toate-autostrazile-636906.html -
Nu intrăm în detalii, dar cu cât te crezi mai cocoș, cu atât ți-o poți lua mai tare pe coajă. Faptul că ai făcut un mic maraton nu-i mare lucru, am un băiat prin zonă care a făcut 25.000 km anul ăsta cu CBR600RR. Da, a luat o trântă, i-am mai ajustat carenele, bagă km de rupe, dar nu se dă viteaz, deși conduce de mulți ani. Respect!
-
@Sylmena atentie ca acei 9000 de km nu sunt multi deloc. Cand aveam eu 9000 km unii mai in varsta mi-au zis ca abia acum devine periculos. Si ca ar fi un interval in care avem senzatia ca suntem buni si ca riscul de a ajunge pe jos creste. Nu stiu daca mai circula vorba asta.
-
Si la moto si la auto e o curba de invatare, in scoala deprinzi doar abilitatile esentiale si nimic mai mult. Mai departe te invata experienta, dorinta de a te perfectiona si eventual cursuri suplimentare. Intr-adevar, unii instructori depun mai mult interes decat altii, care prefera sa stea mai mult pe margine. Eu am avut un instructor bun cred, care mi-a spus de la bun inceput ca "te invat sa iei permisul si sa supravietuiesti pe strada, mai departe trebuie sa continui tu!". Am luat permisul acum 4 luni, de atunci am facut vreo 9000 km in toate conditiile, drumuri de 5-6 ore, drumuri de munte, trafic de Bucuresti la 8 dimineata, ploaie, ceata, 3-4 grade dimineata, etc. Am fost in parcari sa exersez la conuri puse de mine, am fost la curs de perfectionare la Titi Aur, am vazut tone de instructaje video pe youtube si in continuare sunt f.f.constient ca sunt incepator si mai am o gramada de invatat. Macar la noi si in restul Europei este totusi un sistem bun de lua permisul moto, care te forteaza la mai multe sesiuni, te obliga si partea teoretica, ai si o etapizare legata de puterea motorului si varsta....dar chiar si asa, nu te poti astepta sa deprinzi mai mult decat acele cunostinte elementare.
-
Si ce ati facut concret sa nu se mai intample asta ?...NIMIC Fara legatura cu tine sau cu alti instructori ....dar am asa o scarba ...pffff Si ca sa-ti edific ''umpic''.....de banii aia nu te doare gura sa-i inveti cum sa stea , cum sa se pozitioneze , cum sa stea in rampa ....etc ...dar nah ...suntem romani si ne place sa ne plangem de ceeea ce nu facem . Daca te obliga statul sa faci extra pe aceiai bani , ziceam ...altfel las-o jos ca macane rau .... de 6 luni ma plimb sdi ma uit pe la scoli ... toti o apa si un pamant ...fara exceptii . Si repet ...nu este un atac la tine ...dar daca voi sunteti constienti ca nu este bine ce se intampla , dar va convine ca luati niste banuti usor ...este grav si sunteti la fel de vinovati de accidente ca si cei implicati.
-
Ce treaba au mopedurile, mobrele cu bocancu pe gat ? Sper sa nu te lovesti in viata , astfel incat sa aplauzi decizia .... Ia meri matale linistit si ai sa vezi ca nu te afecteaza ...
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
Asta nu inteleg nici eu, de asta am pus sub semnul intrebari veridicitatea stirii, ca doar cei de la TNT au spus asta, pe alte portaluri nu am vazut si aceasta "extensie" a sanctiunii -
Sa dea cel de sus sa fie vrajeala, nu m-as supara, desi cred ca e asa cum spune @DonFlamingo.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
E smart faptul ca vine acum la Valencia si le ispaseste pe toate,pt ca altfel ma gandesc ca toate aceste penalizari l-ar fi "asteptat" la inceput de 2026 cand poate ar vrea si el sa faca niste performante,ma gandesc... -
nu e chiar vrajeala, primii pasi sunt facuti, ca nu functioneaza ele inca cum vor ei asta e alta problema. Dar de miscat se misca in directia asta.... Asta e, trebuia sa vina si pe la noi curentul asta cu bocancul pe gat, trecem la mopeduri
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu chiar,omu tre sa faca ture. enlezii se mirau ca nu a revnit JM doar asa la sanchi, cat sa o ia chill si sa adune ture. e ultima cursa dintr-un sezon ratat, nu e nicio presiune sa vina si sa castige ca MM. are nevoie de timp in sa. spunea ca inca mai umblau la ergonomie acum 12-2 GPuri. iti dai seama ce in urma e. pai Bez l-a scos pe MM si a avut 2x long lap. lu JM de ce ii dau si start de pe pit lane? da, ca asa a scapat satana de o penalizare ca au zis "next GP" si el nu a concurat, asa ca a scapat de ea. -
acelasi articol, aproape cu aceleasi cuvinte scris. acceasi sursa, si nimic concret. si fac referire la comunicat MAI, dar eu nu vad nici un comunicat recent pe speta asta :))) deci pare vrajeala articolul.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
penalizarile trebuie efectuate, asa stiu, indiferent care e intervalul intre sanctiunea primita si prima cursa la care ar participa pilotul parca de vre-un an sai doi a intrat aceasta modificare de regulament PS. decizia de penalizare prevede ca sanctiunea e: “carries over until the rider returns to the track” -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Păi a primit acceptul medicilor. E fit Nu cred sa se transmită de la un an la altul penalizările. Ar fi o tâmpenie -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
Când trebuie, apoi trebuie! Spor! -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
nu stiu cat de credibili sunt cei de la TNT sports, ca in alte locuri nu am vazut si penalizarea aia cu startul din linia boxelor..... macar sa-si ispaseasca penalizarea (in ipoteza ca medicii isi dau acceptul ca ar fi fit pt cursa) ca daca nu-si ispaseste penalizarea, sa inceapa asa direct cu penalty 2026 chiar nu ar fi kusher -
Lucian_M îl urmărește pe Camere video de supraveghere trafic
-
Da, era doar o chestiune de timp, dar cu verificarea ITP și RCA eu unul sunt de acord, nu mai vorbesc de utilizarea telefonului mobil. Ce nu-mi convine e chestiunea cu viteza, chiar dacă nu rup stilul. Până la urmă, pe autostradă nu mă deranjează, rar sar de 130, însă dacă pune radare la limitări de 30 în localități și 50 in afara lor, probabil vor crește vânzările la armele de paintball. Sper iarăși să nu calculeze viteza medie, spre deliciul unora care se dau măicuțe și jură că ei nu depășesc niciodată limitele de viteză. Cât despre sistemul de camere, până nu văd la TV, nu cred nimic.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Vorbeam de penalizarile pentru acel incident si nu de accidentarile lui. Iar "pe mâna" lui Bez, sta altu. O fi prost si ăla Nu cred ca-i poti numi prosti pe pilotii ce cad si se accidentează. Mai toți cad iar unii au ghinion. O fi prosti si de-aia au ghinion? -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
fa tu o socoteala te rog si zi-mi cate GPuri a ratat accidentat pe mana lui
