Toată activitatea
- Ora trecută
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
În teste vine și Yamaha cu o noua iterație a V4 - se pare ca vor avea doar V4's la teste.Sa vedem ce aduc- eu le dau 20% șanse de reușită în a avea anul viitor o moto mai competitivă decât L4 actual. Despre a se ridica undeva spre locurile 3-5 eu zic ca nici nu poate fi vorba. Q a zis ca mai sta pana la testele de la Sepang din primăvară sa vadă dacă scot ceva cu care se poate bate la podium...e logic și corect ce face însă eu as zice ca e cazul ca agentul lui sa își întindă deja antenele ca sorți de izbândă cu Yamaha...doar wishful thinking. -
Numai incet, ca face vena poc si faci buba.
-
Argumente la ce? La faptul ca iti dai cu parerea despre o tehnologie si un bun pe care nu le deti? La faptul ca daca o idee suna bine in capul tau ea trebuie sa fie adevar universal valabil si toata lumea trebuie sa-l adopte? Te obliga cineva sa iti iei EV? S-au terminat motoarele termice cumva? Atata timp cat tu nu intelegi ca EV este doar o ALTERNAIVA si ca DIVERSIFICAREA pieteti este buna pentru consumatorul final, ce discutie se poate avea cu tine? Singurul lucru pe care il faci este sa arunci cu c***t in cei care detin si sunt multumiti si sa iti multumesti tie insuti pentru ca tu esti un vizionar care vede adevarul-adevrat si ca ce prosti suntem noi restul. Plus extrapolat si exagerat orice topic anti EV. Atat.
- Azi
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Au cazut 3-4 piloti in același viraj la începutul fp1 la moto2 si au dat steag rosu, cel mai probabil era ceva acolo ce a declansat cazaturile. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
testele sunt teste dar ar fi bine sa nu fie fix ultimii 2. ok in primul test poate. in al doilea - semn rau in ultimul = semn f f rau cate teste sunt? 3? ce naiba s-a decalat, inca mai sunt 20min de moto 2 cand terbuia sa fie FP1 GP -
In Laborator? Deranjeaza niste adevaruri? Cand nu mai ai argumente, ataci persoana direct sau voalat?
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Ovidiu M în mavetzul Service si intretinere curenta
Nu stiu daca este cea mai potrivita sectiune, dar eu am luat si pare ok. Are si lanterna puternica. Micut, usurel, 3 ani garantie. Se poate lua in ture in topcase fara probleme. Se lauda ca incarca 2 roti moto de 18" de la 0 la 3 bari cu o singura incarcare. Locatie: Lidl -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
La primul contact cu mobra probabil nimic. Nici nu cred ca au in program sa incerce tururi rapide. Ultimele teste din presezon vor arata ceva mai concludent referitor la nivelul fiecarui pilot insa si acolo avem exemple ca testele nu-s curse, vezi Vin -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
O sa fie interesant și sezonul de teste, sa vedem Moreira și Toprak ce fac. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Mda, cine știe ce au visat aia de la TNT. In general sunt de incredere... -
neatzaaaaa! bine ca nu e vineri 13, am scapat!
-
La scuter... cred ca va fi singura solutie functionala.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Si uite asa o sa ajungem sa ne dam numai prin Siberia, Mongolia si Stanuri. Acum o sa intelegem de ce veneau toti occidentalii cu mobrele in Romania in ultimii 20 de ani.
-
Asta este efectul coruptiei din politia rutiera care da permise pe spagi, dar tot nu este o scuza ca sa pierd eu timp in trafic pt toti prostii si proastele care nu stiu sa mearga. Nu esti capabil? Exista autobuz, metrou, tramvai sau taxi. Dar nu, idiotii si botoxatele trebuie musai sa se plimbe cu masina...
-
N-o iau personal deloc, inteleg ce vrei sa spui, dar pur si simplu nu se poate, in 90% din cazuri. Pentru ca nu ai timp. Pentru ca numarul de ore pentrecute in scoala sunt gandite pentru un elev mediu spre talentat. Si talentati sunt 10%. Astia sunt singurii cu care se poate face in scoala mai mult decat sa stapaneasca cat de cat mobra, sa le iasa perfect poligonul si sa fiei stare samearga perfect legal 25 de minute pe strada. Inca 20% din elevi necesita ore suplimentare ca sa intruneasca conditiile astea minime. Iar restul de 70% abia se incadreaza exact in orele legale. Nu vrei sa stii ce ae supara toti cei carora le spui ca necesita suplimentare pentru ca n-am curaj sa ies pasager la ei pe strada dupa orele de poligon! Pentru ca trebuie sa le plateasca. Anul asta noi am avut sedinte suplimentare GRATUITE nelimitat pentru astia. Ghici ce faceau? Veneau si se plimbau in poligon cu mobrele in loc sa faca exercitiile pe care i le dadea inatructorul ca sa corecteze deficientele! Pentru ca era moca! A,nu uita ca un instructor are 6 elevi odata pe poligon intr-o sedinta. De niveluri diferite. Ca asa permite legea. Exista si varianta unu la unu, dAr costa dublu scoala. Abia acolo ae poatelucra corect sieficient. Ghici cati oameni iau pachetul asta? Unu,maxim doi PE AN! Deci xam asta e situatia cu posibilitatea de a invata elevul in scoala mai mult decat minimul necesar ca sa ia permisul. Eu la aia 10% cu care se poate fac catpot de mult in plus,uneori excedand regulile, pentru binele lor. Sa-timai spun ca eu am si ore de perfectionare post permis si nui tereseaza decat pe4-5 elevi din sutele care iau permisul cu mine intr-un an?! Au luat permisul, de multe ori la limita, gata, nu maitrebuie sa invete nimic, sunt zei! Deci vezi ca nu e scoala de vina ca astia ies pe ztrada carne de tun? De vina sunt legea proasta si oamenii prosti. Cel putin in cazul scolilor civilizate, ca exista si uscaturi. Aoleu, am uitat,, nu vrei sa stii ce scandal iese daca ii spui unuia dupa 20 de sedinte ca nu e de el si sa renunte, ca aremari sanse sa moara in prima saptamana de motociclism pe strada! El e bun, merge cu masina de 20 de ani situ esti un bulangiu nepriceput carenu e in stare sa-l invete ce trebuie. El te-a platit o gramada de bani si tu nu ti-ai facut treaba. Pai in poligon. inainte se orele in trafic, chiar se face verificarea elevului, ca si noi vrem sa ne intoarcem vii de pe strada. Daca nu poate face ce ii cerem la verificarea asta nu iesim pe strada si e obligat sa isi ia sedinte de poligon ca sa corectam ce e se corectat. Nu vrei sa stii cati ne dau pe jos in poligon la verificarea asta! Si aici iese circ, ei mereu sustin ca merg senzational si noi suntem nistenenorociti care vrem sa facem bani pe aeama lor, de parca eu as fi patron si as incasa ce platesc ei! PS Acuze de off, dar stiu ca putina lume realizeaza realitateadin scoli si profit de orice ocazie ca sa o explic. Inca ceva: vrei sa inveti bine simai mult decat sa iei permisul? Hai la noi la scoala, ia un pachet VIP,unu launu cu instructorul si, daca nu esti vreun antitalent sau vreo putoare, o sa iesi din scoala Rossi fata de un elev normal de la un pachet normal. Costa 5000 de lei scoala in loc de 2200. Te bagi?
-
:))))) Poa sa stea liniștită pwlimea și sa meargă la 2m unii de alții cu 130 în continuare. Nu e camere, liber la retardism! Libertate!
-
Chiar sunt curios dacă are cineva informații despre caz...
- Ieri
-
Tot Off topic si fara legatura cu alti fosti/actuali elevi sau fosti/actuali instructori, de ce ai batut 6 luni de zile scolile? Erai in control? Fara adresa!: Un instructor moto trebuie in primul rand sa isi constientizeze elevii de factorii de risc nou aparuti in urma obtinerii permisului conducere pentru categoria in cauza, nu degeaba se cereau cel putin 5 ani vechime in categoria respectiva, pe langa alte cerinte, nu?Teoria se invata in/la cursurile de legislatie, nu? poligonul e la instructorului, traseul al politaiului, dar pana la proba de traseu cu politaiul, nu iese instructorul cu elevul in trafic? Cum are instructorul curaj sa iasa cu un elev in trafic daca nu il pune in poligon sa stapaneasca capra si sa puna roata unde vrea el? Si fara sa il testeze daca stie care e stanga si care e dreapta? Nu radeti, nu e de ras.... In alta ordine de idei, de la ce ne-am luat? de unde am pornit si unde s-a ajuns? Doar fiindca avem pareri / abordari diferite referitor la o situatie/fapt trebuie neaparat sa ajungem sa ne batem cu caramida sub burta precum ca unul se crede mai presus decat celalalt? Tipic romanesc, ne pricepem la toate, dar mai ales sa dam sfaturi de cum trebuie sa faca altii, niciodata de ce ar insemna sa incepem sa respectam o regula fara sa o punem in context favorabil/nefavorabil noua ... whatever... Domnu' PI, nu o lua personal, doar am profitat de ce ai scris, nu am absolut nimic sa iti reprosez, si nu, nu sunt deloc sarcastic.... Sper ca actorul principal din filmul dezbatut sa nu fi incasat chiar toate sanctiunile cumulat...
-
Errr, nu inteleg de unde ati tras concluzia asta in ce am zis, cand eu am sustinut exact contrariul. Ce am incercat sa punctez este ca genul acesta de experienta pe care am avut-o in 4 luni nu ti-o poate oferi nici o scoala moto, si cu toate astea ma simt in continuare un incepator din toate punctele de vedere, asa ca nu poti avea asteptari sa iesi dupa 13 sesiuni de initiere moto ca fiind cu adevarat pregatit pentru strada, indiferent ce instructor ai. Este efectul Dunning Kruger, care din ce zic multi se traduce in moto ca te crezi bun pana la prima tranta....
-
Silver Arrow îl urmărește pe Camere video de supraveghere trafic
-
Camere video de supraveghere trafic
topic a răspuns lui Silver Arrow în Kristianul Discutii generale
https://observatornews.ro/eveniment/soferi-speriati-de-anunturi-false-de-pe-retelele-sociale-sa-dat-drumul-la-camere-pe-toate-autostrazile-636906.html -
Nu intrăm în detalii, dar cu cât te crezi mai cocoș, cu atât ți-o poți lua mai tare pe coajă. Faptul că ai făcut un mic maraton nu-i mare lucru, am un băiat prin zonă care a făcut 25.000 km anul ăsta cu CBR600RR. Da, a luat o trântă, i-am mai ajustat carenele, bagă km de rupe, dar nu se dă viteaz, deși conduce de mulți ani. Respect!
-
@Sylmena atentie ca acei 9000 de km nu sunt multi deloc. Cand aveam eu 9000 km unii mai in varsta mi-au zis ca abia acum devine periculos. Si ca ar fi un interval in care avem senzatia ca suntem buni si ca riscul de a ajunge pe jos creste. Nu stiu daca mai circula vorba asta.
