Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Nou si nu prea... sunt piloti care au mai rulat pe el, la clasele mici. Necunoscuta a fost noul asfalt.
  3. Stiti voi careva vreun pilot (chiar si din alte competitii) mai ghinionist decat Mir?
  4. noroc ca a fost circuit nou, altfel tot ducati erau sus. Digia praf. asa patesti daca vb de rau de MM
  5. Azi
  6. Un circuit unde podiumul nu a mai fost monopolizat de Ducati. Aprilia, cu Bezz merge din ce in ce mai bine. Si JM a scos un rezultat foarte bun, avand in vedere ca este prima cursa de GP pe care o termina cu Aprilia. Cursa f. buna Acosta! In rest, sa fim realisti, cursa boring, in care MiMisor s-a grabit sa intre mai repede in vacanta.
  7. era un deal mai aerisit, pe ala ai fost vad. e a 2-a dar cat de a 2-a? ca daca MM era presat - avea rezerve. Bez o fi mers la limita? initial poate. dupa ce a trecut mm poate nu. plm. a mai pus MM 25 pcte fata de loc 2 cu cazatura lui AM. o sa fie dezamagit peco ca nici macar podium nu a prins, parea ca se poate.
  8. Cei de la Aprilia pare ca au imbunatatit foarte mult motocicleta fata de inceputul sezonului. Bravo lor. O fi si circuitul, dar este a doua motocicleta de pe grila. Saracul Mir. Iar!
  9. Nu,ce sa sarbatoresc? Casa de piatra??
  10. Sezonul asta, Rueda pare ca devine un pui de satana. Astazi a ucis concurenta, lucru mai rar intalnit la Moto3.
  11. Peco a avut probleme cu electronica. In bord ii semnala ca e sub presiune, dar la verificarea telemetriei presiunea era ok. Semnalizare gresita in bord...
  12. Un pic haotic ieri, azi mult mai bine. Am ajuns mult mai repede azi la circuit.
  13. interesant. cum a fost cu intrarea la circuit / plecarea? a durat ceva ore? la modul toti vin/toti pleaca? cica la Peco a fost eroare, el nu era sub cu presiunea. dar tot la fel cred ca se termina, MM ar fi stat in spatele lui si il depasea cand era safe. dar poate Peco termina pe 2, nu pe 6.
  14. Buna dimineata! @Kristian, sarbatoriti azi? Casa de piatra si la multe aniversari fericite!
  15. +1 Foarte bine spus. Noi ieri la circuit nu prea am inteles ce se întâmplă pt ca nenea comenta in cehă.. Doar la un moment dat am văzut ca e Acosta in față.. Apoi depășirea finală s-a întâmplat chiar in fața noastră.. Băi când ești acolo foarte aproape de viraj si intrarea pe a doua linie lungă efectiv ești complet copleșit cand vezi cat de TARE merg.. Desi am mai fost pe circuit de N ori mie ieri dupa start cand au trecut toti prin acel viraj mi-au dat lacrimile de bucurie/emoție/extaz.. e greu de descris ce vezi si CUM SE AUDE acolo.. ceva ce nici un video sau TV nu poate reda. Foarte frumos, abia astept azi cursele!
  16. Ieri
  17. Vand o pereche de pantaloni moto Dainese Pony, de piele, marimea 54, dimensiunile pe eticheta in poza, talia aprox. 47 cm x2, reglabila cu arici. Pret 500 lei negociabil. Impecabili, foarte putin purtati, toate fermoarele functioneaza, fara accidentari. Protecții hard la genunchi (vezi poza, se pot scoate), solduri etc. Se pot vedea in Bucuresti, trimit si prin curier. Tel. 0722/89/25/24
  18. mai e o metoda: MM a incercat sa franeze mai tare/tarziu sa urce presiunea dar era prea mare riscul. dar da, a intrat fix in spatele lui Pedro, spre deoseb de Peco. totusi a mers bine Peco - mai ales ca era sprint - in GP sigur va merge mai bine. io ma bucur pt Basti, ca in sfarsit s-a legat ceva. pai da, ziceau englezii ca Pedro doar in sus s-a dus, nu a cunoscut indoiala de sine etc. mai ales cand joci acelasi joc cu MM. care acum e pe ducati... asta ziceau englezii - trebuie adusi din moto 2, 3 niste copii, trebuie adus 1 om sa-l bata pe MM. astia care sunt acum nu par ca sunt in stare. pedro poate ar putea dar nu il ajuta mobra. tradat pana si de familie glumesc. cum ziceam: pt pole nu se dau puncte. cand parea ca va lua decat 3 puncte de la MM dezastrul a lovit. incredibil lipsa datelor ce inseamna, clar la MM s-au gandit ca va conduce si pla presiunea. un individ de la yamaha se lauda el ca au testat ca au date pt ud, uscat etc. degeaba daca ai cotet in loc de moto.
  19. Nu cred ca mai e nimic de spus....te duci in 4-5 tururi la 2 secunde jumate, te optesti, fumezi o tigara , si dupa aia vii pe primul loc. In afara de presiunea in pneuri, asta e umilinta pentru toata grila, un fel de a le spune : hai ca va dau un tur avans, ca sa aveti si voi sanse.... I-a lasat sa se joace intre ei 4 ani....putea fi in fata lui Ago la campionate castigate. De cand s-au lasat greii,nu are cu cine sa se joace Marc.
  20. Acelasi constructor, aceeasi echipa, aceeasi mobra, aceeasi metoda de a rezolva problema presiunii - > unul de pe 2 ajunge pe 1 iar celalalt de pe 1 pe 7. Si cand ma gandesc că SF-istul coleg Method il avertiza pe jiji sa nu cumva să-l aduca pe Marcel in aceeasi echipa cu Pecco, pentru ca acesta din urma-l va distruge si asa se va starni iadul in echipa rosie.
  21. 11 din 12... dar a fost o cursa frumoasa. Datorita presiunii in pneuri... L-am urmarit pe Zarco. A facut ceea ce trebuie, a stat cuminte si a luat "decaaat"... doua puncte. Daca stiu bine, maine poate lua maxim 12, pentru ca Honda sa nu iasa din categoria D de concesii. Yamaha "sta mai bine" la capitolul asta . Ambele au nevoie ca de aer, de concesiile astea.
  22. Ambii piloti de uzina ducati au avut probleme cu presiunea in pneul față.
  23. Frumos sprintul. L-au pus pe Bastianini pe steroizi?
  24. Nea Jiji era cam prea ganditor/ingrijorat, stie el ceva... The darkness from beginning of the season...-Tirbusonu'
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...