Toată activitatea
- Ora trecută
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
mi s a părut aiurea ca Q a trecut peste trasa cu fluide ieșind din moto. Am zis ca merge de o penalizare. Asa au zis și Englezii. O fi fost doar apa? Plm De la englezi: Nume pt v4 de la Yamaha - V-slow E cu 15km/h mai lenta. -
Hopaaa, alianțe! Mă bucur, pot fi constructive, dacă nu amuzante, având în vedere demagogia unora. Mda, nu știu de ce am văzut Elveția in loc de Austria, dar și austriecii au la radare de nu știi de unde te pozează. Dar măcar ăștia au niste limite de viteză mai mari.
-
Noto îl urmărește pe Ghete Rebelhorn Spark 2 - rosu - 47
-
Vand o pereche de ghete Rebelhorn Spark 2, marimea 47. Le-am cumparat online in Iunie de pe site-ul Rebelhorn iar pana am apucat sa le si probez... am descoperit ca imi sunt mici si depasisem perioada de retur. Asta e. https://rebelhorn.com/products/spark-ii-motorcycle-boots-red Bucuresti, S6 - Pret: 300 RON Contact: PM
-
Progres se vede peste tot. Chinezii deja au statii de incarcare de 1000kw. Practic, in 5 minute incarci pentru 400km autonomie. E adevarat ca si masinile care pot incarca cu 1000kw sunt putine si scumpe....dar asta e directia. Cat despre preturi, ele raman constante la EV-uri, iar la termice se duc in sus rau de tot. Cat era un Logan acum 3 ani? 9000 euro, parca. Dar azi? 14.000, ala chel. Cat era o Kona EV acum 3 ani? 33.000, si a ramas la fel si azi (fara Rabla). Un Spring? 20.000 fara Rabla, a ramas acelasi pret de acum 3 ani. Tesla Model 3? 40.000 euro acum 3 ani, 42.000 euro azi. Ford Puma se da azi cu 20.000 euro si varianta ICE, si varianta EV. Deci, per total, preturile au scazut mult. Sau, mai bine, s-au egalizat. Statii de incarcare? Au aparut ca ciupercile. Bateriile de la EV? Viteza de incarcare? Toate au crescut. Acum 3-4 ani, daca aveai viteza de incarcare de 50-60 kw, erai smecher. Azi, mai toate EV-urile ajung la viteze de incarcare de 100 Kw, alea bune chiar la 250-300kw.
-
frankone îl urmărește pe Scule de calitate - de unde le cumparam?
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui frankone în mavetzul Service si intretinere curenta
Eu am luat varianta cu jump starter baterie + acumulator extern + lanterna + compresor. Pe partea de pornit motor diesel 2.0 L s-a descurcat f. bine, a trecut testul, a luat-o din prima dupa ce am conectat cablurile. In schimb nu stiu ce sa zic de calitatea piesei, am tinut-o la incarcat vreo zi intreaga si nu se incarca complet, ultima liniuta se incapataneaza sa se arate. A fost 200ish.. tot de la lidl. Asta nu e tocmai micut si usurel, se simte greu la mana, dar vorba lui Boris The Blade, if it doesnt work, you can always hit them with it :)) - Azi
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu, nu ai inteles, nu am sugerat sa plece Bezz la Yamaha. Ar fi o prostie. Doar il puneam in categoria pilotilor capabili sa contribuie la dezvoltarea unui proiect, gen Aprilia, Yamaha, etc. Bez este bine unde este. Scoate doar in tururi lansate. In curse este out of pace, chiar si cand are pista goala in fata. Vestea proasta, pentru el, este ca punctele si titlurile se castiga in curse, nu in FP-uri si calificari. Sigur, poate ma contrazice, pana la urma nu sunt mama Omida, sa stiu ce va fi, eu il judec dupa prestatiile actuale. -
Le are le are se contrazice de aer nu are
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ahhaha exact - numai JM a vrut sa plece de la Aprilia cand 1.era clar ca aprilia e pe o traiectorie vertiginos de ascendenta si 2.nu vad unde ar fi putut merge.Bezz nu se mai mișcă de unde e - ar fi cel mai prost sa plece de la Aprilia factory. Problema Yamaha e ca dacă pleacă Q,va fugi toată lumea de ei - ma refer aici la piloti adevărați...vreun frate Fernandez mai prind,nu e problemă Și după cum ai zis - la ce scoate din ea - sa ai 3 poles?4? aproape o victorie și un podium din cea mai slabă motoreta de pe grila - vezi ce gap e între el și restul pilotilor Yamaha...eu zic ca s-ar descurca pe orice.Si chiar as vrea sa îl vad și pe altceva,ca pe Yamaka ne-a arătat destule. Hai pe Aprilia sa vedem ce pot italienii cu el la ghidon și vice-versa. -
Esti bine? Mai recitesti si maine ce ai scris mai sus?
-
Ia unul electric, limitat la 25, abia cu ăla n-ai ce limite să depășești, decât poate in zonă rezidențială. S-a dat liber la datul în gât pentru depășiri, mi-e dor de Italia, Grecia, Albania, Macedonia, Bosnia, Serbia, Slovenia. Toată lumea da sandale pe acolo, un singur accident am văzut (bietul om cred că ațipise sau a făcut vreun AVC, n-am să aflu niciodată, deși eu am spart cu cizma geamul mașinii răsturnate, că nu putea descuia ușa lumea care se adunase). Se merge aiurea pe la ei, dar se înțeleg in nebunia lor, plm... La noi nuuuuuuu, care mai de care dorește să-și dovedească necondiționat grandomania...
-
Da, dar verdictul nu a fost dat de același agent, de aceea pedepsele diferă. Cât despre Elveția, nu vreți voi să vă mutați acolo, dacă o slăviți atât? In afară de peisaje, curățenie și legi aspre, ce mai admirați? Brânza, băncile, ceasurile lor? Am fost, se merge cu viteza mortului, radare pe colturile hambarelor, le vezi flash-urile in oglinzi, dacă ai depășit un pic viteza, îți tremură pantalonii, că nu știi ce te așteaptă. Nu știu câte am furat, dar la unul aveam peste 120 în bord cu moto, de vreo 3 ani încă n-am primit nimic. Ne place să ne comparăm cu alte țări, dar ne place libertatea pe care încă o avem în Ro. Cine totuși vrea altceva, vama nu mai există, suntem în Schengen, calea este deschisă! Cât despre articol, putem vedea sursa? Nu caut eu, să caute cine a postat, m-am săturat să pun botul la orice link (vezi camerele de viteză care de fapt nu-s active, deși se trâmbițează că ar fi).
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Haha, am trei prieteni care au ramas fara permis pe Rucar-Bran pt depasire pe continua cu scutere de 125. Atat de prost mergeau soferii! Erau un grup de 6 scurere, plecasera la o caterinca. Deci tre sa-mi iau de 49... desi si asa e riscant.
-
Doar 210 zile? Pai fapta astuia e mult mai grava decat depasirile motociclistulyi.
-
Se poate si mai rau in comparatie cu cazul motociclistului roman. https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-bugatti-chiron-masina-confiscata-fara-permis-10-ani-limita-viteza-122-kmh-austria-5519699
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Zi și tu. Părea ca poate rămâne pe 3 dar ajunge pe 5. Lasă că la anu gp26 o sa fie de fapt gp24.2 și se bate la campionat. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Bannania Joe ține cu toate forțele să piardă si locul 4 in clasament -
Aici te salveaza masina hibrida. Nu este musai sa ai o electrica. Iata un exemplu trait de mine: la Lexus a dat o eroare ceva si a scos partea hibrida din functiune. Bateriile fiind cam la 35% capacitate fata de nominal se mai intampla. De la 8 % consum in oras s-a dus elegant la 15 %. Si am luat-o usor ca altfel saream de 20%. Daca iti ei o masina hibrida de 1,4-1,8 L o sa ai un consum de 4-5% in oras, ceea ce este foarte onorabil. Asta este, in ziua de astazi, orasul iti dubleaza consumul fata de extraurban.
-
Tehnologia a evoluat enorm de cand cercetarea s-a concentrat pe partea de electrificare. De la baterii la electronica de mare putere la motoare/generatoare electrice. Cu toate astea este o mare diferenta intre o drona si o masina. Eu cel putin am impresia ca sunt mult mai multe aspecte de luat in calcul la un EV care cara oameni, fata de un UAV care daca pica pe camp, aia e. Mie imi plac EV-urile, mai ales ca tehnologie, dar nu detin unul. Vom vedea in ce directie merg lucrurile, dar ce pot eu sa zic e ca masinile cu motoare termice s-au scumpit atat de mult in ultimii ani incat nu mi se mai pare ca diferenta de pret intre un EV si un clasic este o prapastie. Ca tot zicea cineva mai sus de loganul 1.4, si eu sunt de parere ca este unul dintre cele mai reusite motoare pentru a merge din A in B, nepretentios, cu intretinere ieftina. Totusi, eu prin bucuresti aveam un consum de 11-12 litri/100km cu aceasta motorizare, deci economic nu as spune ca era. Stateam blocat in trafic cu motorul arzand benzina. Pe vremurile alea mi-as fi dorit o electrica
-
Tot off-topic, eu am scris doar din proprie experienta, am fost instructor si si eu, din 96 pana in 2000, am fost impreuna cu un coleg primii instructori dupa 89, apoi am renuntat, deja apareau cei cu fitze si nu am avut stomac pentru astea...
-
-
Tehnologia evolueaza. Coanda a facut primul motor cu reactie in 1910. Si era sa moara ars in avion (ocazie cu care a descoperit si efectul care ii poarta numele si care este de mare utilitate in tehnica). Primul avion cu reactie functional aparea in 1940 (impins inainte de razboi). Astazi toate avioanele de pasageri sunt cu turboreactoare. Inca un exemplu: Porsche a facut un tanc ICE-electric. La teste a luat foc partea electrica si a fost respins. Dar principiul de propulsie era unul bun. Astazi locomotivele de pe liniile neelectrificate sunt diesel-electrice. Faptul ca nu exista inca tehnologia potrivita, nu inseamna ca ideea este fara viitor. Da o privire printre inventiile lui da Vinci daca nu te-am convins. Cat priveste EV, barierele principale au fost si raman acumulatorii si incarcarea acestora. Iar aici progresele sunt chiar extraordinare. Si se merge inainte atat pe partea de acumulatori cat si pe partea de incarcare a acestora. La aeromodele nici nu visam acuma 30 de ani ca o sa pot folosi motoare electrice pentru propulsie. Astazi exista aeromodele cu motor electric care zboara lejer la altitudini de peste 1000 m, iar un model - Funjet - reuseste viteze maxima de peste 350 km/h. Nu mai vorbesc ce limitari existau cu statiile RC. Si uite ca pot face astazi cu dronele cu motoare electrice, si alea civile si (mai ales) alea militare
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
peco e pe val la baza vaului. bez ar fi nebun sa plece de la moto decenta la dezvoltare. asta o faci cand nu prea poti sa te bati la campionat. Zarco, AE etc. la ce scoate din jegu ala de moto cred ca s sanse mari sa te inseli. in acelasi timp ar mai fi o problema: Q in gp a mers doar pe L4, cum va fi stilul pe V4? Va trebui probabil schimbat, va reusi? gigeii zic cum ca GP26 va fi o evolutie a lui GP24, sa mai spuna cineva ca uzina il saboteaza pe dl Cartonel pe prima se aude incet comentariul alte dati se auzea bine. Ar fi ceva sa câștige Pedro ultimul gp. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Modelul V4 este o motocicleta 100% noua, la inceput de evolutie. Orice om cu capul pe umeri este constient ca motoreta asta are nevoie de cateva sezoane pentru a o aduce la o stare de competitivitate decenta. Decenta, nu win win! Nu este ca in cazul celor de la Honda, de exmplu, care lucreaza cu motoaare V4 de decenii si motoreta lor este rezultatul unei evolutii aproape neintrerupte, care trebuie doar sa rezolve niste puncte slabe. In cazul Yamaha, sezonul 2026 este un moment 0. Momentul resetarii totale, al ruperii de o traditie. Tocmai de aceea, am mai spus, Yamaha are nevoie de piloti care sa puna umarul la constructie. Ceva in genul Aleix Espargaro, Mir, Zarco,Luca Marini, Miller, mai nou Bezz, oameni care sa dea feedback si care sa fie capabili sa duca motoreta decent si in curse, nu doar in tururi rapide. Nu are nevoie de primadone. Vremea starurilor va veni dupa aceasta perioada de constructie. So.. Q sa nu mai zica nimic, sa isi ia boceluta si sa plece, la Yamaha este vremea pentru alt tip de pilot, nu pentru el. Si, pana ma contrazice, raman la parerea ca la titlu nu se va mai bate nici cu alta motocicleta, indiferent ca este Ducati, Aprilia, CFMoto, Honda, etc. Sunt destui piloti pe grila la fel de rapizi ca el, dar cu un mindset de cursa mai bine pus la punct. El, incet, incet, devine un Vinales mark 2. Victorii, din cand in cand, poate... podiumuri, da, dar titluri... hmmm... am multe indoieli. -
Baieti,cred ca o sa luati o pauza binemeritata daca mai continuati.
