Toată activitatea
- Ora trecută
-
GabrielP s-a înregistrat pe forum
-
Da, m-a atentionat si @frigider. Uiteasem de accidentarea aia. Cam asa ar fi logic, sa nu ii mai prelungeasca. Sincer, in acest moment, cu tot talentul (indiscutabil), pe care il are, nu mi se pare un pilot de incredere, intr-un proiect in dezvoltare, ca cel de la Aprilia. Si el si Q sunt piloti carora trebuie sa li se dea motociclete gata dezvoltate Nu. Yamaha a gandit foarte bine. Fiind un proiect total nou, au nevoie de un an in care sa stranga date si sa inteleaga cum trebuie sa construiasca o motoreta in jurul unui V4. Tocmai pentru ca sunt un brand legacy, care nu a prea iesit din ale lui, acum trebuie sa experimenteze mai mult. Altfel ar fi plecat cu un handicap major in 2027. Desigur, asta nu anuleaza ce spui tu, anume ca au vrut si sa il pastreze pe Q, dar acum cred ca si-au dat seama si ei ca orice ar face, sa-l multumeasca, nu este de ajuns pentru frantuz. Omul vrea sa plece si da cu barda in munca unei intregi echipe de R&D. In felul asta, este evident ca proiectul stagneaza. Din punctul meu de vedere, cred ca in acest moment nici Yamaha nu il mai vrea cu orice pret, iar aducerea turcului ar putea fi interpretat ca un semnal, in acest sens. Mai rau! Big bangul, l-au adus in 2004, odata cu venirea lui Rossi. Italianul a ales acel motor, dintre doua (sau trei?) motoare, care i s-au pus la dispozitie pentru teste. De 15 ani a fost implementat pe R1. Daca gresesc, sa ma corecteze cineva mai bun cunoscator al istoriei motorizarilor Yamaha. Da, aici ai mare dreptate. Red mist este marea lui vulnerabilitate. Cum spui, isi pregateste cursele cu o minte rece, de killer, dar in curse, cand lucrurile nu merg conform planului initial, isi pierde controlul. Anul asta a aratat ca a mai imbunatatit putin aspectul asta, dar este drept ca nici nu a fost cineva capabil sa il combata. In teorie, doar asa poate fi batut, cum spui tu, dar in practica nu prea vad pe cineva capabil sa aplice teoria. Singura sansa este ca Ducati sa intre pe panta descendenta si sa ii mai poata oferi motoreta suprema.
- Azi
-
who's gonna do it? :)) degeaba avem pe grila piloti extrem de rapizi, chiar mai rapizi ca satana daca nu au materialul care sa le permita sa faca asta...
-
JM s-a accidentat grav in anul de debut la Portimao - maini picioare rupte nasol (nu ca sa iti rupi 12?17?coaste nu ar fi grav) si tot a revenit.Nu asta e problema - problema e 1.daca se poate adapta pe Aprilia 2.daca il mai suporta Aprilia.Pt ca deja a dat cu oistea-n gard rau de tot si nu o data : prima oara cand s-a accidentat ca prostanacul in presezon fortand aiurea (dar aia hai sa zicem ca e scuzabila),a 2a oara cand s-a accidentat mult mai nasol la mana tot in presezon la motocross (aia nu prea e),si a 3a oara cand a vrut sa plece la LeMans dupa 5 etape declansand acea clauza de reziliere pe baza de moto neperformanta cand el nici nu incalecase vreodata respectiva motoreta in cursa. Deci Aprilia ar avea toate motivele din lume sa nu il mai prelungeasca la anul pt 2027. Eeeexact. Suspectez ca oamenii chiar s-au dat peste cap sa il convinga pe Q sa ramana cu acest V4 insa tot ceea ce au facut este sa isi arate limitele. Pe partea cealalta insa,si asteptarile lui Q in privinta lor sunt nerealiste - nu poti sa crezi ca un proiect cu totul nou facut de o companie atat de "legacy" care n-a mai venit cu ceva nou de la big-bang de...15?ani? va rupe norii.Deja daca ajungi sa crezi asa ceva,te minti singur,si cu nerusinare Nu mi s-a parut vulnerabil Marquez.Dimpotriva - a aratat (a cata oara?) cat de puternic este, atat pe circuit ridicand stacheta masiv dupa cum bine ai zis,si ca viteza pe un tur si ca ritm de cursa,mai ales ca adaptare la absolut orice materiale de concurs dar si ca pregatire a unui sezon dar si ca liant in cadrul echipei strangand pe absolut toata lumea in jurul lui. Isi pregateste toate cursele extraordinar,nu lasa nimic la voia intamplarii si nu da nici o sansa nimanui - e un ucigas cu sange rece ca sa zic asa. Singura vulnerabilitate a lui (am mai zis-o) mi se pare a fi faptul ca atunci cand lucrurile de pe pista nu merg conform calculelor lui prealabile,se precipita de multe ori mult peste limite incercand sa faca lucrurile sa "revina" la felul cum le gandise el in prealabil - gen daca stie conform graficelor studiilor prealabile etc ca are pace peste toti si are strategia sa conduca cursa din primele tururi si sa impuna ritmul si vine un zapacit ca Acosta si il depaseste desi e clar ca respectivul isi rupe gumele si nu are pace overall ca al lui,atunci forteaza de multe ori ca sa revina la ce calculase el in scenarii. Sau daca face o greseala in quali cade si nu isi indeplineste obiectivul dinainte calculat,iar o ia nitel razna. Eu cred ca doar asa poate fi batut - fortat sa greseasca.Problema cu aceasta strategie e ca trebuie sa fii mai rapid decat el macar pe perioade scurte nu pe toata cursa,insa asta s-a dovedit foarte problematic pt ceilalti pana acum.E foarte greu si la anul va fi si mai greu.
-
Buna dimineata! Dii, dar mai incet.
-
Pantalon textil BMW si geaca textil low cost.
topic a răspuns lui Kristian în kreptorul Echipamente de protectie
Posteaz-o pe topicul de donatii: -
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Din fericire astazi se gaseste palier "oversize", mai ramane de rezolvat doar alezarea atunci cand este cazul: https://alemotor.pl/silnik-m-72k-750-sv-c-22_51.html/s=10 -
Morgen! Diiiii
- Ieri
-
Pantalon textil BMW si geaca textil low cost.
topic a răspuns lui kreptor în kreptorul Echipamente de protectie
Pantalonii s au dat! Geaca se DONEAZA!!! -
Pretul scade la 4300.
-
Adică nu a putut Gigi cu Tardozi sa ii dea ce a vrut ii da Rossi. E total exclus Peco sa ajungă la satelit ducati. La alt satelit teoretic da, la ducati nu. Ok e chestia aia cu familia vr46... Deci poate 1 % șanse sa se întâmple?
-
Modelul de 350. Mi-a ajuns, trebuie sa il ridic de la dealer...cadoul de Craciun cum ar veni
-
Corect! Am uitat aspectul asta. Pecco are contract si anul asta cu Ducati factory.
-
Or fi ei cam aiuriti insa câte curse or sa poată strica într-un sezon
-
Daca se mobilizeaza strategul sef ca la cursa asta, si ceilalti isi pastreaza cumpatul pana la final, se inscrie iar la vreun loc 5....
-
este ca se bate cu MM pe moto de uzina. asta e cea mai mare problema. nimeni nu il bate pe MM pe aceeasi moto. (ma refer la campionat, nu 1 cursa / doua) dar il bate pe moto mai veche? (ok peco clar ar fi mers mai bine pe gp 24, hai sa vedem..) il bag pt ca daca nu ma insel in sezonul cand l-a ales uzina pe Basti JM s-a rupt super rau de tot atunci de a avut nu stiu cate oase rupte etc. apoi a revenit si a fost rapid , apoi campion mondial. deci il bagam. altii dupa buba la genunchi au fost de nerecunoscut. frate pleaca de la uzina sa ce? sa ii seteze ucio moto? sa se bata cu MM de la egal la inegal?
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui m72story în mobiletronul Totul despre URAL
In 2012 îmi aduc aminte că la acest palier a fost nevoie la mine de alezare deoarece cota la care faci referire era ovala, totodată a fost necesar confecționarea unui alt palier conform noilor dimensiuni. In cazul Simsonuli daca ai palierul frontal chenăruită și cu joc in rulment îți vine rulment la rampa din chiulasa doar in turații mari. -
O mica corecție, Pecco daca merge la o echipa de client nu are cum sa primeasca un gp25. In 2027 toata lumea va avea gp27, nu?
-
Ai luat-o prea la sensul propriu al afirmatiei. Eu am vorbit la figurat. Ideea este ca bani mult mai multi se invart in MotoGP, fata de WSBK. In WSBK, salariile de 1-2 milioane sunt exceptia, de ragula ele inseamna cateva sute de mii pe an. Cand Rea a primit un salariu de vreo 2 milioane, a fost ceva nemaintalnit in WSBK. So... cum este mai bine, sa ramai in WSBK cu un salariu in jur de un milion, sau vii in MotoGP, la cel mai slab constructor al momentului si sa iei 3-4 milioane (cifre pur intamplatoare, dar posibile)? Nu cred ca pentru Rossi a fost umilitor sa concureze la echipa satelit. A fost, mai degraba, un sezon de relaxare, inainte de pensionare. A fost mai umilitor sa isi prelungeasca cariera nepermis de mult, astfel incat sa ajunga in situatia de a fi trimis la o echipa satelit. Si apoi nu uita "cazul MM" care accepta sa mearga la la o echipa satelit (nici macar cea mai reprezentativa, a constructorului Ducati), pe o motoreta care nici macar nu a primit upgrade-urile de la finalul sezonului precedent si si-a relansat cariera. Cateodata, compromisul este o arta. Problema lui Pecco este alta... daca ramaane la o echipa satelit Ducati, are mari sanse sa concureze tot pe junghiul GP25 (nu stiu prea multe despre alocarea motocicletelor Ducati, la echipele de client).. ceea ce nu este prea sanatos pentru el si pe un salariu sensibil diminuat. Yamaha i-ar putea oferi un salariu mai apropiat de cel avut in prezent si un statut mai bun decat cel avut in prezent, in cadrul echipei. Clar, spui adio. Plus ca stii ca te inhami la un proiect in constructie. Dar Pecco a mai facut asta in cariera, cand a venit la Ducati. Da, sunt piloti cu salarii de 250-350000 dolari, dar sunt si salarii de 10-12 milioane. Salariile medii sunt undeva intre 2-3,5 milioane. Nu il baga si pe JM in discutia asta. Inca! Vom vedea sezonul asta, daca va mai da cox ca altadata.
-
sa traiesti man multam standard este prea MARE este cat o vela. nici la GSA nu am suportat varianta standard mi am comandata si pentru x adv si pentru sh de la issota https://shop.isotta-srl.com/scooter/cupolino-sportivo-fume-chiaro-per-honda-sh-125i-150i-350i.html si de la genti moto protecti laterale si de toba dar alea vin mai greu
-
De maine va creste. Buna dimineata!
-
Cat de mare?
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
