Toată activitatea
- Ora trecută
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Din fericire astazi se gaseste palier "oversize", mai ramane de rezolvat doar alezarea atunci cand este cazul: https://alemotor.pl/silnik-m-72k-750-sv-c-22_51.html/s=10 - Azi
-
Morgen! Diiiii
- Ieri
-
Pantalon textil BMW si geaca textil low cost.
topic a răspuns lui kreptor în kreptorul Echipamente de protectie
Pantalonii s au dat! Geaca se DONEAZA!!! -
Pretul scade la 4300.
-
Adică nu a putut Gigi cu Tardozi sa ii dea ce a vrut ii da Rossi. E total exclus Peco sa ajungă la satelit ducati. La alt satelit teoretic da, la ducati nu. Ok e chestia aia cu familia vr46... Deci poate 1 % șanse sa se întâmple?
-
Modelul de 350. Mi-a ajuns, trebuie sa il ridic de la dealer...cadoul de Craciun cum ar veni
-
Corect! Am uitat aspectul asta. Pecco are contract si anul asta cu Ducati factory.
-
Or fi ei cam aiuriti insa câte curse or sa poată strica într-un sezon
-
Daca se mobilizeaza strategul sef ca la cursa asta, si ceilalti isi pastreaza cumpatul pana la final, se inscrie iar la vreun loc 5....
-
este ca se bate cu MM pe moto de uzina. asta e cea mai mare problema. nimeni nu il bate pe MM pe aceeasi moto. (ma refer la campionat, nu 1 cursa / doua) dar il bate pe moto mai veche? (ok peco clar ar fi mers mai bine pe gp 24, hai sa vedem..) il bag pt ca daca nu ma insel in sezonul cand l-a ales uzina pe Basti JM s-a rupt super rau de tot atunci de a avut nu stiu cate oase rupte etc. apoi a revenit si a fost rapid , apoi campion mondial. deci il bagam. altii dupa buba la genunchi au fost de nerecunoscut. frate pleaca de la uzina sa ce? sa ii seteze ucio moto? sa se bata cu MM de la egal la inegal?
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui m72story în mobiletronul Totul despre URAL
In 2012 îmi aduc aminte că la acest palier a fost nevoie la mine de alezare deoarece cota la care faci referire era ovala, totodată a fost necesar confecționarea unui alt palier conform noilor dimensiuni. In cazul Simsonuli daca ai palierul frontal chenăruită și cu joc in rulment îți vine rulment la rampa din chiulasa doar in turații mari. -
O mica corecție, Pecco daca merge la o echipa de client nu are cum sa primeasca un gp25. In 2027 toata lumea va avea gp27, nu?
-
Ai luat-o prea la sensul propriu al afirmatiei. Eu am vorbit la figurat. Ideea este ca bani mult mai multi se invart in MotoGP, fata de WSBK. In WSBK, salariile de 1-2 milioane sunt exceptia, de ragula ele inseamna cateva sute de mii pe an. Cand Rea a primit un salariu de vreo 2 milioane, a fost ceva nemaintalnit in WSBK. So... cum este mai bine, sa ramai in WSBK cu un salariu in jur de un milion, sau vii in MotoGP, la cel mai slab constructor al momentului si sa iei 3-4 milioane (cifre pur intamplatoare, dar posibile)? Nu cred ca pentru Rossi a fost umilitor sa concureze la echipa satelit. A fost, mai degraba, un sezon de relaxare, inainte de pensionare. A fost mai umilitor sa isi prelungeasca cariera nepermis de mult, astfel incat sa ajunga in situatia de a fi trimis la o echipa satelit. Si apoi nu uita "cazul MM" care accepta sa mearga la la o echipa satelit (nici macar cea mai reprezentativa, a constructorului Ducati), pe o motoreta care nici macar nu a primit upgrade-urile de la finalul sezonului precedent si si-a relansat cariera. Cateodata, compromisul este o arta. Problema lui Pecco este alta... daca ramaane la o echipa satelit Ducati, are mari sanse sa concureze tot pe junghiul GP25 (nu stiu prea multe despre alocarea motocicletelor Ducati, la echipele de client).. ceea ce nu este prea sanatos pentru el si pe un salariu sensibil diminuat. Yamaha i-ar putea oferi un salariu mai apropiat de cel avut in prezent si un statut mai bun decat cel avut in prezent, in cadrul echipei. Clar, spui adio. Plus ca stii ca te inhami la un proiect in constructie. Dar Pecco a mai facut asta in cariera, cand a venit la Ducati. Da, sunt piloti cu salarii de 250-350000 dolari, dar sunt si salarii de 10-12 milioane. Salariile medii sunt undeva intre 2-3,5 milioane. Nu il baga si pe JM in discutia asta. Inca! Vom vedea sezonul asta, daca va mai da cox ca altadata.
-
sa traiesti man multam standard este prea MARE este cat o vela. nici la GSA nu am suportat varianta standard mi am comandata si pentru x adv si pentru sh de la issota https://shop.isotta-srl.com/scooter/cupolino-sportivo-fume-chiaro-per-honda-sh-125i-150i-350i.html si de la genti moto protecti laterale si de toba dar alea vin mai greu
-
De maine va creste. Buna dimineata!
-
Cat de mare?
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Bine, acum ca a ramas doar o cursa in care Norris trebuie sa termine pe 3 chiar nu vad vreo sansă pentru ceilalti 2 cu excepția unei erori grave sau u ui ghinion porcesc. Daca nu "greșea" micuțul de la merc in ultimul tur si Norris termina pe 5,era alta discutie dar asa un loc 3 cred ca ii este la indemana
-
Neatzaaaa! ....apare greatzaaaa.....
-
Daaa, se strofoaca din rasputeri! Din 104 de puncte au ramas 12
-
Sa il stapanesti sanatos! Trebuie sa imi ajunga si mie SH-ul, dar ala mai mare. Ai un link catre parbriz / protectii? Ce nu “iti convine” la parbrizul standard?
- Ultima săptămână
-
Salutare Realistic, de pe la 5500. Pe cel din 2023, am 7000 fix. Într-adevăr, avea 36.000 km ------------------------------- Am mai încheiat o săptămână de lucru, totodată si anul de lucru. Intentia e sa imi iau concediu măcar o luna de zile. Dar, va tin la curent... Intrebare: Câteva motociclete știți sa aibă cricul lateral pe partea dreaptă? Pana dați răspuns, poze...
-
nu cred ca Peco va ajunge la satelit, este "umilitor". e ca rossi cand a trecut de la uzina la satelit. cand semnezi cu yamaha cam spui adio la titlu. ori de ce alearga cam toti? afara de cei mai in varsta? cu resetarea din 27 yamaha poate nu va fi asa de rea, deci poate merita riscat? man sunt piloti de gp cu niste sute de mii de euro.. Rossi si-a rupt picioru si cam papa. Morbi si-a sucit genunchiul si n-a mai fost acelasi om. Rins ce naiba a patit si el. Oliveira = multe accidentari - papa, s-a dus si el. singurii care au dat cox in continuare - JM si MM. cariera multora atarna de 1 accidentare.
