Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Nu stiu ce sa zic de acele valori. Ma uitam acum, lucrand la clipul cu EICMA, la ceea ce am vazut la standul TM cu datele lor oficiale. motocicleta de 450 are 115kg la gol in versiunea de supermoto pt pista. In varianta neomologata ai 115kg la gol fara: -> instalatia electrica pt sosea (stop, far, semnale, suport placa nr, comenzi pe ghidon) -> ventilator -> catalizator -> scaritele de pasager -> oglinzile retrovizoare Chestiile astea de mai sus SWM-ul SM500R le are in 133kg la gol. De exemplu KX450F-ul meu avea 107kg la gol, fara a avea disc pe fata pe 305mm cu etrier cu 4 pistonase, fara a avea anvelope late (adica grele) precum cele de asfalt, de aceea cred ca sub 125kg-130kg la gol pt un SM omologat de asfalt, nu poti obtine.
  3. A, da, pentru 2027 cu siguranță vor fi multe schimbări. Cred ca si cocalaru marjelat va pleca de la piane.
  4. in 27 sa plece sa se salveze. nu vorbi asa ca vomita detinatorii de ktm-uri
  5. in Moto3 parca tot cu motoare de KTM concurau sub brand de CF in China se fabrica o gramada de KTMuri si CFMoto-uri pe aceasi linie de fabricatie, doar altfel vopsite si branduite este colaborare intre ei de aproape 15 ani... fix cum e si cu Bajaj in India (doar ca Bajaj a devenitactionar majoritar )
  6. Da, ideea era ca, si dupa anii de cand au iesit pe piata ev-urile, au ramas cel putin vechile aspecte.
  7. Unde sa plece? Pana in 2027 cam totul e stabilit. Sa vedem la anul pe la jumătatea campionatului ce mișcări de trupe vor fi.
  8. poa sa faca ei ce vor. Pedro ar trebui sa zica "nu ms" si sa plece. daca pune botu la $.$ si ramane inca 2 ani pierde sanse la titlu. sa invete de la Q.
  9. deocamdata sunt discutii sa preia cu tot KTM in MotoGP. adica pare sa ramana toti care au lucrat pentru KTM si CFmoto vin doar cu banii si brand-ul https://www.gpone.com/en/2025/11/11/motogp/cfmoto-wants-to-take-over-ktms-motogp-project.html
  10. Speedy.K

    De reținut

    Pqna si la wxamenul de permis exista penalizare pentru mers prea incet fara motiv. Se folosesc , in general, pe srumuri in urcare cu mai multe benzi ca sa oblige autovehiculele lente sa stea pe banda intai. Nota, repet ce am scris o data, scuzati tastarea frecvent gresita, scriu in continuare depe aceeasi tableta cu ecranul cioburi.
  11. Kristian

    De reținut

    Mi-am luat cuvintele din maus si tastatura. Erata:mi-ai. Vezi aici: https://www.drpciv-romania.ro/Code/Applications/web/index.cgi?action=indicatoareobligare
  12. Lup69

    De reținut

    Salutare, de cand ai permis? Exista semne de circulatie pentru viteza minima obligatorie....verifica!
  13. Ma....depinde cum o dau.Depinde ce fac,cum abordeaza treaba asta. Eu ii vad pe chinezi perfect capabili de tehnologii de varf - tine de ei sa vedem daca se implica 4real sau doar simuleaza. Daca chinezii sunt capabili sa faca sateliti,avioane,trenuri de mare viteza,rachete,samd samd tehnologie de multe ori superioara "vestului",atunci sunt perfect capabili sa faca un calcat de motor cu ardere interna ramas la inceputul anilor'90 ca si tehnologie (pt ca asa prevede regulamentul - nu e o critica ci doar o observatie),si un cadru de aluminiu. Insa repet - depinde cum vor sa se implice - all in cu tot ce stiu/pot face,sau conform implicarii "Aprilia Gresini" (am botezat-o eu pt ca stim cu totii despre ce e vorba) : 3 lei finantare,niste stickere si ta-daa : suntem prezenti in motogp. Am zis asta inca de cand au intrat in gp si le-am criticat abordarea aroganta "o sa castigam our way,cu cadrele noastre trellis si suspensiile noastre wp" - au fost obligati sa isi modifice cadrele pt a avea cat de cat o urma de steering/handling,dar abordarea generala nu si-au modificat-o.Aroganta i-a adus unde sunt acum.
  14. Salut, daca esti din Bucuresti si inca nu ai rezolvat problema, incearca sa o duci la Bogdan Paulenco - B&C MOTOSHOP GARAGE, pe Calea Ferentari 137 - 0729 941 216
  15. Djenavar

    De reținut

    De la depasire, sa ajuns ca se depasete ca se merge prea lent, bun. In alta ordine de ideii, imi pare rau pt permisul colegului dar probabil ca 99% dintre voi cum va place sa spuneti ,, IMI ASUM<< probabil si el si.a asumat. Grija mare la asumare si asfalt uscat tuturor, chiar si celor ,,neasumati,,, Poate intra colegul pe forum si ne spune ce si cum si cum sa sfarsit epopea.
  16. Ocuparea grilei cu motoretele unor constructori no name nu aduce spectacol, tot brandurile consacrate, cu experienta de decenii in competitie o pot face. KTM cat spectacol a adus? In primii 4-5 ani, au fost la coada clasamentului în majoritatea curselor.. abia in ultimii ani, cu bani muuulti si sustinerea RB au reusit ceva performante. Si sa nu uitam ca i-a ajutat mult contextul, cu Honda si Yamaha care s-au dus in cap. Daca japonezii isi pastrau un nivel macar decent de performanta, KTM ar fi fost abonat an de an la lingura de lemn. Daca vine CFMoto, ce spectacol vei vedea? Motociclete cu 2-2.5 sec pe tur mai lente? Ce cred chinezii, ca a face un prototip de GP este similar cu a ansambla o motoreta de strada, din piese provenite de la diferiti furnizori, pe care apoi lipesc un stiker cu numele brandului? Sincer, din punctul de vedere al spectatorului, nu vad nici un castig, in venirea lor. Am spus asta si cand au venit austriecii in competitie si nu m-am inselat. Nationalismul cu nostalgii imperial(ist)e, combinat cu o ambitie care pierde contactul cu realitatea, este contraproductiv in afaceri si naste anomalii ca Pierer.
  17. DonFlamingo

    De reținut

    Pai e definita sanctiune acolo dar, nu exista definite pe nicaieri si nici semne de circulatie care sa zica care e viteza minima. Avem cu viteza maxima dar nu viteza minima.
  18. Kristian

    De reținut

    Intamplarea face ca este,deci militia ARE ce face in privinta asta: https://www.legislatierutiera.ro/legislatie-rutiera/puncte-amenda/
  19. Nu pot estima un buget pt ca nu stiu ce criterii se iau in calcul la un asemenea transport. Aștept o eventuala oferta si in funcție de asta vad dacă imi permit sau nu sa incheiem tranzacția. Avand in vedere ca o alta moto cu atas mi a fost adusa din Germania de la aproximativ 1700 km cu 500 € chiar nu stiu cat ar costa acum transportul. Tel. 0722652855
  20. S-au mai discutat aspectele din clip si pe topic, absolut real.
  21. Are valoarea de piata vreo 37 mld,deci as zice ca se descurca....fata de KKTM care are -3mld Ei stiu daca ii va ajuta aceasta investitie in racing (daca se materializeaza),insa faptul ca 1.au bani si 2.ii si investesc (pt ca de ex.Piaggio Group intotdeauna a avut bani dar erau f zgarciti cu investitiile in motogp) nu le garanteaza rezultate. Ca parere personala - nu as vedea asta ca pe o investitie buna.Cred ca mai degraba "ajungi" la cumparatori prin retele si endorsement al unor...piloti faimosi?nu stiu cine sunt trend setterii in motociclism,deja ma depaseste.Dar vezi exemplul Jordan - Nike,vezi campania Nike - Just do it in care se promova a way of life mai degraba decat un pantof sport - campanii care acum sunt sau ar trebui invatate la facultate la marketing samd. Pe scurt,cred ca sunt lucruri mult mai eficiente in care pot baga banii pt a se face cunoscuti in Europa. Insa vorba aia "don't let me stop you" din punctul meu de vedere sa bage bani garla ca asta e bine pt spectacol pt noi care ne uitam pt sportul motogp samd. Nici eu nu vad (din punctul lor de vedere) un mare castig daca baga bani in gp plus ca e o sansa f mare sa se faca de tot calcatul - vezi exemplul scoaala Toyota F1. Banii nu iti garanteaza succesul in racing - din nou - Toyota F1 - buget nelimitat ani la rand - rezultate ZERO.Pana au inteles (the hard way) treaba. L-a catalogat ala de la Bajaj direct "ingamfat" pe Pierer,ceea ce nu am mai auzit in nici un comunicat de presa.Mi s-a parut funny.Insa are dreptate.
  22. In ceea ce priveste managementul productiei, vanzarilor, achizițiilor (fara noima) de branduri noi, etc, au facut greseli impardonabile, insa eu ma refeream strict la prestatia lor in MotoGP, un program in care au bagat bani cu nemiluita. Cu toti banii, cu toata colaborarea cu RB, in ciuda faptului ca au un pilot precum Acosta, nu au reusit nici macar sa se bata la un titlu, daramite sa il mai si castige. Mereu au fost alti rechini mai mari, fie ca s-au numit Yamaha, Honda sau acum Ducati, iar lipsa experientei în competitiile majore, de viteza, a fost mereu un handicap pentru ei. Un exeplu de infatuare tipic austriaca. Au confundat cursele si motocicletele de viteza cu cele de motocros si enduro... au crezut ca este suficient sa intre in competitie si le arata ei celorlalti cum se fac motocicletele si cum se castiga campionate.
  23. Inca odata,lasa o metoda de contact,chiar si un buget estimativ. @Keyser Söze am postat deodata acelasi lucru si ti-am sters comentariul.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...