Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. MirceaB

    De reținut

    Se poate si mai rau in comparatie cu cazul motociclistului roman. https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-bugatti-chiron-masina-confiscata-fara-permis-10-ani-limita-viteza-122-kmh-austria-5519699
  3. Zi și tu. Părea ca poate rămâne pe 3 dar ajunge pe 5. Lasă că la anu gp26 o sa fie de fapt gp24.2 și se bate la campionat.
  4. Bannania Joe ține cu toate forțele să piardă si locul 4 in clasament
  5. Azi
  6. Aici te salveaza masina hibrida. Nu este musai sa ai o electrica. Iata un exemplu trait de mine: la Lexus a dat o eroare ceva si a scos partea hibrida din functiune. Bateriile fiind cam la 35% capacitate fata de nominal se mai intampla. De la 8 % consum in oras s-a dus elegant la 15 %. Si am luat-o usor ca altfel saream de 20%. Daca iti ei o masina hibrida de 1,4-1,8 L o sa ai un consum de 4-5% in oras, ceea ce este foarte onorabil. Asta este, in ziua de astazi, orasul iti dubleaza consumul fata de extraurban.
  7. Tehnologia a evoluat enorm de cand cercetarea s-a concentrat pe partea de electrificare. De la baterii la electronica de mare putere la motoare/generatoare electrice. Cu toate astea este o mare diferenta intre o drona si o masina. Eu cel putin am impresia ca sunt mult mai multe aspecte de luat in calcul la un EV care cara oameni, fata de un UAV care daca pica pe camp, aia e. Mie imi plac EV-urile, mai ales ca tehnologie, dar nu detin unul. Vom vedea in ce directie merg lucrurile, dar ce pot eu sa zic e ca masinile cu motoare termice s-au scumpit atat de mult in ultimii ani incat nu mi se mai pare ca diferenta de pret intre un EV si un clasic este o prapastie. Ca tot zicea cineva mai sus de loganul 1.4, si eu sunt de parere ca este unul dintre cele mai reusite motoare pentru a merge din A in B, nepretentios, cu intretinere ieftina. Totusi, eu prin bucuresti aveam un consum de 11-12 litri/100km cu aceasta motorizare, deci economic nu as spune ca era. Stateam blocat in trafic cu motorul arzand benzina. Pe vremurile alea mi-as fi dorit o electrica
  8. Lup69

    De reținut

    Tot off-topic, eu am scris doar din proprie experienta, am fost instructor si si eu, din 96 pana in 2000, am fost impreuna cu un coleg primii instructori dupa 89, apoi am renuntat, deja apareau cei cu fitze si nu am avut stomac pentru astea...
  9. Lucian_M

    De reținut

    Musai SUV sau ceva similar. Pe ăsta l-au amendat tare, ca idee.
  10. Tehnologia evolueaza. Coanda a facut primul motor cu reactie in 1910. Si era sa moara ars in avion (ocazie cu care a descoperit si efectul care ii poarta numele si care este de mare utilitate in tehnica). Primul avion cu reactie functional aparea in 1940 (impins inainte de razboi). Astazi toate avioanele de pasageri sunt cu turboreactoare. Inca un exemplu: Porsche a facut un tanc ICE-electric. La teste a luat foc partea electrica si a fost respins. Dar principiul de propulsie era unul bun. Astazi locomotivele de pe liniile neelectrificate sunt diesel-electrice. Faptul ca nu exista inca tehnologia potrivita, nu inseamna ca ideea este fara viitor. Da o privire printre inventiile lui da Vinci daca nu te-am convins. Cat priveste EV, barierele principale au fost si raman acumulatorii si incarcarea acestora. Iar aici progresele sunt chiar extraordinare. Si se merge inainte atat pe partea de acumulatori cat si pe partea de incarcare a acestora. La aeromodele nici nu visam acuma 30 de ani ca o sa pot folosi motoare electrice pentru propulsie. Astazi exista aeromodele cu motor electric care zboara lejer la altitudini de peste 1000 m, iar un model - Funjet - reuseste viteze maxima de peste 350 km/h. Nu mai vorbesc ce limitari existau cu statiile RC. Si uite ca pot face astazi cu dronele cu motoare electrice, si alea civile si (mai ales) alea militare
  11. peco e pe val la baza vaului. bez ar fi nebun sa plece de la moto decenta la dezvoltare. asta o faci cand nu prea poti sa te bati la campionat. Zarco, AE etc. la ce scoate din jegu ala de moto cred ca s sanse mari sa te inseli. in acelasi timp ar mai fi o problema: Q in gp a mers doar pe L4, cum va fi stilul pe V4? Va trebui probabil schimbat, va reusi? gigeii zic cum ca GP26 va fi o evolutie a lui GP24, sa mai spuna cineva ca uzina il saboteaza pe dl Cartonel pe prima se aude incet comentariul alte dati se auzea bine. Ar fi ceva sa câștige Pedro ultimul gp.
  12. Modelul V4 este o motocicleta 100% noua, la inceput de evolutie. Orice om cu capul pe umeri este constient ca motoreta asta are nevoie de cateva sezoane pentru a o aduce la o stare de competitivitate decenta. Decenta, nu win win! Nu este ca in cazul celor de la Honda, de exmplu, care lucreaza cu motoaare V4 de decenii si motoreta lor este rezultatul unei evolutii aproape neintrerupte, care trebuie doar sa rezolve niste puncte slabe. In cazul Yamaha, sezonul 2026 este un moment 0. Momentul resetarii totale, al ruperii de o traditie. Tocmai de aceea, am mai spus, Yamaha are nevoie de piloti care sa puna umarul la constructie. Ceva in genul Aleix Espargaro, Mir, Zarco,Luca Marini, Miller, mai nou Bezz, oameni care sa dea feedback si care sa fie capabili sa duca motoreta decent si in curse, nu doar in tururi rapide. Nu are nevoie de primadone. Vremea starurilor va veni dupa aceasta perioada de constructie. So.. Q sa nu mai zica nimic, sa isi ia boceluta si sa plece, la Yamaha este vremea pentru alt tip de pilot, nu pentru el. Si, pana ma contrazice, raman la parerea ca la titlu nu se va mai bate nici cu alta motocicleta, indiferent ca este Ducati, Aprilia, CFMoto, Honda, etc. Sunt destui piloti pe grila la fel de rapizi ca el, dar cu un mindset de cursa mai bine pus la punct. El, incet, incet, devine un Vinales mark 2. Victorii, din cand in cand, poate... podiumuri, da, dar titluri... hmmm... am multe indoieli.
  13. Baieti,cred ca o sa luati o pauza binemeritata daca mai continuati.
  14. În teste vine și Yamaha cu o noua iterație a V4 - se pare ca vor avea doar V4's la teste.Sa vedem ce aduc- eu le dau 20% șanse de reușită în a avea anul viitor o moto mai competitivă decât L4 actual. Despre a se ridica undeva spre locurile 3-5 eu zic ca nici nu poate fi vorba. Q a zis ca mai sta pana la testele de la Sepang din primăvară sa vadă dacă scot ceva cu care se poate bate la podium...e logic și corect ce face însă eu as zice ca e cazul ca agentul lui sa își întindă deja antenele ca sorți de izbândă cu Yamaha...doar wishful thinking.
  15. Numai incet, ca face vena poc si faci buba.
  16. Argumente la ce? La faptul ca iti dai cu parerea despre o tehnologie si un bun pe care nu le deti? La faptul ca daca o idee suna bine in capul tau ea trebuie sa fie adevar universal valabil si toata lumea trebuie sa-l adopte? Te obliga cineva sa iti iei EV? S-au terminat motoarele termice cumva? Atata timp cat tu nu intelegi ca EV este doar o ALTERNAIVA si ca DIVERSIFICAREA pieteti este buna pentru consumatorul final, ce discutie se poate avea cu tine? Singurul lucru pe care il faci este sa arunci cu c***t in cei care detin si sunt multumiti si sa iti multumesti tie insuti pentru ca tu esti un vizionar care vede adevarul-adevrat si ca ce prosti suntem noi restul. Plus extrapolat si exagerat orice topic anti EV. Atat.
  17. Au cazut 3-4 piloti in același viraj la începutul fp1 la moto2 si au dat steag rosu, cel mai probabil era ceva acolo ce a declansat cazaturile.
  18. testele sunt teste dar ar fi bine sa nu fie fix ultimii 2. ok in primul test poate. in al doilea - semn rau in ultimul = semn f f rau cate teste sunt? 3? ce naiba s-a decalat, inca mai sunt 20min de moto 2 cand terbuia sa fie FP1 GP
  19. In Laborator? Deranjeaza niste adevaruri? Cand nu mai ai argumente, ataci persoana direct sau voalat?
  20. Nu stiu daca este cea mai potrivita sectiune, dar eu am luat si pare ok. Are si lanterna puternica. Micut, usurel, 3 ani garantie. Se poate lua in ture in topcase fara probleme. Se lauda ca incarca 2 roti moto de 18" de la 0 la 3 bari cu o singura incarcare. Locatie: Lidl
  21. La primul contact cu mobra probabil nimic. Nici nu cred ca au in program sa incerce tururi rapide. Ultimele teste din presezon vor arata ceva mai concludent referitor la nivelul fiecarui pilot insa si acolo avem exemple ca testele nu-s curse, vezi Vin
  22. O sa fie interesant și sezonul de teste, sa vedem Moreira și Toprak ce fac.
  23. Mda, cine știe ce au visat aia de la TNT. In general sunt de incredere...
  24. neatzaaaaa! bine ca nu e vineri 13, am scapat!
  25. La scuter... cred ca va fi singura solutie functionala.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...