Toată activitatea
- Azi
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui pinnochio în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Motoru de Mobra nu rezisa crossului,indiferent ce i-ai face.Cauta un motor de Minsk,e f fiabil,pret bun,se gasesc piese pt el. La rându lui,motoru de Minsk e modificabil....muzicuță,alezări,tobă...etc. - Ieri
-
Ia Iasi la vrea asta merg curierii pe suctere intr-o veselie Ca sa ies la o tura treb sa ma imbrac cosmonaut si tot ma cac pe mine de frig - 0 sau 5 grade dar se poate merge Ba o motocicleta nu vad sa misune in jur - unde meseriasii la noi ,,care merg pe motor" dau explictii la o bere, mentori, besini, cum a fost sezonul Am fost anul acesta luna ianuarie in Franta pe autocar, un drum de la aeroport spre Paris unde am vazut pe autostrada portiuni cu zapada pe drum, frig, chiciura, ceata - dar motocicletele de turing cu tot cu calaret mergeau brici, - alta lume
-
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui sprike în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Ceea ce platesti asta primesti Cumperi de 200 lei, de atat o sa tina si arunci la gunoi Sa fie adevarat ? -
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Dadududu în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Pai de mobra 50 super sunt foarte pasionat si crossul este un fel de proiect, intentionez de fapt sa i cumpar un motor bun ca nu merita investitia necesara reparatiei, da na pana acolo cale lunga. -
Multumesc! Cum am scris mai sus. La cele enumerate mai adaug faptul ca nici eu nu sunt prea mic dimensional, iar cel de 350 are sasiul mai mare.
-
Da, musai trebuie făcută o completare cu niște mărci geniale, de care nu a auzit multă lume. 🫡
-
Nu e corect! Propun sa se bage in poll si First Bike, Barton, Baotian, Ciuncen si toate chinezariile posibile si imaginabile! Iar topicul sa fie redenumit: Prietenii lu' Mao!
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
In niciuna dintre ele nu merita sa investesti bani ca sa le repari,iti trebuiesc scule,prese si ceva cunostinte de mecanica specifica motoarelor de moto in 2 timpi ! Poate doar sa gasesti un motor complet functional si compatibil cu crossul chinezesc -
Mdaa Nasol de tot
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Dadududu în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Adevarul este ca e chinezarie da l am luat stricat. E vechi oricum... Momentatn am desfacut motorul ca sa dus ambielajul, setul -
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Cross-ul banuiesc ca este chinezarie ... Toate motoarele de mica capacitate,chiar si cele de sub 500 cmc sunt de obicei abuzate de proprietari,vor performante de 1000 cmc din 500. Motor mic si bun,e sa il ai tu de nou si sa tragi de el atat cat trebuie... -
M-am uitat pe acest topic, dar am constatat ca, lipsesc multe marci moto ce puteau avea alte numere norocoase. Deci nu e prea bine conceputa treaba...
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Keyser Söze în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Iti spun eu cum: deschizi pagina cu profilul tau si ai in partea de sus pe poza profilului buton cu Editare profil. Daca Mobra ta e functionala, las-o asa functionala cum e, o vinzi si iei ceva la care sa-i dai capat. -
Neatzaaaa Leneveala taie greatzaaaa!
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Dadududu în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Aveti dreptate, mai am un cross de 90cc cu ala ma chinui. Este varza motorul Sa vad cum -
exista de mult si in TM de exemplu la MotoTm
-
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui Speedy.K în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Pfua, dupa ce mi-au divortat ochii si mi-a cerut creierul concediu citind polologhia agramata de mai sus, am inteles si de ce nu dispar de pe piata mizeriile astea: pentru ca au publicul lor. Si or sa-l aiba mereu, pentru ca specia, in majoritatea ei, la nivelul asta e. Ceea ce imi creste nemasurat respectul de sine. Si respectul de japoneze, dupa 225.000+ km fara interventii capitale cu ultima mobra. Deci cam acelasi lucru ca la chinezaria in discutie casata la 10% din km aia, nu?! Bine, ea era tipla, dupa cum se spune mai sus, a fost casata numai asa, din duiosie si dragoste nemasurata, ca sa fie scoasa din scena in plina glorie. In concluzie, decat mult si fara rost, mai bine putin, da' prost! -
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui Kristian în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Crezi ca poti sa-ti completezi datele de la avatar ca sa stim cu cine stam de vorba? Il putem scuza ca a luat viteza datorita multiplelor informatii ce s-au vrut transmise spontan.Si doar stim ca viteza,ucide,ceva cel putin. -
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Kristian în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
@Dadududu,te mai rog inca odata sa-ti completezi datele de la avatar -
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
O fi gasit (primit) vreo Mobra si vrea sa-i dea capat la vitezometru... Radem,glumim..dar nu prea ai ce sa-i faci,asta luand in considerere ca acel motor de 50 cmc si 4 CP este in parametri de fabrica,ceea ce e greu de crezut. Sunt niste socoteli foarte exacte acolo,referitor la carburatie,rezistenta pieselor interne..etc Pe vremuri existau cluburi sportive de karting care mareau motorul la 80 cmc ,dar motoarele alea rezistau cateva curse,erau ingineri care se ocupau de asta,aveau utilaje,bancuri de probe...etc si multe motoare de stricat... Daca ....sa zicem...ca ai o Mobra care arata impecabil,si acte la ea,o poti vinde si cu acei bani iti iei ceva cu motor mai mare. -
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Daca a mers la casat dupa mai putin de 28000 km suntem lamuriti de fiabilitatea ei. Am lasat gramatica deoparte, se vor ocupa colegii. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Buna dimineata!
-
Cu piesele chiar nu mai știu care e situația, eu am avut majorate admisia și transferurile și pus carburator mai mare, rezultatul a fost că am găsit segmenții în toba de eșapament tocați mărunt. Mobra trebuie apreciată așa cum este ea, ca o clasică, pentru forjă ar trebui să cauți altceva, cu niște frâne mai bune.
