Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Am trecut si eu pe acolo. Ori am avut eu "noroc" din plin, ori aia e practica pe acolo . Asa cum am spus anterior, al meu kymco a venit mesterit/cu probleme pe partea de ambreiaj transmisie ceva. Si eu am sesizat ca ceva nu este in regula. AM trecut pe la NIba-kymco romania, Nu are domle nimic. AM trecut pe la SCuter centre, au dat cu smirghel si gata, nu are nimic. DUpa ce am plecat de la ei, s-a facut pardaf ambreiaj etc zob. Siiii, bonus, m-am dus CU O BATERIE si m-am INTORS CU ALTA!!! Care baterie era cu vreo 4 ani mai batrana decat scuterul! ca avea pe ea stickerele. Misto nu? cum nu aveam poze, sau altceva, nu am mai stat sa le fac scandal-am pus una noua si aia e(si cea de pe scuter nu era grozava). Deci da, cum ziceam, eu nu mai calc pe acolo cat o fi, daca imi iau iar scuter. Plin de meseriasi.
  3. Sunt fiabile. Minusurile sunt la carenaj, piese scumpe si care ajung greu. Dar sunt 100% de incredere Sym, la nivel de Japoneze.
  4. Koveul face ce face CRFul dar de 2-3 ori mai bine, cam la acelasi pret.. pana la urma o motoreta de rally raid configurata in acest fel, nu ai cum sa ai pretentii sa fie usoara. Totusi ai 3 rezervoare. Daca nu bagi carburat in cel din spate o sa ai un centru mai jos decat la CRF datorita rezervoarelor laterale. Suspensiile nici nu cred ca poti face comparatie intre ele
  5. neatza! da da, marti...., grija!
  6. Buna dimineata! Marti, aveti grija.
  7. Pai asta e una din probleme, dupa ce ca nu respecta nicio regula de prioritate etc mai mwrg si in et.
  8. Ieri
  9. Sunt fiabile sym urile vorbesc din experienta de 70000 km pe 2 unitati
  10. Mai are ceva julituri pe tocase, fleacuri ..... {cei care merg putin nu cad niciodata} dar arata bine in anasamblu
  11. Am facut test pe un asemnea model a unui prieten Nu zici rau Dar la capitolul fiabilitate ? - in timp vom avea un raspuns
  12. La noi piata moto este slaba comparativ cu ce este de ex in EU Sau putem sa zicem ca avem o piata intr-o usora asccedenta - e bun si asa Factorul de vreme/ temperatura are un inpact Sunt si cu luminite si cu tobe - sunt cu de toate care merg zilnic Fara gabori viata e pustiu
  13. Nu te contrazic. Doar ca sunt unii scuteristi straini (se vede dupa obrazul in tente de maron) care stau in spatele masinilor la stop si nu trec printre masini, ca noi romanii pe doua roti. Sincer, nu stiu ce sa zic, or fi indieni, nu nepalezi, dar sigur exista si multi care merg mai "civilizat" ca alti romani Bineinteles, asta nu ii iarta pe nepalezii aia care merg la regula "care loveste in fata, e de vina"
  14. Da, exact asa cred si eu, e super misto, manevrabil si are un demaraj extrem de bun pentru un scuter. Plus ca este intr-adevar mai usor chiar ca un xmax de 250 cu vreo 20 de Kg, stiu pentru ca am studiat sa imi iau xmax 250 dupa ce am mers cu unul al lui varu-miu. Dar dupa ce am facut proba cu asta, mi-am dat seama ca e clar peste xmax. Nu mai zic de frane si suspensii ca sunt mai bune la Kymco. Iar pretul este mult sub xmax, probabil pentru ca platesti brand-ul Suzuki. Cat despre service, eu am facut toate interventiile serioase pe la motor la Scuter Centre si nu am fost dezamagit, sincer sa fiu. Si eu am schimbat multe lucruri imediat dupa ce l-am cumparat ca sa il pot aduce la stare buna de functionare, cum ar fi: curea transmisie (asta era din oficiu de schimbat), ambreiaj, patina supapa, lant distributie, intinzator, garnituri capace tacheti si alte accesorii ce tin de transmisie. Plus bateria, care era un cacao de Exide si care intr-o dimineata a pornit dupa 5 minute de incercari. Am rezolvat cu o baterie Yuasa, cele mai bune dupa parerea mea. Plus cauciuc spate si alte consumabile (bujie, filtru aer, placute frana, antigel...) Pot sa zic ca acum scuterul merge brici, doar ca investitiile au fost aproape de 1000 de euro peste banii dati la cumparare. Oricum, nu-mi pare rau, sincer, la bugetul pe care l-am avut, mi se pare cea mai buna alegere in continuare. Ma amuza cand incep unii cu masinile sa se ia la intrecere cu mine de la stop si ma prind d-abia pe la 70 la ora...dupa care ii depasesc oricum la urmatorul ambuteiaj. Un scuter care nu are parbriz in fata, e doar de plimbat vara, nu pentru navetistii care merg cu el si in anotimpurile reci si extra reci. Si e clar pentru cine tine la "tinuta" clasica de scuter retro.
  15. Referitor la kg s-ar putea 50% sa ai dreptate, eu la CF Moto 450 MT am 185kg masa in ordine de mers conform RAR, nu stiu exact ce inseamna "masa in ordine de mers" 450MT avand 175kg declarate la gol. Cu rezervorul plin clar este un asteroid de minim 200kg, pt cineva care este obisnuit cu motociclete de 110-130kg, in padure sau pe circuitul de motocross. Motocicleta are doua rezervoare in fata, total separate pt ca in caz de cazatura pe offroad, se sparge un rezervor "o jumatate" si apoi ramai cu benzina in cealata "jumatate", pleci mai departe si iti vezi de drum. In cazul motocicletelor de rally raid gen Dakar, rezervoarele comunica intre ele cu ajutorul unor pompe si valve de blocaj, pt a schimba/ajusta centrul de greutate, astfel incat motociclistul jongleaza cu centrul de greutate al motocicletei in functie de zonele tehnice sau de viteza pe care le ataca. Nu am mers pe Kove 450 Rally, insa am mers pe Honda CRF300 Rally si acea Honda mi-a parut o gluma foarte proasta, extrem de proasta pt 7000e, 150kg la gol, nimic wow. Definitia unui produs submediocru cu badge de firma care nu justifica suma bani ceruta, nici la oferta. La faza cu farul fix fata de jugul motocicletei, aici tine obisnuinta si de calitatea farului. Eu la 450MT am far fix si lumineaza "wow" foarte foarte lat, incat nu ma deranjeaza la viraje, SM500R-ul are far mobil si nu lumineaza atat de calitativ pe viraje ca farul fix de la 450MT, ambele avand far de tip LED.
  16. Militia nu face absolut nimic in privinta trotinetelor si bicicletelorelectrice. Toti merg cum vorsub nasul lor. Ca si scuteristii nepalezi. Deci e clar cine e de vina.
  17. Cred ca mi-a urmat sfatul si s-a dus la psihiatrie, dupa care n-a mai fost lasata acasa.
  18. Nu am mers nici cu kove, nici cu crfu. Comentez si eu de dragul discutiei, a se intelege din start asta Problema grava este ca se umfla colantul pe ea? Ca ala i fix un colant de doi lei, nu se exfoliaza nici un plastic-face bule folia aia rosie Sau mie asa mi se pare. Apoi, zici ca i grea. Pai este RALLY BIKE-inalta, foaarte inalta, rigida, cu nspe rezervoare. NU ESTE un DUAL SPORT. RALLY presupune ca stii bine deja sa te dai prin boscheti. este pentru cine vrea o moto RALLY de buget-pret redus. Ca motoretele adevarate de rally costa de numa. Legat de echilibrat, fix ce a zis si nenea Cavaleru, mergea rotita anvelopa si facuta iar proba de echilibrare. Comparatia cu crf300l fie si modelul Rally nu isi are locul. Crfu este o moto dual sport de incepatori, cu suspensia aia comic de moale si fara reglaje, si 30 cai. Cine isi ia modelul asta de kove stie foarte bine ce alege-si de ce ar dori o astfel de moto. 50 cai, multa suspensie, moto foarte inalta, suspensia rigida, nspe rezervoare, etc etc etc. Nu i de mers peisagistic. deci nu merge comparatia facuta de tine, din punctul meu de vedere
  19. cucu cucu, gata cu lucru! pt luni, mi-a ajuns!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...