Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Nu cred că sunt vise. Mai mult, cred că ar fi putut fi stipulat ceva în acest sens în contractul pe care l-a semnat cu BMW. Din păcate pentru el însă, s-ar putea să fie puțin cam târziu: dacă BMW vine în MotoGP în 2027, el va avea deja 30 de ani. Și este destul de greu de crezut că în primii ani germanii vor putea emite pretenții la primele poziții. KTM au avut nevoie de vreo 6 ani să ajungă unde sunt, și sunt un caz relativ norocos. Pentru Razgatlıoğlu, apogeul carierei este acum - și în următorii 2-3 ani.
  3. SBK, Toprak: “If I win the World Championship, I could race in MotoGP in 2026”
  4. Eu cel mai tare o sa rad de Method. Cum stie el toate alea, ce bani imparte Gigi, cat de primadona e Marcheza, cum ii fura sandvisul lui Pedrosa sa alerge ala flamand (dupa ce ca era slab, bietul Dani), etc. Ce mai, eu am impresia ca toti greii din motohepe se consultă cu Method cand iau o decizie.
  5. Cu socul procedezi asa: pornesti motorul cu socul tras maxim, apoi, cand se tureaza singur reduci usor din soc in asa fel incat sa stea la o turatie un pic mai sus decat cea de ralanti normal la cald. Pe masura ce se incalzeste motorul ar trebui sa creasca iar turatia si mai reduci un pic din soc. Chestia asta ar trebui sa dureze 3-4 minute daca temperatura ambientala in care a stat motorul este undeva pe la 10-20 de grade. Daca e foarte frig ar putea sa dureze 5-6 minute. Dupa asta reduci socul de tot, te sui si pleci fara sa te dai la ea brusc si tare de la inceput. Motorului ii ia cativa km sa ajunga la temperatura optima de functionare, in functie de temperatura ambientala si de greutatea incarcaturii. Abia apoi ar trebui sa functioneze perfect indiferent cat de tare te dai la ea.
  6. Si eu, ca incepator, pot sa dau acelasi sfat initiatorului. La scoala mergi cu multe si poti sa-ti faci o idee. O alta chestie pe care mi-au spus-o la scoala si au avut nu dreptate, ci mama dreptatii este ca un motor este ceva mult mai complex decat simplele caracteristici de pe hartie, si ca un motor usor pe hartie poti sa-l simti extrem de greu si unul care e greu pe hartie poate sa ti se para foarte usor. La fel si cu puterile si cu alte caracteristici. Dar eu ma opresc aici pentru ca initatorul a cerut parerea unor useri experimentati. Eu nu-s
  7. Dupa o tură în care am folosit și ultimul mm de cauciuc în seara asta a primit un cauciuc spate nou, Mitas MC23 Rockrider.
  8. Fuck! n-am stiut...nasol. In cazul asta, recomand doar Hey Moto. Eu personal.
  9. Ami tocmai ce s-a inchis anul asta.
  10. Pentru initiatorul topicului, recomand sa incepi mai intai, inainte sa te gandesti la ce motor/scuter sa cumperi, o scoala moto de A, nu de A1 si aici sa mergi pe eventualele recomandari ale userilor in ceea ce priveste alegerea scolii. In particular, si eu recomand atat Hey Moto cat si AMI, pentru ca ii stiu pe cei doi instructori care au infiintat scolile, facand eu cursurile cu ei in formula veche in care erau la aceeasi scoala moto. Ambele scoli au poligonul pe soseaua Electronicii, in spatele Garii Obor. De ce zic sa faci scoala mai intai si apoi sa te gandeasti la ce motor/scuter sa isi cumperi? Pai e simplu, acolo vei avea ocazia sa mergi cu mai multe tipuri de motociclete (cel putin asa a fost la mine), plecand de la monocilindru, 2 in linie, 4 in linie si poate cu putin noroc, si ceva de enduro. Eu am avut norocul ala. Vei merge cu un naked, cu un mic chopper, daca tin minte bine, cu un enduro...deci destule motoare care sa-ti trezeasca ceva interes pentru unul din ele. Si fix dupa experienta de la scoala moto m-am hotarat ce motor sa imi iau, cel putin primul motor. Al doilea motor, a fost ales dupa alte criterii, in special dupa experienta de 2 ani pe care am acumulat-o cu primul monocilindru. Si al doilea motor nu a mai fost monocilindru pentru ca am realizat ca vreau altceva. De aceea zic, degeaba venim cu sfaturi aici, tu nestiind deloc ce iti place in materie de doua roti, esti incapabil acum sa iei o alegere de tipul motorului. Fa o scoala moto si vei fi mai luminat in privinta asta decat acum. Nu vei fi suta la suta luminat, pentru ca pretentiile se schimba, dar vei avea o baza de pornire.
  11. Pai e normal,lasa motorul sa se incalzeasca si apoi accelerezi usor...nu tragi de el ca disperatul...
  12. Eu n-am zis ca ar fi probleme la ei, am zis doar ce nu mi-a placut mie. Intr-adevar, in contractul de scolarizare este tratata si exmatricularea insa nu e printre primele chestii mentionate acolo, asa ca mie, cel putin, mi s-a parut bizar sa abordam subiectul exmatricularii inaintea altor subiecte din contract care mi se pareau mai interesate. Probabil au avut niste experiente neplacute si prefera sa axeze discutia pe exmatriculare. E ok. Fiecare scoala cu politica ei, fiecare client cu preferintele lui. Sunt destule scoli si destui clienti, timp sa fie. La Louis si Hey discutiile au avut un alt ton, mult mai relaxat. Contactul cu cele doua scoli a fost o experienta in sine si chiar am simtit ca scopul lor nu e doar un business ci efectiv ca elevul sa plece din scoala cu cat mai multe chestii invatate. La Louis chiar mi-au spus ca obiectivul nu e doar sa obtin permisul A ci sa fiu si un motociclist pregatit si responsbil. Nu m-am simtit ca fiind chemat in biroul directorului pentru ca am spart 5 geamuri de pe holul scolii. P.S. Nu scriu aici numele scolii care nu mi-a placut pentru ca de fapt nu mi-a placut atitudinea; nu am fost scolarizat de ei ca sa-mi pot da cu parerea. Poate au instructori buni totusi.
  13. Salutare tuturor, M am gandit sa deschid acest topic, pentru ca desi detin aceasta honda din 2017, nu ii dau de cap cu aceasta problema. Pe scurt, cand este rece motorul, trag socul, pun contactul, actionez butonul demaror si motorul porneste imediat. Daca vreau sa plec de pe loc, motorul da in nas, si nu pot pleca decat daca ambalez motorul sau merg cu socul tras aproape de maxim. Mentionez ca motorul este din 1999, varianta cu un singur carburator. Am demontat carburatorul, l-m curatat, suflat cu aer comprimat si tot sa se comporta. Am verificat-reglat si jocul culbutorilor, si tot la fel. Daca a mai patit asa ceva cineva si a rezolvat problema, va sunt recunoscator cu sfaturi sau cum pot remedia problema. Fostul proprietar nu a stiut sa-mi spuna nimic, pentru ca el o luase de o luna din Ungaria, si a crezut ca este doar din cauza ca era prea frig afara, respectiv martie 2017. Multumesc.
  14. nici pe departe. e loc berechet in ea. uita-te cu atentie. hai ca daca lasi hate-ul asta infantil la o parte chiar e treaba.
  15. A woman is having lunch in a Los Angeles cafe when a man approaches her table. “Excuse me, miss,” the man says, “my wife and I are visiting from out of town. She loves your sandals. She wanted me to come over and ask if you bought those sandals around here.” “Actually,” the woman responds, “I got them in a shop just about a block from here.” “Fantastic,” the man responds, “and if I may ask, how much did you pay for them?” “I paid $250,” she admits. “Thank you,” the man responds. He walks away and yells to his wife, “She got them in New York!”
  16. De buna seama nu intelegi ce au scris oamenii mai sus. Statul nu iti da nimic degeaba. Inclusiv treaba cu subventiile e de fapt o aiureala, tot noi suntem cei pacaliti. Mă scarpin in creștet si nu inteleg cum functioneaza matematica aia, când dai si nu primesti, de ti se pare ca iesi in câștig?
  17. Casca flip-up HJC RPHA 90 - Vanduta! Ghete Alpinestars SMX-v1 - Vandute! Geaca touring Furygan - Vanduta! Raman la vanzare: 1. Pantaloni Rev’It - 280 RON 2. Geaca vara Louis Edition 80 - 180 RON 3. Jacheta ¾ Tucano Urbano - 230 RON Preturi negociabile! POMANA!
  18. Multumesc pentru urare si sfaturi! Te ascultam cu interes. Hai, strica-mi zen-ul
  19. E foarte bine ca ti-au vorbit despre exmatriculare de la inceput. Sunt o gramada de scoli care nu discuta deloc subiectul si, daca e cazul, nici nu stii ce te-a lovit. Contractul cu scoala presupune obligatii de ambele parti si multi elevi aleg sa le ignore, dupa care nu le respecta si se trezesc in mijlocul cursurilor fara scoala. Sau la examen fara ... examen. Pur si simplu pentru ca n-audat un telefon sau un mail. Si, daca nu s-a discutat subiectul in detaliu de la inceput, incep discutiile in contradictoriu. Ceea ce se poate evita citind de la inceput contractul si discutand de la inceput subiectul. PS Poti sa dai linistit nume de scoli care nu ti-au placut, poate vad oamenii si corecteaza daca chiar sunt probleme la ei.
  20. Toate lucrarile inafara de Desmoservice pot fi facute si aici fara probleme ba chiar si desmo insa eu nu vreau sa o fac local. Totodata acest lucru se face odata la 25-30k km, iar asta nu e o problema sa te deplasezi o fuga pana peste prut sau undeva mai departe si sa o faci. Ducati Multistrada miam luat pentru ca imi place si a fost un moft deal meu, cine stie cu timpul la ce voi trece. Totusi eu is optimist si foarte mult sper ca in viitorul apropiat vom avea local reprezentanta oficiala Ductai. Bafta tuturor si asfalt uscat.
  21. Tot nu am gasit problema si mi-e frica sa merg asa. Ma gandesc sa ridic rezervorul si sa intru pe acolo. Pare mai usor sa ajung unde ai recomadat sa ma uit.
  22. Nasol, puteai sa-ti cumperi o masina incapatoare, nu saracia asta cu portbagaj la fel de mare ca un Lastun, numai pentru ca e electrica. Stiu ce o sa spui, ca-ti faci treaba cu ea, chiar daca bagajele iti stau sa cada in cap,bla bla. Nu te mai chinui sa-mi raspunzi, du-te si serveste-ti cafeaua, se pare ca ai mare nevoie de ea.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...