Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Ai putea incerca un cfmoto 450mt. Eram hotarat s-o iau dar am zis sa nu cumpar pe nv. Pare destul de misto pe hartie si designul f reusit.
  3. Ala nu e crossover, daca e 4wd. Deci Suv e masina urbana pt tine , ok ! Imi pare rau ca te simti asa , Stii prost , fara suparare , crossover NU a aparut inainte de Suv. iar legatura cu Spring nu o vad , mai incearca , poate-ti iese .
  4. Eu știu în București dacă te aranjează. Procedura este simplă teoretic: se desfac capacele de chiulasă, se verifică jocul la supape, se înlocuiesc pastilele care nu sunt în toleranțe. La Multistrada este ceva mai lung/complicat fiind mult plastic de desfăcut. ca să ai acces. Treabă de câteva ore.
  5. Buna, Am un Ducati Multistrada 1200 an 2011 si am nevoie sa efectuez desmoservice. Cel mai aproape pentru mine ar fi Iasi. Rog sa ma ajutati sa gasesc o reprezentanta oficiala(adresa numar de contact) ca sa ma pot programa la din timp ei pentru a efectua acest service. La fel daca ati avut o asemenea experienta rog sa ma impartasiti.
  6. Este practic aceeași motocicletă ca și KTM 690 Enduro și Husqvarna 701 Enduro (alte plastice și culori, setări foarte sensibil diferite). Există un topic dedicat despre 690 Enduro R. Sunt aceleași motociclete, cu diferențele minore menționate mai sus.
  7. Ia mai da-i,ma, in pana mea pe astia ce nu folosesc masinile strict la ce sunt ele facute!. Ce, exista ev awd? Exista priza la munte? Nu. Mama lor de hipsteri! Ma duc sa beau o cafeluta la terasa cu prietenii. Si iau masina de hipster, normal....
  8. Azi
  9. Probabil ca acolo se simte prezenta lor unde fac rigidizarea de care spuneai. Scuze de off topic.
  10. Bara de stabilizare se simte la denivelările diferite stânga-dreapta, preia mai rigid trecerile înclinat peste calea ferată sau gropi pe o singură parte de exemplu. Aud că au scăzut stocurile de electrocare la dealeri, ori e cerere redusă din partea clienţilor, ori se aşteaptă la apariţia unei tehnologii noi (la baterii) foarte curând.
  11. Asta e problema in Europa, că nu ai opțiuni. Fie iei CRF, faci upgrade de suspensie cu 7-800eur, fie trebuie sa plătești dublu din start pe 701 Enduro și frații lui.
  12. La hatchback-ul ce-l am, exista bare stabilizatoare spate/fata din fabrica si masina nu e mai rigida decat una identica ca si marca/model (am testat comparativ si cea fara bari), dar e mai stabila pe viraje (cel putin, ca rigiditate eu nu am simtit vreo diferenta). De unde numele de bara stabilizatoare. Si nu sunt sofer de sunday driver, dar nici pilot de curse, ci doar un sofer normal.
  13. Salut! Am fost (si inca sunt partial) in situatia ta, am dat examenul teoretic si acum il astept pe cel practic (traseu si poligon). Este doar experienta mea personala, nu am pretentii ca emit axiome. Trei prieteni au urmat cursurile la Louis; m-am dus si eu sa discut. Par ok oamenii insa am sesizat ca-s foarte aglomerati. Am mai fost la o scoala (nu-i dau numele aici dar ti-l dau in privat daca vrei), m-am dus sa cer detalii si mi-au vorbit primele 10 minute despre....exmatriculare. Era o tipa acolo care-mi vorbea destul de nervoasa, aproape ii tremura buza de jos cand pronunta cuvantul "exmatriculare". Am zis "pas". Well, la Hey Moto lucrurile au stat cu totul altfel. Am avut ocazia sa cunosc doi oameni super misto, Cristi A. si Alex C. pe care mi-ar fi placut sa-i am ca prieteni. Nota 10 este putin spus, foarte rabdatori (i-am vazut si cu alti elevi) si metodici (atat cat am putut evalua eu). Chiar daca pareau si ei foarte aglomerati, erau extrem de bine organizati.
  14. Aicea as vrea sa nu mai vad Bun, deci, fiidn in cautarea unei mobre mai usoare, avand in minte doar coclauri (da nuc hestii sf, dinastea de oameni normali) sunt complet bulversat legat de ce vreau/imi trebuie De la 300 la 700cc.. deci acopar prea multe, stiu doar ca nu vreau chestii lesinate. Si azi dimineata ma uitam la gasgas-ul asta, 690 si 701 - inafara de pretul de lista momentan, inca, nu stiu, care e diferetna, pare ca sunt aceleasi suspensii, motoare. alea alea. A! Si vreau totusi sa merg cu ea pe strada, macar in ritm cinsist, fara pretentii de 790/890. Si cu un schimb de ulei la caetva mii de km e ok, nu dupa fiecare iesire. Crf 300 e bestial cum ziceai la cat de bicleta este in padure, da au uitat sa ii puna cai si cuplu, plus suspensia standard pentru kg mele este.. gluma. Nu am avut ocazia sa ma dau cu 690-700-701 in padure, doar cu 690SM.. da nu am ce sa inteleg asa
  15. Nu am zis că e dăcât pentru burtoşi, mai sunt şi oameni care vor să-i privească pe ceilalţi de sus sau au treabă prin rural şi le prinde bine o gardă mai înaltă. Rigiditatea crescută a suspensiei vine din barele de stabilizare, maşina e mai înaltă şi trebuie ţinută mai bine la verticală.
  16. Serios? De ce decat pentru burtosi? E adevarat ca fiind mai inalte este oarecum un dezavantaj, dar ele nu sunt facute pentru reising, ci clar pentru utilitate maxima. Cat despre suspensii, nu-s mai rigide decat la o masina normala. E una sa stii din propria experienta si alta sa dai hate moca. Cred ca merita sa reconsideri. Sau poate esti propitar de suv?
  17. Daca cineva e pe langa, nu-s eu acela. Ce iau gratuit? Hai sa vedem. 1. Fiu-miu e la scoala, invatamantul e gratuit pentru mine dar e sustinut de Stat (asa cum e normal). Deci Statul plateste. 2. Pretul plafonat la energia electrica. Diferenta dintre ceea ce am eu facturat si pretul real este suportata de catre Stat. Deci Statul plateste. 3. Pretul plafonat la mc gaze naturale. La fel, diferenta o plateste Statul. 4. Am aplicat pentru Rabla si am primit de la Stat 1500 de euro. 5. Am facut o facultate cand inca nu eram platitor de taxe, insa Statul a suportat costurile scolarizarii. etc Daca fac socoteala la cat platesc eu catre Stat direct sau indirect s-ar putea sa nu acopar in permanenta toate aceste costuri pe care Statul le are cu funduletul meu. Nu mai spun de costurile cu Ordinea Publica, cu sistemul medical pe care-l injura toata lumea (dar care totusi exista) si altele. Fa-ti socoteala cat platesti tu anual catre Stat direct sau indirect si vezi daca nu cumva esti asistat social, ca eu sigur sunt in anumite momente (sau am fost). Si crede-ma, Statul s-a chinuit ceva cu mine pentru ca-s diagnosticat cu autism usor. Dar nu e usor deloc.
  18. La fel e plina lumea de prosti ce stau in localitati montane mici si au suv-uri si masini ev,adica masini urbane...si asta din pacate.
  19. Salut, Caut loc in garaj sau parcare subterana in sector 3 preferabil, sau prin zona. Daca aveti o sugestie va rog, dati un reply. Multumesc.
  20. Nu stau sa iu punct cu punct ceea ce ai scris ca mi-e lene. Cand am spus de BMW si chinezi ma refeream la perioada in care au lansat F800GS [2007~2009], cand au inceput sa produca motoarele si nu numai la Loncin. Asta nu a insemnat un pret redus pentru mobrele respective [Inclusiv monocilindrele de 650 au fost mutate ca productie in china si pretul motocicletelor nu a scazut nici macar cu 1 euro]. Cand am spus ca le-au dat tehnologia gratis chinezilor nu m-am referit doar la BMW ci la intregul west colectiv [USA+EU+friends]
  21. La 1.85 stau bine pe ea comparativ cu cealalta mobra din dotare (crf300l) pe care stau destul de adunat. Distanta dintre șa si scarite e confortabila si se simte cumva "aerisita". In schimb saua e naspa, va trebui s-o dau la modificat. La prima impresie, parca crf se simte mai manevrabila si mai usoara. Inca nu am tras tare de gaz deoarece e in rodaj, dar ce am simtit pana acum e suficient pentru mine. Cica are vreo 74 de cai care zic ca sunt mai mult decat suficienti pentru un dual-sport. Comparativ cu un x-challenge (am avut in trecut), e mult mai vesela, livreaza puterea mult mai repede si se simte mai distractiva. Dar daca as pune-o in balanta cu husaberg 450 spre ex, e mai grea si mai putin manevrabila iar caii in plus nu se simt prea mult. Pe sosea sta bine dar nu m-am dat cu viteza mare, maxim 100 la ora in depasire. Cum spuneam, fac rodajul. Pe coclauri n-am apucat s-o scot. Momentan sunt in stadiul de accesorizat cu ceva protectii. Dar, cum spuneam si mai sus, cred ca crf se simte mai usor si manevrabil. Practic, motocicleta asta e un ktm690 cu alte carene. E din familia ktm690 - husqvarna 701. Nu stiu cu fiabilitatea cum o sa stea. In trecut am avut un lc4 640 care mi-a facut ceva probleme. Vedem
  22. nu mai facem scenarii! pai nu ne-ai zis ca merge la Lenovo, ca a semnat, gata, etc ce sa mai facem noi scenarii??
  23. Da tu nu plătești taxe și impozite? Ce anume iei tu complet gratuit? Las-o ușor cu haiducia că ești pe lângă...
  24. chiar iarna! pffff creme de la creme hai neatzaaaa! muncim un pic, apoi sa inceapa chermezaaaa! diiiii!
  25. pai cu a stat miliarde de ani in pamant, si a fost bine, nu mai poate sa stea un an in mobra?? ...io te credeam om serios John, nu de ala care schimba si benzina din rezervor la primavara, ca peste iarna s-a stricat!!
  26. Am fost putin rautacios intradevar,fitze si ifose e gresit, hai sa reformulez - o primadona high-meintenance.Asta chiar e : a se vedea chiar declaratiile lui despre cum "il lucra" pe Pedrosa in 2013,cum ii lua/cerea upgrade'urile, mecanicii samd samd.Omul e acaparator,hulpav, si oarecum rautacios cu coechipierii, insa nu pot sa condamn asta - cam asta trebuie facut cand ai coechipieri de nivel similar cu al tau pt a incerca si pe partea asta sa obtii un avantaj - a fost facut si la case mai mari Rossi vs Lorenzo Forcada,caietzelul,paravanul,nu mai reluam. Dar cred ca putem cadea de acord ca MM e primadona si high-meintenance, si ca inerent ar fi un mare clash cu Pecco in sanul Ducati.Iar Gigi e prea baiat destept ca sa nu prevada asa ceva. Ee,nu il intereseaza banii,haida-de. Problema e ca Gigi a spus atunci dupa ce l-a luat pe Pecco pe 10 babane, ca oricum a fost un efort pt echipa semnarea lui (pe atatia bani) dar ca "merita pt serviciile unui asemenea pilot blablabla" dar mi se pare ca voalat a cam dat de inteles ca pt nr.2 nu vor da nici pe departe genul asta de bani.So... Da normal ca poate fi competitiv si la Pramac cu spec A.Competitiv e si acum. Problema e ca Factory iti confera un edge,s-a vazut cu Pecco anul trecut cand venea vinerea si era pe niciunde iar pana sambata in quali si/sau duminica la cursa motoreta era brici din toate punctele de vedere. JM o mai trosnea cu setupul,cu gumele nu mai zic.... Asta e diferenta,de asta vrea MM (si oricine) la Factories. Aa deci e settled?Asta inseamna ca Pramac va avea un GP24 si un GP25 la anul?Ii sare dintr-un spec A?Si ala cui va reveni oare?sau nu mai revine nimanui? Nici mie nu mi s-a parut wow Aldeguer asta.(sunt si putin subiectiv - imi place maxim Alonso Lopez ,coechipierul deh....si sper ca anul asta sa ia sau macar sa se bata la titlu).Dar Aldeguer a explodat in a 2a jumatate a sezonului cu victorii peste victorii.Dar eu cred ca e inca foarte fraged si mai are mult de invatat...si nu e foarte consistent. Si Gigi s-a entuziasmat prea tare si visa la urmatorul Acosta.Problema e ca Acosta avea 2 titluri la clasele mici luate in mod similar cu alienii inainte sa urce la motogp...Aldeguer asta....e gen Quartararo.Fast dar foarte inconsistent.Si am mai zis si repet - Q e exceptia care confirma regula - pilotii adusi din clasele mici pe repede-inainte fara sa "se dovedeasca" acolo si sa castige titluri,nu prea rup gura targului la clasa mare. Sa te-auda Dumnezeu
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...