Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. A venit momentul sa ma despart de motocicleta care m-a plimbat peste tot in ultimii 9 ani. Am cumparat-o in 2015 cand avea 27.000 km. In perioada cat a stat la mine, a urcat pana la aproape 82.000 km si ne-am plimbat prin tara dar si prin ture prin Europa. Am calatorit impreuna prin Ungaria, Austria, Germania, Elvetia, Franta, Italia, Slovenia, Serbia, Bosnia si Hertegovina, Muntenegru, Albania, Bulgaria. Acum cateva zile tocmai a primit o revizie care a constat in urmatoarele: - cauciucuri noi Pirelli Scorpion Trail II - discuri de frana fata noi - placute de frana fata noi - curea alternator noua - ulei si filtru ulei schimbat - filtru de aer schimbat Are toate dotarile din fabricatie, plus multe alte dotari puse de mine de-a lungul timpului si care se pot observa marea majoritate in poze, dupa cum urmeaza: - alarma originala BMW - cutii metalice originale BMW - tankbag original BMW - extensie cric - inaltator ghidon de 3 cm - GPS Garmin Zumo 390 LM, cu update de harti pe toata viata - priza dubla USB - priza tip bricheta pentru folosit compresorul - extensie aripa fata - aripa spate sub sa (sa reduca din apa pe care o duce spre picioarele pasagerului) - protectie cardan - protectie radiator - protectie far - protectie rezervor lichid frana spate - suport telefon - amortizor spate Wilbers (am ales varianta care a scazut inaltimea motocicletei cu 2.5 cm) Posibil sa mai fie si altele, de care nu imi dau seama acum. In perioada cat a stat la mine nu a suferit nici un accident, dar a fost scapata de 2 ori pe partea dreapta si o data pe stanga, stand pe loc. Are ITP valabil pana in data de 31.05.2025, RCA valabil, incheiat in 16.01.2024 cand inca nu eram sigur ca o sa o vand. Se poate vedea seara in sectorul 3. Se poate vedea si in alta zona a Bucurestiului daca se doreste, dar discutam la telefon. Motocicleta este inmatriculata pe persoana fizica iar fiscalul se poate oferii pe loc (cu un drum la administratia fiscala). Pret 9000 euro. Date contact: Mugur 0721.400.756 IMG_5051.MOV
  3. Intotdeauna daca te preseaza 7nu' din spate inseamna ca e mai rapid ca tine, nu?! Cum ar fi sa se lase toti depasiti lejer de la locul 4 in jos?! Sau aia care nu sunt in puncte sa abandoneze, ca oricum alearga degeaba! Te aperi la oricine si pe orice loc esti cat poti! Asta e gandire de curse, nu scheme logice de cate puncte sunt in joc sau pe ce loc esti. Altfel stai acasa.
  4. Daca nu vrei sa mai contribui la aceste fonduri nu mai cumpara benzina/motorina si gata ! Simplu. Si eu , la fel , ma bucur cand acesti bani nu se " pierd " in buzunarele politicienilor. Dar pe multi vad ca ii deranjeaza si acest fapt de a se intoarce banii catre populatie , ciudat . Dacia creste in vanzari , hahahahaha , cea mai hulita e si cea mai vanduta , asta da treaba. Si care e problema , din moment ce ORICUM platim cu totii ?! Bravo , foarte bine grait ( in scris ) . Asta nu inteleg nici eu , de ce atata lamentare si discutii inutile , cand toti platim taxe. Dar ce parere au domnii anti EV ca la masinile electrice impozitul este 0 lei ( zero lei ) ?!
  5. Eu nu inteleg pentru ce atata bataie de cap, daca zici ca tu de fapt n-ai nimic. Pentru 4 litri?!
  6. Poti prinde geanta cu o plasa, sa o fixezi de buson rezervor.
  7. sincer incepusem sa ma satur sa tot ii vad pieptul, margelele si fist bump-urile non stop. echilibrul a fost restaurat. e f bine ca a ramas acolo Q, sa vina altcineva la Aprilia. din ce ziceau comentatorii englezi Aleix va decide dupa cateva curse daca mai continua sau nu.
  8. Azi
  9. Is the Aprilia RS-GP now the best bike in MotoGP? Massimo Rivola : “To be honest, if we look deep into the numbers, in Qatar the fastest bike was the #41 [Aleix Espargaro]. If we look deep into the numbers, in Portimao the fastest bike was the #12 [Maverick Vinales]. Here, the fastest bike was the #12 again.” “It’s true that, maybe, our bike is a proper racing bike. It’s not a production bike that always works [at every track]. We are all pushing the limit so much. Finding the right spot is not easy “We are getting on the right way, especially with Maverick who is clearly in the right spot. Our job is to keep him there.” “Obviously, reliability was an issue in Portimao. But when you grow the performance so quickly in the past few years, maybe you have less time to be consistent with your reliability,” Rivola admitted.It is the price to pay.” Rivola also revealed that Aprilia is working on a further update to its already impressive starting system. Daca ne uitam pe date.... Q totusi nu stiu daca a facut cea mai desteapta miscare pt cariera lui.Ok,ok 12 mil e de 3 ori mai mult decat 4,dar....depinde ce vrei,mai ales in anii in care esti cel mai performant.
  10. bine ar fi! vedem pe la jumatea sezonului cum sta.... daca o tine tot asa si reuseste sa si castige niste curse pana atunci, e clar, se va bate la titlu
  11. Poza aia de am citat o e amuzanta rău Tot ce se poate.
  12. Nu m-ar mira sa se bata cu Martinator pt titlu anul asta.. Dpmdv este singurul ce il va depasi pe VR46 la numar de titluri. Am zis!
  13. Nu-mi vine sa cred ca balarii citesc pe aici despre Stoner, voi nu realizati ca atat Honda cat si Ducati au ajuns in varf cu ajutorul lui?! Cine a fost pilot de teste cat a castigat MM campionatele?! Dupa ce a venit la Ducati au inceput bataliile dintre Dovi si MM. Despre ce vorbiti aici?! Stoner ar fi castigat si cu Yamaha de acum un titlu daca nu avea probleme cu Myalgic encephalomyelitis/chronic fatigue syndrome (ME/CFS) Citit despre acel sindrom ca apoi sa stergeti toate prostiile scrise.. DAr pe aici o sa gasesti si iuzari ce au scris de Ben Spies sau Haga ca sunt niste pafarici. In realitate astia 2 au avut de-a lungul carierei TOATE oasele rupte cel putin o data. Dar la asta se ajunge cand mentorii motogp sunt niste comentatori frustrati pe viata. Dau sfaturi despre ce se intampla pe pista, dar daca ar da maine traseul moto l-ar pica cu brio.
  14. Și eu am pus în V-strom 650 (și la alte motociclete), n-am observat efecte negative. La sub 50 lei pe litru era un ulei decent, ok. La miar aș pune Valvoline 10w50, găsit la ofertă cu 185 lei bidon de 4 litri. Se schimbă tot la 6000 km, nu aș pune Belray EXS dacă tot îl schimb des, iar turațiile vor fi mai reduse decât la 650.
  15. Stiam ca nu e full sintetic (e semi)....nu avea cum la banii astia. Dar, repet... e ok pentru Transalpul tau (dupa cum am spus, am pus si eu la Vstrom/Versys 650).
  16. una peste alta, dpmdv Doohan si Gardner au fost cu muuuuuult peste Stoner, si vorbesc doar de australieni si mai sunt cativa americani si italieni care au fost peste el!! ..si hai, si cativa spanioli
  17. Sigur nu e sintetic - nici nu-mi faceam sperante..... Eu luam in ultimii ani de la Louis asta: dar acum nu mai e disponibil, si cautand pentru masina la targul de piese, am vazut ca au si de moto si am gasit ENEOS-ul si ma intrebam daca nu o fi ceva necurat la mijloc, ca pare prea ieftin.
  18. Nu comentez calitatea insa ala nu e ulei sintetic, sau cel putin baza sa, ci ulei mineral obtinut prin metoda de “hidrocranking”. Ii prinzi dupa “safety datasheet” unde sunt obligati prin lege sa declare continutul…
  19. https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/scadere-masiva-a-vanzarilor-de-masini-electrice-in-germania-ramase-fara-subventie-tesla-s-a-prabusit-cu-peste-50-21548012
  20. Salut, are cineva crash bars pentru TDM850?
  21. E similar cu ce am luat din Kaufland, conform pozelor.
  22. Vă salut, Am o masă de lucru de la Black and Decker WM301, model vechi, mică, dar utilă. Îmi lipsește tija filetata și suportul de plastic pentru ea, sistemul care închide și deschide masa. Am găsit un service și le-am dat mail, aștept să văd dacă le pot aduce . Le-am verificat puțin și teoretic le pot confecționa destul de ușor în caz ca nu le găsesc. Deși este puțin probabil, am zis să încerc și aici că poate cine știe. Are cineva aceste piese și se poate lipsi de ele?
  23. Nu stiu daca merita deranjul. Ghidonul ca ghidonul, ala nu e scump, dar tine cont ca va fi nevoie sa schimbi si manetele si in cazul cursierei/gravel acestea sunt integrate, adica poti frana dar si schimba vitezele cu aceeasi maneta. Si de aici se complica lucrurile, adica nu stiu daca poti imperechea maneta de curisera cu etrierul de mtb, la fel in cazul schimbatoarelor de pinioane sau foi, nu stiu daca pot fi imperecheate. Probabil cel mai usor/ieftin sa faci conversia, ar fi sa iti iei un mtb care are componente comune cu bicicleta de gravel (etrieri, schimbator pinioane/foi, angrenaj, caseta pinioane) si asa stii sigur ca daca schimbi manetele/ schimbatoarele de viteza de pe una pe alta, totul va functiona corect. Daca te atrage forma de cursiera si zici ca vrei sa o folosesti si prin oras (ghidonul de cursiera/gravel prezinta un mare avantaj pentru ca e mai ingust fata de mtb) mergi pe varianta de bicicleta gravel care accepta balonul cel mai mare la cauciuc. In cazul antifurtului, nu stiu ce sa zic, dar ti-as zice ce NU as face si anume: nu as cara un antifurt de 2 kile sau mai mult pe o bicicleta de ~10kg (sa zicem cat are un gravel), e pacat sa nu te bucuri de agilitatea bicicletei. Studiaza putin despre incuietorile U-lock, s-ar putea sa fie mult mai practice. Eu am un lant antifurt de la Decathlon (Elops 500M) dar din cauza ca nu imi plac chestiile atasate la bicicleta (cu exceptia strictului necesar) il car cu mine doar cand folosesc bicicleta strict pentru cumparaturi.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...