Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. De asemenea oarecum pe langa Worclaw sunt si Adršpach Rock Formation (in Cehia, la granita cu Polonia). Recomand. https://www.adrspasskeskaly.cz/en/co-jinde-neuvidite
  3. Azi
  4. Pai pregateste banii... Motoarele electrice sunt oricum mult mai fiabile decat motoarele pe benzina. Nu ai segmenti, supape, injectoare, EGR-uri, nu ai ce schimba. Merg si cam atat. Restul masinii, depinde de producator. Bateria e cea de care se leaga toata lumea, dar dupa 2020 deja s-a schimbat tehnologia. Daca inainte de 2020 mai auzeai de cate o Tesla la care trebuia sa-i schimbi bateria, dupa nu mai auzi absolut nimic. Nici in garantie, nici in postgarantie, nimic. Tehnologia evolueaza. Iar cand vor aparea la scara industriala si bateriile cu electrolit solid, isi va lua si @Nguyen un EV. Cat despre ICE-uri cu 814.000 km.....sunt o exceptie. Cel putin din punctul meu de vedere. Orice am avut, si ma refer la masini de low-end, a murit intre 200-000-300.000 km. Orice Clio, Astra, Peugeot 306, Ford escort, toate au murit inainte de vreme. La una i s-a forfecat axa cu came in mers, alta avea bec de craciun in bord cand pornea, etc. Asta e viata masinilor ieftine, dupa parerea mea. Alea scumpe, facute sa reziste, in niciun caz nu costa 15-20.000 euro de noi. Si atunci ai pretentii sa tina, intr-adevar, peste 500.000 km.
  5. Sa fim seriosi...s-a decis cand unul din contracandidati a inceput sa greseasca din ce in ce mai mult - de la Mandalika la Philip Island,Doha si apoi totul a pus capac cand a dat cu mucii in fasole (de 2 ori din care ultima data ff periculos) la Valencia.Eu sunt fanul lui JM dar hai sa nu il mai victimizam atat...
  6. Ajung eu si la scrierea corecta a numelor lor. Usor, usor, totul se.invata. In ce priveste sursele, m am gandit ca posesorii sunt cele mai avizate surse.
  7. Kawa schimba placa in SBK, sa nu zicem ca iese din SBK si doar furnizeaza motoare de anul viitor https://www.worldsbk.com/en/news/2024/Bimota+returns+to+WorldSBK+in+2025 Recognising not just the legacy of Kawasaki in Superbike racing, but also the close cooperation and synergies between majority Bimota shareholder, Kawasaki, and the Rimini-based Italian manufacturer, the new team will operate under the title of ‘Bimota by Kawasaki Racing Team’ for 2025.
  8. Am zis,da n-ai vazut.Hai sa-ti arat ceva chiar nemaivazut.Golf 2, cu 814.000 km la bord.,Când o ajunge o bulectrica la asa km...cumpar doo.
  9. ENEOS

    Scuter 50cc

    Ba îl poți înscrie după ce-i faci actele necesare! Problema ta e legată doar de costuri.
  10. lume lume. Kristi a facut o reducere serioasa (2900 Eur) evindent - si eu la fel. Nu e pacat sa stea 2 motorase faine degeaba?
  11. Învață măcar să nu le mai stâlcești denumirile! Internetul e un tomberon gigantic, sursele trebuiesc atent selectate.
  12. NOUĂ CU ETICHETĂ MĂRIMEA 38/XS 1000lei, BUCURESTI. PREZENTARE GENERALA Jacheta de motociclist pentru femei cu membrana impermeabila D-Dry si captuseala termica detasabila, pentru o utilizare optima pe tot parcursul anului. Dotata cu protectii Pro-Armor Lev. 2, tip B, pe coate si umeri, ofera o croiala scurta si subtire. DESCRIERE Tempest 3 D-Dry Lady D-Dry este o jacheta touring pentru femei care garanteaza purtatoarei sale siguranta si confort la rulare pe tot parcursul anului. Cu membrana impermeabila D-Dry, fiecare zi este perfecta pentru echitatie, ploaia si agentii atmosferici nemaifiind o problema. Captuseala termica detasabila asigura confortul in cele mai reci zile si in orice conditii. In climatele calde si pentru a asigura un confort termic adecvat, doua orificii de aerisire pe piept si doua fermoare de ventilatie pe spate permit purtatorului sa regleze eficient si precis fluxul de aer spre corp. Cele mai inalte standarde de siguranta Dainese sunt mentinute cu protectii Pro-Armor Lev. 2, tip A pe coate si umeri. Cel mai inalt nivel de certificare a protectiei membrelor, cu libertate maxima de miscare. Inspirata de geometriile fractalilor naturali, tehnologia Dainese Pro-Armor permite o protectie maxima, cu mobilitatea unui protector moale si o ventilatie ideala datorita unei suprafete perforate pe 40% din suprafata sa. CARACTERISTICI • 1 buzunar cargo pe spate • 1 buzunar interior impermeabil • 2 in 1 - Jacheta termica interioara detasabila • 2 buzunare exterioare • Imbracaminte pentru motociclete certificata EN 17092 A • Fermoar frontal cu clapeta Idraflap • Insertii reflectorizante • Nasturi frecati ERGONOMIE • Carlig la guler • Sistem de inchidere pentru jacheta-pantaloni • Reglare curea la gat • Reglarea manecilor • Reglarea taliei • Reglarea curelelor de incheietura mainii MATERIALE PRINCIPALE • Tesatura D-Stone pe zonele cu impact ridicat SOC DE PERFORMANTA • Buzunar pentru protectia spatelui G1 & G2 • Pro-Armor detasabil pe coate certificat conform EN 1621.1 Lev. 2 • Pro-Armor detasabil pe umeri certificat conform EN 1621.1 Lev. 2 TEMPERATURA • 2 orificii de extractie cu fermoar pe spate • 2 orificii de admisie fermoar pe piept • Membrana D-Dry impermeabila si respirabila • Jacheta termica detasabila de 130 g - poate fi folosita separat JACHETE • D-DRY • Membrana D-Dry • Captuseala termica detasabila • Pro Armor
  13. As cumpara doar daca s-ar vinde la pretul unei masini ICE si daca s-ar rezolva problema autonomiei si/sau a statiilor de incarcare si daca nu as mai avea alternativa ICE. Pana atunci ICE forever... Criza in care a intrat Europa si implicit Germania s-ar putea sa puna stop sau macar sa amane dementa ecologista. In acest moment Germania se afla intr-o situatie foarte proasta iar VW/Mercedes/BMW au suficienta influenta sa schimbe legile daca se simt amenintate. Probabil ca acest lucru se intampla deja dar inca nu stim...
  14. Pana la urma, asta e o discutie despre bune si rele referitor la EV-uri. Normal, discutia se polarizeaza intre entuziastii EV-urilor si retractarii acestei tehnologii, dar pana la urma publicul-tinta e fix ala ce nu posteaza, nu e hotarat. Eu unul stiu ca nu o sa-l fac niciodata pe @Nguyen sa-si ia EV, de exemplu, dar poate vede si un nehotarat topicul asta. Si isi da seama ca EV-ul nu mai e demult o sperietoare, iar daca ai propria priza de alimentare in parcare, e chiar OK. Cat despre dezavantaje, da, mai exista pe ici-pe colo. De exemplu, eu unul nu as merge cu absolut niciun fel de EV intr-o tara fara apa calda. Si aici includ Turcia. Am citit despre experiente "frumoase" ale unora, cu stati de incarcare din Turcia ce nu acceptau decat nu stiu ce carduri de-ale lor, sau cu statii la care sunai la suport sa le dea drumul si aia nu stiau boaba de engleza..... In UE e OK, la noi e asa-si-asa, dar in afara UE e, intr-adevar, jale.
  15. +1 Sper doar sa nu fie iar 7 de redbull
  16. Buna dimineata! Hai, mai cu talent! Mai este un pic.
  17. Unii asa o considera. Eu, ca proaspat posesor de permis cat A, proaspat posesor de scuter 125, nu pot decat sa le dau dreptate, pana cand nu voi avea alte argumente Caut ceva ce se conduce cu cat A, care sa fie touring sau sport touring, care sa se incadreze in buget si sa fie prietenoasa cu un incepator, care sa se poate conduce usor si sa se incadreze in buget. Astea s doar o parte dintre caracteristici. Mai sunt cele legate de nr de km, dotari, tip de motor (injectie) l, etc. Evident ca stiu ca cu cat cresc pretentiile, cresc si preturile, dar speranta moare ultima. Momentan, pe baza informatiilor stranse de aici, am largit aria de cautare, de la cbf 600, despre care citisem si mi facusem o idee, la v-storm 650, versys 650, beauville. Acum, ca stiu si unde le pot vedea live si proba la.rece ( fara pornire motor) pt a vedea pozitia de condus, pt a le studia mai in amanunt, ma voi indrepta care locatii pt a studia. Merci mult tuturor. Acum va trebui, dupa ce ma hotarasc asupra modelului, sa vad daca merita firma ( despre unele, cum e sermoto am auzot lucruri urate) sau privat. Perseverare diabolicum .
  18. desigur. doar ca nu eram si eu acolo:)) vad ca la postarea tehnica cu Kona nu ai nimic de zis deci se intelege ca mat-ul l-ai incasat:) e trist, foarte trist sa vedem astfel de manifestari si de abordari. o spun cu amaraciune . Poti infinit mai mult (in sensul bun). Doamne ajuta.
  19. Nguyen ti-a dat sah si mat.Merem mai departe.O cunoscuta firma din jermanica,ce toarnă chestii din aluminiu( cartere motoare,cutii viteze),în ultimul an a avut comenzi doar pentru masinute cu baterie.Acu a primit comanda de la VW,piese pentru termice,pentru ani de zile.Sursa? Cumnatu-meu lucră acolo.
  20. Pai 500 RON "te face pa tine"? A propos, cat te-a costat mopedul (cu cumparat si adus in Rrrromanica)?
  21. Bineinteles.........ca nu! Si, daca Bucurestiul ti-a cerut sa-i faci carte, asta o sa-ti ceara orice judet sau comuna, legea e aceeasi pentru toti.
  22. Make dating stress-free and enjoyable with the best casual dating experience. Actual Women [URL=https://matchnow.life]Superlative Сasual Dating[/URL]
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...