Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Imi poate zice cineva daca intre cei 2 rulmenti care sunt in chainwheel este ceva saiba de distantare, bagata in saiba zegger? In manual pare ca ar trebui sa fie ceva dar eu la Dakar nu am.

Si daca pe axului rotii spare pe partea cu chainwheelu' intre bratul basculei si chainwheel este tot ceva bucsa, in afara ce aia care se imbina cu cea lunga care trece prin rulmentii chainwheelului...

Mi-au cazut rulmentii de la chainwheel de 2 ori si nu dau de capat de ce...??

 

Rog daca aveti si poze v-as tare multumii!!

Editat de Mandici Razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi poate zice cineva daca intre cei 2 rulmenti care sunt in chainwheel este ceva saiba de distantare, bagata in saiba zegger? In manual pare ca ar trebui sa fie ceva dar eu la Dakar nu am.

Si daca pe axului rotii spare pe partea cu chainwheelu' intre bratul basculei si chainwheel este tot ceva bucsa, in afara ce aia care se imbina cu cea lunga care trece prin rulmentii chainwheelului...

Mi-au cazut rulmentii de la chainwheel de 2 ori si nu dau de capat de ce...??

 

Rog daca aveti si poze v-as tare multumii!!

chainwheel=pinion?

post-3819-0-69367500-1466783911_thumb.jpg

sau cauta aici Dakaru'

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0172-EUR-11-2001-R13-BMW-F_650_GS_00_0172,0182_&diagId=36_0447

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am postat aia mai sus... nu stiu de ce era frate-meu logat...in fine...

 

Da, chainwheel e pinionul, cu intreg ansamblul de transmisie.

 

Ideea e ca m-am uitat si eu pe expandarea pieselor si e piesa nr 7 care e in interiorul saibei zegger si intre cei 2 rulmenti...si eu pare ca nu o am, dar nici nu imi amintesc sa o fi avut vre-odata. Intrebam daca cineva dintre voi a desfacut pe acolo sa schimbe rulmentii si isi aminteste dc trebuie sa fie acolo sau nu

Sau daca are cineva cotele ei sa mi-o comand sau sa o fac pe strung.

 

Multu'

 

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate zice cineva daca intre cei 2 rulmenti care sunt in chainwheel este ceva saiba de distantare, bagata in saiba zegger?

 

Rog daca aveti si poze v-as tare multumii!!

trebuie sa fie o siguranta care tine pe loc unul din rulmenti. igur ii gasesti canalul daca ea nu mai e

» Post actualizat in 27 Jun 2016 07:12

Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim.

Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)...

Schimba naibii TPS - e cam 50E unul nou si se tine in fix doua suruburi. Nu umbla la reglaje pana nu stii ca asta e ok. Cele originale de pe mobra pica de pe la 50k in sus, depinde cat timp a mers mobra in oras. Am pus tot OEM - nici o problema urmatorii 70mii

n acelasi timp foloseste un deget sa inspectezi flansa de cauciuc, sa nu fie fisurata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e saiba zegger, piesa 6. Eu ma refeream la piesa 7, care pare a fi ceva distantier sau ceva de genu'

 

post-22150-0-08542200-1467019034_thumb.jpg

 

trebuie sa fie o siguranta care tine pe loc unul din rulmenti. igur ii gasesti canalul daca ea nu mai e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut singur diagnoza moto BMW cu cablu KKL (VAG-COM) si software-ul de service BMW (ISTA/D).

 

Am reusit sa comunic cu calculatorul de injectie si cel de ABS folosid un cablu KKL (e vreo 40-50 de lei pe OLX) si software-ul ISTA/D (Rheingold ii mai zice "popular").

escaner-interface-vag-kkl-modificado-par

 

Am citit erorile, le-am sters, am citit valorile sezorilor. Am rulat cateva comenzi de service (pornit/oprit ventilatorul, apruins/stins un bec din bord), am reinitializat limitele TPS-ului (throttle position sensor) si resetat motorasul pas-cu-pas care dozeaza aerul la ralanti.

Exista si un modul ISTA/P cu care se pot programa diverse versiuni de software si executa operatiuni mai complexe, dar inca nu m-am bagat acolo (inca).

 

"Kit"-ul de instalare are 10GB (ISTA/D) si 50GB (ISTA/P) si functioneaza pentru toate modelele BMW-Mini-RollsRoyce-BMWMotorrad. L-am dat jos de pe un torent rusesc.

 

Partea frumoasa e ca procedura e aceeasi pentru mai multe modele de BMW, inclusiv F650/F800, sau R1150, R1200, asa ca daca mai sunt persoane interesate de cum se face, as putea deschide un topic nou pe tema asta. Daca scriu aici e posibil sa nu vada toti cei interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yes please... ;)

Da' ccu mufa de la cablul KKL cum ai facut, ca la BMW mufa e rotunda, nu trapezoidala. Sau sunt si cu mufe rotunde?

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare am urmat pasii din post-ul asta: http://www.i-bmw.com/showpost.php?s=7c4b5007681e347f9808d9a23db4a4fd&p=709412&postcount=16

 

Legatura fizica a pinilor am facut-o cu niste bucati de cablu multifilar de vreo 3mm, pe care le-am infipt in pinii mufelor OBD respectiv BMW. Exista si adaptoare direct de la conector OBD la conector BMW cu 10pini, dar mai costa si alea si spunea lumea ca-s cam proaste.

 

Pe scurt, dupa ce descarci torrentul (e in link-ul de mai sus):

- dazarhivezi SQLiteDBs si Rheingold (in SQLiteDBs poti sterge fisierele pentru limba rusa si germana, ca sa mai economisesti vreo 10-20 GB). Muti SQLiteDBs in directorul unde ai dezarhivat Rheingold

- din kit, directorul TOOLS, ai ceva EDIABAS.msi parca (sunt la birou si nu am kit-ul aici), pe care cred ca e bine sa il instalezi in c:\EDIABAS, pentru ca am vazut apoi in mai mult fisiere de configurare ca sunt deja caile completate spre c:\EDIABAS.

- tot din kit, directorul TOOLS, executi RCleanerV4.1.exe

 

- apoi rulezi ISTAGUI.exe din TesterGUI\bin\Release\

- o sa intrebe de ceva licenta, pe care o copiezi din directorul unde ai dezarhivat initial ISTA/D (Rheingold)

 

Mai ai apoi de modificat edibas.ini si odb.ini ca sa se potriveasca numerele porturilor definite acolo cu ce port virtual e alocat cablului KKL.

 

Apoi trebuie sa configurezi cu programul "FT-prog" (il gasesti free pe google chiar la FTDI, producatorii chipului) chipul FTDI FT232RL din cablul KKL

 

Apoi conectezi pinii de la mufa BMW la mufa OBD:

pin BMW - pin OBD - semnal

1 - 7 - K-line

4 - 4 - GND (0V)

6 - 16 - VCC (12V)

 

 

si ata e tot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAG-COM este numele popular dat cablului/interfetei de diagnoza OBD K-line (KLL).

 

Software-ul de diagnoza folosit de mine este ISTA/D (popular cunoscut si ca Rheingold). Este software-ul folosit in service-urile BMW din toata lumea, atat pentru auto cat si pentru moto. Exista si un modul ISTA/P pentru programare si functii avansate, resoftari, etc, in acelasi kit, dar nu m-am aventurat inca pe acolo. In principiu orice operatiune care se poate face in service BMW referitor la calculatoare (injectie, ABS), se face prin acest software ISTA.

 

GS911 a fost facut prin reverse engineering-ul semnalelor comunicate intre softurile de diagnoza BMW si motociclete. Chiar daca nu am avut niciodata pe mana un GS911, imi este greu sa cred ca exista vreo functie GS911 care sa nu aiba echivalent si in ISTA. Ce este posibil, e sa fie grupate altfel meniurile, dar functii in plus ma indoiesc sa aiba. Functii in minus are cu siguranta, un simplu exemplu fiind imposibilitatea de resoftare folosind GS911.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in manual zice 7,5, si pe F.650 toti recomanda 10wt ... acuma sincer sa fiu practica e mai importanta decat teoria .. cel putin la mine ...
de aia si intrebam, poate a schimbat cineva, si a vazut vre-o diferenta, sa ne lumineze =))

LE: inseamna ca la suta mea de kg e perfect =))

Editat de andriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi poate spune cineva de unde pot sa cumpăr un bec led CREE, pt modelul asta de moto, sa se potrivească la sigur! Dacă a mai montat cineva.

 

Mersi, anticipat!

 

 

În legătură cu colierele pt furtune, eu folosesc cele mai ordinare și ieftine își fac foarte bine treaba, deja de câțiva ani. Furtune încă nu am schimbat.

 

Stima,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi poate spune cineva de unde pot sa cumpăr un bec led CREE, pt modelul asta de moto, sa se potrivească la sigur! Dacă a mai montat cineva.

 

Mersi, anticipat!

 

 

În legătură cu colierele pt furtune, eu folosesc cele mai ordinare și ieftine își fac foarte bine treaba, deja de câțiva ani. Furtune încă nu am schimbat.

 

Stima,

 

Ovidiu

Vezi pe topicul DIY. Am pus acolo link pentru led Cree H4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe topicul DIY. Am pus acolo link pentru led Cree H4.

 

Mersi mult de info ,m am chinuit ceva sa imi dau seama ce ai vrut sa zici cu "DIY" .....:)

 

Tocmai ce mi am comandat si eu un set ,nu am mai gasit la bucata ,poate doreste cineva pe celalalt pt ca chiar am impresia ca e un upgrade foarte major !

 

Din pacate cu nu mi a raspuns nimeni acum, eu intre timp mi am comandat , tampenii bineinteles . Astazi mi au ajuns becurile care le-am comandat ,se potrivesc dar sant simple becuri H4 led ,nici nu schimba faza lunga-scurta :rusinica: ......aia e . M am mai scapat de niste bani,ca si asa nu prea am ce face cu ei ...... X-(

 

Numai bine ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subiect: pornirea greoaie - atuncu cand trebuie sa apesi butonul si sa invarta motorul de cateva ori......

poate fi cauzata de lipsa de etanseitate a furtunelor de la injectie.

La mine era usor fisurat furtunul de la filtru la injector. fisura inauntru, in lung, cat sa pise usor pe filtru. Am pus furtun de 8 mm generic.

Ce se intampla e faptul ca pierdea presiunea intre regulator si injector apoi trebuia sa dea cateva ture de motor pana cand pompa refacea nivelul normal.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se intampla o chestie diferita in legatura cu pornirea. Periodic se intampla sa incerc sa pornesc mobra, pun contactul, astept sa se stinga beculete, iar cand apas butonul incearca sa invarta si nu reuseste...misca putin pistonul iar dupa aceea se blocheaza ca si cum ar avea o compresie prea mare si nu reuseste sa miste pistonul. Bateria fiind noua, totul in regula. Daca iau contactul si il pun iar sau ridic mana dupa buton si apas iar, porneste normal. Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...