Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gata, problema rezolvata.

am pus vechiul regulator, merge bine.

relanti 13.6V, turat maxim 14.3V.

deci regulatorul cel nou prezinta bube.

 

asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca el a zis ca trebe si regulator am luat si regulator...

...am pus vechiul regulator, merge bine...

La cateva minute dupa raspunsul catre @tmdmitza, am repostat ulterior pentru tine si tocmai ma intrebam de ce a trebuit sa inlocuiesti releul original??!! ..atata timp cat generatorul avea un defect evident!!

Enuntul a aparut in acelasi loc pentru putin timp, apoi a disparut... :what: oricum nu mai conteaza...

 

Bucura-te de ea si sa ne vedem cu bine pe sosea!

 

...am si facut un topic cum am rezolvat.

Unde este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu incarcarea la 535 din '94. In relanti are 13,2, turat scade la 12,7, iar in sarcina ajunge pe la 12. Am masurat statorul e OK, e posibil sa fie releul?

O alta intrebare e legata de faptul ca as vrea sa inlocuiesc releul, dar ce am gasit au doar 2 mufe si 4 fire (1 cu 3 albe de la stator si 1 cu fir rosu catre batrie), iar al meu are 3 mufe si 5 fire (in plus e o mufa cu fir negru, probabil masa).

Editat de panzerseba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac un pic Of topic ...

Aveti idee se face undeva in tara intrunire Virago ?? daca nu eu propun sa facem !!!

 

Nu se ezicsta... S-a mai lansat ideea pe topic dar a ramas la stadiul de idee.

Acum cativa (2-3) ani, cativa baeti posesori de Thundercat/ace au facut intrunirea posesorilor la unul dintre ei, in Zalau. O mana de oameni uniti de pasiune si ganduri bune s-au simtit bine trei zile fara nici un stres. Daca viragistii vor sa faca ceva de genu' si se anunta din timp, io ma bag. Daca nu, nu.

Numa bine, Nick.

Editat de yonick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca s-a topit o mufa/fir si acum iti face scurt mereu, de aia se arde imediat siguranta. Porneste de la contact si verifica la mana cablajul si mufele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut si eu consumul la a mea, a iesit 4,77 cu benzina de 95.

 

A fost facut 85% drum in afara localitatii cu viteza maxim de 50, si in oras restul de 15%.

 

Voi cum va laudati cu consumul? Sa vad pe unde ma incadrez eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut si eu consumul la a mea, a iesit 4,77 cu benzina de 95.

 

A fost facut 85% drum in afara localitatii cu viteza maxim de 50, si in oras restul de 15%.

 

Voi cum va laudati cu consumul? Sa vad pe unde ma incadrez eu.

50 de mile ? Mie mi se pare mult .Adevarat ca a mea e de 400 dar scot o medie de 4,4% afara (100-140) si 4,8 oras. Intra pe fuelly.com si o sa vezi cum consuma si alte viroage.

Altii cu 535 se laudau cu pana in 4% la 80km/ora, eu nu am rabdare sa merg cu viteza asta afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vinde nimeni un carburator de yamaha virago 250 ? daca conteaza anul al meu e din 89 ... se pare ca mi lau busit mecanici....mi-a sarit consumul peste 6 :(( imi vine sa plang de nervi si nu stiu pe cine sa trag la raspundere ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vinde nimeni un carburator de yamaha virago 250 ? daca conteaza anul al meu e din 89 ... se pare ca mi lau busit mecanici....mi-a sarit consumul peste 6 :(( imi vine sa plang de nervi si nu stiu pe cine sa trag la raspundere ..

 

Defineste "busit"... e ceva fizic stricat la el? Poate e vorba de un simplu reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un singur surub de "amestec", din ce am inteles de fapt e de benzina. E pe partea dreapta, in spatele pompei de benzina.

Se vede in poza http://i1.ytimg.com/vi/9MTQQepH68I/hqdefault.jpg

Din fabrica are un fel de dop/capacel din alama peste el. Daca a vrut sa invarta de capacel, e destul de simplu de inteles de ce n-a mers. Se poate vedea cu ochiul liber daca mai are sau nu capacelul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250_ul nu trebuia sa consume undeva pe la 3-3,5 %? 6% mi se pare enorm asta daca nu cumva nu te-ai inselat.Nu cred ca surubul de amestec poate sa cauzeze un asa consum marit (aprorape dublu) mai mult ca sigur carburatorul este complect zapacit. Ti-a umblat cumva si pe la supape?

In primul rand un salt de consum asa mare trebuie sa se simta si pe ea.Ce ai observat?

De exemplu un amestec prea bogat la o acceleratie in forta si constanta ai impresia ca se poticneste si isi revine daca mai reduci din gaz, sunet infundat in tobe.

La amestec mai sarac parca urca mai repede in turatie zgomot mai ascutit in toba"

Uita-te si la bujii ca sa poti da un diagnostic corect.

Carburatorul asta are cumva pompa de sprit ? (pe youtube vazusem parca un 250 cu asa ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, are si un fel de pompa de sprit... pt aia caut eu burduful. Doar ca, din ce am aflat eu, pompa aia e pt acceleratie mica, cand tragi mai mult de gaz un mai lucreaza... sa ma contrazica cine stie mai bine, chiar as vrea sa stiu sigur ce face dracia aia de pompita.

 

@Augustin: Eu tind sa cred ca nu e nevoie de schimbarea carburatorului, ci doar de niste verificari si reglaje. Trebuie vazut, cum a spus si Vlad, ce culoare au bujiile ca sa-ti dai seama cum e amestecul. In rest, merge bine motorul, doar consumul e problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie "imbogatitorul de amestec" recte socul tija pentru care cautai burduful ca seamana cu ce am eu.Da e adevarat pompa de sprit actioneaza doar cand se trage de gaz (la miscare) dar nu cumva sa i se fi modificat debitul si cand te joci cu acceleratia sa bage mai mult. De exemplu eu m-am invatat(meteahna inutila si costisitoare) ca atunci cand schimb vitezele de la mare la mic sa-i dau sprituri ca cica s-ar schimba vitezele mai bine, de defotmatie de vechi mobrist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...a vrut sa miste nustiu ce surub dar nu mergea ... acela de amestec daca bine tin minte

Surubul de amestec nu are legatura cu circuitul de sarcina, nu de acolo ai consumul acela exagerat.

==============

1. Incearca sa inlocuiesti filtrul de aer sau mergi fara el apoi ne spui rezultatul.

2. Pune doar un litru de benzina si mergi constant cu 70 - 80 km/h si scrie cati km ai parcurs.

Dupa testele astea mai vorbim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo ai dreptate "13" este ansamblul soc.

Augustin un carburator de motocicleta are 3 regimuri de sarcina

1. ralantiul si sarcina pana in1/4 care are jiclorul lui separat

2.de la 1/4 si 3/4 cumulat cu ralantiul ai acul cu teava in care culiseaza

3. de la 3/4 si maxim ai jiclorul principal plus cele dinainte.

4.Suplimentar ai pompa de sprit.

Nu ne-ai spus ce simti ca s-a schimbat in mersul mobrei, unde crezi ca a intervenit schimbarea.

Bujiile daca au culoare neagra ai amestec bogat.

In explodata de la Geo surubul de amestec este piesa 10 dar cum am spus si eu mai devreme si cristi57 nu cred ca ai consumul asta din cauza lui

 

Ps Era sa uit socul care trebuie sa se traga.



cristi eu nu prea sunt de accord cu mersul fara filtru ca poate sa intre un praf,musculita ,paienjenel ,rama ,crocodil ceva , mai bine sa puna un burete foarte permeabil sau un tifon(atentie la scame).

Filtrul de la 250 este uscat sau umed?

Ca daca este uscat si baietii l-au uns cu ulei l-au belit .

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mersul normal al motociletei nu am simit nici o schimbare ...sau nu mi-am dat seama ... doar daca trag dintr-o data de acceleratie parca se ineaca ... in rest aceasi treaba numa consum ridicat ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se ineaca si isi revine fara sa reduci acceleratia ?

Trasa la maxim ,daca tragi si socul vine in nas?

Eu suspectez ori socul care nu actioneaza (nu se ridica la maxim)cum trebuie ori daca ai filtru uscat si l-au uns baietii i-au schimbat permeabilitatea.

Repet intrebarea ti-au umblat si pe la supape?

Daca ralantiul e stabil nu ai treaba cu jiclorul de mers incet.

Faptul ca-ti vine in nas cand tragi brusc de acceleratie denota un surplus de benzina, ti-or fi umblat si la pozitia acului?(cel prins in sibarul cu membrana)ca rata de benzina data de pompa de acceleratie cred ca e fixa si in afara cand nu bazai acceleratia nu-ti influienteaza consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu socul nu am incercato ..o sa o incerc miine si revin cu informati.... daca au umblat sau nu la alceva nu stiu ca nu am stat tot timpul linga ei .... dar incep sa ma ghandesc de ce draq nu stau eu la bucuresti ..ca vad ca acolo oricum sunteti mai multi care cit de cit aveti cunostinta mai mult decit mecanici de la cluj... adica mno cei care la care am fost si m-au rezolvat ...



oare nu e nicunul care sa fie din brasov ca in perioada 20-23 merg la brasov la intilnirea anuala bmw fest ... si merg cu motorul ..poate isi arunca cineva un ochi la motocicleta mea ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...