• Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

• vintze

• Penetru

• ivan pedala

• Flower-Power

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cică, după ce am postat, topicul e actualizat, nu? Dar mie-mi apare ca și cum n-aș fi deschis ultima postare d-acolo... Un „bug” de forum, m-a distrat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu o iei ca pe o ofensa, urmeaza sa fac o glumita daca-mi permiti.

De cand cu comunistele si tot stai mai mult pe acasa, ai timp sa citesti sa te cultivi si sa vezi tot felul de subtilitati. :)

Link spre comentariu

Nu mă supără glumele, defel! Doar că n-ai nimerit-o cu comunista mea... :P Bag kilometri la greu! Poți întreba un prieten comun de la Huși. :)

Hint: prietenul e în carantină!

Link spre comentariu

Probabil multi n-o stiti:

But what are they gonna do if they catch me? Give me a ticket? You know? That's the big fear in some people's lives! Ain't this a bitch? Might get a ticket! You know how to handle a ticket by now, don't you? You gotta be firm with the policeman! Be firm with that policeman! Policemen respect strength! While he's writing out the ticket, you gotta flash him a whole lot of bad looks! Then when he's almost finished writing, reach over and grab the ticket out of his hand! Tell him you're gonna check it over for mistakes!

And when you're finished reading it, crumple it up and throw it at his feet! And say: "F you and your ticket, too! You asshole in a hat! Can't you see I have enough garbage on the floor of my car already? Without another worthless piece of paper from the state? I've got eight or nine of them f'ing things floating around in here!"

"Hey! Don't I pay you a salary?" They like that, when you're interested in the state budget!

"You're a public servant! Get me a glass of water! You pin-headed prick! You're holding me up, Jack! People are waiting for me at a party! I've got a trunk full of heroine! Get the f out of my way, will you?"

Tell him it's your car! Tell him it's your car and you do what you want with it! Say: "I own this car, my name is on the thing, so I'll do what I want, and I own the highway, too! That my taxes paid for that! They're both mine! "I own the highway, and I own the car! I own everything!

He'll be glad to hear that sh**! That's what they like, people who know their rights! That way they don't have to read them to you on the way downtown......to the maximum security penitentiary, where you'll spend the rest of your life...with no conjugal visits! Except from some big guy you don't want one from!

Link spre comentariu

Acum 10 minute eram la Mc' in gara de nord in drum spre Bv unde se afla motocicleta mea. Am achizitionat un topcase nou care se afla cu mine. Cum stateam eu la masa cu top case-ul pe scaunul din fata mea, apare un tiganus asa pe la 4 maxim 5 ani zic eu. Neinsotit mai tarziu am aflat ca il cheama Andrei si e agreat de angajatii Mc' -ului. Si urmeaza ...

Se uita el la cutie o studiaza o atinge si intreaba:

- Nenea, ce e asta?

- O cutie. (Zic eu deranjat de faptul ca incerca sa o deschida)

- E din aia de motocicleta. (Afirma el)

- (eu uimit ca a stiut ce e) Da, asa e.

- Si se pune in spate nu?

- Da..

- Dar unde e motocicleta?

- E departe.

Apoi se asaza cu spatele la top case intinde mainile pe un ghidon imaginar si incepe sa-i dea gaz "vruuumm, vruuum".

In cele din urma e condus afara de un agent de securitate.

M-a amuzat tare faza si tiganusul din gara.

Link spre comentariu

Acum 10 minute eram la Mc' in gara de nord in drum spre Bv unde se afla motocicleta mea. Am achizitionat un topcase nou care se afla cu mine. Cum stateam eu la masa cu top case-ul pe scaunul din fata mea, apare un tiganus asa pe la 4 maxim 5 ani zic eu. Neinsotit mai tarziu am aflat ca il cheama Andrei si e agreat de angajatii Mc' -ului. Si urmeaza ...

Se uita el la cutie o studiaza o atinge si intreaba:

- Nenea, ce e asta?

- O cutie. (Zic eu deranjat de faptul ca incerca sa o deschida)

- E din aia de motocicleta. (Afirma el)

- (eu uimit ca a stiut ce e) Da, asa e.

- Si se pune in spate nu?

- Da..

- Dar unde e motocicleta?

- E departe.

Apoi se asaza cu spatele la top case intinde mainile pe un ghidon imaginar si incepe sa-i dea gaz "vruuumm, vruuum".

In cele din urma e condus afara de un agent de securitate.

M-a amuzat tare faza si tiganusul din gara.

Hehe ce chestie. Copilul tot copil, cu naivitatea si puritatea lui.

Link spre comentariu

Pe ceilalati 2-3 probabil nu i-ai vazut pe la spate cand iti sustrageau portofelul si actele motoretei.

Hehe ce chestie. Copilul tot copil, cu naivitatea si puritatea lui.

Da, da!... Copchil cu ochi "format"... din frageda pruncie.

Viitorul suna bine si e al lorr...

Link spre comentariu