Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Rezolvat problema suspensiei.

Solutia:

post-12539-0-82303900-1335422514_thumb.jpg

 

Si ca sa fac un mic rezumat, de ce NU E bun amortizorul de GSXR600 K1-K3:

- arcul e MULT prea moale pentru sistemul de parghii de la SV prima generatie. Cu arcul strans la maxim si valvele inchise suspensia rezultata e cam la fel de moale ca si originala (ce-i drept, lucreaza totusi ceva mai bine).

- distanta intre prinderi e mai mica cu ~1cm (nu e o problema in sine dar, in combinatie cu lungimea mai mare a cursei face roata sa se frece de aripa)

- corpul amortizorului e prea gros (eu am masurat 86mm) si se freaca de bascula (atentie, daca ai spatiu ceva gen 1mm intr-o parte la un moment dat, e posibil ca in mers sa ajunga sa frece, pentru ca amortizorul se poate misca lateral pe axele de prindere).

 

Inca o idee, daca lasi in jos aripa, cum zicea mesterul youtubian, o sa iasa marginile de sub carena si o sa arate ca curu. Solutia valabila e taierea a cativa cm din aripa unde vine "gatul" rezervorului de gaz.

 

De ce E bun amortizorul de Kawasaki ZX6R '99-..:

- arcul e tare (apropiat ca si parametri de cel orginal SV)

- distanta intre prinderi e cu vreo 2mm mai mare (OK)

- diametrul maxim e ~80mm -> nu freaca de bascula

- cu reglajele "stock" deja e semnificativ mai tare decat cel de GSX

 

In concluzie...cred ca am gasit solutia pentru o mai buna suspensie spate la SV prima generatie. Pe fata am arcuri ceva mai tari (asa am luat motorul) si sunt multumit, nu simt nevoia sa schimb ceva acolo. Sunt convins ca exista si alte variante, dar eu asta am gasit-o si pare OK.

Azi plec la drum si o sa am ocazia sa fac un test mai amanuntit.

 

Ar mai fi ceva ce caut, un robinet de benzina pentru SV-ul vechi. Se pare ca al meu nu mai e vacuumatic, curge nestingherit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca exista kit de reparatie pentru pompa de benzina. E mai ieftin decat o pompa sh. Bravo pentru modificari!

 

Nu pompa e problema maestre, e vorba de robinet. Probabil un kit de reparatie de pe ebay va fi solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crispus: nu mai vreau sa pun semighidoane, vreau sa schimb toata fata cu una de gixxer 750.

In ce consta schimbatul asta? Am o motocicleta de rezerva acasa (care o folosesc de piese) la care as avea nevoie de furca. Si daca n-ar fi foarte mult, as fi tentat s-o fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crispus: pe scurt, fata de sv e de tot kktu (e o furca inapoiata, moale).

 

Ca sa faci un swap, nu poti pune doar furca, iti trebuie cam toata fata (ax, roata, etrieri, discuri frana, aparatoare, furca in sine, triple (jug inferior/superior)) etc...

 

gasisem pe svrider.com la un moment dat un tabel foarte smecher elaborat, unde scria ce poti folosi de la orice model de suzuki, ca sa faci un front end swap.

 

de ex daca vrei furca de gixxer 750 din 2001-2003, nu e neaparat sa pui si roata de pe ala,sau triplele (jugul). Acolo scria exact ce piese se pupa intre ele (roata de gixxer model mai vechi, furca de gixxer nou, triple de TL sau gsxr, etc etc). si poti iesi mai ieftin decat sa iei o fata cu totul de gixxer 2001/2003.

 

Avantajul la schimbarea asta ca vei avea niste frane mult mai puternice/eficiente (alte pompe de frana, discuri mai mari, alti etrieri) si cel mai important : manevrabilitatea/stabilitatea pe curbe si la franare...

 

Nu se compara furca USD de pe gixxer (sau o furca usd decenta/buna) cu tentativa de furca de pe SV... pana si pe VTR 1000F aveam furca mai buna (la asta pt sv nici setari de rebound nu ai macar...etc)

 

O sa caut cumva tabelu ala daca il gasesc, ca e mai comod sa pui cap la cap piese de la modele mai vechi de gsxr/TL 1000 S/R, decat sa dai banii pe o 'fatza' de gixxer mai nou.....

 

Eu as vrea neaparat sa fac schimbarea asta anu asta....pt ca ma dispera fata actuala de pe SV....n am deloc baza in el..

 

Am avut de 180 temporar si pe curbe se simtea altfel, putin ciudat fata de cum eram obisnuit. Nu cred ca o sa fie mare diferenta, dar ai putea avea probleme cu politita/rar/itp.

 

Ti-a incaput de 180 pe janta standard? din cate stiu tre sa faci nu stiu ce modificari daca vrei de 180...parca citisem mai demult tare pe svrider...

 

la 170 nu cred ca ar fi problema,oricum cred ca o sa merg pe marimile standard/stock

 

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=135430 link util pt front swap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decât tuning din ăsta mai bine vinzi sv ul Âşi iei gsx r 600/750. Diferența de preț de 500-1000 e mult mai justificată decât aceiaÂşi bani băgați în componente

 

Eu zic ca decat tuning cu capete de ghidoane,tobe, butoiase de lichid de frana,scarite aurite si stickere, mai degraba TUNING DIN ASTA.

 

Nu stiu de unde ai scos o diferenta de 500-1000 euro (mai ales plaja asta atat de larga). Si oricum ceva bani iau si pe fata mea (furca/roata/discuri/etrieri/pompa frana etc etc)...

 

SV ul e un motor foarte misto, doar ca e de cacao suspensia. gixxer ul e ceva diferit, e 4 in linie. Daca vroiam asa ceva luam din prima gsxr....

 

Eu vreau ceva cu aspect de cafe racer in fata (de aia vreau sa-i pun semighidoane),iar in rest imi place enorm cum arata... iar furca am explicat mai sus de ce vreau sa o schimb...

 

N-am eu pretentii de reisar, dar nu tre sa fii reisar ca sa simti avantajele acestui swap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man pe mine ma intereseaza fata, nu toata motocicleta, ca ansamblu (furca, ax, etrieri,discuri, aparatoare, jug,semighidoane,pompa frana)...

 

singura alternativa ,fara sa schimb ceva, ar fi fost un Monster S2R sau ceva de genu....dar ma impac mai bine cu SV ul cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a incaput de 180 pe janta standard? din cate stiu tre sa faci nu stiu ce modificari daca vrei de 180...parca citisem mai demult tare pe svrider...

Mi s-a terminat cauciucul de pe spate pe transalpina in 2008 :lol: si cu ajutorul unui cioban cu un aro din ala mare am adus-o in petrosani. Si am cautat cauciucuri in Petrosani si n-am gasit. Noroc cu un coleg care l-am vazut din intamplare si avea unul de 180 uitat prin garaj. L-am pus si am venit in Bucuresti si am mai mers cu el o vreme pana le-am schimbat pe amandoua...

 

Ai ales o culoare foarte draguta pentru o motocicleta ....de fata!!! :crack:

Am impresia ca esti geloasa :P si ravnesti la motorul lui :crack:

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am impresia ca esti geloasa :P si ravnesti la motorul lui :crack:

 

cum sa ravnesc la o motoreta corai? a mea este motoreta adevarata, albastra, frumoasa!

daca ii mai pune si rimstrips d'alea roz...s-a terminat cu jmecheria. :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: Deci sezonul asta la categoria gume sh lumea sta foarte prost pe dimensiunile necesare noua, gata de la anu imi cumpar noi....pana la urma am gasit un michelin pilot power 170/60/17 si pe fata imi pun tot pirelli dragon dar 120/70/17 ca am fost multumit de cel pe 120/60/17(as fi pus si pe spate tot dragon daca gaseam :( ).Cu ITP-ul o sa ma descurc cumva...sper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema cu fetele :P vad culori care nu exista :)). E rosu aprins bre dar nu te astepta la fidelitate fotografica de la camera telefonului meu din epoca de poatra :)) si sigur esti geloasa.

ma gandeam eu ca si calitatea poza e de vina si speram sa nu fie corai, da nici rosu ferrari nu e! :P

 

Deci sezonul asta la categoria gume sh lumea sta foarte prost pe dimensiunile necesare noua, gata de la anu imi cumpar noi....pana la urma am gasit un michelin pilot power 170/60/17 si pe fata imi pun tot pirelli dragon dar 120/70/17 ca am fost multumit de cel pe 120/60/17(as fi pus si pe spate tot dragon daca gaseam Cu ITP-ul o sa ma descurc cumva...sper

pai in cazul asta apuca-te sa strangi bani de pe acum! Nu cred ca o sa ai probleme la itp cu dimensiunile alea, oricum nu bat la ochi. Eu am facut ieri itp-ul si nu s-au legat de cauciucuri, pe fata am 120/70/17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este rosu ferrari :P o sa fac niste poze cu un aparat zilele astea. Am si codul de culoare daca nu ma crezi :)). Ca veni vorba de anvelope, tb sa le schimb si eu si cel mai probabil sh, daca pun 70 nu am probleme la autentificare RAR?

 

pai a ta nu e inscrisa? daca nu ...ramai cu astea vechi, daca nu ies sarmele din ele, daca o ai inscrisa nu o sa ai probleme la itp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este inscrisa pe numele meu, am toate actele necesare, am inscris-o la impozit dar nu am inmatriculat-o pe numele meu. Cu anvelopele astea mi-e frica sa ies si pe poarta, sunt anvelopele ORIGINALE...dot 2004.

 

Nu ai ma treaba , ale mele erau din 2003 si mergeau brici. erau atat de tari ca nici nu se mai toceau. :))) am mai mers cu ele 2 ani dupa ce am cumparat motocicleta. dar cand ploua afara eram si cu gradina de morcivi dupa mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spalat-o azi, dar la ce hal de jeg de praf e in oras......

 

ma uitasem pe paginile anterioare sa vad ce mai vorbeste lumea si nu pot sa nu zic : doamne ce bine arata sv-ul tau... zici ca e direct din salon :rolleyes:

 

 

 

 

 

Acum , saptaman trecuta mi-am facut de cap cu sv-ul meu(sunt incepator). Asa, am inceput sa ma uit pe youtube, cum sa schimb vitezele fara ambreaj etc. zis si facut! am incercat de pe stand de vreo 2 ori sa vad daca prind miscarea si apoi vazand ca e simplu am incercat pe drum . Nu cred ca am facut nimic rau, schimba super ok, nu simteam sa "polizez dintii din cutie" sau ceva si doar punand putina presiune pe schimbator in momentu cand lasam acceleratia brusc sarea singur in viteza deci cred ca a fost ok. Totusi de atunci face figuri cand schimb in jos pentru oprire si anume Din a 3a intra 2a nu vrea sa mai intre decat daca ori calc ca un animal pe pedala asa repede cea ce nu imi place... ori, cand schimb dintra 4a inra 3a, trebuie sa ridic apoi putin cu varfu degetului de picior schimbarul.iar a 3a varianta e sa fac downshift-ul la turatie mare (la 6mii deja sa schimb in jos) . nu stiu sa fie cutia? sau sa fie schimbaroul sa nu urce el pana sus dupa ce il las(ma refer la levieru ala sau cum i zice). ciudata faza aveti idei? ce puteam sa stric oare :unsure:

 

 

 

 

a si inca ceva, mi se intampla ca cateodata cand pornesc asa dupa nu merg 2-3 zile, ca turometru sa nu "poneasca" . Motorul porneste ok, dar turometru sta pe 0. Isi da drumu doar daca il dau o palma finut sau il turez odata pana in 6-7mii (tot de la vibratii prespun) . Ceva idei?

 

 

 

 

multumesc anticipat.

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De 3 zile visez ca merg cu SV, imi doresc unul si cred ca pana la urma o sa fac si pasul acesta, momentan detin un GSXR 600 k1 si sunt foarte nemultumit de el in oras! Trebuie sa merg ori cu a 1-a turat ori cu a 2-a subturat, iar la consum ma innebuneste, mai bine merg cu masina decat cu motorul in oras. Am inceput sa citesc topicul acesta, dar cand ma uit ca sunt 760 de pagini, deja ma ia durerea de cap. M-ar interesa consumul urban si extraurban si daca sunt detinatori in Iasi de SV, as vrea sa vad mai bine modelul, pozitia, motorul sa il aud si daca se poate sa il testez putin.

Mersi si asflat uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am bagat sv la reparatie capitala .Dupa cum stiti imi batea un piston la sfarsitul sezonului trecut si am lasat-o pe dreapta pana acum cand am duso la led sevice .Concluzie am nevoie de arborele cotit si o biela plus garniturile aferente .Motivul am meres cu prea putin ulei in motor .

Stie cineva o dezmembrare care sa aiva un motor de SV? Noi piesele sunt foarte scumpe garniturile o sa le cumpar noi dar arborele si biela vreau sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De 3 zile visez ca merg cu SV, imi doresc unul si cred ca pana la urma o sa fac si pasul acesta, momentan detin un GSXR 600 k1 si sunt foarte nemultumit de el in oras! Trebuie sa merg ori cu a 1-a turat ori cu a 2-a subturat, iar la consum ma innebuneste, mai bine merg cu masina decat cu motorul in oras. Am inceput sa citesc topicul acesta, dar cand ma uit ca sunt 760 de pagini, deja ma ia durerea de cap. M-ar interesa consumul urban si extraurban si daca sunt detinatori in Iasi de SV, as vrea sa vad mai bine modelul, pozitia, motorul sa il aud si daca se poate sa il testez putin.

Mersi si asflat uscat :cheers:

 

 

Da, in iasi sunt detinatori de sv. Eu stiu doar pe unul din ei cu un S rosu dar cu ghidon inaltat pentru ca era cam obositor pentru el. Oricum cel mai bine e sa intri pe forumul de iasi si vezi pe acolo care ce au.

 

Urban undeva pe la 6l/1000

extraurban: intre 3.8-5l/100. cam astea ar fi pentru mine. 3.8 am scos fara pasager si mers cat mai constant cu maxima pe la 100km/h (deh eram la plimbare nu la curse)

 

ca model, N e super pentru oras, in afara e enervant vantul si de aia imi si convine sa merg mai incetisor. S nu am incercat, dar are o pozitie mai sportiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in iasi sunt detinatori de sv. Eu stiu doar pe unul din ei cu un S rosu dar cu ghidon inaltat pentru ca era cam obositor pentru el. Oricum cel mai bine e sa intri pe forumul de iasi si vezi pe acolo care ce au.

 

Urban undeva pe la 6l/1000

extraurban: intre 3.8-5l/100. cam astea ar fi pentru mine. 3.8 am scos fara pasager si mers cat mai constant cu maxima pe la 100km/h (deh eram la plimbare nu la curse)

 

ca model, N e super pentru oras, in afara e enervant vantul si de aia imi si convine sa merg mai incetisor. S nu am incercat, dar are o pozitie mai sportiva.

 

 

mersi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi :cheers:

 

eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot :unsure: . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus :crack: + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos.

 

 

si totusi care a fost consumul meu? :scratch:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot :unsure: . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus :crack: + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos.

 

 

si totusi care a fost consumul meu? :scratch:

 

 

regula de 3 simpla:

 

cu 7,66.........am facut 135 km

cati x litri....pentru 100 km

 

x=(7,66*100)/ 135

x= 5.67....

 

deci esti relativ bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...