Sari la conținut

Clasa 1200 - poll  

107 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Pentru ca acest segment de moto este intr-o expansiune fara precedent si evident toata lumea este interesata de "clasa mare" dar si pt ca a venit iarna si nu in ultimul rand pentru ca sunt foarte multe topicuri dedicate unei marci poluate cu tot felul de comentarii offtopic am deschis acest topic in care respectivele comentarii devin "ontopic" .

Pe scurt aici fiecare isi poate exprima linistit opiniile si astfel sper ca vom avea un forum mai curat.

So let the WAR begin.

 

:shootingsmilie: :kali: :duel: .

 

 

 

Bineinteles ca mi-as dori sa fie niste dezbateri civilizate bazate pe argumente logice dar cumva stiu ca nu va fi asa [mi-o arata clar celelalte sectiuni monomarca].

 

Oricum o sa incep eu ca sa aveti de unde continua. Opinia mi-am mai exprimat-o dar aici va fi chiar ontopic: So clasamentul 1200

 

 

1 KTM 1190R

2 KTM 1190

3 BMW 1200GS /LC

4 Triumph Explorer 1200

5 Yamaha XTZ 1200

 

 

din punctul meu de vedere Honda si Ducati nu merita sa intre in acest clasament intrucat sunt mobre de sosea deci nu apartin acestei sectiuni de forum care se cheama Enduro - Touring & Adventure . Retineti incepe cu "ENDURO" si se termina cu "ADVENTURE".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca si referinta putem lua video-ul acesta

 

 

Aici au testat si Honda si Ducati. Tu spui ca sunt de sosea, dar sincer nu vad sa faci enduro cu niciuna dintre cele mentionate de tine. Pana la urma toate sunt grele si de aceea intra in clasa enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So let the WAR begin.

Era bun de facut un Poll :)

 

Mie mi se scurgeau ochi dupa 1190, GS LC si Multistrada.

As fi ales probabil fara discutie 1190 daca as fi mers mai mult pe off. Multistrada mi-a placut ca si look si putere oferita. Dar nu m-am simtit la fel de bine pe ea (parca e mai micuta), era o idee mai costisitoare si...are lant (ca si ktm-ul). Si nu mai vreau lant ever :)

Asa ca... LC . Mi-a parut cel mai ok si cel mai echilibrat. Putere, dotari din belsug, look bestial, cardan, tinuta de drum si cum te simti pe el.

 

Pe langa acestea am testat si altele din clasa asta (sau apropiate, din clasa 1000 cc), dar nu a fost nici unul care sa ma incante in mod deosebit sau sa ma atraga cu ceva. Erau ok, dar cam atat.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In jur de un an eu urmaresc cu mare interes tot ce tine de KTM 1190R si BMW R1200GS LC, plusuri si minusuri,nu in ultimul rand fiabilitatea.Asa ca ma abonez la topicul asta.



Era bun de facut un Poll :)

 

Mie mi se scurgeau ochi dupa 1190, GS LC si Multistrada.

As fi ales probabil fara discutie 1190 daca as fi mers mai mult pe off. Multistrada mi-a placut ca si look si putere oferita. Dar nu m-am simtit la fel de bine pe ea (parca e mai micuta), era o idee mai costisitoare si...are lant (ca si ktm-ul). Si nu mai vreau lant ever :)

Asa ca... LC . Mi-a parut cel mai ok si cel mai echilibrat. Putere, dotari din belsug, look bestial, cardan, tinuta de drum si cum te simti pe el.

 

Chiar vroiam sa te intreb pe topicul LC, daca ai facut test drive cu KTM si daca da de ce ai ales BMW-ul.

 

Nu te-am intrebat, pt ca nu cumva sa se interpreteze gresit( troll,eu fiind posesor de KTM).

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca acest segment de moto este intr-o expansiune fara precedent si evident toata lumea este interesata de "clasa mare" dar si pt ca a venit iarna si nu in ultimul rand pentru ca sunt foarte multe topicuri dedicate unei marci poluate cu tot felul de comentarii offtopic am deschis acest topic in care respectivele comentarii devin "ontopic" .

 

Bravo, o idee buna, sa nu zic necesara. Sa zicem ca o putem vedea si ca alternativa la topicul pro/contra BMW propus de mine cu ceva timp in urma. Desi m-as mira ca bagatorii de seama sa nu se bage in continuare si pe topicurile monomarca, chiar daca nu au nimic util de spus, ci cu scuza ca "e forum liber". :D

 

Referitor la clasamentul tau, mi se pare putin nefiresc sa pui pe doua pozitii aceeasi motocicleta. Pana la urma R-ul este doar o varianta a 1190ADV, nu este alta motocicleta. La fel este si cazul GS/ADV.

 

Referitor la Honda si Ducati, iarasi nu pot fi de acord. Orice am zice, Crosstourer are roata de 19" fata si alte proprietati care duc catre un minim de capacitati off-road. Multistrada insa, si Versys de exemplu, intr-adevar nu le vad nici eu in aceeasi oala, chiar daca apar in teste comune... si, cum am spus si cu alte ocazii, conditia eliminatorie este dpmdv roata de 17" fata care pe langa dimensiunea in sine implica si lipsa anvelopelor mixte sau enduro (da, parca era o firma care oferea dar este exceptie).

 

Un alt aspect care vad ca pe unii ii racaie foarte tare: legatura intre cuvantul "enduro" din titlul sectiunii si capacitatile mai limitate ale acestor motociclete in off. As tinde sa cred ca unii par sa aiba o capacitate mai redusa de intelegere pt ca este clar ca vorbim de enduro-touring, deci de o combinatie de notiuni, nu ca neaparat motocicletele de aici trebuie sa fie niste mari performeri in enduro.

Insa faptul ca aceste motociclete au reale capacitati de a fi exploatate pe off-road este o certitudine, cu atat mai mult cand sunt incaltate cu anvelopele aferente, ca sa nu mai spun si cand sunt calarite de cine se pricepe. Si am spus clar off-road, nu ne referim la namoale, drumuri foarte dificile printre copaci etc etc. (desi stim chiar ca exista destule filmulete pe youtube sau stim posesori care pot face foarte multe cu aceste motociclete)

Este evident ca au fost gandite sa fie folosite mai mult pe strada dar capacitatile lor pe off le incadreaza in aceasta clasa enduro-touring si stim cu totii ca se vor un compromis. Si tocmai polivalenta lor este cheia succesului deloc de neglijat si in continua crestere a acestei clase. Da, asa este, exact ca la SUV-uri care din punctul multora de vedere reprezinta cel mai bun compromis pt o masina, fara sa aiba neaparat legatura cu snobismul.

Cine se tot vaita ca aceste motociclete nu sunt suficient de bune in off-road, are sectiune separata a forumului pt enduristi adevarati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca de la incepu este POL incorect

 

TENERE ARE ....23 litri rezervor + 5 bidon HAREA 28

GSA pleaca la drum cu 33 litri .......

 

deci corect ar fi sa faci comparatii cu GS.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca de la incepu este POL incorect

 

deci corect ar fi sa faci comparatii cu GS.........

 

Acum am vazut si poll-ul... ma repet, dar avand in vedere ca in cazul KTM apar doua pozitii iar la BMW doar GSA, oricum relevanta lui este din start discutabila. A fost facut cam fara cap. Ce sa inteleg, ca GS este inclus la GSA (ca nu este scris macar GS/Adv) sau ca tocmai etalonul clasei (GS) lipseste cu desavarsire? :D

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul din modelele de mai sus cu roata de 19'' pe fata pentru calatorii lungi cu pasager si bagaje(dar cu care sa te poti baga si pe forestiere) - si un monocilindru de 400-650 cu soft bags pentru calatorii offroad fara pasager(si care sa faca fata la portiunile de asfalt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la Honda si Ducati, iarasi nu pot fi de acord. Orice am zice, Crosstourer are roata de 19" fata si alte proprietati care duc catre un minim de capacitati off-road. Multistrada insa, si Versys de exemplu, intr-adevar nu le vad nici eu in aceeasi oala, chiar daca apar in teste comune... si, cum am spus si cu alte ocazii, conditia eliminatorie este dpmdv roata de 17" fata care pe langa dimensiunea in sine implica si lipsa anvelopelor mixte sau enduro (da, parca era o firma care oferea dar este exceptie).

:10:

 

eu zic sa lasti numai BMW si sa va apucati sa dati la voturi precum la pacanele, asa ca pentru sufletelul vostru :crack:si daca aveti clone ar fi bine sa va mai stiti si parolele

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi votat si eu, dar m-am razgandit pt ca nu cred ca sant in masura sa spun care ar fi mai buna avand in vedere ca m-am dat doar la un test drive cu un GSA 2013 cu atat mai mult ma indoiesc ca toti care au votat cu yamaha macar s-au urcat pe una stand pe loc.

 

asta pt ca acum cand scriu eu yamaha este pe primul loc(deocamdata) si din cate am vazut nu este o motocicleta foarte raspandita ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nene, nu mai e vorba de bmw revino-ti!

Aaa, scuze!

roaga si tu un moderator sa bage si varadero, poate asa vii cu ceva argumente on-topic pe off-topic.

multumesc dar nu este nevoie, va las pe voi sa dati la pacanele, vad ca pana acum stati bine :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as pune toata seria bmw incepand cu 1100....consideram ca GSA este ultimul model 2013...si 1150 era o super mobra....

De asemenea as pune modelele GS/GSA si R/ADV.

cred!?

Acum sincer nu as vota vechiul model in detrimentul celui nou, ca vom deveni chiar fanatici, pe bune!

Al nou e mult peste....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, o idee buna, sa nu zic necesara. Sa zicem ca o putem vedea si ca alternativa la topicul pro/contra BMW propus de mine cu ceva timp in urma. Desi m-as mira ca bagatorii de seama sa nu se bage in continuare si pe topicurile monomarca, chiar daca nu au nimic util de spus, ci cu scuza ca "e forum liber". :D

 

Referitor la clasamentul tau, mi se pare putin nefiresc sa pui pe doua pozitii aceeasi motocicleta. Pana la urma R-ul este doar o varianta a 1190ADV, nu este alta motocicleta. La fel este si cazul GS/ADV.

 

Referitor la Honda si Ducati, iarasi nu pot fi de acord. Orice am zice, Crosstourer are roata de 19" fata si alte proprietati care duc catre un minim de capacitati off-road. Multistrada insa, si Versys de exemplu, intr-adevar nu le vad nici eu in aceeasi oala, chiar daca apar in teste comune... si, cum am spus si cu alte ocazii, conditia eliminatorie este dpmdv roata de 17" fata care pe langa dimensiunea in sine implica si lipsa anvelopelor mixte sau enduro (da, parca era o firma care oferea dar este exceptie).

 

Un alt aspect care vad ca pe unii ii racaie foarte tare: legatura intre cuvantul "enduro" din titlul sectiunii si capacitatile mai limitate ale acestor motociclete in off. As tinde sa cred ca unii par sa aiba o capacitate mai redusa de intelegere pt ca este clar ca vorbim de enduro-touring, deci de o combinatie de notiuni, nu ca neaparat motocicletele de aici trebuie sa fie niste mari performeri in enduro.

Insa faptul ca aceste motociclete au reale capacitati de a fi exploatate pe off-road este o certitudine, cu atat mai mult cand sunt incaltate cu anvelopele aferente, ca sa nu mai spun si cand sunt calarite de cine se pricepe. Si am spus clar off-road, nu ne referim la namoale, drumuri foarte dificile printre copaci etc etc. (desi stim chiar ca exista destule filmulete pe youtube sau stim posesori care pot face foarte multe cu aceste motociclete)

Este evident ca au fost gandite sa fie folosite mai mult pe strada dar capacitatile lor pe off le incadreaza in aceasta clasa enduro-touring si stim cu totii ca se vor un compromis. Si tocmai polivalenta lor este cheia succesului deloc de neglijat si in continua crestere a acestei clase. Da, asa este, exact ca la SUV-uri care din punctul multora de vedere reprezinta cel mai bun compromis pt o masina, fara sa aiba neaparat legatura cu snobismul.

Cine se tot vaita ca aceste motociclete nu sunt suficient de bune in off-road, are sectiune separata a forumului pt enduristi adevarati.

 

 

Am spus ca Honda si Ducati nu au ce cauta aici pt ca printr-o analogie simpla daca iti trebuie un agregat care taie, pileste si bate cuie nu poti spune uite am ciocanul asta care bate cuie profesional ...e adevarat ca nu taie si nu pileste dar uite cum bate cuie.

Cat despre capacitatile de off road ale Ducati si Honda sunt mult mai apropiate de cele ale motocicletelor din categoria Touring decat de cele ale clasei Enduro. Deci daca sunt aprox la fel de bune la off ca un tourer atunci sa fie incadrate unde trebuie.

17 inch pe fata = sosea. Honda are cea mai mare masa din toate si cele mai varza suspensii. Initial dupa lansare pe site-ul oficial nici nu au trecut cursa suspensiilor ceea ce da un indiciu clar .

 

Opinia mea linistita e ca aceasta clasa ocupa pe nedrept timpul, bugetul si capacitatea de productie a fabricantilor moto, resurse ce-ar putea fi directionate catre mobre care chiar merita discutate in topicul asta.

 

 

Sunt foarte de acord cu tine . Zilele astea nimeni nu face o mobra de Adventure adevarata, trebuie sa-ti cumperi una pe post de platforma si dupa asta ai multa treaba in loc sa te sui pe ea si sa-i dai gaz.

 

inca de la incepu este POL incorect

 

TENERE ARE ....23 litri rezervor + 5 bidon HAREA 28

GSA pleaca la drum cu 33 litri .......

 

deci corect ar fi sa faci comparatii cu GS.........

 

 

POOL-ul nu este facut de mine mai zic odata ...cat despre Tenere ..sa vedem ce dreq fac la asta nou ca le-au pus si lor toate carenele nu cred ca mai e loc de "bidonul Harea"

 

Acum am vazut si poll-ul... ma repet, dar avand in vedere ca in cazul KTM apar doua pozitii iar la BMW doar GSA, oricum relevanta lui este din start discutabila. A fost facut cam fara cap. Ce sa inteleg, ca GS este inclus la GSA (ca nu este scris macar GS/Adv) sau ca tocmai etalonul clasei (GS) lipseste cu desavarsire? :D

 

 

 

In opinia mea diferentele dintre GS si GSA sunt mult mai mici decat intre cele 2 KTM. Dar inca o data nu am facut eu pool-ul puteti ruga admin-ul care l-a facut sa il modifice.

 

De votat am votat, dar nu apare niciunde noul Caponord...

 

 

Domnule chiar imi pare rau ca am uitat de Aprilia nu a fost cu intentie. Rugam un moderator sa o adauge la tag-uri daca se poate.

 

Ca si referinta putem lua video-ul acesta

 

 

Aici au testat si Honda si Ducati. Tu spui ca sunt de sosea, dar sincer nu vad sa faci enduro cu niciuna dintre cele mentionate de tine. Pana la urma toate sunt grele si de aceea intra in clasa enduro-touring.

 

 

Bun filmuletul mi-a facut placere sa-l revad.

 

Daca nu iei in calcul finalul care parca e de la alt film toate parerile mele se regasesc acolo.

 

Ducati nu are ce cauta pe off.

 

Apar 2 modele KTM despre care toti spun ca sunt diferite intre ele .

 

Nimanui nu-i place Yamaha care prin comparatie e varza.

 

Honda ii place doar unui batranel din Brazilia care e surpins ca are 4 cilindri [mult prea multi de altfel pe strada cu ea]

 

Triumph se simte greu din cauza centrului de greutate situat sus. Si inca nu au avut de reparat nimic la el sa-i vad de unde dreq luau chei in inch !!!

 

Si favoritul tuturor a fost KTM 1190 Adventure R .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topic facut de benveisti. Caponord-ul nu e. Stelvio de asemenea. se pare ca vreti sa faceti comparatie doar cu ce vreti voi. Crosturerul nu merge pe off doar pentru ca nu vreti voi. La fel si Multistrada.

 

etc.....mai cautati si voi ca mi-e lene sa caut mai mult sa vedeti daca si ce se poate face pe off si cu alte moto. :D

:michael:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun filmuletul mi-a facut placere sa-l revad.

 

Daca nu iei in calcul finalul care parca e de la alt film toate parerile mele se regasesc acolo.

 

Ducati nu are ce cauta pe off.

 

Apar 2 modele KTM despre care toti spun ca sunt diferite intre ele .

 

Nimanui nu-i place Yamaha care prin comparatie e varza.

 

Honda ii place doar unui batranel din Brazilia care e surpins ca are 4 cilindri [mult prea multi de altfel pe strada cu ea]

 

Triumph se simte greu din cauza centrului de greutate situat sus. Si inca nu au avut de reparat nimic la el sa-i vad de unde dreq luau chei in inch !!!

 

Si favoritul tuturor a fost KTM 1190 Adventure R .

 

Cam tot asa e povestea si in comparatia celor de la MCN care spun ca KTM has the best handling, best off road, the fastest, all electronics you can want,it's got pretty much everything BUT....la sfarsit BMW-ul castiga

 

http://www.youtube.com/watch?v=LXi-UjW7kuI

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...