Sari la conținut

Schimbare motor de la 50 la 125cc pe un scuter chinezesc


cip_0425
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Furtunul din a-II-a fotografie este pentru golire carburator, egalizare presiune, si preaplin, cel din prima ti se ducea la o supapa de recirculare si daca nu este astupat (ceea ce m-ar mira ) astupa-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Mai am doar potrivit un far si un rezervor. Saua am rezolvat-o. Tabla, desen, flex. A iesit f ok. Urmeaza sa iau vineri ceva izopren de 1,2 cm, sa il lipesc si apoi sa pun peste el musamaua. Dupa ce toate sunt la locul lor, dau jos tot si vopsesc. Nu eu. Caut pe cineva carese pricepe la sablat si vopsit. Sunt fortat sa o fac predominant neagra. Asa este in carte si talon. Dar e ultima problema.

 

Acum ca am desfacut trascaleta chinezeasca pot sa spun cate ceva. Motorul pare ok si asa mic cum este, merge f bine si consuma putin. Telescopul este ok, functioneaza bine. Rotile centrate.

In schimb, cadrul era jalnic. Nu de la vreo cazatura ci din fabrica. Sudat aiurea, stramb, asimetric, te uitai din spate si desi rotile erau aliniate cadrul era prins aiurea. Suduri slabe, cu gauri. Tabla pentru intarituri pusa si asta aiurea, stramb. Carenele din plastic vibrau precum un scaun de masaj. Luminile slabe. Instalatia electrica atarnand, pusa si asta aiurea, fara cap si fara coada, papuci sinistri, etc. Aici o sa am ceva de lucru pt ca o voi trece prin cadru (corectat) . Firele vor fi schimbate si instalatia refacuta. Vor fi eliminate avariile, o faza, bordul cu toti martorii. Scaritele puse prost, pozitionate f urat fata de schimbatorul de viteze si frana spate. Pur si simplu te chinuiai sa schimbi iar frana spate o cautai pe sub scarita dreapta. Aici o sa am ceva de lucru pt ca o voi trece prin cadru (corectat) . Cred ca in max 2 sapt e si vopsita dc se potrivesc farul asi rezervorul. De iesit pe strada o sa iasa saptamana viitoare.

Editat de cip_0425
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu furca aia o sa arate a 'mountain bike'... Tare sunt curios daca o sa o aduci la fatza si nu o sa arate a struto-camila, daca reusesti in schimb, ai din partea mea numai cuvinte de lauda, pt. ca totusi nu ai avut ca punct de plecare ceva pe care sa poti lucra usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la furca ma gandeam si eu. Ma batuse gandul sa o schimb cu una cu jug, etc. Dar...fiind habarnist nu am vrut sa solicit detalii ca sa nu se tavaleasca lumea de ras.

Ce nu stiu este:

1. Care sunt reperele de care trebuie sa tin cont ca sa se potriveasca?

2. Pot sa pun etrierul si roata mea ori trebuie schimbat cu totul?

Este f adevarat ca o furca cu jug si prelungitoare mi-ar permite sa pun un altfel de ghidon....

 

De exemplu, lungimea tevii de la cadru pe care intra bratul furcii este de vreo 18 cm. Distanta intre bratele furcii este de 12 cm. Ce furca s-ar potrivi? Aceste repere sunt reglabile? Probabil ca tot o fuca chinezeasca s-ar potrivi. Habar nu am.

Editat de cip_0425
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule,te cam joci cu pielea ta. Daca furca nu e solida, iei un hop si se rupe de dai cu fata de asfalt! Sau intri in curba si constati ca nu trage cum credeai si te arunca pe contrasens! Nu merge cu improvizatii, cauta una de pe motocicleta sau scuter echivalent la greutate-cai putere-ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la furca ma gandeam si eu. Ma batuse gandul sa o schimb cu una cu jug, etc. Dar...fiind habarnist nu am vrut sa solicit detalii ca sa nu se tavaleasca lumea de ras.

Ce nu stiu este:

1. Care sunt reperele de care trebuie sa tin cont ca sa se potriveasca?

2. Pot sa pun etrierul si roata mea ori trebuie schimbat cu totul?

Este f adevarat ca o furca cu jug si prelungitoare mi-ar permite sa pun un altfel de ghidon....

 

De exemplu, lungimea tevii de la cadru pe care intra bratul furcii este de vreo 18 cm. Distanta intre bratele furcii este de 12 cm. Ce furca s-ar potrivi? Aceste repere sunt reglabile? Probabil ca tot o fuca chinezeasca s-ar potrivi. Habar nu am.

La firstbike o furca e 600 ron. O roata vreo 250-300. Etrierul vreo 100. Placute cat or mai fi. Ghidon 70. Nu se merita parerea mea. Strangi de un avans, faci o rata cu cat ai tot baga pe parcurs in asta si ti-ai luat motor nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e chiar asa. Eu nu fac trascaleta pt ca as vrea sa scutesc bani. Odata o fac ca sa ma destind. Apoi pt ca vreau ceva mic, simpu, consum redus, 4 timpi, intretinere ieftina, practic, fara zorzoane, carene, etc, cu o viteza de pana la 90-100, cu oarece demaraj, joasa, etc. :-)

Si pt ca mai am putin si o termin.

 

Rog un moderator sa imi schimbe titlul topicului in ,,Modificare trascaleta chinezeasca,,.

Multumesc!

 

Ce am mai facut....

Am gasit far! Nou si rotund! Si cu bec pe leduri. Perfect! :)

Am gasit stop si frana spate. tot pe leduri rosii.

Am schimbat saua. Am facut una. Si rosie! :)

 

Am scos toba si am vopsit-o.

Aici, cu toba, am cateva probleme. Trancanea ceva ca naiba in ea. In prima portiune, cea de langa galerie. Cum nu am avut ce face, am taiat-o sperand sa pot scoate fiarele acelea din ea. Am scos o gramada de funingine dar fiarele tot nu am reusit sa le scot orificiul fiind prea mic.

Ce sa fac? Trebuie sa montez impreuna ambele bucati? Pot sa montez doar una singura dintre ele? Care ar fi aceea? Nu stiu ce rol are fiecare dintre ele, de aceea va rog sa ma ajutati. Si daca nu mai montez nicio toba? Cat de urat face?

Va rog, dati-mi cateva solutii!

 

Voi reface instalatia electrica. Cred ca maine, doar ca mai am de facut cutia in care sta bateria. Si nu am mai avut chef astazi.

Cu exceptia basculei restul fierului se vopseste negru. Asa este in talon si in carte, deci nu am ce sa fac.

 

Rezervor care sa se potriveasca tot nu am gasit...!

 

Am vopsit si ghidonul. Tot negru.

post-31585-0-70692300-1400326551_thumb.jpg

post-31585-0-78694600-1400326693_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua nu mai arata chiar asa. avea pe ea urmele de la carlige ca sa stea sa se lipeasca.

Care este a doua toba...? Numarat de unde? Dc e cea finala nu am facut nimic. Prima, cea de langa galerie are inca fiarele in ea.

aripi ii pun dar nu ma incurca f mult acum. Merg maine pana in targ la Vitan sa vad ce gasesc.

 

Furca nu o mai schimb. O las pe asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca s-a discutat, nu am citit, tot topicul.

La politie cum o sa rezolvi? Eu m-am interesat si trebuie facuta omologare (cam 500 de lei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nicio treaba cu politia. Deocamdata. In functie de cum va iesi la final si cand voi schimba si motorul voi vedea. Dar deocamdata nu ma stresez. Este inregistrata, am carte si certificat rca pana in toamna, seriile sunt la locul lor, culoarea o pastrez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara toba o sa faca un zgomot prea mare si o sa mearga prost motorul. Zgomot mare o sa faca si daca nu montezi finala. Parerea mea este ca trebuie sa montezi ambele bucati de toba . Bafta si spor la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulrumesc. Le mobtez eu doar ca trebuie sa scot fiarele din detenta si sa le sudez. Si ce frumos le vopsisem...! :)

Ideea este ca tot nu am rezervor.... In rest am cam tot.

 

Azi.

I-am pus comenzile, farul, oglinzile.

Daca as gasi si un rezervor as termina in 2 zile. Mai am partea electrica si vopsitul. Dar parca nu ma trage ata daca nu am rezervor...

post-31585-0-47318500-1400430222_thumb.jpg

post-31585-0-03178600-1400430237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa fiu, sunt intrigat, ca si forma, parca e ciudata, dar, pare ceva interesant. Totusi, pozitia cred ca o sa fie tare nasoala. Saua mutata mai jos fata de cea originala, scaritele lasate in acelasi loc, ghidonul original prea avansat, cred ca o sa stai ca pe un chopper, trebuie sa vezi ce faci cu pedala de frana si schimbatorul de viteze. Inca astept cu emotii finalul! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se sta f fain. Chiar f ok. Cu scaritele rezolv f usor. Ele se prind pe motor printr-o tiza continua in 4 suruburi. Pun 4 distantiere si cobor scaritele cwr sa imi fie si mai comoda pozitionarea la schimbator si frana.

Dar nu am rezervor...! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un rezervor de mz 125cc/1960.

Iar am nevoie de sfaturile voastre. Nu are robinet. Pot sa gasesc? Cum, pe unde? Se potriveste si de la alt rezervor? Daca nu ii mai pun robinet si adaptez direct o teava pe care pun furtunasul de benzina? Eu am deasupra carburatorului robinet.

 

E mai complicat cu ghidonul. Cu prinderea. Apoi cu diametrul tecvii si comenzile. Nu crec ca se merita. E doar o joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...