Sari la conținut

R4DIKL

Super Membru
  • Număr conținut

    709
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    name_bye@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Yamaha Tricker XG250
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Scuter Motowell, Honda CB600F Hornet, Yamaha XT 600E

Vizitatori Recenți Profil

1.980 citiri profil

R4DIKL's Achievements

  1. Eu nu tin sa am dreptate ca un capos. Sunt genul de om care se duce la culcare daca 10 insi imi spun ca sunt beat, chiar daca nu am baut. Dar uitati-va si voi in poza. Pe sensul opus de mers sunt 4 benzi, clar. Am mers putin mai in spate ca sa se observe simetria benzilor si mie imi da toata ziua ca sunt 4 benzi pe ambele sensuri. Ma rog, pana la urma este doar problema mea si nu mai insist. Dar am retinut niste aspecte interesante. Poate chiar o sa scriu la Primarie si sa ma interesez ce si cum. Multumesc tuturor particpantilor la conversatie. Update azi, 25 martie, ora 6:00 Am ajuns la locul cu pricina. Sunt 4 benzi marcate distinct cu vopsea. Nici vorba de 3. Deci, dupa logica mea, prima banda ar trebui trasata cu marcaj obligatoriu dreapta si gata.
  2. Te inseli. Sunt patru benzi, iar imaginea din satelit este irelevanta. Oricum se vad si 5 masini in linie, dar una este pe trotuar, in dreptul statiei ITP. Imaginea nu are cum sa fie de anul asta pentru ca intersectia nu este nici macar finalizata ca lucrari, vazuta de sus. Intra din nou pe Maps si da-i un zoom out sa vezi mai departe. @Speedy.K Cu toata simpatia, nu cred ca poti sugera inchiderea topicului, cata vreme nu tu l-ai deschis.
  3. Misto @TomTheMouse Ai perfecta dreptate. Dar macar daca ar fi marcata banda de dreapta mi-as tine trasa inainte de pe banda 2 fara emotii. Doar m-as asigura ca nu se baga vreun ametit. Pe cand asa, cel ce se baga aiurea mai si urla ca unde vad eu obligatoriu dreapta? In fine, mie mi se pare ca este o combinatie nefericita intre lipsa de educatie rutiera si indiferenta administratorilor drumurilor publice. Bine macar ca sunt sinele alea de tramvai si te obliga sa intri mai precaut, ca daca s-ar fi dat gaz dupa semafor cu siguranta cineva iesea sandvis de acolo.
  4. La faza asta m-ai pierdut. De pe banda 1 se merge NUMAI la stanga? Ma rog, poate este o ironie si nu m-am prins eu... Daca cel de pe banda 1 merge inainte si nu face dreapta, cel de pe banda 4 ar urca pe scuar/trotuar din partea stanga. Iar efectul de strangulare se produce tocmai pentru ca cel de pe banda 1 nu face dreapta, cum ar fi normal...
  5. @robert23mgBine faci. Intelepciunea este mama rezolvarilor. @Speedy.KCand sunt cu mobra e ok, dar pentru mine inca nu a inceput sezonul, deci inca sunt cu masina. Faptul ca faci dreapta de pe prima banda spre Trafic Greu este foarte ok si te felicit pentru atitudine. Dar probabil ca esti 1 din 50.
  6. Salutare. As vrea sa pun si eu in discutie o situatie de trafic din celebra intersectie de la Razoare, din Bucuresti. Cine stie zona si cum sunt impartite benzile pe sensul de mers dinspre Dr. Taberi inspre Academia Militara, constata ca avem 4 benzi inainte de intersectia cu Soseaua Progresul (linia de tramvai) si 3 benzi dupa aceasta intersectie. Practic, daca cei aflati pe banda 1 nu fac dreapta, asa cum iti spune bunul simt, chiar daca nu te obliga vreun semn de circulatie (obligatoriu dreapta, sau marcaj), se vor buluci 4 benzi in 3 benzi, creandu-se efectul de palnie. Si mereu se intra in acea intersectie la mica intelegere, cu protestele (ne)indreptatite ale unora si ale altora. Voi cum tratati aceasta intersectie? Am facut niste capturi de pe google maps in ordinea inaintarii in trafic pana la si dupa intersectie. Tare sunt curios ce parere aveti.
  7. Aveam cont dar uitasem de el. Intre timp am mers la Sabareni si am gasit piesa. Multumesc. Asa am facut si am gasit piesa. Multumesc de pont. Diagnosticul a fost pus oarecum prin eliminarea tuturor problemelor complementare. Au fost verificate circuitele electrice de la toti senzorii pana la unitatea abs, au fost verificati senzorii in miscare, am eliminat posibila cauza datorata schimbarii rulmentului (era bun si compatibil). Asadar, a ramas doar unitatea abs pe care o voi schimba zilele astea. Daca nici asa nu va functiona ABS o voi trage pe dreapta si voi merge cu cealalta masina. Loganul il pastram pentru ture si pentru off camping. Este dotat cu tot ce trebuie pentru iesit in natura si-l voi folosi doar in sezon cald.
  8. Salut, din nou. Am identificat problema. Este dus modulul de abs. Pretul unuia nou este exorbitant, iar identificarea unui modul compatibil din dezmembrari destul de grea. Ar trebui sa se potriveasca anul de productie, seria, sa fie pentru modelul meu de masina si sa mai am si noroc sa nu fie nevoie de rescrierea softului. Complicat... Acum trebuie sa ma orientez catre o firma de dezmembrari. Aveti ceva sugestii?
  9. Multumesc de info. Tocmai asta e motivul pentru care nu vreau sa merg la ghici la cineva care ar fi in stare, din comoditate, sa-mi zica sa schimb eventual computerul si tot sa nu se rezolve problema. Eu sunt dispus sa platesc interventia la pretul corect, dar numai sa se rezolve.
  10. Da, am inlocuit rulment st fata pt ca roata huruia mai ales la viraj dreapta. Dar martorul s-a aprins cam cu 500 km inainte sa-l schimb. As vrea sa merg pe recomandari, nu la intamplare. Diagnoze am facut, am schimbat aiurea si un senzor de rotatie dr spate pentru ca asa mi-au zis 3 insi care au pus testerul.
  11. Martor in bord aprins si evident sanie pe carosabil ud.
  12. Da. Multumesc. Dacia Logan diesel 2008.
  13. Salutare. As avea nevoie de o recomandare pentru un electrician/electronist auto / service specializat din Bucuresti. Am facut vreo 3 diagnoze pentru ABS nefunctional la masina, dar nu i-am dat de cap. Multumesc.
  14. O idee excelenta. Multumesc.
  15. @ALL Multumesc pentru opinii si sugestii.
×
×
  • Creează nouă...