Sari la conținut

Old

Membru
  • Număr conținut

    271
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cj
  • Motocicleta
    Suzuki VanVan 125cc

Vizitatori Recenți Profil

1.061 citiri profil

Old's Achievements

  1. nu trec des pe aici, dar of of, cum sa o vinzi de a mea nu vreau sa ma mai despart, e prea frumoasa si desteapta! m-a accidentat din spate careva vara trecuta(poc mic, dar tot poc) si a trebuit sa ii schimb toba de esapament si acuma urla. sper sa ii gasesc o metoda sa o fac sa racneasca mai putin, ca sa nu imi zboare urechea din cap. mai exact asta am iesit ieri cu ea, ca a fost in sfarsit vremea buna si s-a descurcat, desigur, exceptional, desi era trafic intens in cluj de la ora 4...
  2. Dupa cum bine stii, si eu am ramas foarte surprins ca e vorba de tine, ca si eu stiam numai ca a discutat cu cineva de pe forumul de motociclisti, un anume Cristi ce voia sa i-o cumpere, dar pe atunci nu se hotarase sa o vanda Si ma gandeam ca te stiu live doar pe tine de aici si sigur nu ai cum sa fii tu, ca ar fi o coincidenta prea mare. Mersi! e foarte faina ca si commuter, ma strecor super usor, azi am reusit sa observ, incat domnul boc s-a mai hotarat sa inchida asa la intamplare ceva strazi pentru spart si era traficul intens.
  3. Salutare, eu am furat-o pe prima pe data de 16 va fi oficial cu totul a mea, caci atunci sunt programat la politie. Am mers cu ea cam 700 de Km pana acuma si pot spune ca e cea mai faina experienta, mai ales pentru mine, ca sunt scund (la fel si iubita). De asemenea, nu sunt un fan al vitezei, asa ca faptul ca ajung pe la 80-max 90 km e perfect pentru mine. Faptul ca e usoara se simte din prima si prin oras e superb cu ea, foarte manevrabila. Pana acuma nu am avut nicio problema cu ea, nici macar cu ceea ce se plangeau unii, cum ca ar avea franele cam nasoale, ca discul pe fata e mic si pe spate e tambur. Am dus-o si pe offroad, am urcat Mariselul cu ea si nu am avut probleme. Pot concluziona ca sunt putin indragostit de ea si ca nu ma vad pe altceva, momentan, pentru ca e si putin de hipsteri si arata bine.
  4. Exact asa stiu si eu. Asa am si adus-o si circul cu ea pana finalizam toate actele si schimbat numere (in afara de perioada in care chiar astept numarul meu)
  5. Salutare! Am si eu situatie. Vreau sa cumpar o motocicleta din alt oras si am hotarat cu vanzatorul sa ne intalnim la mijloc. nu sunt foarte priceput la partea de acte si nu imi e frica de faptul ca imi iau teapa, omul chiar pare foarte de incredere. e posibil sa facem tranzactia in alt oras intre cele doua? cu ce acte ar trebui sa ma lase, daca se poate? (asta pana imi trimite restul, dupa ce scoate fiscalul) Mersi anticipat!
  6. salutare, dupa multa vreme. am fost plecat din viata si m-am reintors. cred ca o sa vand motorul "as is" (adica sa o dau cu problema la carburatoare pe bani de nimic). are cineva chef si timp sa imi zica ce trebuie sa fac sau sa imi arunce un link?
  7. am lasat eu link in postul anterior in legatura cu gpl-ul. s-a facut pentru scuter.
  8. Florin_escu a trecut ieri prin sibiu sa ma ajute cu motorul (cu ceea ce credeam ca-i doar o problema la carburatoare) si tre sa-i multumesc ca m-a ajutat s-o pun pe picioare cat sa o aduc la cluj! ne-a luat cam de la 1 pana la 5 jumate, dar a reusit sa o faca sa nu mai vomite. Nu ti-am mai trimis mesaj ca am pornit la drum, dupa ce am incarcat putin bateria si am dat o fuga pana la o benzinarie sa nu merg pe aburi. a pornit mai greu, dar a pornit! Am reusit sa ajung cu ea pe la 12 jumate- 1, dupa care a trebuit sa palavragesc cu un vecin taximetrist ca vez doamne, cat loc ocupa o motocicleta si nu ie locuri de parcare (el avand doua masini parcate, ambele la blocul meu, desi sta vis-a-vis). Azi a pornit mai greu putin, din cauza temperaturii scazute si a vascozitatii uleiului (20w40- pentru moment - pe care mi l-a adus tot florin, multumesc foarte mult ) si a scos putin fum negru. urmeaza sa-i fac schimb de ulei cu motul 10W40 si sa-i caut garaj, ca mi se pare ca se cam raceste afara. Deci, Florin_escu, mersi din suflet! Fara tine, aprilia mea ramanea acolo cu paianjeni pe ea si poate o dadeam la dezmembrat, de nervi. Incet-incet, se invata... apropos de GPL
  9. Ok, daca se poate asa momentan, ar fi super, ca vreau sa nu ramana si peste iarna in sibiu la scara unui bloc in apropierea garii, ca deja o pandeau tiganii ultima oara. Apoi incerc sa strang bani sa o fac cum trebuie pentru sezonul viitor si poate o vand sa raman fara moto o vreme. @remu1: nu ma acuza de nimic, am bagat deja peste 1000 de euro in ea de cand o am si m-am plimbat 3500 km maxim cu ea. deci nu e normal. plus de asta, proprietarul de inainte o avea de vreo 3 luni sau mai putin cand am cumparat-o. o adusese din italia, sigur ratacita prin garajul cuiva. si sigur proprietarul de inaintea mea nu a avut grija de ea, mai tarziu am observat ca imi curgea lichid de la pompa de apa. pana la urma am rezolvat-o. omul nu mi-a raspuns la telefon din secunda in care am cumparat-o. printre astea, acum tre sa-i fac si un schimb de ulei si sa gasesc o modalitate sa desfund drena din rezervor prin care ar trebui sa curga apa cand ploua in capac. si s-o vopsesc. si sa schimb placutele de frana. si tot asa, lista continua...
  10. multumesc pentru vesti si pentru ajutor, acum tre sa ma gandesc cum sa fac, ca nu prea mai am de unde sa mai bag bani in ea (am bagat peste 500 de euro numai ca s-o scot pe asfalt anul asta) si poate reusesc sa gasesc ceva intre nou si SH cat mai rapid. daca nu, strang bani pentru kit-ul pe care l-ai luat si tu. mi se pare ciudat sa platesc de 2 ori la service pentru verificarea carburatoarelor si repararea lor in caz de e ceva si de fiecare data sa-mi zica "e bine, le-am desfacut, totul e ok". daca-mi si aduc aminte bine, prima oara am platit pentru inlocuirea membranelor crapate. asa-i cand nu stii... ah, stai ca ai zis ca ti-ai luat 2 kituri. ceea ce inseamna ca-s 16 lire plus transport, nu? (sau trebuie cate un kit pentru fiecare carb?)
  11. am vesti de la Florin cum ca ar fi ceva probleme cu ale mele carburatoare astept poze si detalii
  12. momentan e inca intepenit. nush daca e cel original, pentru ca-i mai moale decat celalalt (care are capul putin mai lat). am incercat multe metode (cu wd40 de fiecare data), deocamdata am esuat. celalalt carb are un surub de acelasi tip, tot asa tocit, imi vine sa-i dau foc, dar mi-e ca explodez. cu carburile in congelator nu stiu ce sa zic, nu or mai fi vapori de benzina ceva ce pot crea probleme? poate astept pana luni si caut un zpecialist sa imi degripeze suruburile, poate sa imi si curete carburile... dar maine e o noua zi, asa ca inca primesc sugestii momentan i-am facut santuri cu o panza de bomfaier pentru surubelnita lata, dar tot nu vrea. suruburile de celalalt tip s-au desfacut usor.
×
×
  • Creează nouă...