Sari la conținut

Salutari bai motoristi!


mao_dragon
 Share

Postări Recomandate

Hai sa traiti!

Bai, stau si ma uit pe strada, in parcari, la Arc, aici......nici unu' nu mai are Suzuki SV? Am un 650 si doresc sa vb cu unu care are sa-mi spuna si mie impresii de cum se comporta in timp si ce a reusit sa faca cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

AAAAAAM......sunt MAO. 24 ani. Carnet de anul asta. Motor tot acum. Suzuki SV 650. In sfarsit pe 2 roti dupa multe amenintari din partea familiei. Perseverenta a invins. Doresc tutror asfalt uscat! Ne vedem miercuri la locul stabilit si Vineri si Sambata in Coyote Ugly sau Music! Have fucking fun bikers! Cause that's all about in riding a bike! Take care!  :birthday:

206789[/snapback]

Bun venit in clubul SV650 :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti singurul, mai sunt cativa pe forum. Second @ 2000, vine in prima parte a saptamanii viitoare :ok:. Sunt din Bucuresti :birthday:

207118[/snapback]

 

 

Super! Pai m-am tot uitat prin bucuresti si nimic. Ce te face sa-ti iei SV? Ce motor ai avut inainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-am mai avut nici un motor inainte :birthday: Ce ma face sa iau ... sunt mai multe motive:

 

1. e suficient de puternic, fara a fi vreo bestie

2. e unul din cele mai usoare din clasa lui, f. manevrabil

3. imi place la nebunie cum arata

4. e bun de inceput (imho)

5. a castigat oaresce titluri de "best standard" si alte chestii echivalente

6. geme netu de oameni multumiti de el

 

Mai trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, si eu cam din aceleasi motive. Eram indecis inainte. Aveam mai multe varioante. Dar am discutat mult cu prietenii. Si mi-au spus ca e cea mai buna alegere, desi sar o etapa, ca si la mine e primul. :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si io am sv650 , tot primul, motivele aceleasi.

Primul downside pe care l-am remarcat : pasagerul sufera rau de tot la plimbari mai lungi de 150 de km. Daca pun arcul pe spate mai moale nu face fata, daca-l intaresc, face fata da-i rupe spatele.

 

Altfel prin oras am vazut si un SV1000 model nou, foarte frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mihaip! Mda? Nu am facut pana acum atat. Dar stai putin, ca el e facut mai mult de strada. Pozitia e cam ca pe superbike, un pic mai ridicata. Ca si pe alea te ia reumatismul dupa 150. De cat timp il ai? L-ai luat de nou? Misto ala de 1000. Ala are in plus fata de al meu, pe langa cei 50 cp :birthday:, pinten. Si eu as vrea sa-mi pun. Sunt in dubii daca merita sau nu. Cat ai mers pana acum cel mai tare cu el? Eu inca sunt in rodaj, deci mai mult de 120 nu am cum sa-i dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh, maine vine si bestia mea la posesor, si poate la un moment dat facem un SV650 meeting :birthday:

Si eu vreau sa ii pun pinten. Nu stiu daca merita sau nu, dar imi place cum arata, si e suficient :ok: Cunoasteti pe cineva care face figura asta? Desigur, mihaip se exclude din clubul celor ce vor pinten :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bv dark. Sa fie intr-un ceas cu cuc. :kick: So, 2morrow you have what 2 celebrate.... :ok: That's super! Bai, aduc astia de la motomania accesorii de SV. Pai iti dai seama, ca o sa ne vedem la arc miercurea, nu? :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe, ce veste buna, n-am stiut ca se lasa cu accesorii de SV :ok: Desi probabil gasim mai ieftin ca la motomania prin alte parti. Era cineva chiar aici pe forum care spunea ca aduce tot felul de carene, dar nu mi-a raspuns cand l-am intrebat despre pintenul de SV. Mai incerc.

Si da ... dupa ce ma prind cum merge bestia, ne vedem si la Arc :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe, ce veste buna, n-am stiut ca se lasa cu accesorii de SV :kick: Desi probabil gasim mai ieftin ca la motomania prin alte parti. Era cineva chiar aici pe forum care spunea ca aduce tot felul de carene, dar nu mi-a raspuns cand l-am intrebat despre pintenul de SV. Mai incerc.

Si da ... dupa ce ma prind cum merge bestia, ne vedem si la Arc :ok:

209088[/snapback]

 

GATA!!!

Trimit majoretele pe strada? :kick:

Veni motoru'? :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:birthday:

Motorul se odihneste in parcare. Deseara va avea mult de lucru :kick:

210199[/snapback]

Daca ai nevoie te ajut cu un garaj in zona Unirii-Zepter!

:blink:

:kick: :P :ok: Felicitari!!!

Multi Km fara probleme si 100 de ani fara reparatii!!

 

p.s.:daca ai nevoie de mine ma gasesti la agenda de drum :kick:

Editat de DDU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt un mare admirator de sv. modelul nou e dupa mine cea mai frumoasa bestie. si are ceva cai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, apai sa vedem cum se prezinta problema dupa prima plimbare cu Lilith (aka Suzuki SV650s). Una bucata proaspat posesor de Lilith ajunge acasa chinuit de aceeasi vesnica intrebare existentiala: "s-o calaresc sau nu?" La o distanta mult mai mica se afla patul, un alt excelent candidat pentru calarie, si ceva mai potrivit cu starea de oboseala nu tocmai neglijabila. Pana la urma, dupa o adanca chibzuinta, am revelatia: "Lilith" are mai multe litere decat "pat". Simplu ca buna ziua. Calare pe Lilith sa fie.

Ajung in garaj, unde bestia imi arunca o privire crunta, crezand probabil ca nu sunt suficient de timorat. Ma apropii de ea incetisor, o incalec usor, dau cricul la o parte, incerc sa-mi amintesc celelalte proceduri din manualul de utilizare, ii soptesc la ureche "gata, mergem" si apas pe butonul de start. Constatare imediata: Lilith are probleme serioase cu auzul, deoarece nu vrea sa porneasca nici batuta. Dupa indelungi cautari, tocmai cand ma intrebam de ce nu m-am apucat de alt sport (tablele pareau un candidat excelent in acel moment) se gaseste cauza: cric lateral neridicat pana la capat. Ii multumesc ca e mai desteapta decat mine (in gand, nu e bine sa si-o ia in cap) si apas pe buton. Iupppiiiii. Merge.

Impulsionat de acest succes, incep sa urc panta de la garaj. Lilith, fata cu personalitate, vrea sa imi arate ca nu are chef sa urce ditamai panta intr-a II-a, drept pentru care se opreste fix in mijlocul ei fara prea multe comentarii. Noroc ca eram pregatit pentru asta, asa ca efectuez o pornire din panta de sta matza in coada. Norocul incepatorului.

Iesim pe strada. Lilith freamata sub mine, dornica de aventuri, si incearca sa ma lase in urma de cate ori dau de acceleratie. Nici o problema, sunt pregatit si pentru asta, asa ca o strunesc incet din ambreiaj. Enervata ca i-am ghicit slabiciunea, bestia trece pe modul sinucigas si se avanta spre bordura in plin viraj la stanga. Hmmm. Viraj. Bordura. Imi aduc aminte de countersteering si ma pregatesc sa-l aplic, moment in care constat ca mana stanga era deja pe ambreiaj. Lilith ofteaza adanc la vederea unei asemenea mitocanii, dar merge mai departe. Un cainte ma latra, revoltat de toata tarasenia. Cine-l poate condamna.

Lucrurile incep sa mearga din ce in ce mai bine, Lilith raspunde la comenzi ca unsa, ne intelegem mai ceva ca Mutu cu heroina. Invidoasa, Mama Natura isi baga codita si se decide sa-mi trimita o musca direct in ochi prin viziera deschisa in proportie de 75% (nu intrebati de ce). Pentru asta nu prea eram pregatit, asa ca Lilith gaseste momentul prielnic s-o ia spre pamant chiar cand strangeam mai abitir din ochi. Abia astepta bestia. Cu toate astea nu i-a reusit nici acum, am strunit-o la fix si am oprit mai incolo sa elimin natura moarta din zona retinei. Noroc ca eram la semafor.

Cam asta a fost. Lilith s-a prins probabil ca nu-i merge cam cum vrea ea, asa ca in restul drumului a fost chiar calma si m-a delectat cu cateva acceleratii care mi-au mers direct la inima. Nu m-am plimbat mai mult de 40 de minute probabil, se intunecase deja afara. Am ajuns acasa transpirat tot de emotie. Hmmm, se poate sa fi avut un rol aici si combinezonul de piele IXS, cizmele, manusile si casca. Se poate zic, nu bag mana in foc.

Una peste alta, partea intai a operatiunii "Imblanzirea lui Lilith" nu s-a desfasurat chiar asa de rau. Maine nu poate decat sa fie mai bine, asa ca ... asteptam cu interes :crack: Multumiri speciale conducatorului auto care NU m-a claxonat cand incerca sa faca o curba la dreapta din spatele meu, desi l-am tinut pe loc aproape un minut absolut degeaba.

To be continued :crack:

 

PS. Llilith RULES ©

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai multe experiente placute cu Lilith (am experimentat inclusiv countersteering-ul, which felt great :crack: ) am o singura nemultumire: oglinda din stanga nu sta cum o pun eu. O imping spre spate ca sa vad ceva din trafic, dar cum iau un pic de viteza vantul o impinge din nou spre interior, ceea ce o face practic inutila. Se poate rezolva cumva sau trebuie sa o schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok .. pinten ? nu stiu ce e aia, deocamdata am dat jos carenele inferioare cind am schimbat uleiul si mi-a fost lene sa le pun la loc pentru ca e un sistem idiot. Le simt totusi lipsa la drum lung deoarece imi protejau genunchii de vint, asa ca azi le pun la loc.

 

Intre timp am observat si prima problema tocmai cind vroiam sa fac o depasire pe dn1 ieri seara : rulam cu vre-o 6000 de ture si cind am tras un pic mai tare de acceleratie am simtit instantaneu o pierdere de putere (m-am dus in nas) care a durat cam 0.5-1 secunda dupa care si-a revenit si s-a dus. Evident m-am speriat pentru ca eu tocmai vroiam sa schimb banda in momentul in care am avut pierderea de putere. Pe forumul englezesc de sv650 se sugereaza ca ar fi nevoie de o re-balansare a carburatoarelor. Stie cineva pe cineva care are sculele necesare ? Manual de service am eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinten = carena inferioara.

Eu nu am dus-o inca in 6000 de ture, asa ca nu am putut sa constat nici o pierdere de putere :crack:

Continua sa ma deranjeze problema cu oglinzile; in plus, as vrea sa micsorez putin cursa ambreiajului, ca ma plictisesc pana porneste. Se poate face numai de la ghidon sau trebuie sa umblu si prin zona motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt oglinzi nu stiu, ale mele sint destul de tapene.

Pt ambreiaj: ajustarea se face concomitent de la miner si si motor (trebuie dat jos capacul de pe partea stinga). Procedura e simpla : pagina 2-17 din manualul de service. Manualul de service se gaseste pe site-ul lui wizzie. La nevoie, pot sa fac un jpeg cu pagina respectiva.

Editat de mihaip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...