Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

nu m-am folosit cu succes de mufa aia si ma asteptam la asta dupa ce m-am uitat pe schema electrica. mufa aia face exact scurtul pe care l-am facut eu la butonul de semnalizare iar atunci cand instalezi o alarma mai mult ca sigur are ea incorporata un releu care suporta toate cele 4 becuri :blink:

 

@ratonul: la prinderea cricului lateral ai vazut ca este o chestie de plastic mai mare. e, ala e butonul care intrerupe contactul. La fel se intampla si cu maneta de ambreiaj..

bogdane schema asta e aur curat numai ca trebuie sa imi bag nasul rau de tot in ea intrucat nu prea mi-a placut electrica :wacko:

 

aaa... si uitasem: mie ceasul mi se invarte ca la masina timpului, daca e sa ma iau dupa el cred ca suntem prin 2014 desi cu motocicleta merg odata sau de doua ori pe saptamana... ce dracu as putea sa ii fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aaa... si uitasem: mie ceasul mi se invarte ca la masina timpului, daca e sa ma iau dupa el cred ca suntem prin 2014 desi cu motocicleta merg odata sau de doua ori pe saptamana... ce dracu as putea sa ii fac...

Lucrul acesta mi se intampla cand o spal si ajunge apa la lamela pentru fixarea ceasului. Pe f650faq se cheama crazy clock syndrome.

Eu o las sa se usuce si se repara de la sine.

Poate lamela e mai moale si face contactul singura si de aceea se invarte ceasul ca nebunul. Eu am de ceva timp o nelamurire legata de acest ceas. Are bec sau e ars la mine? Pentru ca noapte nu se aprinde ca celelalte (turometru si vitezometru).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt pe varianta a doua: mie mi imi fileaza ceasul non stop... nu se mai opreste... trebuie sa dau de un electrician bun sau sa schimb ceasul... poate arunc o intrebare si la AB daca nu rezolv in alt fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da dute pe la AB ca se rezolva sigur cu zeama de bani :wacko: .

 

Daca vrei treci pe la mine si s-ar vputea sa te rezolv, ca am avut aceeasi problema si am rezolvat-o dar trea sa vaz obectu.

 

Vb la telefon daca te aranjeaza.

 

eu sunt pe varianta a doua: mie mi imi fileaza ceasul non stop... nu se mai opreste... trebuie sa dau de un electrician bun sau sa schimb ceasul... poate arunc o intrebare si la AB daca nu rezolv in alt fel...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane multumesc de oferta! Sa vaz cum stau cu timpul... tu maine esti prins?... ca s-ar putea sa fiu mai liber... daca nu o lasam pe dupa 1 mai ca plec in deplasare :wacko:

Editat de ratonul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna-ma si vorbim,

 

Oricum te sfatuiesc sa-l deconectezi din mufa de sub carena pana o rezolvi, ca sa protejezi ceasul.

 

Stefane multumesc de oferta! Sa vaz cum stau cu timpul... tu maine esti prins?... ca s-ar putea sa fiu mai liber... daca nu o lasam pe dupa 1 mai ca plec in deplasare :wacko:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si se schimba? Sau trebuie schimbat ceasul cu totul?

 

Eu cred ca nu se poare schimba becul. Saptamana trecuta am scos ceasul din bord si am mesterit ceva pe la el; am incercat in toate felurile posibile sa demontez acel ceas si nu am reusit. Apropo, unul nou e foarte scump, am vazut pe net in jur de 100+ GBP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si bine v-am gasit .

Inainte de a posta am vrut sa parcurg tot topicul insa nu am reusit intrucat ma cam grabesc.

 

Vreau sa-mi achizitionez o "mobra" si studiind problema am ajuns la concluzia ca F650 e varianta optima pt mine. Mentionez ca sunt incepator [nu am mai avut alta "mobra"] si dupa discutia cu niste amici care sunt mai stiutori decat mine am ajuns la concluzia ca oricum o sa dau cu ea de pamant .

 

Avand in vedere ce urmeaza sa pateasca saracuta m-am gandit sa nu dau foarte multi bani pe ea , mai ales ca nu as tine-o nici mult. In principiu mi-ar place un Dakar dar in momentul asta nu am nici banii pt el si nici nu stiu daca pot sa merg pe el [am doar 170].

 

Bun...acum ca am terminat cu introducerea sa trec la capitolul intrebari :

 

1 Avand in vedere ca o sa imi achizitionez un F650 adica minim 10 ani vechime si ca nu ma pricep in domeniu [dar sunt o persoana tehnica] la ce ar trebui sa ma uit pe langa an de fabricatie si nr de km.

 

2 Avand in vedere ca suntem in România si nu am de gand sa o cumpar de afara nr de km nu e neaparat sa fie cel real .... cum imi dau seama ?

 

3 Citind diverse forumuri si topicuri toata lumea zice ca BMW-urile sunt super fiabile paginile ale acestui thread m-am cam speriat de problemele pe care se pare ca toti le-ati avut ..sa inteleg ca acest model nu e chiar asa fiabil ca restu' sau ca celelalte marci sunt mult mai varza...iar astea reprezinta culmea fiabilitatii .

 

 

Nu va coditi cu raspunsurile ca de maine incep sa ma duc sa vad "mobre".

 

Multumesc anticipat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si bine v-am gasit .

Inainte de a posta am vrut sa parcurg tot topicul insa nu am reusit intrucat ma cam grabesc.

 

Vreau sa-mi achizitionez o "mobra" si studiind problema am ajuns la concluzia ca F650 e varianta optima pt mine. Mentionez ca sunt incepator [nu am mai avut alta "mobra"] si dupa discutia cu niste amici care sunt mai stiutori decat mine am ajuns la concluzia ca oricum o sa dau cu ea de pamant .

 

Avand in vedere ce urmeaza sa pateasca saracuta m-am gandit sa nu dau foarte multi bani pe ea , mai ales ca nu as tine-o nici mult. In principiu mi-ar place un Dakar dar in momentul asta nu am nici banii pt el si nici nu stiu daca pot sa merg pe el [am doar 170].

 

Bun...acum ca am terminat cu introducerea sa trec la capitolul intrebari :

 

1 Avand in vedere ca o sa imi achizitionez un F650 adica minim 10 ani vechime si ca nu ma pricep in domeniu [dar sunt o persoana tehnica] la ce ar trebui sa ma uit pe langa an de fabricatie si nr de km.

 

2 Avand in vedere ca suntem in România si nu am de gand sa o cumpar de afara nr de km nu e neaparat sa fie cel real .... cum imi dau seama ?

 

3 Citind diverse forumuri si topicuri toata lumea zice ca BMW-urile sunt super fiabile paginile ale acestui thread m-am cam speriat de problemele pe care se pare ca toti le-ati avut ..sa inteleg ca acest model nu e chiar asa fiabil ca restu' sau ca celelalte marci sunt mult mai varza...iar astea reprezinta culmea fiabilitatii .

 

 

Nu va coditi cu raspunsurile ca de maine incep sa ma duc sa vad "mobre".

 

Multumesc anticipat !!!

 

Felicitari, ai prieteni destepti. :wink: Asta-i semn bun.

 

Bavarazele sunt motoare fiabile. Dar spre apararea F-ului clasic, nu e 100% bavarez, deci mai are voie la probleme. Ca orice alt model are bubele lui, nu o sa gasesti motor fara hibe. In principiu cele mai fiabile sunt cele japoneze, cele europeene avand mai multa "personalitate". Dar si la japoneze poti avea acelasi set de probleme ca si la o mobra europeana.

 

Daca iti cauti mobra sa dai cu ea de pamant, nu-ti lua BMW. Sunt scumpe plasticele. Porneste si tu de la ideea ca nu o sa dai cu ea de pamant, si n-o sa dai.

 

In rest, poti sa iei o teapa de zile mari si cu BMW-urile. Asa ca cel mai bine e sa mergi cu cineva care stie mobre (un amic, un mecanic eventual) si ii propui un targ, pentru timpul petrecut iti dau 20 de euro si daca in 6 luni motoreta se dovedeste ca nu are nimic grav, iti mai dau inca 100. Omul va fi motivat iar tu "risti" sa dai 100 de euro pe un sfat in loc sa dai 300 pe supape, pistoane, chituri si dracu stie ce altceva.

 

Bafta si te asteptam la barfe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, ai prieteni destepti. :wink: Asta-i semn bun.

 

Bavarazele sunt motoare fiabile. Dar spre apararea F-ului clasic, nu e 100% bavarez, deci mai are voie la probleme. Ca orice alt model are bubele lui, nu o sa gasesti motor fara hibe. In principiu cele mai fiabile sunt cele japoneze, cele europeene avand mai multa "personalitate". Dar si la japoneze poti avea acelasi set de probleme ca si la o mobra europeana.

 

Daca iti cauti mobra sa dai cu ea de pamant, nu-ti lua BMW. Sunt scumpe plasticele. Porneste si tu de la ideea ca nu o sa dai cu ea de pamant, si n-o sa dai.

 

In rest, poti sa iei o teapa de zile mari si cu BMW-urile. Asa ca cel mai bine e sa mergi cu cineva care stie mobre (un amic, un mecanic eventual) si ii propui un targ, pentru timpul petrecut iti dau 20 de euro si daca in 6 luni motoreta se dovedeste ca nu are nimic grav, iti mai dau inca 100. Omul va fi motivat iar tu "risti" sa dai 100 de euro pe un sfat in loc sa dai 300 pe supape, pistoane, chituri si dracu stie ce altceva.

 

Bafta si te asteptam la barfe.

 

 

Am un prieten care e mecanic si oricum nu ma duceam fara el :laugh: mai mult decat atat e si endurist ....dar are yamaha :wink: de asta am apelat la voi .....ma intereseaza chestii specifice pe care nu ai de unde sa le stii daca nu ai avut F650 , genul de probleme pe care acesta le poate avea si numai cineva care stie isi poate da seama ..pe scurt nu vreau sa iau tzeapa :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care e mecanic si oricum nu ma duceam fara el :lol: mai mult decat atat e si endurist ....dar are yamaha de asta am apelat la voi .....ma intereseaza chestii specifice pe care nu ai de unde sa le stii daca nu ai avut F650 , genul de probleme pe care acesta le poate avea si numai cineva care stie isi poate da seama ..pe scurt nu vreau sa iau tzeapa

 

ar fi fost culmea sa vrei sa iei teapa. Pai bube celebre si costisitoare:

 

Releul de incarcare. Verifica bateria cat e de noua, si verifica cand incarca fara sarcina si cu consumatorii porniti (faza lunga) Daca nu se stabilizeaza in jur de 14, nu incarca cum trebuie si pe langa ulei si benzina vei considera si bateria la consumabile dese. Un releu e destul de scump.

 

Ridica saua si vezi daca are releul de incarcare la locul lui (un radiator ca ala de sub coolerul de la calculator, niste grile mici). Daca este inca acolo fa testul cu un aparat de masura. Daca nu mai e acolo, si e repozitionat inseamna ca deja a avut problema si a fost repozitionat.

 

Daca ai cum fa-i un test de compresie (nu costa mult si iti poate spune in ce masura trebuie sa lucri la supape). 3in1 (memyselfandI) iti poate spune cat costa, se face la Mymoto in cotorceni.

 

Cu mobra pe cricul central, aseaza-te pe locul din spate si fa-i balans. Cu mainile pe ghidon lasa roata fata sa cada mai brusc pe asfalt (vezi sa nu vii gramada de pe cric) si incearca sa simti in ghidon daca face vreun poc (in mod normal nu ar trebui sa faca, daca are rulmetii dusi, o sa simti un impact in ghidon, altfel anvelopa ar trebui sa preia socul)

 

Eu unu am cautat cauciucurile de la foot-stands separat si nu le-am gasit. Ceea ce ma duce cu gandul cum ca nu s-a gasi separat. Daca sunt tocite inseamna ca mobra nu are doar 14000 de km in 12 ani :wink: Daca totusi par noi, uita-te si la manetele de la frana sa ambreiaj, nu se ia vopseaua si nu se lustruiesc in 8400 de km reali sa moara cichicean daca te mint :wink:

 

Avand in vedere ca mobra e destul de ieftina, vezi de cauciucuri. Sa mai aiba macar un 5000 de km viata in ele ca altfel mai risti sa dai 100-200 de euro pe cauciucuri.

 

Simeringurile de la furca, sunt foarte usor de pacalit. Fa-i umpic de balans cu frana fata pusa si pune mana pe furca sa nu fie nici macar un pic unsuroasa.

 

Lantul, pinionul pe spate, uita-te la dinti sa nu fie intorsi impotriva sensului de mers.

 

Promite un suc si mergi cu cineva care are un BMW F650 care iti va spune un feeling general despre mobra pentru ca are cu ce compara. :laugh:

 

Spor la cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut, un F clasic nu are zgomote specifice. Orice suna ciudat este o problema. De kilometri iti dai seama dupa cat de folosita e mobra in zonele uzuale de atingere cu riderul (mansoane, scarite, sa, rezervor, butucul cheii). Daca ceva e schimbat, intrebi de ce.

 

Si da, BMW-urile sunt fiabile. Foarte fiabile. Doar ca se intampla ca din cauza unui senzor de 10E sau al unui simering de 2E sa ramai in ploaie uitandu-te la mobra :wink:

 

Ah, si pe langa pretul initial ia in calcul neaparat un schimb de ulei + filtru si lichid de frana.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut, un F clasic nu are zgomote specifice. Orice suna ciudat este o problema. De kilometri iti dai seama dupa cat de folosita e mobra in zonele uzuale de atingere cu riderul (mansoane, scarite, sa, rezervor, butucul cheii). Daca ceva e schimbat, intrebi de ce.

 

Si da, BMW-urile sunt fiabile. Foarte fiabile. Doar ca se intampla ca din cauza unui senzor de 10E sau al unui simering de 2E sa ramai in ploaie uitandu-te la mobra :wink:

 

Ah, si pe langa pretul initial ia in calcul neaparat un schimb de ulei + filtru si lichid de frana.

 

Ce crezi bai Uzunule, ca-si ia tramvai din ala de-al tau? Nu are nevoie de schimb de lichid de frana ci doar de o talpa mai groasa la bocanci. Ca astea mai usurele se opresc si asa. :laugh:

 

Acum trecand peste gluma, are dreptate Uzunu, chiar daca zice ca le-a facut ieri, macar schimbul de ulei si filtrul sunt obligatorii. Vestea buna e ca nu sunt foarte scumpe.

 

Cel mai bun sfat ar fi sa iei pe cineva care are sau a avut un F. Daca este in Bucuresti si ne lipim la program, ma bag sa viu si fara de suc. :wink: Da mi-s persoana ocupata asa ca intreaba proprietarul daca are vreo problema cu orele tarzii din noapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-te-l ca a venit

 

5 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)

3 Members: melciu, :wink: memyselfandI, CosX

 

Hai zi tot ce stii. Ca de voie de nevoie esti benchmark. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si bine v-am gasit .

Inainte de a posta am vrut sa parcurg tot topicul insa nu am reusit intrucat ma cam grabesc.

 

Vreau sa-mi achizitionez o "mobra" si studiind problema am ajuns la concluzia ca F650 e varianta optima pt mine. Mentionez ca sunt incepator [nu am mai avut alta "mobra"] si dupa discutia cu niste amici care sunt mai stiutori decat mine am ajuns la concluzia ca oricum o sa dau cu ea de pamant .

 

Avand in vedere ce urmeaza sa pateasca saracuta m-am gandit sa nu dau foarte multi bani pe ea , mai ales ca nu as tine-o nici mult. In principiu mi-ar place un Dakar dar in momentul asta nu am nici banii pt el si nici nu stiu daca pot sa merg pe el [am doar 170].

 

Bun...acum ca am terminat cu introducerea sa trec la capitolul intrebari :

 

1 Avand in vedere ca o sa imi achizitionez un F650 adica minim 10 ani vechime si ca nu ma pricep in domeniu [dar sunt o persoana tehnica] la ce ar trebui sa ma uit pe langa an de fabricatie si nr de km.

 

2 Avand in vedere ca suntem in România si nu am de gand sa o cumpar de afara nr de km nu e neaparat sa fie cel real .... cum imi dau seama ?

 

3 Citind diverse forumuri si topicuri toata lumea zice ca BMW-urile sunt super fiabile paginile ale acestui thread m-am cam speriat de problemele pe care se pare ca toti le-ati avut ..sa inteleg ca acest model nu e chiar asa fiabil ca restu' sau ca celelalte marci sunt mult mai varza...iar astea reprezinta culmea fiabilitatii .

 

 

Nu va coditi cu raspunsurile ca de maine incep sa ma duc sa vad "mobre".

 

Multumesc anticipat !!!

 

daca nu esti fixat/blocat pe F650, sfatul meu se numeste transalp !

cea mai deranjanta problema ( pt mine) este ca F-ul spre deosebire de trnsalp e monocilindru.

asta se traduce prin masaj prelungit si intens la oua si o viteza de croaziera decenta de 90-100km/h.

 

in rest, nu exista motoreta fiabila, exista motoreta bine intretinuta !

 

bafta| :wink: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringuri ..manere si chestii d-astea nu-s scumpe si sunt oarecum uzuale. In momentul in care iti iei o mobra ce merge pe teren accidentat...chestiile astea devin consumabile.

A mea are 40.000 km (luata la 29.000 .. reali - nereali...dracu stie)...N-are nici pe dracu. Doar ulei, bujii, filtru de aer schimbate in in 11.000 km. Ah...si placute de frana.

Acum urmeaza sa ii schimb simeringurile de la furca si uleiul de furca cu ocazia asta.

Cazaturi fi sigur ca a luat cu ea oricare detine p mobra d-asta. Mai ales astea care mai merg si pe teren accidentat.

Atata timp cat nu te duci la Bavaria sa dau 3 milioane pe un schimb de ulei...din care 1 mil e uleiu si restu manopera si nu stiu ce "verificare sumara" nu ai de ce sa iti faci griji in privinta ei.

Releul de incarcare e cam singura piesa mai scumpa care se poate strica...dar asta e o problema la o groaza de mobre. Bateria...daca nu vrei probleme (cum ar fi sa ramai fara lichid in ea in mijlocu drumului....cum am patit-o io...) ia una noua cu gel.

In rest chiar nu ai chestii majore. Nu are electronica...CDI si alte tampenii care se pot strica...sau nu stiu ce senzori.

F650.com e plin de informatii asa ca oricand gasesti ce cauti. Piese se gasesc...si nu doar la Bavaria (care sunt nesimtit de scumpi).

Bafta si ia-o cat mai repede. Sa ne vedem in noroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cosx, te contrazic un pic cu AB

cand mi-am luat setul de segmenti pt motor, la AB erau la 230ron, in state erau in jur de 100 S

in acelasi timpu, main sfhft, sau axul principal din cutie la bavaria l-am gasit la 430ron, in sua era 250S

pe setul de rulmenti am dat 110ron, la motoadventure erau 130ron si tot asa..

acum nu contest ca or avea si preturi nesimtite la anumite piese.

userul bogdan! gasise releu de incarcare facut pe nu stiu ce vapor cu 350ron si la AB a dat 400ron

in fine, noi sa fim sanatosi ! :wink:

 

ps: F650-ul e genul de motor pe care nu mi l-as cumpara si a doua oara !

e drept ca pot fi subiectiv din cauza problemelor avute si care culmea recidiveaza,

poate totusi am fost un pic ghinionist

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de cand mi-au cerut 1300 ron pe un radiator...85 ron pe un semnalizator...n-am mai dat pe la ei sa ii intreb de piese.

Am dat 200 ron aproape pe 3 garnituri la toba...ce i-am mai injurat atunci...deci si eu tot subiectiv sunt :wink:

E drept..nici nu am avut nevoie de chestii majore. Am avut noroc cu o motoreta buna.

La unele piese intradevar sunt mai ieftini decat altii...la altele de jupoaie.

Preturi mai ok la unele piese am vazut la motobins.co.uk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu, cand l-am luat avea 13500 km. A fost luat la 11.000 acolo si plimbat aici 2000. Deci avea si cauciucurile din fabrica ( au venit f greu jos de pe janta, elasticitate 0 ) si camerele erau batrane. Plus ca suruburile de la furca si majoritatea accesibile cu ochiul liber sunt marcate cu o vopsea ( la mine e galbena) din fabrica si se vede daca au fost desfacute. In rest, vezi si tu cum merge la cald, daca arunca ulei pe toba ( cu mana sau un sevetel uscat) + cele mentionate de restul. Iti doresc succes si nu da inapoi. Daca vrei o batrana cu vana ( cum zicea azi un prieten cand l-am dus pasager). Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum iti spuneam dragul meu domn, tocmai ce vorbeam de 3in1. Din pacate e dovada ca unele motoare, chiar daca din acelasi an, acelasi producator, pot avea anumite bube. Dupa cum spunea si el, depinde de cum au fost intretinute. Acum el zice Transalp (o mobra de exceptie) dar daca e vorba numai de fiabilitate, sansele sunt la fel de mari sa asesti un transalp intretinut gresit.

 

Hai ca o sa fie bine.

 

Saltare,

 

Inreb a nush cata oara daca ma poate ajuta cineva cu un releu de incaracare mai eftin. Nu de la AB

 

Ca m-a lasat mobra si nu am nici munca pentru moment.

 

Merci,

 

stiu ca nu raspunsul asta il cautai, dar cand afli da-mi si mie de veste. Si pe mine m-a lasat dar mai mere o vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3in1, probabil la piese de refacut motorul sunt ieftini, insa simeringul meu de transmisie finala a costat 76 de lei, in timp ce eu l-am luat cu 6 lei. Si manopera pentru desfacut finala, scos simering, instalat simering nou, pus ulei si pus la loc finala m-a dus 350 de lei. Bavaria sunt jepcari. In fine, uita-te la semnatura mea :wink:

 

Sunt partial de acord cu ideea de Transalp. Mai ales unul dupa '97. Dar si TAu' are la vibratii de-ti face masaj. Si da, as recomanda R daca n-ai fi incepator. Si nu greutatea e de speriat (in definitiv sunt doar vreo 40kg diferenta), ci tonele de cuplu pe care, ca incepator, nu stii sa le stapanesti. Pentru simplul motiv ca boxerul este cel mai "fin" aranjament al unui motor cu doi cilindri.

 

Daca nu se aud sunete suspecte, daca la rece nu scoate fum si porneste ok, daca la cald doar trebuie sa apesi butonul si o ia, daca rotile si discurile sunt drepte, daca poti sa mergi fara maini si nu vobleaza si, cel mai important, o cumperi de la cineva care merge cu ea cel putin o data pe saptamana, poti avea incredere.

 

Vreau sa accentuez ultima idee. Numarul kilometrilor este relativ irelevant. Stiu mobre cu multi km care merg foarte bine. Stiu mobre cu putini km care au probleme. Daca cel de la care o cumperi are incredere in ea sa se duca macar pana la Brasov cu motoreta, atunci poti avea si tu incredere ca nu te va lasa in drum in viitorul destul de indepartat. Am luat DR-ul de la un tip care mergea zilnic cu ea. In afara de un cablu rupt si de axul schimbatorului nu am avut nicio defectiune in 16.000km facuti in juma' de an. Am luat BMWu' de la un tip care aduce mobre din afara. Am vazut in acte cu motoreta facuse doar 1500km in ultimul an, in plus, a stat vreo 6 luni in garajul omului din Romania. Mi-a luat o saptamana de cand am luat-o sa-mi dau seama ca avea niste senzori de aprindere defecti si sa inteleg de ce neamtul a facut atat de putini km intr-un an. I-am schimbat dupa vreo 4 luni si am bagat 10.000km de atunci in 2 luni. Am incredere ca, mentinand ritmul asta, pana in iarna o sa trec de 100.000km si n-o sa schimb decat ulei, un cablu si, poate, cateva simeringuri.

 

Si mai e un aspect. O europeanca isi pastreaza mai bine valoarea in timp decat o japoneza. Deprecierea este mult mai mica. BMW, Ducati, Guzzi, chiar si Aprilia pentru anumite modele. De exemplu, un '97 R 1100 GS cu 60.000km este mai scump cu cateva sute de euro decat o '99 Hayabusa cu 40.000km. Nu compar mere cu pere cum s-ar crede, amandoua sunt touringuri, doar specializate. Nu exista concurent direct cu R 11 GS din acelasi an.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...