Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


huskyduc999

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About huskyduc999

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Duc999
  • Numar Moto
    ehh
  • Club
    neah

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    F4i Duc999
  • Interests
    enduro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. am citit eu gresit cu 12, my bad. Multumesc.
  2. schimb recomandat la 12k pt o motoreta de viteza? vorbesc din burta acum pt ca nu stiu nici macar pt a mea la cat recomanda ducati un schimb per se dar eu fac cum ma taie capul, si in trecut la F4i schimbam nu cu mult peste 3k, pt ca asa ma simteam eu comfortabil, fiecare face cum il taie capul curelele de distributie nu se schimba chiar asa des, recomandarea ducati este la 2 ani dar daca o cazezi indoor la cald pe timp de iarna le poti schimba lejer la un interval mai mare, or in 3 ani de mers cu o japoneza sigur nu schimbi macar un intinzator de lant pt ca iti uruie ala de te racaie pe creier, zic si eu (preturile ar fi comparative zic, curele vs un intinzator) ai avut vreun ducati in toate acele 12 motorete? Respect pt numarul lor btw.
  3. decizia nu are o baza argumentata cum poate ti-ar placea sa auzi nu am facut calcule sa vad daca pe piese ajunge la 4k or more vand 999 - iau o husqvarna de enduro nu vand 999 - iau husqvarna din alti bani si 999 se poate dezmembra linistita 4k simt ca e cel mai scazut pret din imprejurimi, da-mi tu un motiv argumentat pentru care sa o dau pe un pret si mai scazut?
  4. PS: nu inteleg ce ai dorit sa subliniezi :)) revizii la 3k schimbat ulei - e o alegere nu o obligatie, fiecare schimba cum si cand vrea uleiul - asta nu tine de ducati
  5. ambreiaj schimbat pe la 28k, acum are 33 pe bord - am comandat kit barnett de pe net placutele schimbate (nu mai stiu cand, ori am luat brembo ori ebc) - fac poza in weekend - mai tin cateva mii bune) revizie la furca acum 2 ani - am folosit ulei ohlins si a inceput sa "pise" pe o jamba - am in plan sa o fac rulmentii la jug? de ce i-as schimba? nu exista niciun joc la acei rulmenti
  6. cumva necumva am tinut minte gresit, nenica de la rar a trecut in carte de identitate seria motorului schimbat ce tineam eu minte ca a ras de mine, a ras pentru ca eu m-am dus cu declaratie data la notar ref la provenienta propulsorului si cu toate scanurile de pe ebay and stuff (eram ticsit de documente, 0 sanse sa ma intoarca pt ca nu am x document :)) ). de acolo a ras de mine si mnah dupa toti anii astia am retinut eu gresit
  7. Dap, era la Andu in perioada aia. Se aud bine Mivv-urile, caut si poze cu finalele si le pun aici. Vine si un filmulet cand o sa permita vremea.
  8. m-ai facut curios. ma uit diseara in carte si iti zic
  9. E o poveste intreaga aici. Motoreta o aveam inmatriculata in CZ si circulam cu ea asa cand mi-a intrat apa in ulei in motorul vechi si am decis sa iau un alt propulsor cu totul, asta ca sa creez context un pic. Am gasit un vanzator din italia cu un motor de 999S, toate bune, ii platesc banul, imi trimite omul motorul pe palet ambalat frumos. Toate bune si frumoase. Doar ca imi expira ITP-ul din cehia si motoreta o adusesem deja in BUC si venea vremea sa o inregistrez pe RO. Am inceput sa ma documentez pe internet si toata lumea scria ca iti trebuie act de provenienta etc tradus daca e nevoie tot tacamul, eu am scos un print de la licitatia de pe ebay, am tradus ca un baiat bun ce sunt si m-am dus cu toate actele la RAR> nenica ala mi-a ras in nas si mi-a zis ca nu are nevoie, ca asta patesc daca ma iau dupa "baietii de pe internet" :)) am incheiat citatul nu s-a uitat deloc la seria de pe motor, mi-a luat seria de pe cadru si aia o gasim reflectata in carte. end of story.
  10. nu prea prezinta interes lucru italian facut bine ntz ntz ntz :)) daca este cineva interesat doar de propulsor sa imi dea un semn, nu exclud o eventuala dezmembrare a bestiei (doar ca e pacat de ea)
  11. Salve, Bucuresti. am uitat sa specific. schimb si cu Husqvarna 350FE sau KTM 350 EXC-F doar cu acte inmatriculate/inmatriculabile (diferenta +/- in functie de caz)
  12. Salut, Motoreta e inmatriculata in RO. Ofer fiscal. Scurt istoric - cumparata de mine in CZ. adusa in RO din 2013. Motocicleta are 32.500KM, Motorul are cu 10.000 mai putin (e schimbat cu un motor de 999S) Din 2013 am schimbat urmatoarele: la 27.500 kit lant DID la 29.000 schimbat curele distributie (Ducati OEM) reviziile nu stau sa le insir, odata pe an sau la peste 3000km, in cazul meu odata pe an, uleiuri bune etc. Finale MiVV carbon aripa spate carbon Cauciucuri Pirelli Supercorsa Motoreta nu are incidente de cand o detin. prezinta zgarieturi pe piulita furca stanga, pe capac pompa apa si pe scarita pasager stanga, semn ca a cazut inainte sa o detin. pret 4500eur fabricatie nov 2004 Pentru detalii 0731331408 Am vopsit carenele deoarece se decojeau de la soare. nu sunt multumit de rezultat dar "it is what it is"
×
×
  • Create New...