Sari la conținut

Diabolic

EX+
  • Număr conținut

    72
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    wanker_dude2003

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    B 56 XXY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS 500/Suzuki SV1000s

Diabolic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In cazul in care s-a terminat leasingul si o inmatriculez definitiv pe numele meu mai este nevoie de identificarea de la RAR? Multumesc anticipat pentru raspuns!
  2. Diabolic

    Seara Blestemata

    Imi e greu sa vorbesc despre el la timpul trecut... Il cunosc pe Andu de 10 ani. Cam de pe vremea cand a intrat la liceu. Impartim aceasi pasiune pentru muzica rock si mai nou si pe cea a motocicletelor. Am mers cu el doar o data dar a fost suficient cat sa-mi dau seama ca nu era un vitezoman si era prudent. Nu pot sa-mi explic ce s-a intamplat aseara. A platit prea scump...
  3. Incearca la aia de la Cotroceni.. MyMoto parca se numesc.... In acelasi magazin cu cei de la MotoAdventure... Am incercat la aia din Cotroceni. 120 RON x 2 fata si 100 RON spatele. Ma gandeam ca e totusi mult dar cele originale de la Suzuki costa mai mult decat dublu
  4. 150 Euro. M-a costat mai mult de 175 pentru ca a fost si taxa si shipping.
  5. Am vazut astazi un SV650 frumos albastru pe trotuar la intersectia dintre Titulescu si Grivita. Se simte cineva?
  6. Am un bilet la T2 de 175 de Euro. Daca il vrea cineva PM me
  7. Si eu vin dar plec sambata dimineata la prima ora din Bucuresti. Daca mai e cineva doritor poate plecam impreuna.
  8. Stiu ca nu este exact ce ai intrebat si o sa verific si ce ai zis tu dar uite cum poti afla anul: http://www.analogx.com/contents/vinview.htm VIN Explanation Here's how to read a Vehicle Identification Number - Benelli is used in this as an example, but works for all vehicles! . 17 characters in length 1-3: Country code/Manufacturer --- eg. ZBN is Italy/Benelli 4-8: Model --- eg. TB000 is Tornado --- eg. B3TR8 (or B?) 9: check digit - ignore it 10: Assembly Year --- eg. 3 is 2003 --- eg. 5 is 2005 11. Assembly Plant --- eg. P is Pesaro 12-17: Serial Number --- Mesaj completat în 06 Aug 2007 17:41 ------------- Haca, Dupa ce m-am uitat la anuntul tau si am vazut poze cu motoreta mi-am dat seama ca nu are cum sa fie 2005. Cu cadrul de culoarea aia s-au facut doar K3 si K4. De la K5 cadrul este negru
  9. Eu am avut o problema cu oglinzile la inceput dar m-am obisnuit. Motocicleta este ingusta si in oglinzi se vede mai prost ca la un naked (exista mirror extenders dar sunt discutabile). Pozitia de pe N este similara cu cea de pe S, doar ghidonul difera. Termen de comparatie nu am pentru ca e a 2-a motocicleta dar daca o compar cu GS-ul mi se pare mai manevrabil S-ul. In acelasi timp mi se pare si mult mai practic decat un naked din cauza latimii ghidonului si a parbrizului dar asta depinde de ce vrea fiecare sa faca cu motoreta respectiva. http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_01.html http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_02.html
  10. Uite-te pe ultima pagina de la ce am atasat eu. Showa 43mm USD fork fully adjustable. Uite un citat din articol: "The SV1000 has Showa suspension off the previous generation Gixxer 600. Nice. Shame they went with progressive springs up front "
  11. Eu tind sa cred ca nu furca e punctul lui slab ba din contra. Furcile sunt Showa si chiar sunt super ok. Arcurile sunt progresive pentru cel de 1000 (este furca de pe generatia trecuta de GSXR). Am atasat un articol foarte interesant despre modelele tunate de SV facute de JHS. Ei scot in evidenta destul de bine plusurile si minusurile jhs_sv.zip
  12. Este terasa de langa Strandul Tineretului (de vis a vis de Facultatea de Agronomie).E pe straduta care uneste Kiseleff-ul de linia tranvaiului 41.
  13. V-am vazut dimineata in benzinaria MOL din Otopeni si chiar va admiram pentru ca erati echipati full. Felicitari pentru tura! Poate ne scrii si cum a fost concertul. Regret ca n-am putut ajunge la el...
  14. Depinde ce intelegi prin viteze mari. Eu nu merg cu viteze stelare (200+). Cel de 1000 are amortizor de ghidon si alte suspensii fata de cel de 650. Eu zic ca este destul de stabil la viteze de peste 100 km/h.
×
×
  • Creează nouă...