Sari la conținut

David.Cristian

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Not Telling

Vizitatori Recenți Profil

438 citiri profil

David.Cristian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Year In
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Da, si temperatura aia se disipa si revine continuu, trece de 1000 cand se aprinde combustibilu, nu e constanta, si nu prea cred ca are chiuloasa pe afara atat. Si la partea cu cauciucul, la 2 timpi racire apa ai 2 garnituri la chiuloasa, ambele din cauciuc care nu se topește la nicio temperatura, doar ia foc, am încercat ca eram curios sa vad daca se topește, doar arde. Vedem cum repara scutericiul in alt mod
  2. Mie mi s-a întâmplat pe un set nou sa scoata din ce ardea pe langa bujie si pe cel vechi nu facea asa, chiar daca era pus ok tot. Am pus ceva de cauciuc subțire si nu mai facea asa, facea masa pe chiuloasa bujia si aveam scanteie. Daca ziceți ca am greșit așa rau, veniți cu rezolvările voastre mai bune acum. Vad ca v-a fost ușor sa săriți cu gura, dar rezolvarea "buna" n-ati mai zis-o
  3. La întrebarea 1 nu știu răspunsul, nu cred că se potrivește de la Piaggio. Dar pentru 2, dacă pe set scrie 49cc, trebuie și ca pe cel pe care îl pui să scrie tot 49cc, ca în acte, dacă nu corespund astea nu e ok. Din ce am văzut la 2 timpi pe seturile mai mari, de 70, 80, 90cc scrie tot 49cc, nu știu dacă e la fel și la 4 timpi, ideea e să corespundă ce scrie, că nu dă nimeni motorul jos să îți verifice mărimea pistonului . Alte probleme nu prea mai poți avea, se practică peste tot tunning-ul acesta pe scuterele și motocicletele de 49 în toată lumea. Altă modalitate să ai plecarea mai bună e să pui un pinion mai mic pe față sau mai mare pe spate, dar asta scade top speedu. Dacă găsești set, eu îți recomand să pui de maxim 80cc, dacă e mai mare deja e prea mult stres pe ambielaj, cutie și ambreiaj, cred că și pe alte componente, și apare riscul să cedeze ceva. Tot procedeul e complicat la 4 timpi, dacă era în 2t totul devenea mult mai ușor, dar e multă bătaie de cap așa, eu nu i-aș face modificări la motor, e foarte costisitor
  4. Salut, asta înseamnă că pe acolo se pierde și compresie, implicit și o parte din combustibil. După părerea mea soluția este să pui o garnitură între bujie și chiuloasă, ca să fie etanș, pentru că trebuie să fie etanș, încearcă o garnitură de butelie dacă ar merge, dacă nu, încearcă să faci / să găsești una din cauciuc, dar bujia are o șaibă care ar trebui să etanșeze, asigură-te și că ai strâns-o bine, dar nu-i da prea mult că dacă sare peste filet e rău
  5. E cea mai simpla varianta, dar la ea nu m-am gandit:)
  6. L-am pus acum mai mult timp si deschide, am montat tot, n-am scanteie momentan, nu e de la bujie ca pe motosapa merge, cred ca maine o pornesc in sfârșit Avea scânteie dar era motorul inecat, am pornit-o, acum la relantiu baga apa cum baga inainte cand o turam pe la 10k, merge perfect, mersi tuturor de ajutor, in special lui @easy ride on!
  7. Si nimereala cred ca a fost sa intre aer doar la pompa, ca motorul mergea perfect, vine azi pompa si o montez, sa vedem care sunt rezultatele. Sa mai pun termostatul?
  8. Nu e imposibil, din ce am vazut lantul vechi se intinde si se slabesc acele "bolturi" cu care sunt prinse zalele si se indoaie in părți, acum cred ca soluția sa vada daca e lantul ar fi sa o tureze pe liber sa vada daca se tureaza liniar, sau sa ii scoată bujia sa nu mai aiba compresie, s-o bage intr-o viteza superioara sa nu aiba frana de motor mai deloc si sa isi dea drumul la o vale, e cam nebuneasca varianta 2 dar eu cred ca ar ajuta daca funcționează :)
  9. A venit presa si am desfacut tot, inclusiv pompa de apa, care era ok, paleta avea o ''aripioara'' cam dusa si am comandat alta, e ieftina, in rest era ok pompa. Intre cartere n-a fost gasket aparent, au fost puse fier pe fier, fara garnitura sau gasket intre ele, e posibil sa fi intrat aer la pompa de apa si apoi pe circuit? @easy ride on!dvs ce parere aveti? Am mai desfacut un scuter al unui prieten si intre cartere avea gasket, chiar daca racirea era pe aer
  10. Dacă ai probleme cred ca poate da doar prea putina benzina, prea multa nu cred ca-i posibil , schimba robinetul daca esti sigur ca e stricat, dacă ai schimbat bujiile nu înseamnă neapărat ca e scânteia ok, poate sa fie problema de la CDI și sa nu fie scânteia ok, eu as cumpăra altul, dacă da flăcări ajunge o parte din benzina si pe supapa de evacuare presupun, si e arsa ulterior, deci ar trebui verificat jocul la supape, dar pana sa intri in chestii asa de complicate, cumpăra un robinet de benzină si un CDI, sunt șanse mai mari sa fie de la CDI decât de la supape. Am avut un quad cu pinioane facute praf, trosneau si nu călcau bine unele pe altele, dar mergea chiar daca troncanea asa. Nu dadea suturi chiar deloc, chiar și cu lant uzat, ca l-am luat cu lanț uzat si am pus altul. Nu cred ca poate fi de la asta, știu ca erau pinioanele ca am desfacut cutia:) Am avut un quad cu pinioane facute praf, trosneau si nu călcau bine unele pe altele, dar mergea chiar daca troncanea asa. Nu dadea suturi chiar deloc, chiar și cu lant uzat, ca l-am luat cu lanț uzat si am pus altul. Nu cred ca poate fi de la asta, știu ca erau pinioanele ca am desfacut cutia:) daca va referiți la pinioanele de afara, cade lanțul daca sunt ovalizate (Hai ca s-au încurcat de tot postările astea, înțelegeți voi ce am vrut sa zic )
  11. Salut, eu cred că se poate să n-ai scânteia constantă, venind mai mult combustibil în carburator decât e nevoie, arde mai mult o dată și de aia dă șuturi și nu merge ok, și a doua varianta fix opusul, să vină prea puțină benzină de la carburator, sau să nu fie reglat ok sau să se fi înfundat, eu l-aș da jos, l-aș curăța și l-aș regla, să vedem ce zic restul
  12. Da, e fix ca acela, sa se desprinda pe la 60 70 de grade nu stiu daca e posibil, dar chiar suna logic ce ați spus, o sa pun alte furtune cand o sa o asamblez, la varianta asta chiar nu m-am gandit Revin cu noutati când imi ajunge presa de volanta si scot pompa de apa
  13. Termostatul e ca acesta https://imgur.com/a/iclUJpp nu cred ca e atat de avansata incat sa aiba asa ''tehnologie'', vine si prin radiator ca se incinge si el, pe toate partile, si furtunele toate se incing. Mi-e frica sa nu aiba vreo fisura vreun carter, ca pompa e intre doua cartere si sa intre aer pe circuit, cu toate ca nu scoate bule in vasul de expansiune doar pe la 95 de grade cand deja vrea sa fiarba. Comandai o presa de scos volanta ca nu reusesc sa o scot altfel, daca nu reusesc sa o fac pana la urma renunt la ideea de racire pe lichid...
  14. Sa vad cum fac sa-i depresez volanta, ca nici cu presa de aia de rulmenti nu vrea
  15. - asta e la rece, pompeaza foarte bine - si asta la cald, abia mai pompeaza apa, ii pun apa doar de test, cand o repar pun amestec normal Am rupt-o in doua practic, mai am de dat jos volanta sa ajung la pompa de apa, ca are niste suruburi sub ea prin care sunt prinse carterele, dar nu reusesc sa o scot, i-am desfacut piulita dar nu se depreseaza, am improvizat o presa si s-a rupt, o sa mai incerc maine
×
×
  • Creează nouă...