Sari la conținut

Out of Control

INACTIV
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1800
  • Numar Moto
    de Bucuresti

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ducati 620 Sport
  • Interests
    Interesat de tot felul de nimicuri.

Out of Control's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. merge cineva la cursa asta? se stie cat va costa biletul? nu gasesc nicio informatie pe net despre asta
  2. Etapa III-a a Ligii I la Motocross Valea lui Mihai Poze: http://www.supermotocross.ro/foto.php?id=3&pag=1 Wallpapers: http://www.supermotocross.ro/wallpaper.php?id=4
  3. nu m-am dat cu mt-03 dar hornetul abia se taraste pana urca in ture. nu zic, are putere dupa ce ajunge la 8-9000 de ture dar asta nu inseamna ca e motor "nervos" in niciun caz. Pana acolo e mielusel ma rog, nu vreau sa starnesc o disputa, ideea era doar ca nu te poti lua numai dupa numarul de cai si sa cataloghezi un motor. aducand discutia inapoi la mt-03, inca asteptam parerea proprietarului in legatura cu confortul pasagerului la drum mai lung
  4. salut, ai mers cumva la drum mai lung cu pasager? ma intereseaza daca e comfortabila saua pasagerului, nu-mi prea pot da seama uitandu-ma asa la ea. Mi-as lua si eu ceva cu care sa ies la drum mai lung si sa poata sta si prietena confortabil. Lipsa protectiei importriva vantului nu ma deranjeaza prea tare, mergand cu Husabergul care are 115 kile si niciun fel de aerodinamica, sunt obisnuit sa ma bata vantul. Pe la 130 - 140 e deja rodeo Dar mi-ar placea ceva care sa pastreze cat de cat ideea de supermoto, cuplu bun in toate regimurile de turatie, manevrabilitate, dar care sa fie cat de cat confortabil (in special pentru pasager ca eu sunt mai rezistent) Bonus, arata si bine motocicleta P.S. cei care se iau dupa numarul de cai putere pentru a determina cat de "nervos" e motorul mai au de invatat despre motociclete Mesaj completat off-topic: pentru cei care judeca motorul numai dupa numarul maxim de cai putere pe care ii dezvolta motorul, sa facem o paralela cateva date despre MT-01 Putere: 88.90 HP (64.9 kW)) @ 4750 RPM Cuplu: 150.30 Nm (15.3 kgf-m or 110.9 ft.lbs) @ 3750 RPM si cateva despre Honda Hornet sa zicem Putere: 100.57 HP (73.4 kW)) @ 12000 RPM Cuplu: 63.50 Nm (6.5 kgf-m or 46.8 ft.lbs) @ 10500 RPM MT 03 are la 4000 de ture cuplu de 2-ori-si-ceva mai mare decat cuplul maxim pe care il scoate Hornetul la 10.000 de ture ) Insa Hornetul are "100 de cai frateee". Concluzia: Hornetul este mai nervos decat MT-03! p.s. nu imi sariti in cap stiu ca am comparat un motor de 600 cu unul de 1600 cmc , dar ma dispera astia care au doar doua intrebari dupa care catalogheaza o motocicleta: "Cati cai are?" si "Cat prinde asta frate?!"
  5. "super spectacolul... pacat ca erau vreo 4 motociclisti pe-acolo care tot sareau in mijloc de mi-era si frica sa ma duc mai aproape, niste satanisti ce sa mai. Si din cauza lor, nici nu am inteles ce piesa de teatru a fost. Aoleo si oamenii aia care tot aplaudau, alti satanisti, nu vedeam nimic de mainile lor." Nu va mai plangeti fetelor atata, daca era spectacol de teatru, ma asteptam sa isi inchida toti telefoanele, dar parca era totusi altceva. Pe mine unul nu m-a deranjat turatul motoarelor, ba chiar mi s-a parut ca s-a potrivit tinand cont ca asta se cerea... "galagie". Burnout-urile nu le-am vazut. POZE: http://www.supermotocross.ro/wallpaper.php?id=3 http://www.supermotocross.ro/foto.php?id=2
  6. Poze si wallpapers de la eveniment! Poze aici: http://www.supermotocross.ro/foto.php?id=2 Wallpapers aici: http://www.supermotocross.ro/wallpaper.php?id=3
  7. Out of Control

    Ciolpani 2009

    mai multe poze de la cursa si cateva wallpaper-uri de downloadat http://www.supermotocross.ro/wallpaper.php?id=1 http://www.supermotocross.ro/foto.php?id=1
  8. daca erau si asigurate de organizatori, nu iesea nicio motoreta intreaga de pe circuitul ala la cati piloti avem (sa mai dai si vina pe cauciucuri... ) "ei vor sa le platesc toate piesele noi" - pai daca asa ai semnat, normal. ce, vrei sa iti zica "tu ai cazut frumos, iti facem discount" felicitari organizatorilor! la alte marci, inchizi ochii, dai banul si speri sa fie motoreta asa cum ai citit despre ea pe net din review-uri sponsorizate.
  9. strazile sunt udate din initiativa politiei in "speranta" ca nu se vor mai face "curse" pe strazi...mi se pare ca au fost chiar soferi de astfel de camioane batuti, dar adevarul e ca ei fac ce li se zice...asta e serviciul lor...plm nu ei sunt cauza. ..asta e "solutia" gasita de politie (atat poate creierul lor) ...n-ati vazut ca aia nu le uda...le inunda...dupa logica "cu cat mai multa apa..cu atat viteza mai mica". (mai auzisem o teorie precum ca le uda primaria ca sa vada "publicul cu drept de vot" ce curatenie face primaria ...dar ele sunt udate noaptea cand "eu-cu-cine-votez" doarme...asa ca mi se pare mult mai plauzibila prima varianta) de mentionat ca acolo nu era strada udata de cei de mai sus...din ce am inteles era apa si noroi de la camioanele care ieseau de pe santier...(sper sa nu ma insel)
  10. foarte adevarat! este unul dintre putinele lucruri inteligente scrise in 20 de pagini soferul are vina de a nu se fi asigurat si merita pedeapsa pt omor din culpa...dar adevaratul criminal se ascunde in spatele portilor santierului...cat costa sa iei niste masuri preventive (absolut obligatorii in alte state) ?! ...se intampla pe absolut fiecare santier din romania...garduri care cad peste casele vecinilor, incarcaturi cazute din macara peste casele vecinilor,etc. etc. si majoritatea se intampla pt a economisi bani...intr-un domeniu atat de profitabil precum acesta! "controlul calitatii executiei" pe santierele noastre este PRACTIC INEXISTENT el figureaza doar pe hartie... si chiar si cand se intampla ceva firmele de constructii scapa basma curata si respunderea este pasata pe altii prin...ati ghicit spaga. familia daca mai are puterea ar trebui sa consulte un avocat si sa dea in judecata firma de constructii... eu cred ca au sanse pt ca au devenit foarte duri cu amnezile in domeniul asta...din pacate functioneaza principiul PEDEPSEI si nu al PREVENIRII saracul baiat, cred ca singurul accident de anul asta cu victime in care motociclistul chiar nu a avut nici o vina. poate daca avea experienta ar fi stiut sa evite accidentul cumva, dar cei care sugereaza ca asta ar fi vina lui sunt niste idioti...toti am fost incepatori...nu inseamna ca tre sa te calce camioanele...
  11. nu i-a priit viata la oras ... conteaza daca a sarit acul in timpul accidentului??...io zic ca mai surprinzator este faptul ca A SARIT MERCEDESUL eu zic ca daca mergi cu asa viteza incat sa arunci un mercedes peste cap...esti un pic peste viteza optima...doar un pic...indiferent cat arata acul off-topic: am vazut coloana de inmormantare astazi...frumos, multe masini frumoase si fete frumoase la volan...pt ele sunt toate florile astea? " "
  12. nu stiu --- Mesaj completat în 31 Aug 2007 17:34 ------------- eu nu stiu nimic dar nu cred...oricum am inteles ca o sa fie proasta vremea in weekend....din nou
  13. Out of Control

    De cacao

    1. tu te-ai dus sa te sfatuiasca FIRMA DE ASIGURARI DE LA CARE VREI SA IEI BANI ?!?!?!?!?! bine-nteles ca aia o sa iti zica "ba baiatule tu dupa formula E=mc (patrat) iti iei maxim 1000 de euro legal" du-te tata la CSA (Comisia de Supraveghere a Asiguratorului) si cere ajutor...sau unui avocat care lucreaza cu cazuri d-astea nu te duce la aia de la care tu vrei sa obti bani 2. din cate stiu eu (DAR CEL MAI BINE INTREBI LA CSA) regula asta cu vechimea autovehiculului se ia in considerare la CASCO, nicidecum in cazul RCA-urilor. Cand am avut eu accident cei de la CSA mi-au zis ca asiguratorul NU ARE DREPTUL sa negocieze cu tine absolut nimic. Daca tu ai factura pentru piesele respective (piese care sunt trecute in autorizatia de reparatie obtinuta de la politie) ei SUNT OBLIGATI sa iti plateasca pana la ultimul leu. (fara nici un "asta merge vopsita", "asta merge indreptata", ii zici "foarte bine...da-mi banii pe ea de noua si pastreaz-o tu p-asta, indreapt-o si vinde-o") ...eu pentru niste zgarieturi de cacao pe carene si tobe, semnale si oglinzi rupte si alte maruntisuri am luat aproape 3500 de euro de la asigurari ...pt un ducati 620 din 2003 pe care dadusem 4500 da.. din ce am citit si eu exista o suma maxima legala (dar e una standard si e foarte mare... sa nu poata fi pusa firma de asigurari sa plateasca o suma pe care nu si-o poate permite ...oricum o suma imensa pt un accident rutier standard) repet: nu sunt 100% sigur dar cel mai bine suni la CSA sau un avocat care se ocupa cu asta nu te lua dupa ce iti zic aia de la UNITA care au tot interesul sa te tepuiasca FOARTE IMPORTANT: daca vrei bani de la asigurari legal si tot, motocicleta trebuie reparata la un service autorizat care sa emita factura pt piese si manopera, asa ca ai grija de la cine cumperi si unde ti-o repari... altfel te targuiesti cu ei si vezi cat obti neoficial sa o dai pe aia in judecata...si daca e sa castigi 11000 de euro in proces...statul nu o poate obliga sa iti dea toti banii o data...ci se face un calcul in functie de venitul ei lunar si ti-i va da cu taraita, un procent din venitul ei...asa ca nush ce sa zic despre varianta asta
  14. hahaha mi se parea mie ca e ceva familiar in avatarul ala al tau... acum sa ma prezint adi din bucuresti si Husabergul FS 650 E negru din avatarul lui @marque este martzoaga mea daca nu ma insel bre da' ce bine arata ele asa pe circuit prea erati numai enduristi prin threadul asta...ia si niste poze cu asfalt de la amkart: (e si bibi intr-una p-acolo galbenel asa ) vreau si eu pozele alea marque te rog
×
×
  • Creează nouă...