Sari la conținut

lonely black rider

INACTIV
  • Număr conținut

    96
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Locatie
    BRASOV
  • Carnet moto din
    1981
  • Numar Moto
    BV-01-DAN

Informații profil

  • Motociclete detinute
    URAL IMZ M63 46-BV-106 YAMAHA XJR 1200 BV-01-DAN

lonely black rider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mai sa-i mai ia dracul de chiori!! Daca nu belesc ochii aia cum, cat si unde trebuie! Multa sanatate Jeff, iti trimit un gand bun de insanatosire de aici din Stuttgart si nu gresi ca Mihai!! Daca te faci bine fute-l pe nesimtitul ala fara mila! De-abia astept sa vad un om inalt, blajin si cu vorba blanda in Livada.HAI SA TRAIM!! Dane, mai ai vreun ciocan si pentru mine? Sa facem AFACEREA PIGAUT RELOADED, impreuna!
  2. Asta este!! Dupa cate polemici si filozofari au fost pe forum cu ocazia infiintarii primului club, trebuia ca cineva sa ia taurul de coarne si sa-l faca odata. Si l-au luat cei 7 din Teba, sunt fondatori, si asta este. Raman cu nostalgia ca am fost printre cei mai acerbi sustinatori ai unui club moto in Brasov si, atat. De data asta Dane, si nu numai, m-ati dezamagit. Nu va port ranchiuna, dar corect ar fi fost sa continuati atunci, in ciuda aspectelor de piata. Dupa mine, meritele ar fi fost cu totul altele. Va doresc tot binele. Sper ca eventualele plecari sau trasee, sa nu le faceti tot in soapta, doar intre voi. Pe cand o transalpina?? Cu toate astea, HAI SA TRAIM!!
  3. Nu am avut rabdarea necesara de a citi toate interventiile, dar niste foarte buni meseriasi in fibra de sticla si carbon gasesti pe str. Plevnei la Compozite.
  4. Am de vanzare un indicator direct de temperetura ulei, care se monteaza in locul busonului de pe carter. Eu l-am comandat gresit, nefiind atent la cod, de la LOUIS.DE. CODUL sau este 10 034157 si costa 40 euro. Se poate monta pe urmatoarele tipuri de YAMAHA: XJ 550 27A XJ 900F 4BB XJ 550 4V8 FJ 1100 47E XJ 600 3KM XS 1100S 5K7 FZS 600 Fazer FJ 1200 1XJ FZS 600 (bis 98) FJ 1200 3CW XJ 600 51J FJ 1200/A 3YA(BIS 95) XJ 600 3KN XJR 1200 4PU(BIS 95) XJ 650 4KO/83 XJR 1300 RP06,RP02,RP10 XJ 650 4KO XVZ 1300A ROYAL 4NK XJ 650T 11T YFM 660 Raptor (YFM 660) FZ 750 (2KK,3KT/93,3KT,1FN) FZX 750 2JE XJ 750 41Y XJ 900 31A XJ 900/F 58L Rog pe cei interesati sa verifice cu atentie compatibilitatea. Pot fi contactat pe telefonul mobil 0723464064, moment in care se vor stabili detalii pentru ca articolul sa ajunga cu bine la destinatie, prin servicii de curierat rapid. INDICATORUL ESTE NOU NOUT, NU A FOST MONTAT PE MOTOR, pentru ca la mine difera pasul filetului. NO PROBLEMS, .... ONLY SOLUTIONS
  5. Am manualul pentru YAMAHA XJR 1200, pe care-l pot trimite oricui, in copie.De asemenea am comandat gresit un indicator de temperatura ulei de la Louis, iar acum caut sa-l vand, binenteles la pretul de achizitie- codul sau este 10034157, pentru XJR 1200 din 1995.
  6. Ne intalnim si aici ca si in Livada Postei! Cred ca nu mai este nevoie sa-ti spun cat de mult imi iubesc motocicleta, XJR 1200 din 1996!Poti inmbatrani frumos pe o asemena scula! Daca as schimba-o, ar fi neaparat o XJR 1300 cat mai prospata. Este puternica, docila, cu moment de sa dai si altora, consum mai mult decat rezonabil, fiabila - asta am constatat-o cand am desfacut-o cu mainile mele, etc., etc. Jos palaria! E drept ca sunt fel si fel de motociclisti, dar mie imi vine XJR-ul ca o manusa. Atentie celor mai smuciti, sa nu mergeti niciodata cu viteza mai mare decat poate zbura ingerul vostru pazitor!
  7. Am o Yamaha XJR 1200. O recomand tuturor celor care doresc sa faca drumuri odihnitoare, cu o motocicleta stabila, cu consum rezonabil, putere si elasticitate a motorului, care stie sa inghita eventualele greseli de pilotaj. Modelul mai nou,este XJR1300 si se fabrica din 1999 incoace.
  8. Am un XJR 1200 din 1996, cu 30.000km rulaj. Iata ce consumuri am constatat: Brasov- Sighisoara, cu max 120 km/h-4,8 l/100km, Brasov-Ploiesti,cu max 160 pe 4 benzi de la Banesti la Ploiesti, 5,5l/100km, iar consum mixt cca.6,5-7,00l/100km, in functie de cat e in localitate, de semafoare, etc. Ca specialst, va recomand sa nu comparati cai cu magari, ci motociclete din aceeasi clasa si cu aceeasi cilindree. Desigur, conteaza si maniera de a conduce, trasele pe care le ai vremea, anvelopele, presiunea din ele, reglajele, tinuta in sa si, nu in ultimul rand, tipul de combustibil. Asta ca sa nu mai spun de faptul ca drumul trebuie parcura in ambele sensuri. cam atat si nu e tot. Va salut
  9. E loc si de xjr 1200? Are un mic zgomot de la culbutori, la,cald si la rece; daca ai stationat cateva minute bune, trebuie tras socul, pentru a porni mai scurt-la miros de cheie. In rest, este pe cat de puternica pe atat de docila.
  10. Orice constatare tehnica se face de catre un specialist, in cazul tobelor, de la R.A.R.,actul sau de constatare urmand a sta la baza luarii masurii legale de catre politist. Mare atentie la elementele din tobe, care se pot scoate, obtinandu-se astfel un sound mai placut, un mic plus de putere dar, in aceste cazuri, e bine sa nu turati motoarele, asa, de fitze. Decat 60km/h intr-a-ntaia, mai sigur in 2 sau 3.
  11. O medie de 90-110 la noi este mare! Stiu ca unii rad la afirmatia mea!Treaba lor! Vedeti cum circula germanii- numai pe B strasse daca nu este urgenta mare de folosit autostrada. Interesant este sa si vezi pe unde umbli! In coloana, primul oricum trebuie sa ruleze cu cca. 10-15 km/h mai putin, pentru ca ultimul sa nu fie radarit!
×
×
  • Creează nouă...