Jump to content

patrick1

Super Membru
  • Posts

    3,958
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

3,480 profile views

patrick1's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • One Year In Rare
  • Posting Machine Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

  1. Poți răspunde la o întrebare (direct și motivat) sau suferi de schizo ... (cu răspunsuri ”pe alături”)? Repet întrebarea: Nu ți se pare ilogic ... ? (Nu am întrebat de Simson).
  2. Hmm ... carte Pentru început verifică să nu ai ceva deformări /bavuri pe suprafețele de îmbinare, înlocuiește-le pe toate astea (se găsesc): și strânge chiulasa după instrucțiunile din service manual.
  3. Dacă cumva ai deformat (strâmbat) chiulasa la montaj fără strângere progresivă, în cruce și cu cheie dinamometrică ... orice este posibil.
  4. Nu. Pur și simplu nu am găsit cuvântul ”chiuloasă” în DEX. (țucu-ți și mânca-ți-aș)
  5. Nu ți se pare ilogic ca un piston să fie împins mai sus spre chiulasă de o bielă la care lipsesc cuzineții?
  6. Mno ... poate încerci să localizezi mai precis sursa sunetului cu un stetoscop (dacă mobra mai pornește). Cel mai simplu este o stinghie paralelipipedică din lemn de brad. Sunt și mai ”profesionale”:
  7. Da, și ambielajul și ”oala” la de magnetou se rotesc cu aceeași turație și pot ”bate” la fel ca frecvență. Doar că ... ... și probabilitatea a două defecte independente, simultane și suprapuse e foarte mică. Corelat și cu experiența altora la acest model de SV cu magneți ”zburători” ...
  8. ”Invest in a new HONDA front sprocket” ? https://honda-varadero-uk.org/forum/index.php?topic=9794.0
  9. Poza aia din link-ul meu cu ”tensiunea” lanțului (0.2 ce?) e de pe internet, sub formă pdf /manual (k)ktm. Doar că e ”sag” (nu ”tension”) iar 0,2 sunt ”in” (nu ”mm”), etc. Lucru' dracului în casa popii. Este exact aceeași cu poza din link-ul meu (unde sag = tension ). Mno ... unul (austriacul /manual /traducere) a greșit cu ”tension” în loc de ”sag”, colegul nostru a greșit la citit pe ”0.2” mm în loc de 0,2 inch, etc. Principiu: ”Din greșeală în greșeală spre victoria finală!” Țambal cu denivelare de 0.2. ”Artă și precizie” cu ceva scârțăit de lanț. Mno ... asta e dacă auster-unguru' nem putut invețat tradus corect nici englezeștem (che rumuneștem nu vrut)
  10. Și atunci ce zici că ai fi uns la el? O-ringurile? Mno ... eu nu folosesc lanțuri cu O,Z,X-ringuri (capsulate), tocmai ca să le pot unge (interior). Valabil și la rulmenții de la roți unde periodic completez stratul de vaselină. 0.2 ce? manualul zice de 5-7mm (săgeată) adică 0,2-0,28in https://www.ktmshop.se/documents/19_3213939_en_OM.pdf pag.127-128 adică ”chain slag” nu ”chain tension”, că tensiunea s-ar măsura (ca forță) în kg sau Newton Mno ... eroare de traducere. (la ”Biblie”) chain sag, nu ”slag” (scuze!) @ilarionciobanu cum să procedăm la credit /manualul fabricantului: să măsurăm ”tension” cu voltmetru, cu dinamometru sau ne orientăm la ”sag” și după internet (că postarea mea /benzină ”s-a” șters de pe topicul respectiv ) Mno ... acolo ziceam că o ”drujbă” Honda (40 cmc, 4T) are raport de compresie 8:1 și nu 13,2:1. De ce oare? https://www.fairfieldcitymowers.com.au/listing/honda-gx35-mini-4-stroke-engine/
×
×
  • Create New...