Jump to content

patrick1

Super Membru
  • Posts

    3,037
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,439 profile views

patrick1's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Posting Machine Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

  1. Mno, oamenii purtau pălării ... și pe motocicletă
  2. Mno ... după ceva ”peripeții” (robinet înfundat, lipsă de benzină pe juma' de rezervor, ”pești”) am rămas ”fan” al furtunelor, filtrelor și lămpilor de control transparente, la vedere, nu al celor ”mușamalizate” sau ”carenate”.
  3. Mno, ori sunt și motocicliști, ori nu vor zgârieturi pe vopsea, ori au mult bun simț. (Versiune alternativă: - Hai, hai Ioane că vine orgasmu' - Când f.. eu nu vine nime', bree! )
  4. NBR, adică ”nitril (acrylonitril) rubber”. Bun și ăsta dacă nu găsești tub din fluoro-elastomer (Viton) material folosit și la simeringuri serioase (tot chinezești).
  5. Cel din link-ul meu nu e cel verzui-transparent și moale (pentru scutere chinezești) din ”comerțul socialist”. Le-am ”pipăit” pe ambele, diferă notabil. Cel albăstrui-transparent (francez) are perete mai gros și devine ușor rigid și opac în timp, în contact cu benzina. Unii folosesc polietilenă, alții policlorură de vinil, alții silicon iar alții fluoro-elastomeri. Nu e același lucru. Sper că nu îi întrebi pe comercianții de pe la noi despre rețeta chimică a ceea ce vând (nu sunt farmaciști)
  6. Da, însă nu uita că sârma (prin matisare-bobinare externă a furtunului cu sârmă subțire) îl poate face indestructibil. Asta în loc de furtune vechi și posibil ”coapte”, recuperate de pe la ”schrott”. E o soluție alternativă ...
  7. P.S. Mno ... asta până la o limită de uzură /elongație (tot cea din ”service manual”), nu până la infinit (rupere) Oricum, i-am construit (la ”poponeză”) și un întinzător automat de lanț de transmisie, cu pârghie articulată, arc calibrat și rolă de ghidaj din cauciuc dur, peste 2 rulmenți 608 ZZ NR (cu siguranță pe inelul exterior).
  8. Furtun de benzină rezistent și de foarte bună calitate găsești aici: https://www.pieces-motos-mz.net/durite-5-7-mm-pvc-transparent.html și colierele adecvate acestei dimensiuni https://www.pieces-motos-mz.net/collier-fil-a-ressort-diam-7-8-8-3-mm-durite-essence-huile-toutes-mz.html Dacă vrei și tuburi mai subțiri din polietilenă inertă chimic (/vacuum?) poți recupera din tuburi de spray (sunt de diverse dimensiuni /diametre), însă mai puțin flexibile, (”dip tube”) însă fi modelate la jet aer cald, cu simț și îndemânare.
  9. Corect. Asta era o siguranță mini /2A (nu normală /2A). Mno ... dacă nu zici din start tot. https://toolhub.ro/consumabile-electrice/sigurante-auto-mini-2a.html
  10. Ai dreptate ca principiu, însă problemele asiatice se rezolvă asiatic (Ajustov & Potrivenkov) Să nu-mi zici că înlocuiești lanțul de transmisie /roata spate când zdrăngăne la ”săgeată” de +10mm ... Eu îl retensionez la valorile din ”service manual”.
  11. Cam așa se ajustează modelul tău (neamțul e neamț!) Steuerkettenspannung
  12. Irelevant. Oricum, regulament nu există, el va intra în vigoare din 8 august 3013 (treimiitreisprezece), sursă e-drpciv.ro: https://e-drpciv.ro/legislatie/regulamentul-rutier/ Suntem în 2022, iar legea dispune numai pentru viitor ...
×
×
  • Create New...