Jump to content

patrick1

Membru
  • Posts

    270
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

249 profile views

patrick1's Achievements

  1. Irelevant (+/- 1 diviziune) când turometrul (Suzuki) este gradat aşa: P.S. Să înţeleg că ... "stric orzul .. ....."?
  2. Ce pare aşa de complicat (dacă ai turometru)? Ai 4 cilindrii; dacă unul (1/4=25%) nu participă la ciclul motor (aleatoriu) din cauza bujiei proaste ("afumate") - atunci turaţia de relanti ... Fluctuaţia de turatie la relanti (+/- 300 r/m) la o medie de cam 1200 r/m îţi spune deja că motorul "face figuri", adică "filează" cu 1 bujie din cele 4 (la relanti). La 2 cil. fluctuaţia ar fi în jur de 50% când "filează" 1 bujie (pe relanti). Dacă turezi ... se încălzeşte mai bine izolatorul bujiei şi poate să dispară fenomenul (o vreme). Cum crezi că se "detectau" pe vremuri bujiile proaste la motoare V8 sau V12 pe benzină?
  3. Nu oricine poate merge cu Simson-ul! Doar cei care pe langă moto-mecanică ştiu cum şi pot să ... recondiţioneze un magnetou. Sau măcar să monteze o camă şi "platine" pe rotorul de dinam (identic cu cel de MZ) şi să monteze suplimentar o bobină de inducţie de 6V. Piese care se găsesc (gata făcute) la prietenii faini din Bulgaria. Plus un strungar bun care să construiască şurubul lung M7 care fixează cama Eventual şi asta: Dacă vrei şi avans variabil (în locul celui centrifugal) ramâne să mai ştii (versiune Boyer-Bransden) şi puţină electronică: : Şi poţi dimensiona caracteristica (curba) de avans dorită, după gust Fără PIC-uri, programe software şi alte tâmpenii. Simplu şi fiabil.
  4. Da, se pare că ai dreptate, chestiune de "sârme"
  5. ? Or fi fost poate colegi la "aceleleaşi" liceu şi partid Ai dat în balbism?
  6. Plaja pare populată ... şi porumbul creştea cândva precum stâlpul de telegraf!
  7. Una dintre bujii nu mai produce aprinderi sigure în regim de relanti. Adică ... "filează". Momente în care cilindrul respectiv devine doar "compresor" (frână). Şi scade turaţia de relanti cu 25-30%
  8. Şi care ar fi deosebirea? Numărul de taste întrebuinţate la scriere cu copy/paste?
  9. Unghiul nepotrivit la ghidon produce dureri de spate (nu de oase carpiene). Fractura (fisura) de "oboseală" apare de la vibraţii (şi la oasele tarsiene, la soldaţi).
  10. Eh ... ai fi putut să te măriţi de pe la 12 dar ai ratat ocazia ...
  11. Nu, nu ai spus, doar ai scris (de 36W): Dacă mai jos faci "click" pe SPECIFICATIONS vei afla că este "Item Weight: 36g". Nu W. Bingo?
  12. Asta este ca în filmele cu "comunişti" când fie că miliţianul a citit/scris greşit ceva în carnetul lui la seria de motor (nu interesa şi seria de şasiu), ori altul de la ghişeu a inversat în certificatul de înmatriculare succesiunea a două cifre. Vai cât a trebuit să umblu pe la ghişee şi să stau pe la cozi (la Inspectoratul judeţean) ca să corecteze careva eroarea descoperită (de un alt miliţian vigilent, că pe vremea aceea nu exista RAR cu ingineri).
  13. A plouat pe drum? https://www.kawasakiversys.com/threads/oil-pressure-indicator-light-on-after-washing.222019/ Unii au păţit-o cu semnalul de la senzorul de ulei după spălarea motorului. Însă asta cu zgomotul asociat din zona motorului nu sună prea bine ...
×
×
  • Create New...