Sari la conținut

patrick1

Super Membru
  • Număr conținut

    3.958
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

4.122 citiri profil

patrick1's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • One Year In
  • Posting Machine Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

  1. Hmm ... carte Pentru început verifică să nu ai ceva deformări /bavuri pe suprafețele de îmbinare, înlocuiește-le pe toate astea (se găsesc): și strânge chiulasa după instrucțiunile din service manual.
  2. Dacă cumva ai deformat (strâmbat) chiulasa la montaj fără strângere progresivă, în cruce și cu cheie dinamometrică ... orice este posibil.
  3. Nu. Pur și simplu nu am găsit cuvântul ”chiuloasă” în DEX. (țucu-ți și mânca-ți-aș)
  4. ”Invest in a new HONDA front sprocket” ? https://honda-varadero-uk.org/forum/index.php?topic=9794.0
  5. Poza aia din link-ul meu cu ”tensiunea” lanțului (0.2 ce?) e de pe internet, sub formă pdf /manual (k)ktm. Doar că e ”sag” (nu ”tension”) iar 0,2 sunt ”in” (nu ”mm”), etc. Lucru' dracului în casa popii. Este exact aceeași cu poza din link-ul meu (unde sag = tension ). Mno ... unul (austriacul /manual /traducere) a greșit cu ”tension” în loc de ”sag”, colegul nostru a greșit la citit pe ”0.2” mm în loc de 0,2 inch, etc. Principiu: ”Din greșeală în greșeală spre victoria finală!” Țambal cu denivelare de 0.2. ”Artă și precizie” cu ceva scârțăit de lanț. Mno ... asta e dacă auster-unguru' nem putut invețat tradus corect nici englezeștem (che rumuneștem nu vrut)
  6. Și atunci ce zici că ai fi uns la el? O-ringurile? Mno ... eu nu folosesc lanțuri cu O,Z,X-ringuri (capsulate), tocmai ca să le pot unge (interior). Valabil și la rulmenții de la roți unde periodic completez stratul de vaselină. 0.2 ce? manualul zice de 5-7mm (săgeată) adică 0,2-0,28in https://www.ktmshop.se/documents/19_3213939_en_OM.pdf pag.127-128 adică ”chain slag” nu ”chain tension”, că tensiunea s-ar măsura (ca forță) în kg sau Newton Mno ... eroare de traducere. (la ”Biblie”) chain sag, nu ”slag” (scuze!) @ilarionciobanu cum să procedăm la credit /manualul fabricantului: să măsurăm ”tension” cu voltmetru, cu dinamometru sau ne orientăm la ”sag” și după internet (că postarea mea /benzină ”s-a” șters de pe topicul respectiv ) Mno ... acolo ziceam că o ”drujbă” Honda (40 cmc, 4T) are raport de compresie 8:1 și nu 13,2:1. De ce oare? https://www.fairfieldcitymowers.com.au/listing/honda-gx35-mini-4-stroke-engine/
  7. Eu am tăiat 5mm din ”coada” acelui șurub și vârful pedalei de frână a coborât acolo unde am nevoie (eu nu ei) Mno ... e Honda nu BMW, însă e același principiu la mecanism. https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1161678-xr-400-adjusting-rear-brake-pedal-height/ Fără frână sau cu ea blocată?
  8. Ungerea corectă a unui lanț (fără O,X,Z-ringuri) se face prin imersie în baie de ulei de transmisie cald (T80-T90 nu sunt scumpe) astfel încât lubrifiantul să pătrundă în articulații, sub role. Spray-ul (fie și Motul) nu pătrunde din exterior până acolo. Sau se evaporă în scurtă vreme. E mai comod însă nu și mai eficient.
  9. Ai uns lanțul pe dinăuntru prin demontare și imersie în ulei de transmisie cald (/zale, bolțuri, lagăre) sau pe dinafară (/role, pinioane, pantaloni)? După sunetul din videoclip pare să fie întins /uzat inegal (porțiuni din lanț alungite) sau pinion pe spate oval.
  10. ”pisici omologate” (pentru alegeri)
  11. https://dailydriven.ro/ulei-de-motor-albicios-si-cu-spuma-ce-inseamna sau doar condens?
×
×
  • Creează nouă...