Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Content Count

    3,746
  • Joined

  • Last visited

About yo4hgx

  • Rank
    Old fart

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

1,900 profile views
  1. Departe de mine, daca se razgandeste si trimite in Liverpool ti le pot re-trimite in RO cu Parcel Force UK.
  2. Mai pune 100 ca vine fara senzor... Intereseaza un TransLogic iS4 INTELLISHIFT pentru Yamaha cu parghie si senzor normal sau “pe invers”?
  3. Daca te mananca de qs nu te ieftini la tarate ca poti sa bulesti cutia. Pe de alta parte, qs este de departe cel mai minunat “gadget” pe care l-am pus pe motor.
  4. Probabil de aia si inunda... Vezi in poza ce e incercuit cu rosu.
  5. La motociclete termostatul este plasat imediat la iesirea din cilindri pe cand sonda de citire a temperaturii, la motoarele mai vechi pe radiator, la cele mai noi undeva sub throttle bodies... locatia in sine nu e importanta, ci ca este mai departe de temostat, de unde si diferenta afisata. Cu cat mai frig afara cu atat mai evident fenomenul...
  6. Cauta “flex hone”, e o perie ca o conopida din silicon carbide, gasesti toate dimensiunile si granulatiile, e simplu de folosit.
  7. Vezi ca cineva iti inspecteaza gumele...
  8. Scaritele si pozitia statica nu determina neaparat confortul unui motor. Nu am mers cu busa mai noua dar ceva generatii in urma nu se compara cu miarele sportive.
  9. Nu, motorul la ZZR e chiar in regula doar ca din fata seamana cu santinela aia din Matrix ... in fine, chestie de gusturi. R1 nu e greu cu pasager la drum lung ci la orice drum, au pus gluma aia de sa pe spate doar ca o poata omologa pe strada, primul lucru pe care l-am facut am dat jos scaritele si am inlocuit seaua pe spate cu monopost. Nu regret, am fost intotdeauna fan Yamaha dar recunosc ca dupa 3-4 ore cand spatele si mai ales genunchii imi aduc aminte ca nu mai am 20 ani ma cam uit cu jind dupa buse...
  10. Super treaba, felicitari si sa te bucuri de soim fara evenimente! Busa nu a scris istorie ci o scrie in continuare, este cam singurul model cu adevarat sport-touring, restul sunt ori prea sportive ori prea touring. Cel putin pentru gustul meu. Sigur, ar mai fi replica de la Kawa dar personal nu imi place cum arata zzr1400... parca e facut la repezeala si ramas neterminat. Si eu m-am tot invartit pe langa cateva buse, am zis ca a venit vremea sa iau si eu ceva mai nou, mai confortabil dar cu dintii ascutiti si eram hotarat sa strang banii pentru sfarsitul asta de sezon... dar si-a bagat dracu’ coada anul trecut, am facut o tura cu un r1’08 care se incadra in banii pe care ii aveam deja dositi de nevasta si... restul e istorie.
  11. Da, atunci pilotii au voie sa incerce sa evite obstacolele... chestie de indemanare!
  12. Eu nu am probleme sa recunosc cand gresesc si nici nu am spus ca nu se poate, ci ca regulile de securitate pe un circuit sunt aceleasi indiferent de conjuctura iar faptul ca si altii nu le respecta nu reprezinta un argument. Iar eu ti-am raspuns deja ca in cazul unui deces cazul devine penal iar antecedentele de incalcare a regulilor de securitate pot atarna greu la dosar. Atat! Pe un circuit nu au voie "pietoni" (sa folosesc un termen care iti place) pe suprafata de rulaj sub nici o forma. Daca la Adancata regulamentul de ordine interioara si restul de acte prevede exceptii de la regulile de securitate in anumite cazuri atunci da, eu am gresit! Oare?... Si apropo, temperatura apei calde difera de la tara la tara...
  13. Daca " @Taufik " este sursa te de argumentatie... eu ma opresc aici.
×
×
  • Create New...