Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Content Count

    3,821
  • Joined

  • Last visited

About yo4hgx

  • Rank
    Old fart

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

2,144 profile views
  1. Ia deschide-i proces civil si cere-i 10.000€ daune... o sa fii surprins cum tanti Aglaia isi va reaminti brusc ca aveai viteza foarte mare... ca sa nu mai amintesc de faptul ca erai pe trecere de pietoni. Adevarat, marcajul cam sters si probabil semnul mascat de masinile parcate... dar tehnic vorbind erai pe trecere. Cat despre aproximarea vitezei numai tu si constiinta ta stiti exact, restul sunt speculatii. Dar chiar si asa, 40km/h pe strada e o viteza mult prea mare, chiar si cu scuterul, daramite cu vaca. Vad ca o tii in continuare pe
  2. Tu ce crezi, cum altfel as fi stiut ca franezi preponderent cu spatele? Nu ma intelege gresit, nu am vrut sa afirm ca faci tu ceva gresit, datorita legilor fizicii asta e practica curenta. Dealtfel, tocmai din acest motiv multe "ciopere" au sistemul de frana pe roata fata constructiv ineficient, datorita dinamicii centrului de greutate la aceste tipuri de motociclete roata fata se blocheaza extrem de usor. Ce am vrut insa sa scot in evidenta este abordarea gresita, daca tu chiar crezi ca nu ai absolut nici o vina in acest eveniment inseamna ca ai toate sansele sa o comiti din nou.
  3. Asta pentru ca franezi preponderent spatele. Blocheaza tu fata la 75km/h si apoi mai vorbim.
  4. Adica de la 100km/h (60 miles/h) un S1000RR 2011 franeaza la fel ca un Harley Street Glide (129ft)? Chiar asa spalati pe creier ne crezi...
  5. Ai 160.000 Km pe doua roti si chiar nu stii raspunsul? Toate accidentele la viteza medie si mica in care sunt implicate cruisere sau chopere se lasa cu picioare rupte, datorita pozitiei. Iar datorita “trail”-ului si a dinamicii centrului de greutate, franele sunt mai de decor, asa. Sa pomenesc si de ciclistica? Si abilitatile chopperistilor? De data asta ai scapat usor, scuipa in san si vezi daca revistele pentru domni nu cauta motoare-decor pentru poze.
  6. Da! Da! Daca nu stii de ce nu are rost sa incerc sa-ti explic, vorba aia... daca nu stii ce e inseamna ca nu ai nevoie.
  7. Eu nu am inteles exact, singura cale de acces in parcare este peste zebra?
  8. Probabil o sa-ti urmez sfatul, si asa vorbesc cu peretii. Oricum, mai au astia putin si vand toate padurile pentru mobila si apoi problema se rezolva de la sine...
  9. Am crescut la tara si nu mi-e rusine sa recunosc ca am facut de toate, curatat la animale, mers la camp... inclusiv arat cu tractorul pe la 12-13 ani. Apoi, pana acum 7-8 ani am trait in romania si numai un surdo-orb sau cineva care nu a iesit din oras nu s-a intalnit sau nu a vazut enduristi prin paduri. Unii mai de bun simt, altii mai manelisti... dar e plin peste tot. Ma rog, mai putin unde sunt sarme! Daca nu ma insel eu am fost primul si singurul care a afirmat ca pentru o opinie cat de cat obiectiva ar trebui aflata si pozitia ciobanului asa ca nu vad rostul intre
  10. Profunda asta, pentru un moment am avut impresia ca chiar ai ceva de spus. O pun la colectie, impreuna cu aia cu samuraiul fara sabie.
  11. Depinde... pentru mine viata pisoiului meu e mai valoroasa decat a multor oameni pe care am avut neplacerea sa ii cunosc. Eu nu am sustinut, sau "acreditat" daca iti place sa exprimi "posh", ideea precum careia ceea ce au facut ciobanii aia cu sarma e indreptatit ci doar am subliniat ca daca legea ar fi fost respectata, nu s-ar mai fi ajuns aici. Cauza si efect! Si nu-mi spune tu mie ca enduristii aia erau la prima abatere si nici un caz izolat, e plin de ei peste tot, tot timpul. Hai sa o luam altfel, tu ce solutie propui pentru prevenirea accesului enduristilor in pa
  12. De unde stii tu cum e in UK? Gaze lacrimogene... pulanuri... cine era revolutionarul aici?
  13. Au coceanu' gros si le plac piersicutele... Care e legatura cu subiectul topicului? Exact aceea ca si a babelor din Bielorusia... Repet, eu am spus ce am avut de spus, sarma functioneaza si probabil va fi folosita pana cand autoritatile isi vor face datoria. Ori pana cand romanii vor incepe sa respecte legile, chiar si cele de bun simt... dar asta va mai dura ceva decenii.
  14. Gestionarea durabilă a pădurilor - Paza și protecția pădurilor - Art. 54. - (1) Accesul public în pădure este permis numai în zone amenajate și pe trasee marcate în acest sens. (2) Accesul public în fondul forestier național cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu excepția activităților sportive, de recreere și turism, care se pot practica numai cu acordul: a) șefului ocolului silvic, în cazul administrării; b) proprietarului, cu avizul șefului ocolului silvic, în cazul asigurării serviciilor silvice.
  15. Nu vad rostul discutiei despre soft-enduro pe drumuri forestiere etc., aici era vorba despre "hardcore", prin padure. Eu unul am spus ce aveam de spus, nu mai revin. P.S. si las-o mai usor cu franceza...
×
×
  • Create New...