Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Posts

    3,905
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

2,410 profile views

yo4hgx's Achievements

  1. De prin 2003 (parca) pistonasele la yamaha sunt din aliaj neferos cu strat de silicon, daca pui solutie abraziva pe ele le-ai stricat.
  2. Din partea mea madama poate sa putrezeasca in puscarie, eu ma refeream la atitudinea politistului, care a pus inutil in pericol atat viata lui cat si a celorlalti participanti la trafic. Daca mizda chiar l-a acrosat, este pentru ca motorul se afla in paralel cu masina. Repet, tot ce avea de facut e sa o dea in urmarire prin statie dupa care sa incerce sa o urmareasca, pastrand o distanta de siguranta. Altfel, daca motorul nu se oprea in taxiu putea intra pe trotuar si rade tot ce misca pe acolo, copii… etc. Mameluca e o idioata, asta e clar si fara tagaduiala… polistii insa ar trebui sa fie profesionisti, antrenati pentru astfel de situatii, in care trebuie sa nu se implice emotional. Cum opresti tu de pe motor o masina care e clar ca vrea sa fuga? Sa zicem ca reusea sa o depasesca, asa si? Ce facea apoi, ii frana in fata? Sau avea de gand sa-i traga un glonte-n cap cand ajungea cu motorul in dreptul soferului?! Wild, wild, west! Aia e atitudinea! “Over and out”… ca sa citez un clasic in viata.
  3. Putem specula la infinit, cert este insa ca evenimentul a fost initiat de catre politist, exact cel care ar trebui sa previna si protejeze. Daca tu crezi ca un bec ars justifica riscul mai multor vieti… permite-mi te rog sa ma retrag din discutie. Unele popoare isi merita soarta!
  4. E greu de spus cu exactitate datorita unghiului camerei, cert e ca motorul apare in cadru deja culcat. In orice caz, aici nu e vorba numai de tehnicalitatea accidentului ci de atitudine. Sunt curios, ce proceduri prevede regulamentul lor de ordine interioara in cazul ca o masina nu opreste la semnal? Ma refer la moto-politisti! Tot ce avea de facut era sa o dea prin statie in urmarire si apoi sa incerce sa o urmareasca de la o distanta sigura nu numai pentru amandoi, ci si pentru celilalti participanti la trafic. Asa ce a facut, a busit un motor, o masina si mai presus de toate a pus viata tuturor in pericol… si totul pentru un bec ars.
  5. Diferenta e ca am vazut filmuletul, “adevaratul” vine taras cu mult inainte de impactul cu taxiul. A incercat sa depaseasca pe contrasens, nu a apreciat bine distanta si dinamica (taxiul d-aia oprise, ca a vazut motorul pe sensul lui), a incercat sa franeze si sa se replieze, a blocat franele (probabil spatele) si a cazut cu mult inainte de impact. Moto-politistii astia cred ca sunt un pic kamikaze, mi-aduc aminte ceva multi ani in urma in Mamaia m-a oprit in alt adevarat intrand in fata masinii fortat, de a trebuit sa franez pana a intrat abs-ul si chiar si asa, am reusit sa opresc la 2 degete distanta in spatele lui. Cand l-am intrebat daca are intentii sinucigase mi-a raspuns ca daca il varsam, sau fie numai atingeam, intram la mititica pentru ultraj.
  6. … polițistul a sărit, a culcat motocicleta, și-a dat seama de impact. Motocicliștii adevărați așa procedează când văd impactul. Motociclistii “adevarati”… Daca as avea un leu pentru fiecare data cand am auzit povestea asta, cand de fapt “adevaratii” astia care culca motorul inainte de impact cad din frane… as fi deja in Monaco!
  7. Cum ce? Ca yamaha “ultimul model” e mai tare decat suzuki… asa, mai vechiuta. Praf pe aici!
  8. Haiduceala! Nici unul nu semnalizeaza, nici ala cu masina ca vrea sa faca stanga, nici ala cu motorul ca vrea sa depaseasca, plus ca face manevra in scurt iar apoi ii da gaz… nu stiu cum o iesi legal dar pe motor nu asa se merge cu pasager! Carne de tun!
  9. Busonul… sau prea mult antigel in vasul de expansiune.
  10. Ar fi intradevar interesant de aflat concluziile politiei si eventual declaratiile soferului. Nu o fi fost el superman pe doua roti dar dupa cum arata masina, pare ca impactul initial s-a produs in partea pasagerului iar ca sa o scapi atat de mult pe contrasens, ploaie sau nu, presupune o eroare grosiera.
  11. Tic, tac, tic, tac…
  12. Uneori ma intreb cum am supravietuit in romania atatia ani… probabil datorita faptului ca nu merg pe ploaie si nici noaptea. Si norocului, bineinteles!
  13. Nu ai mentionat, de cat timp a aparut problema asta? Cand nu stii exact care anume a fost cauza, astfel de “reparatii” tind sa nu tina iar fenomenul sa apara din nou. Nu stiu cum e la tine dar daca tor esti pus pe treaba desfa si pipele si verifica rezistentele din interior care au prostul obicei sa corodeze si sa creeze tot felul de nebunii.
×
×
  • Create New...