Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Content Count

    3,883
  • Joined

  • Last visited

About yo4hgx

  • Rank
    Old fart

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

2,283 profile views
  1. Asta pentru ca nu intelegi nici legatura intre coada si pruna...
  2. Pai vere... ori vrei sa-ti dau cu copi(sic)/paste... ori vrei sa nu iti mai “dau quote” (adica tot un fel de le copy/paste) si “sa nu ma mai bag in discutii cu tine”? Nu ti se pare ceva ciudat la ultimul post... ca cele doua solicitari se bat cap in cap? Nu e nevoie sa imi raspunzi, am decis sa iti indeplinesc “ultima dorinta” si anume sa nu te mai bag in seama. Hai sanatate si spor acolo in holandia... sau pe unde mai dai cu sapa in prezent! Sa fii iubit!
  3. Nu stiu si sincer nici nu ma intereseaza ce ai vrut tu sa faci, cert este insa ca nu poti promova o concluzie bazata pe premise fundamental gresite. Iar in cazul de fata ai scapat-o pe aratura grav! Ce pune OP in drujba lui sau razboiul de marketing comercial nu justifica propagarea miturior si ignorarea unor principii elementare in acest sens. P.S. Nu mai sunt marinar de aproape 10 ani insa chiar si asa, ti-as fi recunoscator daca ai evita discutiile despre viata particulara, cel putin aici, pe forum.
  4. E bun, parca a facut liceul cu profil petro-chimie din Navodari... totusi, poate vrei si alta sursa de informatii? https://pro-bike.ro/forums/topic/19164-aproape-totul-despre-ulei/ https://pro-bike.ro/forums/topic/22179-aproape-totul-despre-ulei-part-ii/ Materialul e vechi, din 2006 dar principiile nu s-au schimbat prea mult, cu mentiunea ca, asa cum dealtfel am prevazut, intre timp a aparut si grupa III+, uleiurile cu baza GTL (gas to liquid).
  5. Asta-i ca aia cu samuraiu’ fara sabie!... Pentru cine n-o stie: un samurai fara sabie e la fel ca un samurai cu sabie... doar ca n-are sabie.
  6. Repet, invata sa folosesti frana "de mana", respectiv cea de pe roata din fata deoarece frana spate, sau "de picior" cum iti place tie sa-i spui, paradoxal, cu cat o folosesti mai eficient cu atat mai ne-eficienta devine. Chestiune de dinamica a centrului de greutate. Dupa ce vei fi inteles la ce ma refer si realiza ca iti poate salva viata... sa-mi spui sa-ti dau adresa unde sa trimiti horinca aia. Eventual poate ii trimiti o cinzeaca si celui care ti-a atras atentia asupra relantiului drept posibila cauza a problemei reclamate, dar pe care ai preferat sa-l ignori.
  7. Acum, ca tot merge... invata sa franezi (si) cu frana “de mana”
  8. Ti-a raspuns Binox, verifica jocul la supape. Suplimentar, nivelul.
  9. Da, stiu ca presiunea e mai importanta decat lichidul... una peste alta, a inteles el ce am vrut sa spun.
  10. Nu, ca la 90 de grade face unghi drept... Lichidul de racire fierbe mult mai sus decat apa chioara si in plus, traseul este presurizat (ridica punctul de fierbere).
  11. Iar te-ai aprins? Cine stie ce rahat contrafacut ai avut... nu ma mai apuc sa-ti arat fisele tehnice si respectiv vascozitatea 300v vs 7100 pentru ca am obervat ca ti-ai capitonat casca cu folie de aluminiu!...
  12. Cu aceasta atitudine pseudo-stiintifica esti predispus la a crede si, mai rau, a propaga miturile urbane. De pamant ce zici... e plat? Hai sa-ti dau un exemplu, inainte de aglomeratia din Decembrie ‘89 lumea avea doua optiuni pentru Dacia din dotare, ulei de vara si ulei de iarna. Fara aditivi, fara multi-grad si alte gogorite din astea. Motoarele mergeau cum mergeau, in principal datorita segmentarilor facute in fata scarii blocului... dar asta e alta poveste. Dupa aceea lumea s-a emancipat, au aparut uleiurile capitaliste multigrad, cu aditivi, detergenti, etc. moment in ca
  13. De auzit, am auzit multe... diferenta e ca eu mai si filtrez informatiile. Cand arunci cate o "informatie" dintr-asta, normal vii si cu explicatiile, motivul stiintific ca sa spun asa, de ce cu 300v ambreajul e varza pe cand cu 7100 merge ca unsa (cutia). Si ce te aprinzi asa, pari om dintr-o bucata, spun ce am de spus, spui ce ai de spus... daca nu suntem de acord, aia e! Mergem mai departe. Mie imi pare a uzura la oala.
  14. Daca puneai alta marca ziceam ca te-au platit sa faci (anti) reclama dar asa, numai tu stii ce ai facut acolo. Pari suficient de inteligent... ca sa fii periculos. Ontopic, cand ai schimbat discurile ai verificat uzura la oala?
  15. 1. Ce este depasirea: Quote Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial. 2. Ce trebuie sa faci dupa depasire: Quote Atunci când prin manevra de depăşire se trece peste axa care separa sensurile de circulaţie, conducătorii de vehicule trebuie să se asigure că din sens opus nu se apropie un vehicul şi că dispun de spaţiu suficient pentru a reintra pe banda
×
×
  • Create New...