Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Posts

    3,917
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

2,801 profile views

yo4hgx's Achievements

  1. https://pro-bike.ro/forums/topic/22266-aproape-totul-depre-aditivi/
  2. Mama ei de forta, dupa ce a produs accidentul a mai si fugit de la fata locului… (centri-fuga)
  3. Yamaha nu a avut niciodata senzor de presiune ulei ci doar de nivel.
  4. “Protectiile” lantului au fost interzise din motive de siguranta, cand/daca se rupe se cam face ghem pe pinioane…
  5. Apodictic vorbind, pune chintesenta lucrurilor in evidenta exhaustiva a lumii…
  6. Nu cred, fiind pe benzi diferite si fascicolul este perceput in unghiuri diferite. Greu de explicat ce s-a intamplat acolo…
  7. Nu se poate ce vrei tu, ori o lasi asa, ori o faci. Adica desfaci motorul si schimbi garnitura, ce alta solutie miraculoasa crezi ca exista?
  8. https://pro-bike.ro/forums/topic/24157-aproape-totul-despre-teoria-evacuarii/
  9. https://pro-bike.ro/forums/topic/24103-aproape-totul-despre-teoria-evacuarii/
  10. De prin 2003 (parca) pistonasele la yamaha sunt din aliaj neferos cu strat de silicon, daca pui solutie abraziva pe ele le-ai stricat.
  11. Din partea mea madama poate sa putrezeasca in puscarie, eu ma refeream la atitudinea politistului, care a pus inutil in pericol atat viata lui cat si a celorlalti participanti la trafic. Daca mizda chiar l-a acrosat, este pentru ca motorul se afla in paralel cu masina. Repet, tot ce avea de facut e sa o dea in urmarire prin statie dupa care sa incerce sa o urmareasca, pastrand o distanta de siguranta. Altfel, daca motorul nu se oprea in taxiu putea intra pe trotuar si rade tot ce misca pe acolo, copii… etc. Mameluca e o idioata, asta e clar si fara tagaduiala… polistii insa ar trebui sa fie profesionisti, antrenati pentru astfel de situatii, in care trebuie sa nu se implice emotional. Cum opresti tu de pe motor o masina care e clar ca vrea sa fuga? Sa zicem ca reusea sa o depasesca, asa si? Ce facea apoi, ii frana in fata? Sau avea de gand sa-i traga un glonte-n cap cand ajungea cu motorul in dreptul soferului?! Wild, wild, west! Aia e atitudinea! “Over and out”… ca sa citez un clasic in viata.
  12. Putem specula la infinit, cert este insa ca evenimentul a fost initiat de catre politist, exact cel care ar trebui sa previna si protejeze. Daca tu crezi ca un bec ars justifica riscul mai multor vieti… permite-mi te rog sa ma retrag din discutie. Unele popoare isi merita soarta!
  13. E greu de spus cu exactitate datorita unghiului camerei, cert e ca motorul apare in cadru deja culcat. In orice caz, aici nu e vorba numai de tehnicalitatea accidentului ci de atitudine. Sunt curios, ce proceduri prevede regulamentul lor de ordine interioara in cazul ca o masina nu opreste la semnal? Ma refer la moto-politisti! Tot ce avea de facut era sa o dea prin statie in urmarire si apoi sa incerce sa o urmareasca de la o distanta sigura nu numai pentru amandoi, ci si pentru celilalti participanti la trafic. Asa ce a facut, a busit un motor, o masina si mai presus de toate a pus viata tuturor in pericol… si totul pentru un bec ars.
×
×
  • Create New...