Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Content Count

    3,694
  • Joined

  • Last visited

About yo4hgx

  • Rank
    Amateur

Contact Methods

  • Yahoo
    yo4hgx@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

1,725 profile views
  1. In extrem de putine cazuri "nevinovatul" legal este si absolut inocent, mai intotdeauna contribuind intr-o oarecare masura fie printr-un moment de neatentie, o decizie nu tocmai inspirata sau dimpotriva, lipsa oricarei reactii, etc. In cazul de fata din punct de vedere leagal situatia este clara si fara ambiguitati: vina sau responsabilitatea accidentului ii apartine in totalitate celui care, printr-o manevra ratata, a blocat banda de deplasare a lui @luv. Punct! Acestea fiind spuse, exista insa cateva detalii care, in opinia mea, ar fi putut contribui la evitarea impactului. In primul rand, cand esti pe motor, pe orice motor, si cineva iti intoarce in fata la 20-25m nu tai doar gazul, presupunand ca respectivul isi va continua manevra cu succes ci dimpotriva, incarci rapid furca si sari pe frane! Mai ales cand ai sub tine o juma' de tona... In plus, acest tip de motociclete a fost gandit pentru un cu totul altfel de trafic, greutatea excesiva, ciclistica greoaie si garda la sol extrem de mica facandu-l aproape incompatibil conditiilor din Romania. Si ca veni vorba, chiar ma intreb retoric, exista oare vreun tip de motor potrivit junglei din Romania?! Respect insa preferintele fiecaruia, cand iti place ceva iti place si gata... cand insa alegem cu inima ne expunem implicit la riscuri suplimentare.
  2. Da, in primul rand schimba mizeria aia de metabond cu orice ulei simplu decent. Apoi spal-o cu atentie, parcheaz-o intr-un garaj incalzit si mai porneste-o dupa ce ai facut cateva sezoane pe 250cc.
  3. Nu o sa reusesti! Ti-a intrat un pic frica in oase dar asta nu e neaparat un lucru rau. Cu totii am trecut prin astfel de momente, unii chiar de mai multe ori, totul e sa fii realist si cinstit, in special cu tine insuti, sa recunosti si sa accepti ce ai gresit, nu neaparat public, sa iti lingi ranile, sa tragi invatamintele necesare si mergi mai departe. Cand se termina ata, se termina si gata! Dar macar pana atunci, in limite decente bineinteles, sa ne bucuram de viata asa cum ne place... Inima asta, bat-o norocul sa o bata! Daca tot nu poti sa te lasi de balene ia si tu in consideratie ceva mai nou. Da, stiu , am citit semnatura... dar vezi tu, "plasticele" de ultima generatie nu sunt atat de fiabile si confortabile ca "fiarele" mai vechi insa sunt mult mai usoare si mai manevrabile. Suspensiile, franele, ciclistica, curbele de putere, etc., intr-un cuvant tehnologia nu a stat pe loc. Fa macar niste teste, vezi tu singur mai departe ce si cum, daca merita "tradarea" si mai ales efortul financiar. Hai, fruntea sus, suge burta si pieptul inainte! Prieteni iti sunt cei care iti prezinta realitatea asa cum e ea, roza sau albastra si nu cei care iti spun ceea ce vrei tu sa auzi.
  4. Asta deoarece nu au fost victime umane, altfel "fanteziile" ar fi incaput pe mana procurorilor si "comisiilor de experti"... si cam stii unde bat dar in fine, tu sa fii sanatos, fierul se repara sau inlocuieste, bine ca nu s-a lasat cu rani mai grave sau si mai rau. Ce motor ai de gand sa-ti iei dupa ce se mai asterne praful?...
  5. Cum e cu clavicula? Ai facut ceva cu motorul?
  6. Are cineva manualul de instalare sau chiar numai schema electrica a modulelor QS Intellishift si/sau Blip Assist de la Translogic?
  7. Daca stranuta usor la relanti amestecul e prea sarac. Eu as mari nivelul 1mm fata de cum e acum si dupa as mai deschide suruburile pilot 1/8 - 1/4 tura. Fa un test rapid cu suruburile pilot, deschide-le un sfert de tura si vezi cum se comporta.
  8. https://www.adelaida.ro/siguranta-ceramica-temporizata-250v-10a-zct-10a.html
  9. Schimba numele canalului in ceva romanesc, suna ciudat "up electricity" in contextul actual... sau schimba limba in engleza?
  10. Nu inteleg de ce ai pornit-o desi ai vazut nivelul de ulei peste maximum si mai ales, mirosind a benzina. Evindent, din varimotive uleiul se contamineaza cu benzina si pana nu descoperi si remediezi cauza nu are rost sa mai pornesti, sau sa incercinsa pornesti motorul.
  11. Nu am vrut sa par prea carcotas dar da, pe langa sunet ai putea lucra un pic si la lumini. Pana la urma stii vorba aia, ambalajul - sufletul comertului! Succes!
  12. Nu gasesti un microfon din ala mic de “butoniera”? Asta de pe camera se aude cam ca din butoi... altfel frumoasa initiativa.
  13. 5 clickuri prin oras, 7 in rest. Dupa furtunele cu brida metalica probabil cea mai buna imbunatatire ptr un motor. Nu o sa regreti!!!
  14. In principiu da, dar vorbim inainte.
×
×
  • Create New...