Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Content Count

    3,739
  • Joined

  • Last visited

About yo4hgx

  • Rank
    Old fart

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

1,851 profile views
  1. Vezi ca cineva iti inspecteaza gumele...
  2. Scaritele si pozitia statica nu determina neaparat confortul unui motor. Nu am mers cu busa mai noua dar ceva generatii in urma nu se compara cu miarele sportive.
  3. Nu, motorul la ZZR e chiar in regula doar ca din fata seamana cu santinela aia din Matrix ... in fine, chestie de gusturi. R1 nu e greu cu pasager la drum lung ci la orice drum, au pus gluma aia de sa pe spate doar ca o poata omologa pe strada, primul lucru pe care l-am facut am dat jos scaritele si am inlocuit seaua pe spate cu monopost. Nu regret, am fost intotdeauna fan Yamaha dar recunosc ca dupa 3-4 ore cand spatele si mai ales genunchii imi aduc aminte ca nu mai am 20 ani ma cam uit cu jind dupa buse...
  4. Super treaba, felicitari si sa te bucuri de soim fara evenimente! Busa nu a scris istorie ci o scrie in continuare, este cam singurul model cu adevarat sport-touring, restul sunt ori prea sportive ori prea touring. Cel putin pentru gustul meu. Sigur, ar mai fi replica de la Kawa dar personal nu imi place cum arata zzr1400... parca e facut la repezeala si ramas neterminat. Si eu m-am tot invartit pe langa cateva buse, am zis ca a venit vremea sa iau si eu ceva mai nou, mai confortabil dar cu dintii ascutiti si eram hotarat sa strang banii pentru sfarsitul asta de sezon... dar si-a bagat dracu’ coada anul trecut, am facut o tura cu un r1’08 care se incadra in banii pe care ii aveam deja dositi de nevasta si... restul e istorie.
  5. Da, atunci pilotii au voie sa incerce sa evite obstacolele... chestie de indemanare!
  6. Eu nu am probleme sa recunosc cand gresesc si nici nu am spus ca nu se poate, ci ca regulile de securitate pe un circuit sunt aceleasi indiferent de conjuctura iar faptul ca si altii nu le respecta nu reprezinta un argument. Iar eu ti-am raspuns deja ca in cazul unui deces cazul devine penal iar antecedentele de incalcare a regulilor de securitate pot atarna greu la dosar. Atat! Pe un circuit nu au voie "pietoni" (sa folosesc un termen care iti place) pe suprafata de rulaj sub nici o forma. Daca la Adancata regulamentul de ordine interioara si restul de acte prevede exceptii de la regulile de securitate in anumite cazuri atunci da, eu am gresit! Oare?... Si apropo, temperatura apei calde difera de la tara la tara...
  7. Daca " @Taufik " este sursa te de argumentatie... eu ma opresc aici.
  8. Regulile de siguranta ale unui circuit sunt ACELEASI indiferent de "eveniment"... dar nu mai imi bat capul de pomana, mentalitate tipic romaneasca... sunt "patron" si fac ce vrea muschii mei!
  9. Cum ziceam, regulile E pentru prosti! Un circuit are niste reguli de siguranta si (ar trebui) sa fie respectate indiferent de conjuctura. Acum a murit cineva, probabil ca in sfarsit regulile de siguranta si multe alte aspecte o sa fie revizuite cu aceasta ocazie.
  10. Dude, ia o pauza... "pietoni" ? Pe cicuit? Tu citesti ce scrii?!
  11. Ha, ha... "alte reguli"... spune-i asta administratorului MotoPark sau si mai bine, procurorului care o sa se sesizeze din oficiu (din cauza decesului).
  12. Cand mor oameni din cauza neglijentei... sau spune-i cum vrei tu, da, e de penal. Razi cat mai poti... chiar nu vad bine Adancata dupa acest eveniment. Sau stai asa... vorbim de rromania?
  13. Hahhaaaaa! Asta e de generic Nu, asta e de penal si va atarna foarte grav la analiza "accidentului" subiectului acestui topic. Ma faci sa rad... cred ca te gandesti la filmele porno!
  14. Domnii din video au demonstrat ca regulile e pentru prosti...
×
×
  • Create New...