Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Posts

    4,070
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

3,366 profile views

yo4hgx's Achievements

  1. Si deci nivelul e intre min-max la rece?
  2. Care e nivelul lichidului in vasul de expansiune, dimineata, la rece?
  3. Nu am cum sa stiu sigur dar in astfel de cazuri “busonul” este primul suspect.
  4. Schimba “busonul”, adica capacul de la radiator (scrie pe el la ce presiune deschide).
  5. Pai eu ce-am zis? “Cilindrul in care se misca clapetele”… adica, lagar? TPS-ul miscat 0.5mm nu ar trebui sa faca nici o diferenta notabila, ai atins tu altceva pe acolo. Nu e nevoie sa cumperi ceasurile, poti merge la un mecanic sa iti faca sincronizarea, desi daca zici ca mai ai si alt motor bi sau multi-cilindru ar merita, plus ca o faci tu cu mana ta. Oricum, daca exista uzura asa de mare in lagarele fluturasilor (asa le zice in jargon la clapete) ma intreb in ce stare sunt segmentii sau cuzinetii?! Acuma sincer, daca nu te pricepi de ce nu ai luat pe cineva cu tine sa o verifice inainte de a o cumpara? Sau problemele au aparut dupa?… 73 si sa ne auzim in banda!
  6. Aurele tata, clapetele alea nu au cum sa se uzeze, mai degraba lagarele si/sau cablurile de acceleratie, mansonul, etc. iar senzorul despre care vorbesti este TPS - throttle position sensor, care se verifica cu multimetrul. Oricum, daca ai umblat acolo dupa ureche trebuie musai refacuta sincronizarea corpurilor cu ceasuri vacuumatice.
  7. Nu comentez calitatea insa ala nu e ulei sintetic, sau cel putin baza sa, ci ulei mineral obtinut prin metoda de “hidrocranking”. Ii prinzi dupa “safety datasheet” unde sunt obligati prin lege sa declare continutul…
  8. @karate-kid la cum te exprimi, pari un pustan fara experienta. Eu te-am invitat sa ne intalnim (la profil ai ca locatie Brighton, UK, nu departe de mine) nu ca sa ne masuram papadiile (sunt prea batran pentru astfel de provocari), ci ca sa iti spun opinia mea despre starea motorului, si nu ca sa iti stric “bucuria”, ci ca sa iti atrag atentia, daca e cazul, asupra unor posibile probleme din cauza carora ti-ai putea rupe gatul. Ah, si inca ceva, zici ca mergi exclusiv pe doua roti de peste 25 de ani, dar la profil ai carnet moto din 2009… Cred ca ti s-a oferit mult prea multa atentie, probabil degeaba! Din partea mea topicul se poate inchide. Sa fii iubit!
  9. @ENEOS dupa 25 ani exclusiv pe moto te astepti la un dram de cunostinte de pilotaj… ceva nu se leaga aici! Am facut o invitatie “omului” sa ne intalnim ca sa ma convinga ca gresesc… dar vad ca a tacut.
  10. Am pus o poza cu carene chinezesti cu aceeasi schema de culori pe care am gasit-o la o cautare rapida, pentru exemplificare, nu stau sa-mi pierd timpul sa caut exact pana la ulitmul milimetru pentru modelul/anul motorului respectiv pentru ca “oferta” este extrem de abundenta. Am insistat pe acest aspect pentru ca faptul ca nu are carenele originale, sau a fost revopsit la 3500km pentru mine spune multe. In UK sunt vreo 50-60 de circuite deschise publicului si se practica frecvent “prepararea” motoarelor pentru pista, adica schimbat carenele si bordul, dat forja cat cuprinde, apoi revenit la formula de strada. Evident, in acest timp kilometrajul de la MOT (revizia tehnica anuala), care in UK poate fi verificat la liber online, creste foarte putin. Nu am cum sa fiu 100% sigur pe ce afirm fara sa vad/testez personal motorul dar am zis sa punctez ce pare indoielnic, pentru ca daca l-a lasat frana acum, iarna… cam ce se va intampla la vara? Cu totii facem greseli, important este insa sa invatam din ele si sa nu le repetam. @karate-kidte invit la vara sa ne intalnim la Matlock-Bath, nu e doarte departe de tine iar traseul e de motor, Cat’n Fiddle la doi pasi, daca am gresit… platesc eu berea!
  11. Cum ziceam, degeaba incerci sa ajuti pe cineva care vrea sa auda doar ce ii convine… in cazul tau, degeaba ai ochi daca mintea e “oarba”.
  12. Asa, si? Daca il vindeai dupa 2000 mile probabil aveai poze cu inainte si dupa. Asta e motor manarit cu carene chinezesti! Imi pare rau dar asta e realitatea…
  13. Rossi s-a dat cu R1M, adica modelul de dupa 2015, la a carui dezvoltare a avut o contributie considerabila… senzori pe 6 axe, suspensii asistate, etc., un cu totul si cu torul alt animal fata de ce ai luat tu. Am intrebat depre istoria ta in domeniul moto pentru ca dupa abordare pari incepator (no offence), adica nu am exclus faptul ca motorul poate fi in toate mintile lui dar utilizat incorect. Si ca fapt divers, cand cautam motor in UK (am ales modelul ‘08 pentru ca “big bang-ul” de dinainte de 2015 mi s-a parut greoi iar sunetul motorului semana prea mult a Ducati… stricat ) am gasit multi “leoparzi” vopsiti cu bidineaua, dar prezentati drept “imoecabila cu doar cateva mile”. Toate cele bune, iti doresc sa rezolvi problema franei spate, indiferent daca e tehnica sau de alta natura!
  14. Hai, nu fi rau si tu acum… in UK oamenii au ceva bani si sunt multi “colectionari”. Asta era “favorita” asa ca statea in sufragerie, restul in dormitor
  15. A fi bun nu inseamna sa fii prost! Eu chiar am incercat sa te ajut, sincer, insa unii vor sa auda doar ce le convine. Mai verifica odata daca carenele nu sunt chinezesti, nimeni nu revopseste un motor la 2000 de mile. Nu ai raspuns, ce motor sau motoare ai avut inainte?
×
×
  • Create New...