Jump to content

yo4hgx

Super Membru
  • Content Count

    3,764
  • Joined

  • Last visited

About yo4hgx

  • Rank
    Old fart

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Liverpool, UK
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    R1 '08
  • Numar Moto
    SN08FFL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jupiter 5, XS400, FZ750, FZR1000EXUP

Recent Profile Visitors

2,050 profile views
  1. Da, iti trebuie niste “robineti”, probabil gasesti pe la accesorii pentru acvarii si niste furtune mai sanatoase. Interesante “ceasuri”...
  2. Patronul casei... si ultimii veniti in familie.
  3. Gasesti totul mura-n gura in manualul de service. Mai greu e cu masuratorile, ai nevoie de ceva scule mai dedicate pentru masurarea ovalizarii cilindrilor, uzurii pistoanelor si a semeringurilor si canalelor acestora, a ghidurilor supapelor, etc. Poti scapa cu doar inlocuirea semeringurilor si a segmentilor dar fara masuratori e loterie.
  4. Cat lichid ramane in vasul de expansiune dupa ce se termina “bolboroseala”?
  5. Asta cu culoarea bujiilor merge doar pentru relanti, pentru restul rpm, de fapt pozitii ale acceleratiei trebuie sa opresti motorul in timpul mersului...
  6. Majoritatea astora sunt britanici get-beget insa oricum, depinde foarte mult si tipul de proprietate dar mai ales de zona in care locuiesti... mi-aduc aminte ca am oprit odata 2 min undeva prin Ferentari si desi am fost cu ochii pe masina tot timpul sau ma rog, asa am crezut eu, am ramas fara stergatoare. Unde stau acum am uitat usa de la garaj intredeschisa de doua ori peste noapte iar alta data portbagajul de la masina larg deschis si in afara de pisica vecinului nu am avut alti “musafiri”. Nu te mai lua dupa vorbele unuia sau altuia care vin in UK la “produs” si stau prin toate coclaurile, dracul nu e chiar asa de negru. Sigur, statistic vorbind numarul de furaciuni e cu mult peste rromania... insa daca iei in calcul si numarul de mobre per capita o sa fii surprins...
  7. O fi insa in pozitia aia nu are cum sa citeasca decent, probabil temperatura e mai “bonus” asa, presiunea fiind pe primul plan. O sa mai sap, personal nu imi plac gadgeturile care se cupleaza la telefon.
  8. Citesti printre randuri, eu incercam sa gasesc o explicatie pentru valorile diferite in cazul in care intradevar senzorii citesc temperatura ambientala.
  9. Depinde cu cine ai vorbit la “importator”... Senzorii sunt plasati in totalitate in afara rotilor si fara o sonda, ceva, nu vad cum pot masura temperatura din interior. Temperatura mai ridicata a rotii spate nu cumva poate fi explicata prin obturarea partiala a aerului de catre motor si eventual ceva caldura radiata de evacuare, etc.?
  10. Esti sigur? Ca eu am citit temperatura ambientala... ceea ce ar avea sens deoarece senzorii sunt plasati fizic in afara rotii.
  11. Petrosin. Se gasea la sticla la magazinele de uz casnic..,cand eram mic. Ieftin si bun!
  12. Cea mai “sanatoasa” decizie... Spor!
  13. Fum albastrui pe acceleratie sunt segmentii, pe deceleratie semeringurile. Daca papa pe la semeringuri e naspa ca fe obicei sunt duse ghidurile. 300gr la 1000 de km e... aproape “normal”
  14. Atunci e clara “problema”... Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru. https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/
×
×
  • Create New...