Sari la conținut

sbsmoto

EX+
  • Număr conținut

    159
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.sbsmoto.go.ro

Profil

  • Locatie
    Sibiu Romania
  • Numar Moto
    SB 90 SBS

Informații profil

  • Interests
    Motocicletele clasice,tatuajele,muzica ROCK,berea si calatoriile.

sbsmoto's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va trebui sa schimbi si camasa care va ajunge pana la prezoane.Nu vei castiga nimic decat un consum mai mare si toate problemele posibile legate de pornire si turatie.A facut aceasta modif un amic si apoi a revenit la original.Camera de ardere nu mai face fata si nici admisia. Incearca cu unul de Skoda , e mai de la mama lui! Succes!
  2. Super amiogo!Eu am visat 2 ani cu , poza la capul patului , la un Guzzi la fel numai ca turing si am sfarsit prin a-l achizitiona.
  3. Asi avea si eu nevoie de o informatie , anume , ce diametre ale arborelui corespund cotelor 1,2,3 la motorul da Dnepr. Tehnologia sovietica nu se dezminte nici de data asta , s-a rupt arborele la nivelul volantei ambreajului....greu de crezut insa s-a intamplat Acum vreau sa stiu arborii pe care ii mai am in ce cote se incadreaza , care se mai incadreaza in vreo cota. Va multumesc celor care ma veti ajuta si va doresc sa nu aveti niciodata problema asta!
  4. Ai o dulceata de fetita si o bijuterie de Simson original amigo!Sa-ti traiasca amandoua!
  5. sbsmoto

    Jawa 350 Chopper

    Cutia nu e deloc naspa e pentru finuti , daca urci pe Jawa de pe IJ sau Voshod risti sa nu ajungi in "a 3-a" insa cu finete si sincronul reglat poti schimba la fix si fa ra ambreaj.
  6. Frumoasa linie amigo!si "lucratura" la fel!Sper sa-ti si mearga tot asa cum si arata! Multa bafta!
  7. Daca urmeaza sa pleci imediat varianta 2 , daca nu se va raci oricum , deci varianta 1.
  8. Amigo , asa am facut si eu la inceput , filete frumoase in ambele capete , unele mai frumoase ca celelalte!Insa tot la fel de frumos se si desfaceau si imi dansa roata de fata parca pe santul interemisferic astfel incat dupa epuizarea tuturor metodelor elegante stiute de mine am sfarsit prin a le SUDA ca sa scap de belea si de obsesia uitatului la roata si a opritului sa verific si de cheia de 34 parca si a imensului mops din trusa de drum.Dupa ce le-am sudat am alocat spatiul respectiv vacant BERII
  9. Am avut si eu aceeasi problema si am facut asa:la surubul de sus merge pusa o contra piulita iar la restul sigurante din tabla.Eu in paranoia mea mai puneam si Loctite la toate
  10. Am uitat de supape.Nu stiu exact ce supape sunt , am un amic mai batranel dar foarte bun meserias care lucreaza la o unitate militara si care imi face chiulasele de la A la Z (ghiduri , scaune , supape , arcuri , talere) din supape de masina si materiale super tari.Au acolo si utilaje de inalta precizie , am facut si la japoneze si mi-au dus peste 10 000 km si inca mai merg fara sa se deregleze sau sa sufle.
  11. Daca e asa cum zici sunt "pe viata" cuzinetii.Am si eu "bot de cal" si am sa verific maine.Bafta si tie amigo!
  12. Inca nu e tarziu , imprumuta ca timpul trece.....
  13. Eu am sfarsit prin a le suda de telescoape deoarece tot timput se slabeau mai ales la drum lung.Aveau vreu 12-14 cm , la inceput le-am fixat cu un punct discret dar se tot rupea , iar apoi le-am fixas mai serios pt ca nu ma rabda sa renunt la ele
  14. Merci de sfaturi . asta faceam si eu la pompa : bucsam cu material mai bun si rectificam suprafetele de inchidere.In legatura cu uleiul , am ajuns la aceeasi concluzie dupa indelungi teste , am optat tot pentru ulei de diesel. Suprafetele unde calca simeringurile le-am corectat , sunt oglinda insa tot nu sunt multumit cu cele sovietice , mai ales cel de la iesirea din cutie. Am mai ramas in aer cu cuzinetii , oare nu sunt echivalenti de la masini straine?Am gasit in Sibiu un atelier unde fac sau adapteaza cuzineti , am sa merg luni , daca e adevarat am scapat. Chiulasele le-am executat deja : ghiduri , supape , arcuri , talere si scaune toate noi si din materiale super pt asta am pe cineva de incredere. Inca o data multumesc si ne vedem la Cluj!
  15. Va rog pe cei ce au testat deja sa-mi "vindeti" (dau niste beri la Cluj sau oriunde...) niste ponturi cu care sa imbunatatesc ungerea la dnepr.Bineanteles dupa ce am facut o reparatie capitala (set , linie , chiulase , etansare...) Caut sa elimin pierderile de pe traseu , am citit in ML in nr trecut de O-ringurile puse in pompa , ati facut ?daca da , cat tin?Unde exact le-ati pus.In art scria de 2 , eu vad loc de 3...Alte idei mai aveti , testate.Nu inclin spre radiator deoarece DACA reusesc sa elimin(reduc) pierderile pot opta spre un ulei mai bun si compensez.Ce ulei folositi? Inca o problema:stie cineva de unde pot gasi simeringuri si cuzineti compatibili de la ceva auto strain mai bune decat mamaligile sovietice? Va multumesc , si sper sa-mi impartasiti experienta voastra. Mai jos e fostul meu dnepr , vandut acum 3 ani , ani in care nu m-a mai preocupat capitolul URSS...insa acum a revenit in actualitate
×
×
  • Creează nouă...