Sari la conținut

altcamionagiu

EX+
  • Număr conținut

    33
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.axeltelecom.ro

Profil

  • Locatie
    Bucuresti pe la academie
  • Carnet moto din
    2004; C-ul din 86
  • Numar Moto
    B-07-AXT
  • Club
    caut

Informații profil

  • Motociclete detinute
    doar XT600 de la inceput si pina acum
  • Interests
    biciclist pe la munte si nu numai

altcamionagiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) "La multi ani!" frumosi si sanatosi !!!
  2. Merci de sfaturi: Cind merge , merge bine , fara zgomote in plus iar cind nu , nu se aude nimic , nimic. Desfacut butoanele amindoua rosu si gri. Butonul gri, de start , fara mentinere nu facea contact . Curatat ( avea o pelicula izolatoare neagra peste toata suprafata ) dat cu WD40 , la fel pt butonul rosu cu mentinere care mergea oricum si am facut proba si nu a mers . Facea contact prin arc pe care inca nu il pusesem , arc de cupru si mi-am dat seama dupa proba ... . Montat tot la loc si gata. Motorul are 7000km din care mai mult de jumate prin padure si am intrat de citeva ori cu ghidonul in noroi... Inca odata merci pt ginduri. ps . am scos ctc de la cutia de viteze , papuc izolat jos de tot si merge tot bine inafara de indicatorul de nul de la bord care e stins tot timpul
  3. La Yamaha XT600 din 2003 cind apas butonul start nu face nimic, bineinteles cricu sus si ctc pus . Daca apas de mai multe ori, citeodata porneste si merge frumos . Uneori de 3-4 ori sau chiar de 20 ori . Cind face contact porneste din prima mereu , dar cind nu , parca nu as apasa butonul. Se intimpla de vreo 3 zile . Vreau s-o fac singur dar nu s-o desfac toata degeaba. Poate sa-mi spuna cineva ce ar putea fi ... vreun sfat... oare releul de start ?
  4. merci Varta de 7Ah e 210ron Varta de 8Ah e 350ron asta veche a tinut din 2003 pina acu , 2007 m-a duc la yuasa
  5. Oare unde gasesc o baterie noua ? Acum XT600 are Yuasa YTX9-BS de 8Ah 151x87x107 si a trebuit sa pornesc motorul cu ajutorul curentului de la masina de vreo 3 ori si imi vine sa iau alta . Daca nu gasesc identica cu cea veche o sa-i pun una de seamana . Rog sfaturi pt ca nu stiu in ce directie sa o iau .... si mi-e frica sa opresc motorul ca poate nu mai pleaca ... Cu stima ......
  6. Frina fata nu cred ca am pus-o prea brusc . Totusi am alunecat . Oare cum fac aia stoppie ? Io cu motoru si cauciucul asta nu cred ca o sa fac vreodata pt ca o sa alunece iar .. Am aflat o chestie interesanta aflindu-ma la hard-enduro de la un coleg : Tre sa folosesti pt frina fata 1 deget daca esti singur si 2 degete cu pasager si nu vei mai aluneca cu fata . Foarte frumos . da s-ar putea sa intru in zid . Oare ?
  7. Plecam vineri 7 sept pe la 4-5 pm din Bucuresti cu XT600 , io cu un amic pasager, pina simbata sau duminica pe la Valea Doftanei - Traisteni si o poienita citiva KM mai sus. Luam cortul si ceva bagaje usoare . Alea grele le cara un amic care vine pina in sat cu masina de unde ia un ATV. Vom avea haine groase si d-ale gurii iar daca ne suparam putem merge cu totii in sat unde amicul are o casa cu acoperis. O sa facem si ceva ture prin padure de softenduro . Ne-am bucura cu toti sa mai vina cu noi ceva motociclisti. Robert 0728886973 vremea zice ca e inorat,deci va fi bine
  8. Am desfacut busonul de ulei de pe cadru la XT600 , am desfacut busonul de scurgere de pe cadru ceva mai jos si au iesit vrei 2.5l ulei vechi . Am desfacut busonul mare de 17 de sub motor linga levierul de viteze si a mai curs 0.5l ulei vechi. Am desfacut un furtun gros care face legatura cu circuitul din cadru din fata sub busonul de pe cadru ca sa curat sita cnf manualului care este destul de detaliat si precis. Am schimbat filtru lasind usor deschis surbul aflat pe capac pt aerisire. Am turnat 2l ulei pe sus si surpriza : la busonul mic de sus a ajuns dar nu a ajuns la busonul mare de jos. Adica daca il scot nu curge nimic , ca si cind nu ar fi ulei deloc . Am dat la baterie vreo 10 ture si tot nimic. Se aude fier pe fier . Parca nu l-as porni pt ca nu mi-se pare in regula. N-are bujie si nici rezervor. Sint mecanic bunicel , am facut chestii mai complicate dar acum parca m-am prostit. Am citit in detaliu manualul service si am facut exact ca acolo. Exista vre-un robinet sau ceva asemanator ? Please help !!!! Parca ar fi circuitul infundat - blocat . Mi s-a parut ciudat faptul ca atunci cind am curatat carburatorul cu decarburol am si turnat vreo 100ml in el in timp ce era montat si decarburolul a ajuns jos si a iesit prin busonul mare pe initial a iesit uleiul vechi. Ce sa fac mai departe ? ??
  9. Oare cind se termina '' a fi incepator'' ? Dupa accident m-a simt mai incepator ca inainte si parca imi place mai mult enduro. Stiu ca n-are legatura dar a zis cineva de experienta cu conserva . ( am vreo 700000-80000KM din '86 si vreun an cu camionul) Cu bicicleta am mers si mai merg cam 1000km pe an , majoritatea in Buc si simt ca m-a ajutat cel mai mult . Cu motorul a inceput sa-mi fie frica .... si am vazut citeva fete frumoase pe motor si nu aveau nici-o treaba...
  10. Acuma de frica merg de parca toti ar intra in mine si e foarte hazliu , adica daca sint pe drum pricipal si de pe drumurile secundare vine cite unul incet care opreste si se asigura, la aproape la fiecare, incetinesc tare de parca ar vrea sa intre in mine intentionat . Sau ii ocolesc pe toti care opresc si cedeaza trecerea . Cred ca majoritatea dintre ei mor de ris dupa ce trec . De frica sa nu se mai blocheze roata imi vine sa dau cu ulei pe discuri.
  11. Veneam pe banda I inspre mijloc cu XT600 cu vreo 30 pe ora catre intersectia M.Bravu cu Vatra Luminoasa dinspre Obor . fiind singur 10m in fata si in spate , gramada de masini apucase sa treaca de stopul din fata care inca mai era verde. Un conservar care venise pe sens opus si acum statea in mijlocul strazii ca sa faca stinga prin fata mea a crezut ca ma voi opri la stop pt ca se va face rosu dar nu s-a facut. Eu am crezut ca doar inainteaza putin si ma lasa sa trec , spatiu era girla fiind 3 benzi pe sens dar a inaintat pina a blocat drumul . Am pus frina doar fata la inceput incet, iar cind m-am speriat, tare si s-a blocat roata fata . Am cazut pe dreapta si m-am tirsiit pina in fata masinii care din fericire se oprise. Roata mea fata abia a atins coltul dreapta fata a masinii. Ligamente stricate la umarul meu drept si degetul mare busit rau . Am avut protectii full de enduro. Motocicleta s-a slefuit pe o parte , indoit rezervorul , semnale ... casca... La sugestia conservarului nu am chemat politia si mi-a dat 5mil lei urmind ca sa imi dea restul dupa ce vad cit costa piesele . Dupa ce m-am linistit , tremuram tot si nu puteam vorbi , am vazut pe asfaltul uscat urma rotii mele fata infrinata, cam 230cm usor curbata inspre bordura . Rememorind: am frinat max , am evitat catre dreapta prin fata masinii care mergea perpendicular pe sensul meu stopul fiind incotinuare verde pe care el nu avea cum sa-l vada am derapat si am cazut alunecind pe jos mai mult decit motorul . Daca nu evitam intram frontal in usa laterala si nu cred ca saream peste masina pt ca avem vit mica . Daca nu frinam si evitam accelerind avem sanse sa trec prin fata lui . In ambele cazuri nu ma dezechilibram dar cred ca se termina mai rau . Mi se pare ciudat ca s-a blocat roata pe uscat !! adevarat ca am cauciucuri Mitas E07 softenduro de 5000km . Oare sint proaste ? tre sa le schimb pt asfalt. Sau sa ma schim eu ? Teoretic stiu ca ar fi trebuit sa pun toate frinele ... sa caut un ABS ? ... Cred ca inca sint incepator, adica am inceput cu xt600 numai padure foarte diversa timp de 2ani, relativ des, dupa care carnet si Bucuresti de vreo 2500km . Pe off road am cazut de 60 de ori dar nu a fost niciodata ca singura data pe asfalt. Nu m-am certat deloc cu conservarul care mi-a dat dupa o saptamina inca 4.5 mil lei care au depasit cu putin reparatiile. Sfaturi daca se poate ...
  12. merci mult asa o sa fac , germana o stiu binisor, dar ajutooor , nu stiu sa scot semeringurile actuale. Am scos siguranta si mai departe pot sa desfac tot in fata dar nu cred ca e nevoie . Va rog un sfat . Tre sa scot roata sau doar desfac telescopul din suruburile de linga ghidon ? Sa le schimb la amindoua telescoapele daca tot le desfac ? help
  13. Adica cum e dus amortizorul ? adica tre sa-l schimb cu totul ? sau te pomenesti ca tre doua . Oare mai pot sa-l revigorez cumva ?
  14. Am XT600 cu vreo 5000 km numai de padure , santuri , gropi si vreo 2000 km numai oras. De curind curge ulei din amortizorul stinga pe la garnitura-semering de la mijloc de deasupra frinei fata. Pe disc deocamdata nu a ajuns. Tre sa-i schimb semeringul ? de unde ? sau problema e mai grava ? tre sa complletez cu ceva ? Nu stiu daca are legatura dar tot decurind am avut un accident usor si parca s-a lovit roata fata de masina lui ala... Roata e centrata si frina merge bine iar suspensia nu simt sa aiba ceva ... Merci pt sfaturi
  15. Da , io o am pe aia din Ct . XT 600 din 2003 albastra . A fost prima motocicleta pe care m-am urcat si am cazut inainte sa-i pornesc motorul. Acuma merg binisor , sint jumate incepator. Am facut aproape numai enduro cu ea . La drumuri forestiere n-am avut probleme si m-am bagat si pe hard enduro unde dupa vreo 30 de cazaturi am spart semnalele si aparatoarele de linga rezervor dar am toate bucatile si am lipit o parte. Pe enduro am mers si cu Honda xr 400 care este mai manevrabila, am mers mai tare dar am cazut mai des . Cu XT600 prin padure mi s-a parut ca merg cu autobuzul , adica trebuia sa m-a gindesc din timp la curba si atunci cind intram intr-o groapa , canal , riu , in momentul in care imi spuneam ca nu mai e nimic de facut pt ca o sa cad sigur , culmea XT-ul mergea mai departe si nu cadea. Cu alte motoare de hard enduro , vreo 110kg fata de 180, am cazut, dar cu XT-ul nici nu puteam urca aprig sau intra prin noroaie. Am fost la Buzau pe 1 dec la extremenduro si am tinut bine traseul de extrem doar primul sfert, dupa care am cedat pe traseul auto 'open' care era rezonabil dar l-am pierdut dincolo de juma pt ca am nimerit pritr- o bucata de noroi unde dupa 6 cazaturi nu am mai putut s-o scot din a III a si am coborit pe linga . Dus -intors Buc pe sosea , restu lumii a venit cu remorca. Mi s-a parut cam lung drumul pe sosea si am inghetat. De atunci merg cu ea aproape in fiecare zi la servici printre masini prin centru si mi se pare super . Nici nu simt bordurile si daca este in drumul meu prefer sa o iau prin santier ( Marasesti ex ) sau parcuri. Touring nu am facut nici-o data dar o sa incerc. Sper sa gasesc citiva compatrioti cu care as merge cu placere chiar si afara . O sa schimb gumele bineinteles Hai sa ne vedem la arc
×
×
  • Creează nouă...