Jump to content

F_Krisztian

INACTIV
  • Posts

    260
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.trialmotor.hu
  • Yahoo
    cheatlex_szkin@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Satu Mare
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Beta Trial (250 cmc)
  • Numar Moto
    neinmatriculat
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -
  • Interests
    MotoTrial, Biketrial, Stunt riding

F_Krisztian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mersi. N-am avut bani inca sa repar/cumpar suspensie de spate noua (mai ales ca nu demult mi-am luat si bicicleta). Dar acum stau un pic mai bine cu banii, si eu sper ca in curand va fi posibil sa repar motorul. Mersi, da cadrul e un Zoo Pitbull din 2006. Transfer-ul nu-mi merge asa de bine. Ai o bita faina, dar mai ales motorul imi place. Tu de cat timp faci trial cu motorul? Si vrei sa te lasi de acest sport?
  2. Multi m-ati intrebat legat de perioada cand m-am dat cu bicicleta. De 4 saptamani iarasi am bicicleta de trial fiindca am cumparat una (nu m-am dat cu bicicleta deja de 1 an). Am facut acum un filmulet CU BICICLETA si din asta se vede aproximativ ca cam cum sta treaba. Filmuletul se poate descarca de pe aici (fisierul are numai 12 mb, deci se poate descarca foarte repede si usor): http://fkrisztian.extra.hu/FK_vid/FK_vid.html Sau aici e directlink-ul (click dreapta->save target as): http://fkrisztian.extra.hu/FK_vid/FK_vid.avi (12 mb) Sau daca cineva nu poate sau nu vrea sa-l descarca atunci se poate vizioana si aici (similar cu youtube) (dar calitatea e mai slaba !!!): http://www.vimeo.com/3116386
  3. Bicicleta m-a ajutat cu mult, deja stiam sa stau pe loc fara sa pun jos piciorul, deci aveam ceva echilibru. Stiam cum sa ridic spatele si fata, cum sa sar, etc. Mai ales ca la mine pe bita si franele erau ca si la motor, deci frana de fata era la mana dreapta. Dar totusi aveam probleme cu folosirea ambreiajului in situatii tehnice, aveam probleme si cu frana de spate si era foarte ciudat greutatea motorului dupa bicicleta (care avea 11 kg). Dar am incercat sa ma dau cat mai mult cu motorul (problema era ca motorul era stricat in fiecare a doua luna ), si m-am obisnuit cat de cat. (N-am inteles perfect intrebarea, sper ca am raspuns la ceea ce ai intrebat. )
  4. Cazaturi duri cu motor de trial: http://www.mototube.ro/view/1001/cazaturi-dure-de-trial/
  5. Daca va intereseaza, va pot arata cum arata o suspensie de spate desfacuta (si stricata).
  6. Am gasit pe net un filmulet interesant: Cazaturi duri de Trial: http://www.mototube.ro/view/926/cazaturi-duri-de-trial/ Concursul international de Trial Indoor, 2008, din Madrid, se poate descarca de aici: http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...0-%20Madrid.avi (click dreapta -> save target as) 570 MB - lungimea filmului: 50 min. Calitatea e foarte buna! O poza mica din film:
  7. Inca ceva as vrea sa mentionez: Recitind postul meu anterior mi-am dat seama ca nu am scris perfect clar ce am scris. Deci, sub motor de trial inteleg motor care-i facut absolut numai pentru trial. Deci NU vorbesc despre Scorpa T-ride, sau motoare care sunt intre trial si enduro.
  8. Scuze ca raspund la o intrebare asa de veche, dar numai acum am citit intrebarea. Raspunsul este clar NU. Nu exista motor de trial in doi, nici nu a fost si nici nu va fi niciodata. Complet imposibil.
  9. Eu am pus deja pe net aproape toata campionatele de outdoor (deci NU indoor). Calitate superba, continand concursurile, rezultatele, si totul. Fiecare video are in jur 800 de mb (fiindca calitatea e buna), dar serverul e rapid, deci cu un pic de rabdare se poate descarca lejer. Download: (Click dreapta -> Save Target As) http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...-%20Andorra.mpg http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...-%20Francia.mpg http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...-%20Antigua.mpg http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...20Myslenice.mpg http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...20-%20Spain.mpg http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...20Isleofman.mpg Ultimul e mai interesant, la inceput contine si concursul international de trial de Femei ! Neaparat merita vazut. Cateva imagini mici din videourile:
  10. Wow. Suspensia de spate la exc arata foarte brutal. Ii fain motorul.
  11. Incearca daca cu socul tras face aceeasi lucru. Dupa ce motorul e incalzit, trage socul, intre timp non-stop sa dai sprituri cu gazul ca altcum va opri motorul. Si incearca aceeasi chestie. Nu intotdeauna functioneaza acest lucru, dar totusi nu costa nimic si merita o incercare.
  12. Site cineva un mechanic in SM care imi poate scoate un surub rupt? Surubul tine discul de la frana de spate, si s-a rupt cand am vrut sa-l scot, si a ramas o bucata din el in butucul de spate. Nu a ramas afara nici un mm din surub, deci nu pot sa-l prind nicicum. Mi-ar trebui un mechanic care face o gaura mica in surub, il fileteaza invers, baga un surub mic cu filet invers si desface totul. Nu stiu cum se numeste chestia asta, dar presupun ca stiti despre ce-i vorba.
  13. Cea de 10 litri e 70 RON, iar cea de 20 de litri e 80 RON (daca tin minte bine, nu sunt 100% sigur) Parerea mea e ca nu-i asa de tragic. Eu stiam problema cu plasticul de aceea am luat direct canistra de metal de 10 litri. Iar dupa aceea mi-am dat seama ca-i prea putin si am mai luat una de 20 de litri. Asa deja ca pot sa iau deodata 30 de litri asa nu trebuie sa ma duc la benzinarie numai din 2 in 2 saptamani. Odata cumperi o canistra de metal si gata.
×
×
  • Create New...