Jump to content

einstein1984

Super Membru
  • Content Count

    4,523
  • Joined

  • Last visited

About einstein1984

  • Rank
    pragmatic

Contact Methods

  • Yahoo
    huh? in 2019???

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    are 2 roti
  • Numar Moto
    ca sa adorm, in loc de oi
  • Club
    soda

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    JM star50QT13, FZ6 N

Recent Profile Visitors

1,044 profile views
  1. https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g293998-i9139-k11856929-o10-Motorcycles_Above_250cc_in_Iran-Iran.html cica in iran, ca sa nu intre BMWuri, au limita la 250 cmc la motorete, inclusiv pentru tranzit.
  2. Ai o poza cu tine din profil pe ea? parca imi aduc aminte ca ai vreo 1.8 si ecva, cam ca mine si as fi curios de unghiurile genunchiului si soldului . Poa sa fie cu casca, stiu ca esti modest. P.S halucinant de bine tine la pret, 8800 noua, 6800 dupa 7 ani? Si la boneville la fel. Daca era honda era mai scumpa decat noua.
  3. it is actually..... sau asa cred mai multe culte religioase, ma rog, gen 1 milard de oameni pe putin.
  4. hai sa o luam altfel, daca stai la tastaura ca nu ai bani de GS, nu e o scuza poti pleca sa vezi lumea cu orice
  5. poate vrei sa zici troland, nu extrapoland.....
  6. @ianachim daca scopul e sa ajungi repde in grecia, probabil ca GSul e mai bun (poate nu la fel ca un RT?). Daca ideea e savezi una alta, mai opresi sa mai vorbesti cu oameni, ai timp de plimbat si nu te preseaza nimeni sa faci km..... Aia de la mondo enduro au facut RTW cu DRZ350, le- aluat mai mult decat alora de la long way round, dar pareau mult mai adventure si mai distrati de experienta. Topicu colegului cu scuteruml de 12( pana in grecia are mai multe replyruir si felictari decat plimbarile tale cu GSul. E loc pe lumea asta pentru toate motoretele. PS. unii fac acelasi bagaj pentru 4 zile ca si pentru 30, hainele se mai si spala.
  7. lesin .... tipul e enervat de soneria tramvaiului care-l fugareste
  8. Probabil, daca mergi cu 90 pe cheia te intrebi cand naiba ai ajuns la il refugio, ca acu 5 minute erai la valeni. Si ca sa mergi cu 90 nu ai nevoie de mai mult de 20 de cai/250 cmc
  9. am o banuiala ca ala vede mai multe intr-o zi decat un GS intr-o saptamana de drum....
  10. pretul ramane la fel pentru ca toate au 20 000 km..... chiar si la 18 ani de la productie.
  11. alea noi ca alea noi, dar voi ati vazut ce scocruri se cer la SH? 2000 de euro pe un ninja 300 din 2009? 2000 de euro minim pe un F4i din 2002 care la anul face majoratul si naiba stie cate cazaturi? Unu vroia 7000 pe un CBR 1000RA ca avea ghidoane and shit de la rizoma? 3000 pe un dual sport de 8 ani de 250??
  12. mecanicii au salarii mai mari ca aia de la vanzai, ca ai traiesc din prime.... Si direcorul de service are salariu mai mare ca ala de vanzari....
  13. si eu ce ccat iti explic aici, ca banii concesionarului din din servisare, nu din vanzari. Vinde doar ca sa aiba flota care vine la el la revizii.
  14. la naiba, daca un furnizor de peise traieste cu 3 % adaos.... dar ce sa stii tu, adaosul comercial la tine e ala de la butic, ieie lamai de la kaufland cu 5 lei si le vinzi cu 9 lei.
  15. nmuyen, taci ma tata ca esti pilaf, adaosul nu e mai mare de 7 la suta la vanzarea de masini noi. Profitul se face pe service si piese (vezi la SYM, mobre ieftine si te fuck cu revizii si reglaje de supape inutile la fiecare 5000 km), ca de aia nu ai nici un dealer care doar sa vanda masini fara sa le repare (nu ies bani), dar serviceuri exista fara vanzare.
×
×
  • Create New...