Sari la conținut

bec

Banned
  • Număr conținut

    2.180
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Not Telling

Vizitatori Recenți Profil

1.684 citiri profil

bec's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Schimba releul de semnalizare cu unul pentru LED-uri, rezistentele functioneaza pe unele modele dar e la ghici, la mine nu au functionat , am semnale cu led yamaha oem si au venit cu rezistente la pachet dar pe motocicleta nu au functionat. Oricum e o tiganie sa pui rezistentele alea.
  2. aceleasi dimensiuni, amperaj mai mare, pret mai mic si 12 luni garantie http://caranda.shopmania.biz/catalog/acumulatori-moto-52866?f=49972-77374
  3. muhhahaha p.s. eu am pornit o minimobra cu alcol industrial si ulei de 4t merge dar se tureaza rau de tot
  4. bec

    N-am crezut vreodata...

    bine ca ai scapat, dau o bere cand vin in tara
  5. porneste fara probleme, probabil cablurile de legatura sunt subtiri sau suprafata de contact la clesti a fost prea mica.
  6. ia pune tu o poza cu cauciucul spate sa vedem si noi cat de mult te apleci poza asta e facuta dupa ce am ajuns acasa de la vulcanizare si asta dupa o iesire scurta si un mare drift... Bridgestone S20 la ~15 grade C, presiune 2.6bar Dupa ce s-au rodat fac whillie la iesirea din curba in loc sa derapeze (la +20c) Cu Bt023 (touring) nu aveam incredere sa o aplec nici macar ca in prima poza si bt023 sunt printre cele mai bune cauciucuri sport-touring Abia astept sa se incalzeasca si sa-mi montez gume noi.
  7. cred ca poti sa reglezi numai tensiunea(preload) arcurilor pe spate, cauta si tu un manual de utilizare, trebuie sa ai o schema de reglaj in functie de greutatea ta, se numeste static sag... mai bine faci un drum pana la Cesar sa vada el daca mai lucreaza ceva din suspensia aia despre cauciucuri, ai modelu vechi 3.00-18 , mai bune ca astea nu cred ca se fac http://www.chaparral-racing.com/Product/bridgestone-l303-o-e-m-replacement-front-tire/330-1036.aspx
  8. bah, esti un nub nemernic.. ai uitat ICONITZA !!!!!!
  9. Geo, pentru motoreta ta nu exista cauciucuri moi, nu se fabrica, ai janta de 18 pe fata si de 15 pe spate Se fac cauciucuri moi pentru cruzere puternice dar nu pe dimensiunile astea.
  10. eu am baterie ieftina pe er-5 din 2009, nu mai merg cu el de ceva timp dar a pornit anu trecut in toamna dupa ce am pus-o la incarcat peste noapte .. o baterie luata in 2009 de la Caranda, pe fazer am alta baterie NO-name , mai mica cu 4Ah decat bateria standard (10 in loc de 14).. invarte fara probleme si nu mi-a facut figuri un an jumate..are cel putin 3 ani eu vad problema in felu urmator.. bateria daca e proasta decedeaza definitiv imediat si o schimbi in garantie, daca n-a murit repede o sa te tina minim 2 ani, trebuie doar sa nu o lasi perioade lungi descarcata, daca mai ai si un incarcator destept ii prelungesti durata de viata bine de tot. cel mai important lucru e sa ai sistemul de incarcare in stare buna pe motocicleta toate bateriile normale au acelasi rahat inauntru, niste plumb si niste acid(sub forma de gel la unele) e fix acelasi lucru difera doar pretul si emblema... poate as da 150E pe un LI-po sau alt gen de baterie cu amperaj de pornire mare si durata de viata foarte mare, astea mai sunt si foarte usoare la masina am zis sa cumpar "noua" tehnologie cu calciu.. cica stoarce mai multi amperi pe frig... k.k.t !!! baterie de 100Ah in loc de 75Ah standard si la primul inghet mai serios abia a pornit.. doar praf in ochi. dupa ce inghiti galusca cu bateria de 150E binenteles ca nu poti zice.. DA si aia de 25 face acelasi lucru @cr1571 nu mai dai sfaturi mecanice cocosel? intrebi cum sa pornesti cazanu primavara? scoate benzina din rezervor si doneaz-o unui coleg cu mai multi neuroni, benzina veche de 2 luni arde numai in motoare calarite de motociclisti cu IQ peste 80. tu baga carrera 100 de la omv
  11. o baterie ieftina de 10A e pe la 25-30E, tine minim 2 ani cumperi 5 baterii ieftine cu banii de pe una scumpa . daca ai fi tinut pe charger destept o baterie ieftina sansele sunt sa te fi tinut fix la fel de mult, cand cumperi un lucru overprised/marketed nu faci decat sa imbogatesti un micut care se plimba intr-un Bentley pe coasta de azur... daca tot cumparati baterii pe acid macar luati-le ieftine.. e fix acelasi k/kt inauntru, ca sa nu mai spun ca multe sunt rebranduite ... o sa dau 150 euro pe o baterie cand va avea garantie 10 ani
  12. eu nu inteleg ce placere are individu asta sa mearga pe 2 roti TAPAN !!!!! rocket-u ala saracu se apleaca mai mult pe crikul lateral decat in viraje, poti sa-i pui cauciuc de masina si pe roata fata , nu vei simti nici o diferenta. sunt mai in siguranta aplecat maxim cu o guma noua sport decat esti tu in linie dreapta cu gume de masina .
  13. Imposibil nu a zis nimeni ca e ,dar tu ti-ai montat abs de pe acelasi model de motocicleta, ce inseamna 15% ? 150e? ai se vorbeste despre o motocicleta pe care nu s-a pus abs din fabrica EVER, ia incearca asta si spune daca e asa usor si o faci cu 15% din valoarea motocicletei? eu am dat 3500 pe mobra, dau oricand 30% sa-mi puna cineva abs , vreau doar sa functioneze, sa nu se vada si sa dureze operatiunea maxim 1 saptamana. nu am vre-o pasiune pentru un fier facut in serie insa pentru dimensiunile mele motocicleta asta imi acopera cerintele de pozitie,comfort si sportivitate , are un singur minus, nu s-au facut cu ABS
  14. bec

    Fz6 S/N

    asta poate era valabil acum 10 ani`, daca schimbi uleiul la 5-6k km e super ok, si nu mai bine sa-ti scada vascozitatea de la 50 decat de la 40????? probabil ca dupa 5k km 10w50 are aceasi vascozitate la cald cu 10w40.. dar 10w40 e deja 10w30 . si cum se face ca toate uleiurile long life sunt full sintetice?
  15. bec

    Fz6 S/N

    10w50 este cea mai buna solutie pentru clima din Romania , nu am vazut decat full sintetic
×
×
  • Creează nouă...