Sari la conținut

ki77y

Membra
  • Număr conținut

    161
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Brasov
  • Motocicleta
    600 rr
  • Numar Moto
    CMC
  • Club
    Raceri de Poiana

Vizitatori Recenți Profil

1.829 citiri profil

ki77y's Achievements

  1. Event by Transilvania Motor Ring and TSBK - Transilvania Superbikes , Luni, 25 aprilie 2022 Grupe: A - sub 1.50 min/tur; B - între 1.50 - 2.05; C - peste 2.05 min/tur + first timers. - Timpii precizați sunt relativi și pot avea modificări in funcție de numărul piloților împărțiți pe grupe; - 6 sesiuni (1 warm-up + 5 x 20 min). Program: - ora 08:00 - 09:45 verificarea tehnica și înscrieri; 09:45 - 10:00 briefing; - 10:00 începerea primei sesiuni a grupei A. - Număr locuri limitate; - Prețul este de 550 lei pentru plata in avans și 600 lei la circuit; - Preț per pilot; - Transponder inclus în pret, obligatoriu de montat pe motocicletă în schimbul unui act de identitate; - Este obligatoriu echipament complet (combinezon, cască, mănuși, cizme) - Numerele de înmatriculare se îndepărtează, iar părțile de sticlă (oglinzi, far/stop vor fi acoperite cu bandă/folie). Costumele din 2 bucăți trebuie sa se prindă între ele cu fermoar. Procedura și condițiile de înscriere: - Termenul limită pentru înscriere în avans este 23.04.2022, în limita locurilor disponibile; - Înscrierea se face prin trimiterea unei solicitări pe transilvaniasuperbikes@gmail.com unde se vor specifica: clasa (A, B sau C), nume/prenume, număr de telefon, motocicleta, număr de concurs, respectiv solicitare loc in boxa daca se doreste; - Piloții grupei C (first timers), vor fi inițiați în prima sesiune de 1 instructor, care vă va da indicații de pilotaj vitale primului contact cu circuitul; - În urma solicitării prin mail la adresa mai sus menționată, veți primi contul în care se va face plata și orice alte informații suplimentare solicitate. Plata se face prin OP/Internet Banking; - Înscrierea celor care vin direct la circuit, se face în limita locurilor rămase disponibile. Suma plătibilă la circuit, este de 600 lei, numerar. - În cazul neprezentării, suma nu se reportează și nu se returnează. În cazul anulării/reprogramării evenimentului, toată suma va fi reportată pentru urmatorul eveniment. Transpondere: - Sunt incluse în preț și sunt obligatorii (suport transponder și șoricei (zippere vor fi puși la dispoziție) Boxe: - Se pot închiria boxe la 400 lei boxa dubla (8 motociclete) sau 200 lei boxa simplă (4 motociclete) sau un loc pentru o singură motocicletă la 50 lei în măsura disponibilității. Triplu ștechere și prelungitoare va fi nevoie să își aducă fiecare pentru încălzitoare de cauciucuri și alte aparate electrice. Cateva sfaturi pentru First Timers: - Check-list (inainte sa te pui la drum): starea/gradul de uzura al anvelopelor, uzura placutelor de frana, scurgeri lichide motor/simeringuri telescoape. - Bun de avut la indemana: power tape, zippere/soricei, prelungitor/triplu stacker, scaun, rezervorul full/canistra suplimentara combustibil. Link catre fb event: https://fb.me/e/aaYQm5iCk
  2. Organizatorul acestor trackdays si managementul circuitului sunt persoane diferite, nu le confundati
  3. Cred ca putem face linistiti cupa CBR600RR pe Motorpark. Am avea mai multi participanti decat toata grila Stock 600 :))
  4. nu se inchiriaza transpondere, transponderele se folosesc la secuiesc doar pentru cursele de karting aplicatia RaceChrono are secuiescul disponibil, asa ca poti folosi telefonul ca si laptimer
  5. Te-ai hotarat si tu in octombrie ca vrei sa te apuci de motociclism viteza.. cand s-au terminat toate evenimentele moto la Adancata Pe tot parcursul verii poti veni la trackdays/curse ca vizitator. Adancata nu-i Euroring, poarta e deschisa. Oamenii din paddock sunt mai mult decat prietenosi, asa ca sigur ai gasi raspuns la orice intrebare si in plus ai avea ocazia sa dai un ochi peste ce motociclete se mai folosesc pe pista. Dar e octombrie si evenimente moto nu mai sunt anul asta (btw, aici gasesti calendarul: https://motorparkromania.ro/calendar.html - iar evenimentele ce ar trebui sa te intereseze pe tine ca incepator sunt de tipul "Trackday Auto-Moto" sau "Trackday Moto"), asa ca iti las aici cateva informatii ca sa-ti faci o idee despre ce e vorba. 1-4. Modelul de motocicleta doar tu il poti alege. In functie de ce iti place, pe care incapi :), care e bugetul. Stiu ca e foarte vag ceea ce spun, insa nimeni nu are de unde sa stie ce ti-ar placea tie. Daca ai ocazia sa te dai (vad ca deja te-ai "lipit" pt inchiriat, ceea ce e perfect pentru ca e ocazia sa testezi atat o motocicleta cat si mersul pe pista fara prea multe batai de cap), incearca mai multe modele si hotaraste-te pe parcurs. Sau faci ca noi, muritorii de rand si iei "ce pica". Daca iti place bine, daca nu o schimbi cu alta pana o nimeresti :)) Pe Motorpark vezi de toate.. in ultima vreme destul de multe cbr 600rr, habar n-am de ce. Banuiesc ca pt ca sunt considerate fiabile. Personal am inceput cu motocicleta stock, pe care am pus un set de carene si niste scarite race. Pe pneuri de strada, 2CT. Am mers tot sezonul cu setupul asta (8 zile pe pista in total, pana la 2.08") si a fost perfect. Carene gasesti la https://www.facebook.com/aximotocarene in RO sau ebay, pe diverse site-uri din Anglia, Germania etc. Scarite China la https://www.facebook.com/motonfs.ro (mai ieftine) sau R&G, PP Tuning, Gilles etc, dar la preturi mult mai mari. Anvelope gasesti atat la circuit cat si pe net in functie de preferinte. Noi poti sa-ti iei Pirelli de la https://www.facebook.com/Chemtradersanvelopemoto sau Dunlop de la Ionut Mistode www.fcp.ro. Cred ca avem si Michelin prin zona. Suspensia cred ca e o discutie mai lunga si complet neimportanta pentru primele intrari pe pista. Atata timp cat suspensia ta stock\nestock e functionala si ai sag-ul facut, ar trebui sa fii ok pentru inceput. Asta daca nu esti vreun Marquez si vii sa bati recordul de pista. La fel si cu electronica. Personal il recomand pe TNG pe partea de electronica nu numai pt suzuki.. mie mi-a facut CBR-ul. Ca suport tehnic si mecanic il avem pe https://www.facebook.com/Buuuff. 5. Circuitele in Romania sunt Motorpark, Transilvania Motor Ring (care momentan nu este accesibil moto datorita unor probleme cu asfaltul din cate am inteles), si vreo 4 piste de karting: Skat-Kart Tg. Secuiesc, Academia Titi Aur, Amkart, Bacau. Prin vecini se merge la Serres Grecia, Euroring Ungaria (daca iti faci programare sa te dai culmea - te si lasa inauntru! ), Pannonia Ungaria, poate Hungaroring dar prinzi loc greu. Se mai merge la Rijeka Croatia, Brno Cehia, Misano si alte vise, dar mai incolo :)))) 6. Campionatul National si Balcanic (se tin impreuna), MotoRC, Action Bike, RoSBK poate. Nu se stie cu pandemia. Anul asta s-au tinut doar CN si MotoRC daca nu ma insel, iar MotoRC doar in RO tot din cauza pandemiei. La cursuri poti merge cu foarte multi piloti Se tinea MotoEvolution Racing School, California SB, Marius Bacila, Florin Birladeanu, Adi Petrovici, Denis Cretu si multi altii, in functie de nivel sau nevoi. Asta vei putea urmari de prin Martie anul viitor. 7. Fiecare are setupul lui. Noi mergem cu masina mica + remorca si dormim in masina pe perioada verii cat e cald. Altii dorm la cort, rulota, altii la hotel. Regula e dupa cat te tine buzunarul. Daca esti din bucuresti sunt baieti care ofera si servicii de transport pt motocicleta. Eu am discurile si pompa originala pe CBR. Ma dau o cursa de 11-12 tururi si nu ma lasa frana, insa nici nu pot spune ca o abuzez. La GSXR in schimb, din cate am inteles pompa este jalnica, dar tot te descurci cu ea daca te dai doar la trackday. Daca ai buget schimba-le pe toate, ce sa zic Placutele si furtunele cred ca oricine recomanda sa le schimbi oricum. Radiator am stock, ca majoritatea celor de pe la pista. N-ai nevoie de altul. Recomand Supertech R. Din pacate nu existau numarul meu pe cand mi-am luat eu cizmele, asa ca am fost nevoita sa-mi iau Sidi. Nu stiu pe nimeni care sa aiba supertech si sa nu le recomande. Inside boot-ul e "ma-sa" pt ca poti sa-l speli si e si foarte comod. THE helmet e aia care-ti vine perfect pe cap (nu ti-e larga, nu te strange, iti vine bine), DAR ai grija la campul vizual. Cand stai pe burta pe rezervor sa vezi cat mai bine inainte. De exemplu castile pt touring\naked se aseaza altfel pe cap, iar cand te pui pe burta nu vezi nimic de frunte, sau iti vine peste ochi de la cum dai capul pe spate. Combinezon de piele dintr-o bucata, nu din doua. Poti sa citesti si asta cand te plictisesti tare:
  6. Esti un simpatic, iti multumim! Sa ne vedem cu bine in trafic!
  7. Parerea mea personala e ca in general ai mai multa grija de o motocicleta rulata pe circuit decat una data pe strada. In primul rand pentru ca in general, orice "greseala" mecanica te poate costa viata ta sau a motocicletei tale la viteze mari. In al doilea rand, vitezanele sunt facute pentru viteza. Poti s-o barai si prin oras, cum facem multi de altfel, dar asta nu inseamna ca sughita cand ii dai 13k ture. Acolo ii place ei de fapt Apoi, 90% din colegii de la circuit sunt pasionati de tot ce tine de motociclism. Sa fie totul la locul lui, sa arate bine in poze, etc. Daca pe strada o mai barai pana la munca si inapoi plictisit de motocicleta pe care o ai de 5 sezoane, pe circuit cum apare ceva nou, cum iti dau balele ca parca ai vrea si tu. Greu faci compromisuri. Daca te dai pe circuit, oricum ai calcula-o, ai bani. Daca dai 70-100 euro pe zi pe taxa, cateva sute bune de lei pe pneuri, transport, echipament, etc, cred ca iti permiti si sa schimbi uleiul si consumabilele la timp. Nu de alta, dar o motocicleta slab intretinuta poate sa te tina o zi pe pista sau 20 zile. Cati crezi ca si-ar incerca norocul? Spunea un coleg mai sus ca majoritatea vin cu piese in plus. Unele sunt utile pentru mersul pe strada, altele nu. Cel mai probabil ai posibilitatea sa alegi "echiparea" pentru strada, si sa pastrezi ceva piese racing la un pret foarte bun. Eu vad asta ca pe un avantaj, pentru ca in general sa-ti iei o evacuare noua si o suspensie noua te poate ajunge la o suma egala cu pretul motocicletei respective, stock. Pe circuit in general faci mai putini km decat pe strada. Intr-o zi pe pista, daca esti hotarat ca vrei sa te dai de toti banii.. aduni cam 200 km. Daca inmultesti cu numarul de evenimente pe sezon si mai scazi si numarul de evenimente la care n-ai bani sa mergi, o sa-ti dea un numar de 15 - 20 zile pe an (eu in primul an am mers 8 zile in primul sezon pe pista). Deci sansele sa faci peste 3-4000 km pe sezon sunt destul de mici daca nu schimbi carene tot la 2 saptamani, sa mai bagi si un touring cu viteazana. Cel mai des, motocicletele de circuit se vand pentru ca posesorul isi doreste un upgrade. Upgrade la motocicleta de circuit inseamna sa fie cu cativa ani buni mai noua. Pentru ca in momentul in care apuci sa te dai un pic mai des, incepi sa bagi bani in stock. Iti iei o suspensie, doua, o evacuare, un quickshifter, carene de circuit, scarite si asa mai departe. Toate piesele astea te costa destul de mult, chiar daca faci cumparaturi doar pe ebay, asa ca ti-e greu s-o vinzi. Dupa ce ai investit cateva sute, poate mii de euro in motocicleta ta stock, iti vine s-o vinzi pentru una cu 2-3 ani mai tinerica? Sa te apuci sa bagi bani si in aia? In general, chiar daca ar avea ceva probleme la motor, de cele mai multe ori te costa mai putin o revizie a motorului decat sa schimbi motocicleta de curse cu totul. Asa ca, dupa mine, probabilitatea sa-ti iei un motor de strada maltratat e mai mare decat sa-ti iei unul de pista maltratat. Motocicleta de strada o iei cu 2k, bagi 20k km cu ea fara sa schimbi nimic si o dai mai departe tot cu 2k. Aia de pista o iei cu 2k, bagi 2k in ea, te dai 5k km si apoi vine unu si iti zice "n-o iau, ca-i data pe pista". (...) As mai avea multe de scris, dar nu are sens. E greu sa vinzi o motocicleta de pista cu mentalitatea din Romania, ce-i drept. Tocmai ce am trecut prin aceasta experienta. Romanii vor ca motocicleta sa fie "necazuta", cu "vopsea originala", putini km (in multi ani) si doamne fereste sa fie data pe pista. In momentul in care ai intrat pe circuit poti sa te gandesti serios sa duci motocicleta la casat.. ca de vandut o mai vinzi ori la juma' de pret, ori deloc. Pacat de noi si pacat de ele.
  8. Whatever, ideea era ca au vazut si altii inafara de baietii din mures circuitul
  9. Florin are recordul de circuit de prin iunie: Baietii din mures sunt clienti fideli deja.
  10. Noi ne-am distrat si anul trecut in acel camping si probabil ca vom merge si anul asta. Depinde doar de cat esti de pretentios
  11. Cu cerc este camping-ul. Cu sageti este intrarea in incinta parcului moto. Nu se poate intra cu motocicleta din camping in pista. Campingul este practic vizavi de paddock, peste linia dreapta Din paddock pana in camping se merge un pic mai bine de 1 km cu masina (trebuie ocolit juma' de parc), sau, daca administratorul este dragut, iti deschide o portita ce da in linia dreapta a circuitului unde poti trece la pas pana in camping. De mentionat ca in camping conditiile nu sunt ca la Adancata. Toaletele sunt turcesti, dusurile nu sunt minunat de curate. Daca te duci cu nevasta.. s-ar putea sa aiba un soc. Sunt prize de curent disponibile in camping si robinete de apa. In general daca vrei sa ramai in camping e bine sa-i anunti din timp sa lase poarta deschisa, in special in timpul saptamanii. Poarta de la camping se incuie cand nu e folosit, asa ca risti sa dormi la poarta daca ajungi neanuntat, dupa ce pleaca ei.
  12. Fetele s-au cam mutat pe FB, pe grupul WIMA. Nu se posteaza prea mult pe forum ca baietii fac mult trolling )
  13. Nu se fac rezervari, poti sa mergi direct. Cel putin anul trecut nu se faceau si am observat ca nici anul asta nu au mentionat nimic inca. Daca ai cont de fb cel mai bine e sa urmaresti pagina Holeshot Track Events.
×
×
  • Creează nouă...