Sari la conținut

CustomZone.info

EX+
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://customzone.info/

Profil

  • Locatie
    Brescia (Italia)
  • Carnet moto din
    1992

CustomZone.info's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pozitia pe un custom este superba in oras, la plimbare... stii ce inseamna 800 de km in 7 ore pe un custom? Vant in fata, pe piept si dupa o ora la 120km/h incepi a ijura toate visurile americane . Este cool dar nu este practic. Pentru mine motocicleta este un stil de viata, dar fara practicitate nu are nici un sens.
  2. In Italia Thunderbird-ul, special versiunea Soprt este foarte scump http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1487794 e mai bine sa te uiti in Germania la mobile.de. Cu Thunderbird-ul normal, chestia ese ca cu Bonneville si Thruxton... prea mult lucru... Salot
  3. Ciao ayevea! Astept intrebarile! De fapt Thunderbird este pe 3 cindri si Bonneville pe 2. Sunt doua lumi complet diferite. B-ville vibreaza, T-bird nu. B-ville are un feeling old-style, T-bird este mult mai modern. T-bird pare mult mai stabil in curbe, franele sunt mult mai puternice, motorul are un cuplu impressionant in toate vitezele. B-ville, asa cum iese din fabrica, are nevoie de multe schimbari. Amorizatorele, furca sunt pentru o plimbare in oras, nu pentru curbele pe dealuri la 90km/h. Cu multa sudoare si investitie poti sa faci un cafe racer ca lumea. Cu un Thruxton de fapt faci economie, pentru ca modificarile pe care le-ai face pe B-ul sa fie un cafe adevarat, vin din fabrica. Adevarul e ca T-bird nu mai este in productie, dar sunt motoare indistructibile. Am vazut una la 110000 de km, si motorul inauntru a fost ca nou. Eu am amandoua modele, dar inima mi se inclina spre T-ul. Uite-te cum arata Boneville si Thunderbird dupa modificari: Ciao
  4. Ciao Baieti! Aici puteti citi un articol in tema Cafe Racer: http://customzone.info/page/show/thruxton-...-player-special In Italia suntem multi "admiratori" si "predicatori" acestui stil. Un forum dedicat al customizarii Bonneville-ului si Thruxtonului: http://bandabonnisti.it/phpbb2/viewforum.php?f=16 aici gasiti pozele despre BonnieCup, gara de motocicletele customizate in 2007. 3 lamps.
  5. CustomZone.info

    Customzone

    Uite cum fac lucrurile aici: http://dotheton.com/index.php?topic=2607.0
  6. Aici este un Thruxton cum place mie. http://customzone.info/page/show/thruxton-...-player-special
  7. Fain, dar un pic prea modern pentru gustul meu. Furca Ducati este suberb, dar in acest caz nu se asorteaza cu stilul retro. De gustibus....
  8. Asta este un forum... bandabonnisti.it --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 10:41 ------------- Mersi paulcannibal, esti un domn adevarat . Felicitari pentru Hornet-ul, motocicleta de mare gust si orginalitate. --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 11:13 ------------- Ciao mac! Motorul iese din fabrica cu o gramada de electronica, deci de fapt nu se schimba nimic, nu alter caracterul. Am deschis deja tot, filtru aer K&N, evacuare Shark si kit Dynojet Stage 3 pentru carburatoarele. FCR-ul nu este un bun business, 1000€ /buc... eu am nevoie de 3... gandeste-te. 20 cai nu sint multe, 38-40 da. Poti sa te uiti si tu, asta-i ceva real, testat pe bancul dyno. Baseline Dyno Results Our first shot at the dynamometer with the MegaSquirt installed yielded a decent, but not impressive, 102.8 horsepower at the rear wheels along with a smoother and less pungent idle. Even though this was already 10 horsepower higher than our best numbers generated with the SU carburetors, we knew we could produce more power. .... Truth be told, the car was now light years better, in terms of both drivability and power, than any carbureted Volvo that we’ve driven, but we wanted to see how good the 142HP really could be. Salut.
  9. 6000 valoarea uzata. Motocicleta este din '98 si are 48 mii de chilometri. 8000 de euro nu e mult pentru Thunderbird-ul nou, pentru ca nu exista. A fost produs pana in 2003. Am mers cu pasager, dar saua asta este monopost, nu este facuta pentru 2 persoane. Sapoi domnisoara are Bonneville-ul ei. Cine vrea sa mearga cu motocicleta sa-si cumpere uan. Nu?
  10. Asa cum este 6000 de euro... dar acum sunt in curs investitii noi. Injectie electronica (Bosch) in loc de 3 carburatoare, cu centrala Megasquirt, pentru aproximativ 20 cai in +. --- Mesaj completat în 14 Jan 2008 21:54 ------------- Care-i problema cu casca? Nu-mi plac chestiile prea colorate... si calitatea de X-Lite este superba.
  11. "Semighidonul" este un AceBar reglabil. Thruxton are semighidonul de 1 inch, nu e compatibila cu maneta si furca Thunderbid. AceBar pe la Bonneville (ceva foarte... )
  12. Saua (Gunfighter) a fost facut in America de firma Corbin. http://www.corbin.com/triumph/tbird.shtml Farul din spate au fost cumparat pe e-bay. http://cgi.ebay.it/REAR-LIGHT-Chrome-TWIN-...8QQcmdZViewItem Salut
  13. CustomZone.info

    Customzone

    Salut, ne bucurăm de părerea ta. Numărul de telefon este public doar dacă vrei să pui un anunț. Idea blogului trebuie încă să se concretizeze, nu vrem să propagăm păreri, scopul nostru este a vă presenta idei și posibilități diferite. Fiecare articol conține un link spre site-ul de origine, unde cel interesat pote să se documenteze. După părerea ta, ar fi interesant un blog public? Am visitat site-ul tău, felicitări pentru motociclete . Dacă mai ai idei sau propuneri, le așteptăm pe: info@customzone.info
×
×
  • Creează nouă...