Jump to content

cuki

Super Membru
  • Content Count

    3,110
  • Joined

  • Last visited

About cuki

  • Rank
    keep walking

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionut_cuki

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Bulldog
  • Numar Moto
    COH

Recent Profile Visitors

1,779 profile views
  1. Acuma, Stirling Moss era "knighted" cu toate ca nu avea niciun titlu. Jackie Stewart a fost si el "knighted" de catre regina. Nu-l compar cu nicunu, cred insa ca merita titulatura asta. Nu stiu cand ar fi sa o primeasca, teoretic cred ca dupa ce se retrage...vedem. In rest iti cam dau dreptate cu tot ceea ce spui, nici eu nu consider ca este OK cum se comporta si cum pune problema...dar cine poate sa-i spuna ceva? E un colorat intr-o lume plina de albi, si mai rau...e un colorat care spala pe joc cu toti albii din juru lui. Cat despre salarii, sunt cu Hamilton...i
  2. Rosberg e singurul care a batut 14 titluri mondiale ... i-a dat-o si lui Schumi si lui Hamiton...deci stia Schumi ceva
  3. Spuneam ca de la inceputul anului jurnalistii vorbesc despre asta, dar Wolff tot a tintu-o diplomatic in ceata, negand o eventuala plecare/iesire/schimbare de pozitie etc. Dar pana la urma, fum fara foc nu este, iar jurnalistii aia vazusera fumu de mult. Acuma Wolff ne-a confirmat "focul". Acuma cu Mercedes si Aston Martin in F1, plus furnizarea motoarelor catre Williams si Mclaren cred ca este necesara o pozitie de "CEO" a intregii divizii AMG in F1 si probabil asta cauta Toto. Amu masina i-au vopist-o neagra...i-au imbracat in negru. Tin minte c
  4. Eu imi mentin parerea ca dupa 1 an de pauza, fara niciun minut in saua unui motociclete de motogp...plus accidentarea si eventualele blocaje psihologice care sigur le va avea, MM nu va reusi mare branza in 2021. Bine spui ca nu e ca in F1...in motogp ai nevoie de calitatiile, de pregatirea fizica dar si psihica a pilotului...fix alea care sunt cele mai afectate dupa atata pauza. Dupa cum spuneam, is curios de decizie. Acuma eu nu fac nimic altceva decat sa-mi dau cu parerea necunoscand nici 5% din dedesubturi. Nu stiu ce contract are baiatu asta, daca ia banii din contract stand aca
  5. Grea decizie are baiatu de luat. Daca se opereaza si intradevar va avea nevoie de 6 luni de recuperare, cred ca va rata tot sezonul 2021. Imi este greu de crezut ca Honda va accepta sa revina in mijlocul sezonului, dupa 0 km pe o motocicleta de motogp intr-un an. Chiar si daca ar primit unda verde, dupa 1 an de pauza...sa intri intr-un campionat dupa 6-7 curse si sa tragi la titlu, mi se pare imposibil. Varianta fara operatie, probabil ca ii aduce si ceva limitare locomotorie a bratului, dar se va putea urca in saua motocicletei din primavara anului viitor. Orice decizie
  6. Am scris mai sus...s-a descoperit dupa cursa niste fisuri la priderea aripii fata, ceea ce a dus la o scadere de downforce. Unii spun ca probabil dupa prima intrare la boxe, cricul nu a fost pozitionat corespunzator...we will never know. Cert este ca pana la prima intrare la boxe, Stuli conducea lejer cursa. Probabil termina undeva in jurul lui Perez. Acuma chestia asta este deja in retorica si in textele tutoror jurnalistiilor F1, de la inceputul lui 2020. Inca nu are contract, Mercedes a cumparat 20% din Aston Martin (am scris acuma cateva saptamani, stire care a circula
  7. In acelasi interviu mai spune tot Mr. Dottore: "Having the traction control system makes riding the motorcycle much easier, and allows me to open the throttle more rapidly without launching me into a highside. Unfortunately, it takes away from the rider's natural ability and feel for the motorcycle, and makes it easier for people to compete with those who they couldn't before having this rider aide. It is basically cheating. Daca ar fi dupa el: "Then, I would remove a lot of electronics and many tricks that help guiding the bike. It might take a little traction control, a little he
  8. In F1 sunt foarte multi fani, care se uita la intreg pachetul...nu doar la start si highlights. Nici pe mine personal nu ma pasioneaza prea tare acest aspect, dar este parte componenta din cursa care poate asigura un oaresce spectacol pentru cei interesati. Sunt insa de acord cu ceea ce spui, si asta se reflecta si la motogp. Nu consider ca este normal ca pilotii sa merga 100% doar pentru o anumita perioada de timp. Eu is de parere ca pilotii trebuie sa mearga blana din start pana in finish, cu exceptia in care au avans considerabil sau efectiv is terminat fizic. In ambele sportur
  9. Probabil are legatura cu expectanta fiecaruia de la ceea ce vede la TV respectiv ce vede pe circuit. In F1 te astepti la 4 depasiri si in principiu dominanta din partea unui constructor. Daca se intampla sa fie 5 depasiri, un SC, poate un RedFlag precum si niste rahaturi cu strategiile si cu Pituriile, te simti implinit (cel putin eu). La motogp gaseam ceea ce la F1 nu gaseam...nepredictibilitate, dueluri si depasiri nenunmarate...aproape fiecare tur era un spectacol. Acuma nu spun ca motogp e booring, cateva curse din 2020 mi-au placut...dar asta pentru ca nu era MM. Altfel trebui
  10. Acuma nu mai stiu exact anul in care Dorna a scos Eurosport din schema, dar coincidea oricum cu "finalul" lui Rossi. Pana atunci retin batalii superbe intre Rossi/Kenny Roberts, Rossi/Biaggi, Rossi/Sete (2004 cred ca cel mai frumos campionat din cate retin), Stoner, Hayden...erau ani in care Rossi domina, dar erau ani cand castigau si altii. Dupa 2010 a inceput epoca Lorenzo/MM...basically Pole/Win.
  11. M-am uitat la motogp cursa de cursa de cand se transmitea pe Eurosport, pana prin 2010-2011 cand au trecut pe RDS. Atunci consideram motociclismul mult mai spectaculos ca F1, se mergea super tare din primul tur, nu tu TC sau alte nebunii...gumele tineau aproape toata cursa...spectacol pur. Acuma cu greu ma uit, specacolul este ca si inexistent. Sunt putini piloti pe grid, se merge tare in 20% din cursa iar deobicei primii se distanteaza foarte foarte mult. Nu contest ca mai sunt curse animate, dar cel putin fata de F1 unde numarul depasiriilor fata de anii 2000 este triplu daca nu qvadru
  12. Dupa 7 titluri in F1, pornind de jos, fara familie milionara sau cu legaturi in F1, baiatul poate spune ce doreste. Nu cred ca vreun sponspor, echipa, Liberty sau FIA mai pot sa-i spuna ce sa zica, sau ce sa faca. Cel mai bine s-a vazut anul acesta cu mesajele BLM care acoperau sponsorii, s-a vazut in Abu Dhabi cand si-a dat jos hainele pe podium sa-si arate crucea imensa tatuata, asta intr-o tara musulmana. Baiatul l-a stropit pana si pe Putin cu sampanie si inca nu a fost otravit de KGB
  13. Pentru a face 3000+km pe luna timp de 1 an prin Romania...ai nevoie de mult spor si multa "tarie". Poti face cam jumate din drumuriile asfaltate din tara. Mult spor
  14. Cea mai palpitanta sesiune de calficari...cel putin din ultimii 20 de ani de cand ma uit eu activ la F1. Verstappen in Q2 a mers dumnezeieste, 2.5 sec i-a dat locului 2 si in principiu de la 4 la 8 secunde tuturor. Efectiv Verstappen pe full wets i-a facut de rusine pe toti. Polul insa l-a luat Stroll, probabil nici eu nu stie cum a reusit, cert este ca baiatul a demostrat inca odata ca isi merita locul in F1. Mi-a placut de el, a sarbatorit frumos, a vorbit frumos la interviuri dupa...nu a bagat-o ala Bottas. Baiatul a inchis niste guri si bine a facut. In cursa Stroll chiar a
  15. Manevra este pentru mine "de neinteles". O fi fost incepator, prima zi pe motor si s-a speriat rau de ala care venea pe banda de accelerare? O fi vrut sa fie gigel si s-o fi gandit sa-i faca loc aluia? Nu imi dau seama ce motor avea, dar poate oglinziile sa-i fi fost asa de varza incat sa nu fi vazut nimica din spate? Oricum faza de final destination...atatea zile o fi avut bietu
×
×
  • Create New...