Jump to content

cuki

Super Membru
  • Content Count

    2,853
  • Joined

  • Last visited

About cuki

  • Rank
    keep walking

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionut_cuki

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit N600
  • Numar Moto
    CJ 46 COH

Recent Profile Visitors

1,384 profile views
  1. Imposibil sa fie toti ca Raikkonen, Rici sau ca Montoya de ex., dar nici sa nu fi fucking leguma. Nu spun ca toti trebuie sa fie cu gura pe sus, sa se ia la harta sau sa atraga atentia prin ceva spectaculos, DAR mi-as dori, ca macar la echipele de top sa conteze chestia asta intr-o oarecare masura. Sincer, chiar cred ca conteaza...cel putin din ce am auzit vehiculand-se prin presa, Liberty chiar face push in directia asta. Pilotul cu popularitate sa fie promovat in echipele puternice. Aduce Business. Ce-ar fi daca l-ai avea pe Bottas si pe Ocon in Mercedes? Sau pe Giovernatzi si Grosjean in Ferrari? Pai s-ar duce dracu F1, cu sa fara regulile stupide. Revenind scurt la Ocon...si-a avut sansa anul trecut. In Brasila trebuia sa-l plesneasca pe Max. A ridicat bratele ca o little bitch si a inceput sa rada ca un idoit in timp ce ceafa lata il provoca. Daca il pleznea pe Max, azi avea 5 mil. de fani in plus, fata de cei 5000 existenti. Spuneai de Schumacher, Schumacher a intrat in garajul Mclaren sa-l spinteneasca pe Coulthard, ca armata germana in polonia. Jim Clark este cu totul altceva, Clark era "superom"... dar si asa...Hamilton i-a pocit numele, Vettel a trebuit sa-l corecteze la o conferinta de presa. Poate ca Clark este exemplul care intareste regula...super pilot, campion, probabil cel mai bun pilot ever....dar dupa 50 de ani sa-ti poceasca numele un multimplu campion de F1, conational cu Clark, ridica semne de intrebare. Rossi...probabil nu avea parte de publicitatea initiala si fanbase-ul initial, daca nu exista rivalitea cu Biaggi.
  2. Stiu ca e naspa ceea ce spun, dar eu chiar cred ca F1 are nevoie de piloti cu charisma. Asa cum competitia a devenit tot mai booring, asa si pilotii parca au devenit tot mai "inodori incolori insipizi". Nu le contest munca si talentul, nu contest realizariile...dar azi avem pe grid, gramezi de piloti care nu au niciun aport la sport sau la spectacol. Daca ar fi dupa mine, jumate din pilotii actuali nu ar fi avut ce cauta in F1. As fi ales pe altii, care chiar daca ar fi fost poate mai inceti si/sau mai putin talentati, ar fi facut spectacol...pe pista si offtrack. P.S. il vedeti azi pe vreunu dintre astia "tineri", care sa faca o faza ala Raikonnen la Monaco...cand s-a dus direct dupa abandon pe yacht la sampanie?
  3. Cred ca orice este posibil, inclusiv ca Hulk sa ajunga la Mercedes (putin probabil), asa cum Verstappen nu este inca sure thing la Red Bull anul viitor. Oricand ma astept la o "bomba" a transferuriilor, asa cum a fost Rici anul trecut. Ce e sure thing pana acuma, este Mclaren si aparent Ferrari. Binotto declarase zilele astea ca Vettel si Leclerc nu pleaca niciunde anul viitor. Asta cumva a distrus teoria Vettel la Mercedes si un loc liber la Ferrari. Is multe variabile de luat in calcul...Mercedes sigur sa angaja alt pilot, intrebarea este care? Russel aparent ramane la Williams, iar Ocon...oricat de bun ar fi, nu are fanbase. Baiatul, la fel ca si Bottas nu are niciun appeal la fani, de aici si convingerea mea ca pilotul 2 Mercedes, va fi cineva cu o oarecare "rezonanta". Dar toate astea sunt pure speculatii.
  4. Am inteles ca e temporar, pana la sf sezonulul cu posibilitate de extinere pe anul viitor. Daca confirma in restul curselor, sigur il vom vedem la anu langa Max...asta daca nu semneaza Max cu Mercedes. Varianta cu Max la Mercedes e tot mai putin probabila. Ramane de vazut ce surprize vor mai aparea pe viitor. Cine vine in locul lui Bottas, ce se intampla la Renault, la Haas etc. + o analiza a presupuselor reguli din 2020
  5. Din cate imi amintesc, Rossi mereu se califica slab. In cursa insa incepea crosetarea. Daca nu se califica slab, tot timpul parca rata startul. Cert este ca eu tin minte cam fiecare gp, cu Rossi pe pozitia 6-7-8-9 in primul viraj. Poate nu tin eu bine minte
  6. Mintenas or baga ceva DRS la motogp Puterea e mare, clar fara TC devine periculos. Daca la F1 s-a renuntat la TC, a fost pentru ca era safe sa o faca. Ar putea poate sa seteze TC-ul in functie de locatia pe circuit. In anumite zone unde e safe, sa fie dezactivat automat. Unde nu e safe sa fie activat. Nush, sunt doar idei aruncate...clar majoritatea proaste pentru ca altfel ar fi fost probabil implementate deja
  7. Apoi nush ce sa zic...Hungaroring e booooring deobice...ieri insa a fost mult mai entertaining decat Motogp-ul. No offence faniilor motogp diehard, dar cred ca ieri la F1 au fost mai mult depasiri overall decat la motogp. Imi pare rau sa spun, dar tot conceptul asta trebuie modificat. Ori renunti la circuitele virajate pentru ca motocicletele efectiv is ca jetski-ul in piscina, ori modifici regulamentul si reduci cilindreea/puterea etc. Anul asta am vazut si eu vreo 5 curse de motogp, din care 3 sau chiar 4 au fost mai booring decat cursele boring de F1. Sorry
  8. Leceler a avut +25 sec fata de Vettel dupa ce a luat softuriile Vettel. A recuperat cam ca Hamilton fata de Verstappen, 1 sec pe tur. Cum naiba nu s-au comportat bine?
  9. Stategia cea mai buna, e aia de dupa cursa.... Strategia recomandata, cea cu 1 pitstop (medim/hard) a fost un rahat. Pana acuma guma hard a tinut deobicei mult peste 35-40 ture. La Silverstone Hamilton a scos fastest lap cu un hard vechi de +40 ture. Redbull sperau sa tina hardul, avea 20 sec avans Max, la 20 de ture ramase. Daca ai observat, Max nu era nevos la final de cursa. Era zambitor si oarecum happy de rezultat. Da si-ar fi dorit victoria, dar cred ca s-a prins ca pur si simplu degradarea hardului nu putea fi pusa pe seama echipei. Aceasi strategie a avut-o si Leclerc. Si comentatorii s-au mirat de performana "negativa" a gumei hard. NU avea speed si se degrada cu un medium. Verstappen cred ca castiga daca alegea strategia lui Vettel, medium si soft pe final. But then again...daca si parca
  10. Foarte booring...dupa vreo 12 ture am schimbat canalul. Pacat
  11. ma refeream la faptul ca anul trecut orice upgrade la Ferrari, era defapt un Downgrade.
  12. Nu vorbiti prostii. Omu nu a acordat prioritate de trecere. Faptul ca Luv a cazut inainte de impact nu achita de vina pe soferul din Tiguan. El a cazut din cauza manevere de evitare. Studiu de caz pentru inteligenti: Daca conduci un camion, jeep, duba, etc...intr-o intersectie nu-ti acorda unu prioritate, iar tu prin manevra de evitare te rastorni (cu x metri inainte de impact). Masina rasturnata alunca si loveste masina celui ce nu ti-a acordat prioritate. Cine este devina?
  13. Upgrade nu inseamna intodeauna UP...finger crossed sa fie DOWNgrade Stie Ferrari mai bine de anul trecut
  14. Nu stiu detalii, doar declaratii. Wolff spunea ca Lewis e beteag si ca Ocon era cat pe ce sa-l inlocuiasca. Dupa cursa declara Lewis ca nu se simte bine si ca isi va anula tot calendarul saptamana asta, pentru a putea sa se recupereze. Nu se stie ce boala are, daca a fost afectat fizic?...dar omeneste vorbind, cand nu te simti bine si lucruriile nu-ti ies cum vrei tu...nu prea ai capacitatea aia de concentrare.
  15. Brazil 2016...chiar iti recomand sa cauti pe youtube Asa e...Vettel casigase in Silverstone iar la Hockeheim avea teoretic un Sunday Drive. si eu cred acelasi lucru...daca nu pierdea asa de mult in Germania, nu cred ca era o mare problema pirueta de la Monza. Intre Hockenheim si Monza mai erau Hungaroring si Spa...unde parca Ham castigase cu Vettel pe 2 si viceversa, deci no points lost there. Acuma uitandu-ma din nou pe Standings...cu un Max asa de pornit si pe val...poate poate 63 de puncte nu par asa de multe. Hamilton e inca beteag, poate avem parte iarasi de ploaie...63 de puncte sunt enorm de multe, dar mai sunt 10 curse anul asta...cine stie
×
×
  • Create New...