Jump to content

cuki

Super Membru
  • Content Count

    3,012
  • Joined

  • Last visited

About cuki

  • Rank
    keep walking

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionut_cuki

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Bulldog
  • Numar Moto
    COH

Recent Profile Visitors

1,697 profile views
  1. Bai nush...unii au ghinioane cat incape, altii is mai norocosi. Totusi si Hamiton a pierdut un titlu esuand la intrarea la boxe. Zici ca atunci si-a spart omul blestemul plus eventualele blesteme care urmau sa se lege de el in anii urmatori. Altfel, am vazut doar highlights, parea o cursa plina de actiune si de adrenalina pana in ultimul tur. Daca de data asta vremea nu a fost intriga care duce la spectacol, a fost guma. Sa vedem weekendul asta ce vreme avem, sau daca rezolva gumele
  2. Deci Hulk asta clar a fost blestamat de cineva. Dupa 10 ani si +300 curse fara podium, acuma ca si pilot de rezerva are teoretic cea mai mare sansa sa ajunga pe podium. In sfarsit are omu sub poponeata o masina capabila de podium, pacat insa ca Hulk nu are pic de experienta cu aceasta masina... ORICUM, sansa lui este cursa 2 din Silverstone...poate totusi ca s-au aliniat planetele si ca universul s-a dat peste cap, numa pentru a putea Hulk sa urce intr-o masina capabila de podium, si sa aiba si 2 sanse pe acelasi circuit sa scoata un podium...dupa care sa alunece in anonimat inapoi. Daca scoate din dubla asta un podium...merita film acest comeback
  3. Eu am tot spus ca F1 care il vedem noi, este doar varful unui Eisberg. Articolul este bun, dar nu cred ca tine prea multa apa. De ce? Era un nobrainer ca motorul Ferrari avea ceva ascuns. Noua de la televizor ne era greu sa vedem asta, dar pilotii si inginerii altor echipa puteau observa foarte bine ca Ferrari avea echivalentul unui buton NOS. Discuti pe subiect pot fi multe, era clar ca Ferrari nu putea merge la nesfarsit cu ulciorul la apa. Smart era sa caute sa gaseasca alternative ca sa compenseze acel surplus de putere obtinut prin metode "discutabile". Mercedes de ex. si-au facut aici temele mai bine, Ferrari a fost prinsa cu pantolonii la ghenunchi. 2020 e done pentru ei, 2021 e basically tot done...iar din 2022 vom vedea. Formula 1 adds Portimao, Nurburgring and 2-day event in Imola to 2020 race calendar Exelent...pentru noi astia care ne uitam la F1 de la TV, avem 3 curse extraodrinare in program. 2020 se pare a fi un super sezon dpdv a circuitelor
  4. Ferrari a decazut in midfield, nu din cauza regulamentului sau a faptului ca motorul in confirguratia acutala avantajeaza pe cineva, ci pentru ca sistemul lor de management si de genstionare a scuderiei este obsolete. Remember...in ultimii ani Ferrari avea cel mai puternic motor de pe grila, nu au avut chiar intreg pachetul cu toate ca in 2017 si 2018 se poate spune ca Ferrari a pierdut titlul, nu ca Mercedes l-ar fi castigat. Oricum puterea motorului in ultimii ani nu a fost o problema pentru ei, chiar daca era poate peste regulament. RedBull avea sasiu, dar nu avea motor. Acuma se pare ca nu are nici una nici alta. Oricum anul trecut Max a fost singurul care cat de cat putea sa puna probleme Mercedesuriilor. Anul acesta, avand in vedere cursele de pana acuma si ghionul din prima etapa a lui Max, putem spune ca tot el este singurul care ar putea sa imparta podiumul cu Mercedesul. Nici vorba insa de titluri altundeva decat la Mercedes, 2020-2021 si probabil 2022 este garantat ca vor castiga ei.
  5. Nu uitati de Boss Hoss, oare este vreun exemplar in Romania?
  6. Pai si nu este destul ... glumesc. Din punctul meu de vedere (si nu numai) ca o motocicleta sa fie exotica respectiv exotica in devenire, trebuie sa respecte cateva criterii cum initiatorul topicului a reusit sa le expuna destul de bine, dar la care as mai adauga cateva: - anii de productie - total unitati produse - valoare pe piata. (Personal nu consider exotic o motocicleta care valora 10.000 Euro si acuma se vinde cu 1000). Valoare de piata trebuie sa ramana macar constanta, ideal sa creasca. - Cult Following. Brandul/modelul trebuie sa fie cunoscut si sa aiba un anume following. Motociclete gen Munch Mammut, produse in 10 exemplare si prezente in 3 reviste nu fac parte din aceasta categorie. Boss Hoss de ex. face parte. Bulldog se incadreaza la toate categoriile. Nevand nimica special, il face acuma mai special. Sunt rare, ciudate, la intalniri atrage mai multa atentie decat motoare de 5-6 ori mai scumpe...iar dpdv al valorii de piata esti bullet proof la fel ca si fiabilitatea motocicletei. Totusi o exotica hard core nu va deveni, pentru ca majoritatea modelelor in circulatie sunt deja in prorietatea entuziastiilor care le trateaza cu respectul cuvenit
  7. Aici nu vorbim de ceva fantastic. In orice sport, la fel ca orice domeniu, ala care este pe primul loc, este etalonul de intrecut pentru ceilalati. In F1, normal ca AMG nu este etalon pentru Williams in 2020, dar AMG este si a fost etalon de 7-8 ani pentru Ferrari, RedBull si Renault...dar mai ales pentru Ferrari. Asa cum spunea si colegu mai sus, cand tu vrei sa-l bati pe ala de pe primul loc, il studiezi ca sa-l copiezi mai bine. Vorba aia, ala care copiaza are sanse sa ia nota mai mare decat ala de la care copiaza. Vezi exemplu force india...care cu o fractiune din buget, a copiat Mercedesul din 2019...totul la 10% din bugetul lui Ferrari sau Redbull. Clar nu are sanse de campionat mondial, dar macar dpdv al modelului de business, i-a lasat pe astia de AMG sa bage sute de milioane in dezvoltare, dupa care ei au facut poze si au copiat la o fractie din costuri. Bineinteles ca povestea e mai complicata, dar oricum...nu este interzis sa copiezi in F1. Din pacate nu am vazut cursa de ieri, dar din rezultate si highlights e nasoala rau. Hamilton cred ca dadea 1 tur la toti daca vroia. Nu m-ar mira sa vedem in Silverstone AMG-ul dand 1 tur la toti. Vom vedea. Vettel mi-a placut, cred ca are deja ceva semnat pentru anul viitor. Oricum, si-a facut cursa cum a stiut mai bine, iar daca nu o futeau la prima oprire la boxe, poate avea sanse de podium...poate. Leclerc pe nicaieri, si-au batut joc de el aia de la strategie. Stroll confirma vorbele lui Verstappen...glumes, oricum din cel mai "slab" si "nemeritat" pilot de pe grila...cu masina corcta face impresie. In calificari a scos cu 3,5 secunde timp mai bun decat anul trecut. 3,5 secunde sunt o eternitate in F1. Ocon...cred ca nici el nu stie ce cauta in F1. Il bate Rici pe unde il prinde, pilot mai slab rar am vazut. cel putin pana acuma cred ca Renault era better off cu Hulk.
  8. Sunt niste vorbe in stanga din dreapta, dar cred ca nu este inca nimica oficial sau confirmat. Perez este si el trecut de 30 de ani, pilot titrat dar inteleg dorinta lui Stroll de a-l aduce pe Vettel. Vom vedea
  9. Orice fan F1 stie mult prea bine cine este Chain Bear si pisica lui Dar are dreptate. Oicum toata lumea spunea din 2018 de cand, decizia fostului CEO peste capul lui Arrivabene de a-l aduce pe Leclerc a destabilizat total echipa. Nu spun ca Leclerc este blana, dar decizii de genu peste "profesionisti", nu faci decat daca te cheama Enzo Ferrari.
  10. NU contest faptul ca pornirea de pe locul 10 respectiv 14 nu au o oarecare "vina". DAR totusi...in sezonul scurt, in care tu ca si echipa sti ca esti blana...sa dai cu piciorul unei curse unde exista posibilitatea sa scoata cateva puncte...este pur idiotic.
  11. Ferrari este praf, iar cauza este Binotto. Imi pare rau sa o spun, dar asa cum la Williams, Clarie a cam dus echipa aia dintr-o pozitite de upper midfield in lanterna rosie, Binotto este pe acelasi curs. Iar faptul ca pilotii reusesc de pe pozitiile 10 sa se ejecteze unul pe altul, arata cat de "under control" sunt. Sa vedeti maine titluriile publicatiilor italiene
  12. A mai venit o confirmare pozitiva legata de sezonul competitonal 2020. Mugello si Sochi se adauga calendarului. Cursa Ferrari cu nr. 1000 va fi chiar pe circuitul lor de casa. Numa buna ocazia pentru Vettel sa-l infiga pe Leclerc in parapet Asa ca avem in total 12 curse anul acesta fata de 21 din 2019. Insa exista o foarte mare sansa sa avem si cursele din Mexic, State, Brasilia si Emirate. Poate mai stabilesc vreo cursa dubla si atunci trecem de 16 GP-uri anul acesta.
  13. Nu poti compara F1 din anii 80 cu nimica dupa anii 90 cand sportul asta a luat-o rasna. Raikonnen era inca "tanar", parca vreo 31 sau 32 de ani avea cand a revenit. Alonso va avea 39 cand va urca din nou intr-o masina de F1. Acuma clar ca intr-un Mercedes s-ar putea bate pentru titlu, dar asta poate sa faca si Stroll. Oricum, decat acasa de pe canapea nu se poate castiga titlul in F1, prima conditie este sa participi, ori asta va face Alonso. Restul vom vedea la momentul respectiv, cine stie...covid, budget cap, noiile reglementari, gume noi...zaruriile vor fi din nou aruncate. Sa speram ca nu da Renault zar de start 2-1 Vettel va face pauza 99.9%...iar pauza la Vettel va fi tot 99.9% retirement definitiv. Fara comback-uri si alte bullshituri. Teoretic ar mai fi niste locuri libere, Alfa? poate Williams?...acuma depinde doar de el sa se hotarasca ce isi doreste mai mult. Sa ramana in F1 intr-o echipa mediocra sau slaba pana ce se dovedeste din nou (daca se mai poate) si prinde un loc la o echipa mare respectiv ajuta la renasterea unei echipe mici....sau viata de familie. Oricum Ferrari 2020 sta dupa Alfa, asa ca mare performance loss nu ar fi pentru el.
  14. Bravo pentru Alonso. Acuma, daca miscarea asta este ceea ce trebuie? vom vedea. Istoria insa ne-a confirmat ca asemea reveniri din "pensie" nu sunt altceva decat de umplutura. In momentul de fata, cred ca Renault are mai multa nevoie de Alonso, decat el de Renault. Nu cred ca are sansa sa folosesca acea echipa ca si rampa de lansare intr-o alta masina competitiva. El mizeaza totul pe faptul ca Renault in anul 2022 va veni cu masina care sa rupa gura ca si Brawn GP. Altfel, se va bate pentru puncte in midfield printre juniori care i-ar putea fi lejer copii. Oricum, plus pentru sport, plus pentru tot. Eu sunt adeptul pilotiilor titrati, care pot oferi spectacol si care nu au neparat o botnita pe care scrie "politically correct". Mi-ar place sa vad si niste actiune, poate o cafteala cu Verstappen .
  15. Studiu de caz... Mclaren ultimele 2 ture. Legendar, o performanta cum rar se mai vede. Colaborarea dintre inginerul de cursa a lui Lando, si Lando care respecta tot ce-i spune este excelenta.
×
×
  • Create New...