Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


cuki

Super Membru
  • Content Count

    2,743
  • Joined

  • Last visited

About cuki

  • Rank
    keep walking

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionut_cuki

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit N600
  • Numar Moto
    CJ 46 COH

Recent Profile Visitors

1,273 profile views
  1. Eu imi doresc sa fie facuti praf astia de la Mercedes. Ca ii rup Ferrari, sau ca ii rup Redbull, nu ma intereseaza. Cel mai bine amandoi . DAR Baku fiind Streetcircuit si un midfield asa de compact, sigur va iesi Saftycar-ul minim 1 data. Ferrari chiar daca e in avantaj o va comite clar la capitolul strategie (la fel ca anul trecut). Iar Redbull...din pacate are prea putin topspeed. Singura varianta care m-ar unge pe suflet. Ferrari prin miracol sa fie P1 si P2, Hamilton P3, Max P4 si Bottas P5. Iar primul tur Max sa-l dezintegreze pe Hamilton. Bineinteles ca asta nu se va intampla, cel mai probabil Mercedes vor fi P1 si P2, Max va foote probabil un Ferrari...asa ca cine stie...poate il vedem pe Hulkenberg pe podium
  2. Oh da, hotul striga hotii . Intradevar cu Rosberg nu prea tin minte sa stabileasca prea multe ordine de echipa, dar cu Bottas...daca Bottas e in fata si Hamilton se plange, team order. Daca Bottas e in spate si e mai rapid ca Hamilton...lugu lugu. Dar asta este F1, totul trebuie exagerat la Ferrari...ca da bine la public.
  3. 1. Eu ma uit dintodeauna la F1 pe RTL (germana este limba mea materna). De cativa ani transmit pe Digi, dar din pacate eu nu am RDS. Drept urmare, eu personal sunt obisnuit cu termenii englezesti. Ai vrea sa spun in loc de Pit Window, "sarabanda opririilor la boxe"? . Mai erau cateva expresii hilare folosite pe vremuriile in care se transmitea F1 la TVR/PROTV, dar le-am uitat...si cred ca e bine asa . Imi cer scuze daca te jignesc cu engezismele, dar din pacate aici am ajuns cu F1. Spre comparatie Motogp, cel putin pe Eurosport avea comentatori profi si avizati. 2. poate ai auzit de MARELE CIRC. Asta este F1, a fost intodeauna si va fi asa. Oamenii din presa si din PR se asigura ca tot timpul sa fie samanta de polemici, intrigi, barfe si fel de fel de dezvaluri din "interior". Fara asta nu am mai avea F1, pentru ca strict din punct de vedere al action on the track , de vreo 20 de ani tot scade constant. Mai este cate un sezon care mai aduce 2 3 curse cu adevart interesante, restul pot fi urmarite lejer la radio. Asa ca noi ne cam dam cu parerea, mai auzim in stang sau in dreapta ceva. Pe vremuri il auzeam pe Micky cum spunea..."ma trag de sireturi cu Bernie" care mi-a spus "off the record" - bineinteles minciuni. DAR asta este F1, unii chiar reusesc sa agate niste story-uri interesante, alti doar inventeaza sau presupun. Orice numai sa faca content. Perfect de acord, dupa perioada RedBull si masina aia extraordinara...Vettel a mers tot in cap. A vrut neaparat sa-i calce pe urmele idolui lui, de asta si mutarea la Ferrari. Mai ales ca in 2014 cand Vettel cauta sa plece de la Redbull, Mercedes l-ar fi curtat foarte intens, obiectivul celor de la Mercedes era castigarea titlului cu un pilot german, asa ca l-ar fi debarcat pe Rosberg in locul lui Vettel. Vettel insa vroia neaparat sa demonstreze ca este la nivelul lui Schumacher, nu doar sa castige cu o masina buna, ci sa si dezvolte masina respectiva. Iar Rosberg parca anul acela era sa-l bata pe Lewis. De atunci mie nu imi este clar ce poate baiatul asta...pe Kimi l-a batut in fiecare an, de cand cu Bottas la Mercedes, reuseste sa bata un pilot de la Mercedes...dar nu prea gandeste. Poate ca omul este talentat cel putin la fel ca Lewis, dar se pierde in momentele cruciale. Anul asta este insa definitoriu, daca pana acuma trebuia sa bata doar Mercedesul, anul asta trebuie sa-l bata in primul rand pe Leclerc...care oricum nu o sa valoreze nici cat negrul de sub unghii daca nu bate si Mercedesuriile...deci double pressure, single reward
  4. Fara sa mai stiu exact cronologia, scuderia vroia sa ramana cu Vettel+Raikkonen. Din cate am inteles de la "expertii" barfelor, Leclerc respectiv managementul lui, semnasera un fel de antecontract cu Marchionne, peste capul celor de la Scuderia. Adica cei de la Scuderia facusera planurile cu Raikkonen, povestea cu Leclerc era cumva in vedere, dar luand in considerare ca rookie year-ul nu a fost cu deloc senzational, scuderia ar fi preferat ca Leclerc sa mai ramana 1 an la Sauber, timp in care putea sa acumuleze experienta, sa se dovedeasca etc. In acelasi timp, Ferrari cu Vettel lead si Raikkonen vioara 2, sa ia titlul. In 2020 il aduceau pe Leclerc in locul lui Raikkonen si pregateau cu el viitoarea generatie de piloti Ferrari. Daca in 2020 nu luau titlul 2 cu Vettel, l-ar fi debarcat si pe el (ii expira oricum contractul in 2020), si l-ar fi adus pe Giovinazzi. Visul celor de la Scuderia, titlul cu un pilot italian. Doar ca moartea lui Marchionne a cam incurcat borcanele, din cauza ca acel antecontract nu putea fi anulat decat de el. De aici si anuntul suuuper intarziat din partea lui Ferrari. Pur si simplu, Scuderia prin boardul condus de Arrivabene, au incercat pana in ultimul moment sa desfaca acel "antecontract" cu Leclerc. Tot barfele spun, ca actiunile lui Arrivabene vis a vis de fostul CEO, i-ar fi adus si debarcarea de la Scuderia. In final au acceptat, pe Raikkonen l-au debarcat la Sauber, cu salar platit de Ferrari...iar salaru finlandezului nu e mic deloc. Sauber si-au negociat super bine conditiile, daca tot vrea Ferrari sa le stabileasca grila de start, atunci si-au negociat si mai mult know how din partea Scuderiei. Dar asta, la fel ca multe altele nu vom afla niciodata de la Ferrari direct. Ca nu o fi totul adevarat, is convins si eu...ca probabil este mult mai mult in spate, iara is sigur. Cert este ca Scuderia nu il vroia pe Leclerc. Aici sunt chiar si declaratii, legate de strategie, care pana la moartea lui Marchionne nu il aveau in vedere pe Leclerc in 2019. Probabil din cauza asta isi doreste pustiu sa se "dovedeasca".
  5. 1.2017 Stroll/Massa 40/43 puncte. 2. Nu zic ca nu merita, dar nu trebuie ridicat in slavi. A avut un rookie year discutabil. La fel si decizia, care dupa cum sti a fost contra tutor de la scuderie. Se zice ca ar fi fost sentimental fata de situatia baiatului, dar e si adevarat ca era cel mai bun candidat in Ferrari Academy. Oricum Scuderia nu l-a vrut, i-au fost impus. 3. Asa putem spune si de Hamilton, cand l-a avut pe Rosberg coechipier. In 2 ani l-a batut, 2014 fair and square, 2015 norocos iar in 2016 a pierdut. De atunci Hamilton nu mai are un coiechipier de aceasi valoare, si ca dovada ca anul trecut Bottas a terminat pe 5, dupa Verstappen!. Intradevar Vettel nu mai e ce a fost, cred ca isi doreste muuult prea mult si nu mai are rabdare...talent mai este clar, s-a vazut si anul trecut pana la Hockenheim, unde a ars-o ca Hamilton in China in 2012 parca?, cand si-a parcat masina la intrare la boxe, pierzand titlu. Hamilton si-a revenit, neamtu aparent nu. 4. Nici eu nu cred, dar totusi comporamentul gumelor inca este destul de "imprevizibi". La final e usor sa analizezi, in timpul gp-ului e mai greu. Aici insa sunt cei de la Mercedes niste super profi. 5. Nu contest ca nu a procedat bine, contest doar faptul ca a incalcat un ordin, fapt ce sigur va creea precedent. Pe mine personal nu ma intereseaza cine castiga dintre cei doi, pe mine personal ma intereseaza ca cei doi sa fie suficient de maturi ca sa inteleaga, ca doar lucrand impreuna pot bate Mercedesul. Asta este situatia, masina nu este deloc superioara (precum era Redbull), asa ca doar cu teamwork vor castiga. Vom vedea restul, urmeaza Baku...aici teoretic va fi casa Ferrari. DAR cine stie, poate ii vedem ca Redbull-urile anu trecut.
  6. True...but then again, norocul ti-l faci. Cele 3 podimuri (2x3 1x2) ale lui Grosjean in rookie season cu Lotus ar fi aratat un super pilot si un super campion. A ajuns subiect de glume. Dar revenind la Stroll, a concurat impreuna cu Leclerc in 2015 in Formula 3. Stroll a iesit pe 5, Leclerc pe 4. In 2016 Stroll a castigat Formula 3. Leclerc a mers la GP3 unde a castigat si el titlul. De aici au intrat banutzii si Stroll a ajuns in F1.
  7. Ma refeream bineinteles la sezonul trecut...unde a scos 36 de puncte si cel mai sus a terminat pe 5? Ca si comparatie Lance Stroll (mult hulit) a scos 40 de puncte in primul sezon si un podium...intr-un Williams. Hulkenberg a scos un Pole in primul sezon. Grosjean a scos 3 podiumuri in primul sezon!!!!!! Intr-un Lotus. Nu sunt Vettel Fanboy, dimpotriva...trebuie totusi sa fiu in cazurile astea subiectiv. Ca si parere personala, mie imi pare rau ca a ajuns Leclerc la Ferrari dupa primul rookie season, in care nu a demostrat nimica. Imi pare rau pentru ca "demostreaza" afirmatia lui Lauda "nowdays, even a monkey can drive a F1 car". Ce a fost in capul celor de la Ferrari, habar nu am, dar oricum nu prin mutari de genul castigi un campionat. Daca erau "nemti" il luau pe Hulk, sau poate pe Kubica (aici cu semnul intrebarii, alta discutie complicata), oricum trebuia ales un "Locotenent" la nivelul lui Bottas, dar care sa nu faca valuri in echipa. Poate nu ati vazut sezonul actual diferenta intre Bottas si Leclerc? In Bahrein Bottas a mers pe "strategia" lui Leclerc din China. Cand a ajuns Vettel in urma lui, intr-un tur l-a franat cu 3 secunde...destul cat sa ajunga Hamilton in DRS. Bottas a intrat la boxe, Hamilton l-a depasit pe Vettel 3 ture mai incolo, restul e poveste. In China, Leclerc face long stint...Bottas ajunge in urma. Bottas avea 5 sec in fata lui Vettel, fix cam cat Vettel avea in fata lui Hamilton. Ce face Leclerc? Viata usoara lui Bottas care pierde 0.5 sec fata de Vettel. OK, poate nu ajungea Vettel sa-l depaseasca, poate iara facea piruete...dar aici se vad diferentele intr-un Team player, si intr-un adolescent care se considera deja "infumurat". Cu ce sunt de acord, cu presa si media in general. Trebuie indusa niste drama, niste controverse...oamenii trebuie tinuti in priza (asa cum facem si noi aici). Netflix a aratat cel mai bine cum poti stoarce efectiv un story, dintr-o banalitate efectiva. But who cares, it's entertainment. Toata lumea se leaga de strategia de la Ferrari cu Leclerc, dar asta din cauza presei. Putini au fost care au zis, daca era un safty car, fie si virtual...Leclerc ajungea clar in fata lui Bottas (cel putin). Fix ce au facut Mercedes in Bahrein cu Bottas. Sa nu vorbim de commenturile lui Hamilton refertor la prima oprire la boxe....commenturi de Primadona. Dar alea au fost toate trecute cu vederea. Parca drama si circu stau mai bine la Ferrari, iar din pacate cu Ferrari le si pune muuulte pe tava cu decizii gen Leclerc si poate chiar si Vettel (acuma 5 ani). Nu cred ca e dezavantajat deloc...cred ca e prea avantajat. Again, Melborne...prima cursa, ce rost avea? Bahrein, a primit tot suportul. Au spus nu depasi, a depasit. Dupa ce a depasit nu ai auzit, "Charles, this is Mattia...bla bla". L-au lasat sa-si faca de cap...coincidenta sau nu, a bulit masina. Vettel nu a avut probleme tehnice de peste 30 de GP-uri, adica mai bine de 1.5 sezoane. Leclerc o pateste din cursa 2. Problema este tinuta secret. Cauza la fel. Poate este doar coincidenta, sau poate baiatul a fortat din lipsa de experienta. China, Leclerc a fost aproape dar clar mai incet. In cursa era clar nu se desprinde, asa ca rest avea sa fie lasat in fata? I-au schimbat strategia super bine. Daca le ieseau cartiile, Leclerc clar termina in fata lui Vettel, si poate chiar pe primul loc. P.S. Max a fost pentru 50m in fata lui Vettel, dupa care l-a rezolvat frumos Vettel....si i-a mai dat inca vreo 13 sec pana la final.
  8. Nu cred ca e vorba de tipat, era o idee mai rapid decat Leclerc si cumva era normal sa fie lasat sa treaca. La Mercedes se intampla asta cursa de cursa, dar nimeni nu urla. Plus de asta, ce rost are sa fortezi masina in dirty air, sa supraincalzesti gumele si implicit sa le degradezi anticipat, cand poti rezolva depasirea prin commando stand? Dupa ce a trecut in fara, intradevar pret de 2 ture l-a tinut pe Leclerc la 1-1.2 sec in spate...daca putea mai mult, cred ca Leclerc ar fi depasit ca in Bahrein in ciuda ordinelor de la boxe. Dupa cele 2 ture a inceput sa se distanteze confortabil. Sa nu vorbim de faza cu Verstappen, Vettel a pus 13 sec intre el si Verstappen, Leclerc nu a reusit sa recupereze cele 2 secunde pierdute prin Undercut. Eu inteleg ca lumea este exited de Leclerc, dar sa nu uitam...baiatul asta inca nu a stat pe podium, a participat un seson intreg din care a scos 39 de puncte intr-o masina in care Kimi deja a scos 12 puncte si este primul din best of the rest. Nu contest talentul si profesionalismul lui Leclerc, dar baiatul inca nu e chiar chiar acolo. Ar fi cumva prostesc si idiotic sa te astepti ca oricine sa prioritizeze un basically nobody, fata de un cvadruplu campion. Faptul ca Leclerc se plange si spune ce spune prin radio, arata diferenta intre Bottas/Mercedes si Leclerc/Ferrari. Cred ca cu Kimi ca si Wingman, ar fi castigat anul acesta. Cu Leclerc cred ca va incurca mai mult. Dar probabil ca deja Boardul de la Ferrari la bagat in sedinta sa-i clarfice mai bine locul in echipa. Asta este, daca acuma se duelau Hamilton cu Rosberg, asa cum o faceau in 2015/2016 cand Ferrari era lanterna rosie, mai mult ca sigur ca pierdeau ambele titluri. Dupa astea 3 curse eu cred ca inca totul este deschis...si poate chiar in favoarea celor de la Ferrari. Stiu ca suna nebunesc ce spun, dar in ultimii 2 ani, Ferrari a inceput super bine, dar s-a pierdut pe final. Anul asta, poate vor fi cei de la Mercedes cei ce se vor pierde pe final, plus ca scaunului lui Bottas scartie rau. Eu cred ca daca nu ajunge campion Bottas anul acesta, si cu locul 2 la piloti va pierde contractul. Iar orice duel intern, este favorabil competitiei...adica Ferrari.
  9. pura comedie Am umblat mult prin lume, am stat prin multe locuri si am avut ocazia sa cunosc multe nationalitati. Ca romanu nu gasesti pe nicaieri. Prostia si grandomania sunt la patrat. Romanu moare de foame si nu isi face niciun concediu, ca sa-si construiasca o casa/vila naiba stie unde, in care oricum probabil ca nu va ajunge sa locuiasca prea mult pentru ca nu is permite intretinerea iarna. Acelasi roman isi cumpara bembeu sau haudi cu 4000 euro, dupa care roieste pe forumuri si prin dezmembrari.
  10. Pe motociclist greu il multumesti. Nu vorbesc la modul general, dar majoritatea suntem "dificili"... Dupa ce ca gasesti un loc la un service, intr-un interval acceptabil fata de restul care te programau in alt anotimp...te plangi ca nu ai primit o foaie.
  11. Ai grija ce cauti...banii sunt putini pentru pretentiile tale...pentru ca e bun, e si scump.
  12. 1. cam orice model ca are o cutie automata, nu robotizata sau cvt (alea cad cam dupa 150k km). 2. iti recomand sa cumperi de la un dealer gen weltauto, care iti ofera garantie 1 an pe motor/cutie de viteze. Poate dai cu 500E mai mult decat echivalentul de pe "olx" dar macar poti dormi linistit In rest, mitul fiabilitatii reduse a cutiei automate este praf in ochii prostiilor. Altfel, fa test-drive, vezi sa fie rece motorul si fi atent cum schimba (daca nu agata, daca nu patineaza etc.). Neaparat sa incerci si Rervesul. Ca ultima recomandare...nu cumpara cel mai ieftin model din cautarea ta.
  13. Omu intreaba de service, nu de service bun
  14. Mda...nici nu ma asteptam la un alt gen de raspuns din partea unui redus...clasic absolvent a scolii de postaci PSD.
  15. Oh da...stalpisorul era devina, nu conducatorul triciclului care a intrat cu viteza in intersectie fara sa acorde prioritate...
×
×
  • Create New...