Jump to content

cuki

Super Membru
  • Content Count

    3,336
  • Joined

  • Last visited

About cuki

  • Rank
    keep walking

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Bulldog

Recent Profile Visitors

1,903 profile views
  1. vazui bine, 161.000 de km pe Crosstourerul ala? Bine arata pentru kilometrii aia. Yzule, sa mai faci poze la kilometraj cand aduci motoarele
  2. Am sarit in jos...dar tot nu am reusit sa ajung la nivelul vostru
  3. @l.u.v nu inchizi topicu asta? S-a umplut de dejectii, sper fericirea vidanjelor de pe forum
  4. Si totusi, exista un overview legat de taxele care trebuie platite? Taxe vamale? Cat si din ce? 20% din valoarea de noua? 20% din valoarea de pe factura? 20% din valoarea dintr-un catalog? Sau alt procentaj dintr-o alte valoare? TVA? Din ce? Factura? Valoarea de noua? Valoarea dintr-un catalog?
  5. Nu e interzisa inmatricularea, este interzisa poate circulatia in anumite zone cu ele, dar nu cred ca pe undeva prin EU e interzis sa inmatriculezi ceva din EU. Exemplu Anglia. Romania a interzis inmatriculatu din Anglia, ca sa combata volanu pe dreapta. Am putut sa o faca doar dupa exit din EU, inainte no chance. Daca vrei masina cu volan pe dreapta, o treci din Anglia pe alta tara din EU si apoi pe Ro. Ca e mai complicat, sigur...dar nu imposibil. Daca toate ar interzice, o treci pe Malta si apoi pe EU.
  6. Normal...dar sa sti ca eu ma mai uitam pe state si gaseam niste motoare super, la niste preturi de dumping...iar unele au damage pur cosmetic. Nu zic ca m-as lega la cap...imi curg balele dupa V-Maxu nou, care in EU ii pe la 15-18k. Pe state gasisem si pe la 5000$ cu damage cosmetic (tobe, rezervor, ghidon, bord...) Mai dadeam vreo 4000-5000 sa-l fac tzipla... Nu cred ca o scot, dar cred ca o declara ca verficiata (procesul ala de care spuneai ca costa cat jumate de motor) si implicit Road Legal. Firmele alea le inmatriculeaza "5min" pe Polonia, dupa care eu stiam ca
  7. Prin urmare un salvage care trece de RAR-ul polonez, poate fi inmatriculat si in Romania, pentru ca tara europeana bla bla.
  8. Am inteles...deci daca eu cumpar un motor cu salvage title din state, dar repar motor in Germania si il inmatriculez acolo, eu nu pot sa-l inmatriculez ulterior in Romania? Daca un stat european a certificat ca motorul acela (sau masina) este reparat corespunzator si implicit dpdv tehnic se incadreaza circulatiei pe drumuriile publice, RAR-ul nostru corupt pana in maduva oaselor, va respinge inregistrarea si va cere reomologare, sau nush cum se numeste inspectia aia care trebuie facuta dupa daune totale?
  9. Daca in alta tara sa stabileste ca reparatia s-a facut respendand anumite conditii si se da dreptul la circulatie, RAR-ul nostru e mai catolic ca si papa? Mi-ar veni greu sa cred...
  10. se face RAR in Polonia (Estonia parca mai era un bun "entry point" pentru astea) ...
  11. In North America, a salvage title is a form of vehicle title branding, which notes that the vehicle has been damaged and/or deemed a total loss by an insurance company that paid a claim on it. The criteria for determining when a salvage title is issued differ considerably by each state, province or territory. In a minority of states and Canadian provinces, regulations require a salvage title for stolen or vandalized vehicles which are not recovered by police within 21 days. In such cases insurance companies declare a vehicle total loss and pay off the previous owner;[1] but, in others, it is i
  12. Nu fiti hateri, ca nu va face cinste. Avea motor omu, bravo lui. Salaru din politie e 4000 lei, rata la un motor de genu e cam 2000 pe luna. De ce trebuie sa presupunem aiureri? Politist, nepolitist...omu o fi avand nevoii, o fi vazut o fusta scurta...nu stiu ce l-a impins sa rupa acceleratia motorului intr-o zona "periculoasa". Este condamnabil ce a facut? Cu siguranta, politist, nepolitist...daca o arzi aiurea pe strada poti sa o patesti, sau pot sa o pateasca altii in locu tau. Dar chiar sa-l improscam cu rahat...bine ca pe alte topicuri laudam pe aia care merg cu motoare
  13. ... stai bre ca doar din toamna se livreaza...in Ro probabil ca abia anu viitor Poti lejer "one pedal driving" cu Tesla. Normal ca nu iti baga capu in parbriz regenul, dar sa sti ca pe starea maxima poate sa fie destul de dura. Sunt destui pe formuri de Tesla care raporteaza si 160k - 170k km cu placutele originale. Eu cifrele astea nu le-am auzit la masini cu ICE
  14. daca tu nu iti permiti, nu inseamna ca altii nu isi permit. Pana la urma vorbim de un cotetz la 100k Euro, cum vezi la fiecare colt de strada. Ca dintr-un venit de sofer nu-ti permiti cotetze de 100k euro este perfect normal. Unii insa nu isi catiga firfireii invartind de un corman.
×
×
  • Create New...