Jump to content

cuki

Super Membru
  • Posts

    3,840
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    1250GS

Recent Profile Visitors

2,403 profile views

cuki's Achievements

  1. Nu conteaza daca dai cu mopu Ori dai ma rar, ori faci economie la apa Glumesc...se pun mai sus, in caz de inundatie sa ai doar problema parchetului nu si a unei eventuale inmormantari...sau impamantari
  2. si la bmw primeai cam tot acolo... 1000 euro e cam 5% iar valoarea de 20k-21k +- Dar eu te inteleg perfect...pana anu trecut la motociclete era minim 10% discount la pretul de lista, daca nu mai mult toamna/iarna cand vindeau modelele ramase pe stock. Acuma primesti un amarat de 5% mai mult din curtoazie Sa ma ierti daca te intreb, motocicleta noua luata in octombrie 2021 si deja esti asa de bun preten cu mecanicu? Hai fie si octombrie 2020, ceea ce inseamna ca ai prins un sezon complet...inafara de un banal schimb de ulei, ce alte pareri ai fi putut sa-ti faci de maiestria si profesionalismul mecaniciilor ktm? Ca acuma inlocuit tobe si motat suporti de gps nu e neaprat relevant dpmdv Incerc sa-mi dau seama daca faci pur si simplu reclama fara substanta, sau daca chiar esti patit si oamenii te-au scos din rahat si merita toate laudele
  3. Mno, in sfarsit sunt niste date cat de cat pertinete in legatura cu diferenta de poluare dintre masini EV si ICE.
  4. Aia is parliti, io vorbesc de Bombardierii astia mai elevati...stiti voi care, ii vedeti pe litoral in Mamaia Nord
  5. Sub nivelul marii? Voi aveti habar despre ce vorbiti, sau veniti cu dume de parculetz de pensionari? Pretul unui Plaid este de cam 100-110k Euro, iar la banii astia primesti 1000cp, 320km/h top speed si aceleratia aia instant de la 0-100. La bani de E-Klasse/5ar mai rasarit!!! Eu sincer chiar imi fac griji cu electricele astea...imbecilii de soferi romani, care se cred pe circuit cu 530d sau A6 3l diesel pana le infig in copaci sau pe contra sens...imbecilii aia vor ajunge sa puna mana pe masini care fac suta in 2sec si au top speed de peste 300. No atunci sa vezi carmageddon.
  6. Rezista destul de mult, dar la Tesla nu materialele sunt problema, ci asamblarea lor. Inca nu se ridica la nivelul de calitate pe care il avem noi ca si etalon....DAR pana la urma Tesla este companie americana, iar masina americana in general este recunoscuta pentru calitate si asamblare de rahat...dar la preturi pe masura. Nu cred ca are rost sa intram prea adanc in detali, dar scopul celor de la Tesla nu era interior si calitate de Mercedes (care si aia a scazut), ci cat mai multa masina pentru cat mai putini bani. Scop asemantor cu ceea ce a avut Renault cu Dacia Logan. Oricum, Tesla inca e departe de a fi o optiune...o cumpara fanboy-ii si cei care is interesati mai mult de "curentul asta nou" si is doresc sa faca parte din fazele incipiente. Dar ma astept sa castige tot mai mult teren, iar poate odata cu terminarea fabricii din Berlin...sa livreze macar pentru piata Europeana modele un pic mai "inchegate"
  7. La banii de Tesla Model 3, cumperi un W206/Seria3/A4 basic, cu motor de sub 2l si probabil undeva la sub 200cp. Mai pui ca ajunge in 3-4 luni, iar celelalte in aprox. 1an...
  8. Eu mi-am expus pararea in legatura cu tema poluarii, deorece masina electrica mi-o baga pe gat, nu din cauza cuplului, sau a reviziilor rare si ieftine...ci pentru ca flower power. Daca scopul ar fi "doar" rezolvarea poluarii, sigur s-ar fi gasit niste solutii mai ieftine si mai usor/rapid implementabile....dar cum toti stim ca defapt numa pe fraieri ii intereseaza "ecologia", masina electrica e bagata pe gat sa mai faca niste baieti destepti niste bani
  9. Normal ca nu putem sa vorbim de randament asemanator...spuneam doar in contextul motorului cu hidrogen...care momentan e pe la 30% randament. Sunt absolut convins ca se poate ajunge mult mai sus, dar nu cred ca se doreste asta. Orice solutie alternativa benzinei/diesel, necesita investitii extrem de mari, iar implementarea la scara larga a 2 solutii diametral opuse, nu cred ca este fezabila. Cel mai probabil va fi electricul, vor fi sisteme de incarcare rapida wireless...probabil multe din ele montate pe anumite sectoare de drum. Fiecare parcare va avea un charger cu invertor iar toate masinile vor avea si posibilitatea de a descarca curent din baterie in grid. Asa, poti sa-ti folosesti masina si pe post de unealta de facut bani...daca incarci noaptea cand e mai ieftin, iar daca nu folosesti curentul din varii motive, poti sa-l dai inapoi in timpul zilei cand este nevoie mai mare. Solutii sunt, vor veni incet incet. De la cal/carutza, la ICE si infrastructura de acuma a durat vreo 6 decenii bune
  10. Si masina electrica e din vremea motorului cu abur...dar a fost pusa bine la pastrare pentru cand trebuie. Asa si cu hidrogenu sau alte tehnologii...cand va considera ordinea mondiala ca trebuie facut switchul, se va face...
  11. Nu noi speram ca electricele vor fi viitorul, ci actuala ordine mondiala. Dpmdv interzicerea a tot ce e este sub E6, inclusiv autobuze, tiruri si altele...ar rezolva problema poluarii intr-un timp mult mai scurt si cu un efort financiar mult mai mic. Dar ce te faci cand treaba cu petrolu e oarecum pe terminate?reputatia companiilor petroliere e si ea jos...cauti sa creezi o noua piata. Cam asta se intampla. Cei mai mari investitori in energia verde, sunt companiile petroliere. Vrem nu vrem, acolo ne carmuiesc altii.
  12. Nu vor fi legi asa de stricte in Romania, pentru ca ciolanu de la guvernare e mai important decat orice altceva. Intai sa introduca mai bine o norma pentru autobuze si alte autovehicole comunitare, pentru ca alea polueaza masiv in orase.
  13. Sincer nu dau 2 bani daca ramane sau daca pleaca Hamilton. Imi pare doar rau pentru ca nu voi apuca sa vad cum il bate Russel la cuuru gol in aceasi masina. In rest...penibil pana la capat
  14. I-as da foc motocicletei daca trebuie sa fac asta. Eu imi cumpar nou cu garantie, ca sa nu pierd vremea si sa pot sa-mi vad de treaba, treaba care sponsorizeaza hobby-ul si care imi aduce posibilitatea de a cumpara.
  15. Ani de zile au esuat mai toate businessurile facute de oameni pasionati, din cauza lipsei de clienti. Au ramas in picioare doar astia care si-au diversivicat portofoliul atat de tare, incat nu mai au nicio identitate. Ca tot spuneti de atvrom, aia au mai multe "pe raft" decat un magazin alimentar , ce te astepti de la "vanzatorii" aia sa stie detalii? Nici de la vanzatoru din Profi, n-ai pretentia sa-ti stie mai multe informati despre un produs, decat eventual existenta lui si raftul pe care se afla... Vrei mai mult, pui mana si citesti singur eticheta. Cu garantiile la fel...poti vinde daca trimiti niste poze cu service-ul tau, un atestat de mecanic si platesti taxa de dealer. Poate poate "ai ghinionul" sa-ti cheme mecanicul la un training de calificare 1 sapt la vreun centru. Si cam astea sunt conditile sa vinzi multe marci de moto in ziua de azi. Apoi se mira lumea ca e plin de BMW-uri cu 2 roti...macar bavarezii mai au strop de neamt in ei
×
×
  • Create New...