Jump to content

cuki

Super Membru
  • Content Count

    2,896
  • Joined

  • Last visited

About cuki

  • Rank
    keep walking

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionut_cuki

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit N600
  • Numar Moto
    CJ 46 COH

Recent Profile Visitors

1,426 profile views
  1. Eu am adormit dupa primele 3 min de cursa. Boring as hell
  2. Din cauza lipsei unui acoperis, cred ca s-ar creea o zona de presiune joasa intre parpriz si casca pilotului. Probabil stropi de apa, ar ajunge pe partea interioara a parbrizului.
  3. Nu mai stiu exact, parca se invoca si rezistenta slaba. Solutia Halo din fibra de carbon, este muuuult mai rezistenta si muuuult mai usoara ca si greutate totala (parca 6kg). Pentru aceasi rezistenta, un vizor de genu din plexi glass trebuie sa aiba 60-70kg, si o grosime considerabila, ce ar duce la distorsionarea imaginii. Din ce tin minte, ar fi mai bun in cazul compenentelor mici, dar in cazul in care ajungi sub o Vola sau o roata sarita...nu te-ar ajuta la nimica.
  4. Eu incerc sa nu mai comentez penalizariile. Nu pentru ca sunt oarecum fan Ferrari, dar cred ca anul acesta au dat urat de tot in Ferrari, inclusiv aceasta penalizare de 15 sec. Da a dat in el, dar a fost racing incident. Nu poti da 5 sec penalizare pentru asa ceva...mai ales ca si Leclerc si-a distrus cursa intr-o mare masura. Penalizarea 2, iarasi o treaba relativ noua. Inteleg sa primest penalizare daca ai facut o pana si continui sa circuli cu piese zburand din masina. Inteleg daca ai o problema tehnica, dar decizi sa imprastii ulei pe juma de circuit. Dar pentru ca a zburat o bucata din aripa? Se intampla sa zboare bucati din masina pur si simplu dupa trecerea peste vibratoare...de acuma sancionam si asta? Din punctul meu de vedere, Ferrari este momentan clar dezavantajata de stewards. Pot spune ca au pierdut 2 victorii (Canada si Austria) si inca cateva puncte sanatoase din cauza unor penalizari stupide, sau din cauza faptul ca invers, nu s-a tratat cazul cu aceasi riguzitate.
  5. Si Mercedes a refacut aproape complet masina dupa testele de la Barcelona.
  6. Tu ai short term memory ? La inceput de sezon, toata lumea se astepta sa rupa Ferrari tot...restul e istorie. Toti marii analisti F1, au picat de fraieri. Ferrari era mereu masina mai buna, problema erau gumele. Abia acuma au reusit sa se adapteze intr-o oarecare masura la noiile gume. Daca Mercedes nu ar fi oprit dezvoltarea modelului 2019, nu am fi vazut mare diferenta....asa insa Ferrari au putut inchide un GAP care nu mai crestea de partea ailalta. Diferente se vad insa fata de Redbull, care de vreo 4 curse nu mai are pretentii de podium sau front row in calificari Trebuie mentionat si upgrad-ul adus de Mercedes la Hockenheim...care nu a functionat.
  7. Maine e vreme excelenta. Din Tokyo la Suzuka face max 2h cu elicopteru. Cu un avion privat, probabil 1h. Asta inseamna sa fi unde e Hamilton. Plin de bani, cu al 6lea titul in jeb, contract, private jet (cred ca are 2)...il doare la banana. Tin minte ce spunea Toto acuma cativa ani. Lewis face ce vrea pentru ca isi permite. Duminica castiga cursa si aduce punctele echipei. No need to try to control him.
  8. O ploie nu incurca o cursa de F1, dar un taifun s-ar putea. Acuma sa vedem, si anul trecut era anuntat super taifunu, iar in ziua cursei era soare.
  9. Orice varianta supara pe cineva. Acuma cand ploua, supara fanii prin atitudinea asta defensiva. Pana la urma is piloti de F1, trebuie sa existe un risc pe undeva.
  10. Great...probabil ca vor amana/anula cursa. Dupa Bianchi au ajuns sa sufle si in iaurt.
  11. Nu avea nici o legatura...era doar "bait". Si ai muscat-o Tradus...daca nu te poti baga ceva concret devina...fabrici ceva. Nu ca ai fi stiut cum ii aratau bidoanele inainte, sau cat si-a taiat din ele, sau ca la ce nivel ajuntea cu sau fara ele... ... ai tu o problema ca si-a taiat prea mult bidoanele si aia e.
  12. Nu spun ca nu ai dreptate, daca e sa vezi numai un aspect, normal ca doar ala il vezi. Asa este, Rici l-a batut pe Vettel cu 71 de puncte diferenta. Vettel a terminat pe 5, depasit chiar si de Bottas in Williams. DAR ce sa spui de Rici atunci? A catigat 3 curse in 2014 cu Vettel coechipier, dupa care cu rusu nu a facut nimica in 2015. A trebuit sa vina Wax in 2016 in Barcelona (prima lui cursa in RBR) si sa ia prima victorie dupa 2 ani!!! Ce a facut marele Rici in perioada aia? Parerea mea este clar diferita fata de a ta. Da, Vettel a castigat 4 titluri cu cea mai buna masina si cu un coechipier net inferior. A luat bataie de la new kid in anul 5, cand masina era problematica, cand Vettel semnase cu Ferrari si dupa cum stim, probabil ca nu a mai fost inclus in prea mult briefing/updates la masina etc. In rest ce a demostrat istoria? Daca vrei titlu, tre sa ai locotenent. 2 piloti Alpha nu merg intr-o echipa. S-a vazut la Mercedes, probabil credeau ca Rosberg va fi locotenent pentru Hamilton...dar s-au inselat. Faptul ca au castigat titluriile si asa in 2014-2015-2016 se datoreaza unui RedBull in cadere libera (2014 - 3 victorii prin Rici, 2015 - 0 victorii, 2016 - 2 victorii 1 Max, 1 Rici) si a unui Ferrari in proces de revenire, dar care nu putea pune probleme nici macar celor de la Redbull, cel putin in 2016. In 2015 de ex. singurele victorii inafara de Mercedes, au fost 3 a lui Vettel cu Ferrari. Redbull cu Rici aka calaul lui Vettel de la Redbull, cautau iesirea de langa podium. Eu cred ca Mercedes ar fi pierdut titluriile in anii de "bataie" intre Rosberg si Hamilton, daca era cineva capabil sa profite. Spre deosebire de Ferrari (in ultima vreme), Mercedes insa nu este atata de idioata incat sa se bata pe sine. Acuma vedem anula asta cata bataia manca de la Leclerc. Oricum, la cum se arata relatia dintre cei doi, si nivelul echipei in general...si daca au masina cu 1 sec pe tur mai rapida decat concurenta, nu cred ca vor reusi sa ia titlul anul viitor.
  13. Acuma method e ca o moara stricata. No offence, dar argumentul tau in legatura cu Vettel nu e valabil. Nu vreau sa iti schimb parerea, fiecare are dreptul la o parere, dar imi pare un pic prea fantezist ceea ce spui tu. DA, l-a devansat Rici in anul respectiv...DA a castigat Rici 2 sau 3 curse in anul respectiv, Vettel 0. DAR Rici era la inceput, Vettel tocmai luase 4 titluri cu echipa respectiva. Ia vezi cum ar reactiona un Hamilton intr-un Mercedes cu o cadere de performana echivalenta cu caderea din 2013 de la RedBull. Hai sa-l vedem pe Rici la anu cu Ocon. Daca il bate Ocon pe Rici la anu ce inseamna? Daca ia din 2021 Rici 4 titluri, toate is worthless pentru ca a luat intr-un an bataie de la Ocon? si inca in vreo 3 de la Max.... Fiecare are dreptul la o parere, si fiecare poate sa analizeze acelasi lucru complet diferit. Dar de la a "denigra" un Vettel pe motiv ca a pierdut in fata lui Rici (care teoretic e material de WC), intr-un an rusinos, imi pare cale lunga. Acuma Leclerc e marginal in fata lui Vettel, si datorita abandonului din Rusia...+ 5 puncte pierdute in Canada. Vreau sa subliniez ca diferenta dintre Leclerc si Vettel in clasament nu inseamna nimica. Daca termina in fata lui Leclerc anul, inseamna ca merita cele 4 titluri? Nu stiu de ce "denigrarea" asta lui Vettel imi pare similara cu "denigrarea" lui Halep...adica fara o baza serioasa, facuta de hateri si intretinuta de aia care numesc paleta racheta de tenis
  14. Pentru prima oara de la Rosberg incoace, sunt fericit ca a castigat Mercedes un Grand Prix. Chiar il laudam pe Binotto pentru maturitatea impusa in conducerea echipei. Azi insa, totul a fost aruncat pe apa sambetei. Nu prea am intels "strategia" de a-i garanta lui Vettel un pull din partea lui Leclerc pentru a se asigura ca trece de Hamilton. Vettel a trecut de ambii. Indubitabil Vettel este si va fi (probabil pentru multa vreme de acuma incolo) cel mai bun starter...cel putin statistic vorbind. Cu ajutor, fara ajutor, Vettel e pe 1 Leclerc pe 2. Incepe bitchingul pe radio. Vettel foarte dezinvolt, cum sa-i cedeze pozitia cand ala e la peste 1 sec in spate. Normal ca Vettel spune, sa vina aproape ca ii dau pozitia. In acelasi timp, bineintels ca neamtu o tine tare. Ajunge la cateva secunde de Leclerc. Ce urmeaza, noaptea mintii. Inverseaza strategia, ii fac undercut la Vettel...dupa care asta amaruta ramane fara MGU-K si parcheaza masina dezinvolt...in your face Ferrari. VSC si restul e istorie. Leclerc nu a fost in stare 20+ ture sa-i puna probleme lui Bottas...DAR el urla din gura de sarpe sa-i dea Vettel pozitia ca ar fi mai rapid. Poate in free air e mai rapid, in dirty air...inca mai are de invatat. Ce mi-a demonstat inca odata Scuderria...bine ca nu aveau anul asta masina net superioara, pentru ca oricum pierdeau ambele titluri. Asa macar au o scuza, masina mai slaba. Leclerc cade tot mai jos (si din ce vad pe mediu online, chiar daca casitga, pierde fan base)...incepe sa aduca a Prost. O fi o trasatura generala de "francez", am vazut-o si la Ocon de multe ori in relatia cu Perez si cu Max (la incidentul mult mediatizat). Poate de asta nu-mi place Leclerc si Ocon. Oh come on...din 12 ani in F1, odata a fost "batut" de Rici, intr-un an in care ambii s-au scaltat in jumatatea clasamentului. Iar atitudinea lui Vettel era oarecum de inteles. Pusca mea, ai luat 4 titluri cu echipa respectiva, care dintr-o data iti pune la dispozitie o masina mediocra. DA Rici, s-a descurat mai bine cu rahatul ala de masina, si asta pentru ca Baseline-ul lui era pe nicaieri. Condu tu un harb de masina vreo 2000-3000km (Golf 3 puscat) si urca-te dupa intr-un Golf nou. O sa ti se pare cea mai tare masina. Pune-te tot pe tine, dupa 2000-3000km intr-un Mercedes sau BMW, in acelasi Golf nou...si vei spune...meh. Si pe Ham l-au bautut, l-a batut Rosberg, si poate il mai batea si anii ce urmau daca nu se lasa. Sansele era probabil slim...dar erau acolo. Sigur Rosberg creea mai multa presiune pe Hamilton, ii fura victorii, poate chiar ii forta greseli. Cred daca ramanea Rosberg, posbil ca Hamilton sa mai fi pierdut minim un titlu. Daca nu in fata lui Rosberg, in fata lui Vettel care ar fi profitat 120% in 2017, daca avea Hamiton de furca si cu coechipierul lui
  15. Prin semne. Deget sus...totul ok Deget jos...e un rahat Deget invartit...guma se duce
×
×
  • Create New...