Jump to content

cuki

Super Membru
  • Posts

    3,581
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Bulldog

Recent Profile Visitors

2,183 profile views

cuki's Achievements

  1. Cred ca e cam gata cu Silly Season...numai la Alfa mai este un loc de confirmat...in rest totul este decis pentru anul viitor.
  2. Asta e clar...internele pot fi "noi" - cred ca si la jurizari se accepta chestia asta - . Lumini, frane, transmisie...parca aici se accepta modificari
  3. Just ceea ce spui...dar asta nu inseamna ca acele motociclete mai au vreo legatura cu ceea ce au fost odata? (nu stiu, ca nu ti-am vazut motoarele, poate ar fi fain daca ai pune niste poze aici cu ceea ce detii actualmente). L Pe la intruniri moto mai vedeam asa numite "rat bikes" ... unele mai aduceau a ceea ce au fost vreodata, altele erau adunaturi de piese contopite in ceva aratari, dar care functionau. Oricum, toate paleau langa restaurariile "adevarate"...alea cu piese reconstruite prin naiba stie ce ateliere, cu electrica upgradata, dar totul mentinut ca atunci...fara manunchiuri de cabluri care atarna. etc. etc.
  4. Hopa nitzel...una este restaurarea (aducerea la starea initiala), alta este "mentinerea in circulatie" sau "readucerea in circulatie" cu orice mijloace posibile. Asa este intradevar "mai simplu" pentru ca schimbi tot ce este "rau" cu chinezarii. Restaurarea insa nu implica motatul sau adaptarea unor chinezarii pentru a faca motocicleta capabila sa circule din nou, ci readucerea lui la starea initiala prin pastarea componentelor sau inlocuirea lor cu altele care sa fie identice cu cele din epoca respectiva. Cu cateva exceptii bineinteles. Dar acuma te inteleg...tu le menti/readuci pe drum cu orice mijloace posibile, nu le restaurezi. Faci ceea ce s-a facut in comunism, reparata in fata blocului cu ablus de ou si ciorap de dama.
  5. Da mah trollule, ca tu traiesti cu coji de seminte. Ia vezi in Africa (nu Africa de sud) cate cluburi de retro mobile gasesti? Acolo e prospatura ce-i la noi vehicol istoric. E drept insa ca se ridica putin mai sus..."white men can´t jump"
  6. cand ai argumentul “n-ai fost acolo” nu am ce sa spun. Era insa o vorba: “cine n-are batrani, sa-si cumpere”. Eu ascult de ai mei batrani si ii cred pe cuvant...inainte sa te cred pe tine “dupe” net.
  7. in comparatie cu anii respectivi, cred sunt mult mai multi motociclist pe strada...in crestere. Nu suntem la nivelul celor din vest, dar crestem. Asta imi da de inteles ca...are legatura cu salaru care e carbunele pasiunii...nu neaparat cu gena. Si atunci era cool sa ai un BMW sau o Jawa de 350...atelaje care si "miscau sufletu". Restu...
  8. Stai linisiti ca si in Deutschland Deutschland über alles, s-au dus multe dracu. Doar ca aia nu aveau doar 4 ronghiuri cu motoare de drujba, aveau zeci daca nu sute de producatori de motociclete, cu motoare si de peste 1l. Au rezistat si acolo cateva, din restu daca mai gasesti cate un model ratacit printr-un muzeu Cat despre Cehi, iti dau dreptate...dar nu poti compara Jawa cu Carpati sau Hoinar...come on. Una era motocicleta, ailalta era simbolul saracului.
  9. Nu am trait pe vremea aia, dar din ce imi povesteau parintii...permis faceai numa dupa ce aveai un atelaj pe numele tau. De accea multi isi cumparau motociclete (chiar si cu atas) pentru ca nu ajungeau la banii de masina. Poate ca asta era si problema defapt....oamenii nu vedeau motociclete ca si pasiune, motocicletele defapt aratau ca nu aveai bani de masina si implicit iti scadea rangu asa stiam si eu...ala care o ducea mai bine daca biciclistu, dar mai prost decat automobilistu Ala-i Bembeu...nu se pune
  10. din fata zici ca arata ca ET Extraterestrul. Nu stiu ce naiba e mai nou cu japonezii astia. Faceau niste motociclete superbe, acuma zici ca isi bat joc. Sa fie un K6 de 15 ani mai frumos decat orice Suzuki? Sau R6/R1 din 2004, mai spectaculoasa decat cele de acuma. In ritmu asta ajung sa spun ca BMW face motociclete fumoase
  11. Daca te preocupa "disparitia" motocicletelor din anii 50-60, trebuie sa fi un pic mai deschis la minte...nu hater. Obiectele dispar daca nu exista interes pentru ele, ori pentru ronghiuriile de motociclete la care faci referire (ca nu erau minune tehnica sau recunoscute pentru ceva anume) cam greu sa existe interes, daca nu exista un cult pentru ele. Sa ne intelegem, vorbim de niste motociclete, care nici noi nu au atras prea multi doritori...dapoi acuma. Dar poate anumite treburi se aseaza de la sine...cele care merita cu adevarat salvate, isi gasesc adeptii...restu sa dispara in negura istoriei
  12. Hai sa o luam pas cu pas. Romania abia daca are ceva cluburi retro, nu cred ca exista reviste/almanahuri sau cataloage romanesti care sa contina informatii despre moto/auto istorice...sa nu mai vorbim ca in vest gasesti si o gramada de canale sau emisiuni TV care abordeaza fix acest subiect. Nu este vina nimanui ca nu stie toate marciile sau modelel de motociclete care au circulat la noi pe strazi in vremea comunismului, insa pot sa spun ca poate este vina "pasionatiilor" de retro, ca nu se fac mai vizibili si nu se asigura ca acea "istorie" este transmisa asa cum trebuie. Sunt si la noi destui pasionati sau care restaureaza, dar in loc sa se faca vizibili si sa fie mandrii de ceea ce au si au realizat, parca se ascund. Mai este o chestie, noi cam stam la blocuri...greu cu spatiu. Cluburiile retro, ar putea sa atraga multi pasionati prin spatii unde oameni sa munceasca/depoziteze proiectele persoanale.
  13. ieftin si bun nu exista... ASF-ul respectiv alte "organe" de control, ar fi trebuit sa puna 2-3 intrebari cand vedeau ca jumate din polite se fac la city. Date sunt destule, cred ca e destul de simplu sa afli o suma totala cheltuita de asiguratori in 2019 (de ex.). Afli suma aia...sa zicem 200 mil Euro, daca City face la jumate de vehicole RCA, trebuie sa te asiguri ca are posibilitatea sa plateasca minim 100 mil Euro daune la care se adauga dupa caz cresterea pieselor, cresterea tarifului manoperei etc. Dar cand toate agentiile astea is pline de chelneri cu canete de partid...
×
×
  • Create New...