Sari la conținut

fesu'

Super Membru
  • Număr conținut

    1.165
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1989
  • Club
    sullus club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mai multe troace de 500 la ora

Vizitatori Recenți Profil

2.391 citiri profil

fesu''s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. lol! cilindrii sunt raciti cu aer sau cu apa, pistoanele si chiulasa in interior sunt racite in plus de amestecul proaspat. galeriile nu. e o intrebare degeaba.
  2. cum sa nu le vopseasca? le vopsesc, stai linistit! si tin ani buni. dar nu cu "shprei"
  3. foarte reusit! poate totusi gasesti si o roata, aia e pe atas e ca nuca-n perete...
  4. plm, becul tot o rezistenta e. si stii si cat consuma, scrie pe el... 5w la 14 v inseamna 0.357 amperi, 0.36 rotunjit. problema e ca nu stie cat scoate redresorul lui.
  5. nici una, nici alta. cunosc personal si motoreta si proprietara. e doar un gunoi nou. am vazut o groaza de cazuri de jafoneze noi cu probleme chiar mai grave decat asta. dar in romania se stie ca-s bune tare jafonezele. cele mai bune chiar. italiencele sunt proaste si bmw-urile foarte fiabile (nu, nu-s, chiar sunt mai proaste decat japonezele) nici una, nici alta. cunosc personal si motoreta si proprietara. e doar un gunoi nou. am vazut o groaza de cazuri de jafoneze noi cu probleme chiar mai grave decat asta. dar in romania se stie ca-s bune tare jafonezele. cele mai bune chiar. italiencele sunt proaste si bmw-urile foarte fiabile (nu, nu-s, chiar sunt mai proaste decat japonezele)
  6. o mizerie totala. greutate in plus pentru un moft inutil...
  7. pe langa fapul ca ai dat exemplu cel mai prost motor de viteza, si la fiabilitate si la putere si la ciclistica ai dat exemplu si de un ulei "prost". am spus prost intre ghilimele pentru ca 300v e un ulei racing, nu prea are treaba cu strada....
  8. nu vrei tu sa taci? boschetarule!
  9. am rsv4, zx10 si busa noua. oare chiar sunt invidios???
  10. s1000rr, rsv4, zx10, r1, gsxr1000, de abia dupa aia vine cbr1000rr. dar da, ai dreptate cand vine vorba de calaret
  11. ii reduci compresia. ieftin si eficient. sunt 2 metode care se pot si combina rezultand 3 chiar. 1. garnitura de chiulasa mai groasa (sunt ateliere care fac) 2. garnitura de la baza cilindrului mai groaza, caz in care alterezi un pic si distributia (trebuie vazuta exact diagrama cilindrului, daca faci rost de ea iti pot spune unde pierzi si unde castigi, asta daca e ceva de castigat, totul depinde de cum sunt ferestrele) 3. ambele combinate, caz in care tot imi trebuie diagrama. sa stii ca va porni o idee mai greu daca nu reglezi si garburatorul. sau chiar foarte reu, depinde cat de mult ii scazi compresia.
  12. exista testere pentru lichid. orice service mai de doamne-ajuta are asa ceva. in unele conditii (mai rare, ce-i drept) lichidul de frana se poate deteriora chiar si in 6 luni pe strada. nu vorbim de competitii aici unde se poate "duce" de la o cursa la alta.
  13. eu nu inteleg de ce ar vrea cineva sa: 1. puna mai multe mufe in instalatie in loc sa incerce sa le reduca numarul pe cat posibil 2. sa foloseasca mizerii de alea de mufe cand sunt altele mult mai bune, rezistente la apa si care ofera si papuci cu un contact mult mai bun la un pret comparabil.
  14. niciodata daca vrei o reparatie facuta cum trebuie. chiar si daca folosesti rasina buna, nu mizeria aia albastra contrafacuta pe la bulgari nu o sa tina pra mult pe carenele de abs. fibra e buna sa repari fibra cu ea. sudura abs se foloseste la carene. problema e ca si sudura asta are niste secrete. multi o fac dar foarte putini o fac bine...
  15. rezervorul plin daca e de metal, rugineste si sus. daca e de plastic evident ca nu mai trebuie umplut.
×
×
  • Creează nouă...