Sari la conținut

dizzy2251

EX+
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    adinamai75@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    sibiu
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Honda Transalp
  • Numar Moto
    nu e indoit
  • Club
    free rider

Informații profil

  • Motociclete detinute
    iSH 56, Honda CX,Kawasaki GPZ,Suzuki GSX, Kawasaki GPX, Yamaha XTZ, honda cbr 1000, honda transalp

dizzy2251's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salutari La ambielaj pa germana ii spune kurbelwelle..pe spaniola nu stiu...sper ca am ajutat cu ceva Asfalt uscat
  2. Salutare Si totusi ce benzina folosesti??Patesc chestii asemanatoare la lucru(masini) numai ca acolo se topesc supapele...bujii originale de producator..avansul si debitul de aer-benzina este prelucrat de calculator....Chestia s-a intamplat la mai multe autovehicule...raspunsul a fost..alimentat cu benzina de 100 cu cativa km inainte de defectiune. Asfalt uscat numai
  3. Salutari Cand se pleaca..Este ceva concret...??si eu m-as baga.. Asfalt uscat numai
  4. Diferenta era ca de la 7000/rot pe min nu mai tragea cum trebuie..deci nu se mai alimenta corect...dupa schimbarea jikloarelor situatia s-a schimbat radical...dupa 7000 de abia incepea sa traga. dar nu este asa de relevant ..important este ajutorul dat userului jex sa-si rezolve problema fara sa-si cauzeze alte probleme la mobra(prin repararea de catre meseriasi). Concluzie: limitarea este la suzuki Gs definitiv din carburatoare. In cel mai rau caz se pot imprumuta carburi de pe alta mobra care nu este limitata si vazut ce difera intre ele...aceasta se poate face si in regie propire si fara ca `meseriasii`sa dezmembreze mobra. Asfalt uscat numai sub roti
  5. Salutare Crede-ma ca acei oameni de ps siteul de suzuki stiu despre ce vorbesc...Si limitare in tobe???sigur iti trebuie alte jikloare...am avut si eu un Gs si era limitat..avea limitatoare sub arcurile acelea din carburator si jikloare de 115...a trebuit sa pun de 120 exact ca pe site-ul acela..arata-i meseriasului macar linkul...pana nu iti trebuie si o toba.. Asfalt uscat numai sub roti
  6. Este de pe un site de suzuki al lui fiind dupa Af. 2000 se pare ca ii trebuie alte jicloare si `schibare`nu stiu cum le zice chestia aia care culiseaza in carburator..piesele se pot comanda de la louis& co
  7. Salut uitat-te aicihttp://forum.gs-500.de/viewtopic.php?f=74&t=22753..si eventual sa-ti traduca cineva..iti trebuie diuze si inca ceva piese in carburator..
  8. Salutari Crede ma stiu ce spun(sunt mecanic de masini). Se intampla oricui sa greseasca..chiar si mie..dar in schimb clientul meu nici nu a stiut ce s-a intamplat(i-am tinut masina cu o zi in plus motivand o piesa care a venit gresit), mentionez ca numai piesele m-au costat mai mult dacat manopera care trebuia sa i-o iau de la bun inceput..asta e no risc no fun. Pe de alta parte ,daca ai mers cu moto pe rotile lui, fara sa iti dea rateuri samd, si ti-a schimbat lantul sau ce a facut si moto mergea, sigur nu ai avut supapa stramba. Vezi ca exista protectia consumatorului pentru cazuri de astea..ia spunei numai mecanicului de ei...sa vezi ca isi schimba parerea...Nu te lasa...trebuie si mecanici sa aiba o etica a profesiei...nu merge asa... Asfalt uscat si salutari
  9. Salutare Chestia cu indreptatul poti sa o uiti, la fel si treaba cu supapa de dacie. Va trebui sa-ti procuri o supapa originala si aceea trebuie pasuita cu pasta de slefuit sau rectificat scaunul supapei. Mecanicul va trebui sa suporte costul pieselor si a eventualei rectificari.O posibilitate este sa se fi spart si ghidul supapei asa ca atentie... asfalt uscat
  10. Salutari Nici eu nu prea postez mult, dar acum e prea de tot. Daca vrei sa-i dai in judecata pt. ce ti-au facut dupa accident( nu ma bag in dezbatere cum si de ce te-au oprit, fiindca se pare ca nu e chiar asa simplu) eu te sustin financiar cu cat pot. Da-mi Pm cu nr. tau de cont. Toti motociclisti si nu numai ar trebui sa urmeze exemplu pt. a invata Politia Romana sa ne respecte drepturile ca oameni. Saluatari si asfalt uscat
  11. Salutari Vezi ca am o gramada de piese ptr cx..nu vreau mult pe ele..am avut si eu unul dar l-am dat..cumparatorul s-a uitat la inca 150 lei si nu a vrut piesele...si nu i le-am dat...acum stau si zac in sopron...poate ai nevoie... Asfalt uscat P.S. ti-ai luat un motor trainic si de incredere daca ii pus la punct..
  12. Salutari Sunt un fost posesor de Honda CX-e nu pot sa spun decat de bine m-a purtat fara nici o problema 3 ani si 20000 km.A fost o prostie ca l-am vandut...este un motor robust si bine intretinut este aproape imposibil de stricat, cei din alte tari au peste 200000 km cu primul motor...ce se strica este cum s-a zis mai sus lantul de distributie si statorul .Mai am 2 Galeti de piese si un motor aproape complet de dat pe bani mici..la mine zac in sopron..a da si placute de frana noi noute..aviz amatorilor...astept pm Salutari si asfalt uscat
  13. dizzy2251

    Jawa

    Salutar Da-mi o adresa sa incerc sa o pun pe posta...cand reusesc(serviciul) Salutari..
  14. dizzy2251

    Jawa

    salutari Am unul de honda cx...nu prea am cand sa-l duc la posta...nu-mi tre dacat o bere poate odata.....daca trece vre-un cunoscut prin sibiu... Salutari...
  15. Salut Iti doresc pentru inceput sa ai asfalt uscat sub roti oricand. Daca nu te pricepi la mecanica sau nu ai un prieten care se pricepe(bine) nu te sfatuiesc sa iei etz-ul...este cea mai fiabila comunista...dar daca a stat ceva timp imposibil sa nu aiba ceva si daca nu are sigur va avea nevoie de reparatii.Daca trebuie sa platesti de fiecare data un mecanic nu te vad bine...iar mecanicii de la noi lasa de dorit(cei mai multi cel putin).Dar cu un forum ca acesta care te indruma si te sfatuieste se pot face multe, asta daca ai timp si indemanare. O japoneza este mai fiabila decat comunistele noastre( eu tocmai mi-am luat prima mea dragoste un ij dar este in stare jalnica...is curios cat o sa lucru la el pana va fi pe strada din nou).Daca te gandesti sa vii pe GPZ pana in romania nu te pot sfatui..esti incepator si drumul e greu(crede ma il fac destul de des cu masina) iar o sa ajungi aproape la fel de scump ca si cu o firma numai ca pierzi si tu cel putin 4 zile. Pana aici cu sfaturile... Iar acum offtopic, va rog scuzati.... Pot sa-ti ofer o suzuki GS 500 din 1990 la 1200 € neinmatriculat,necirculat in romania, sau daca vrei ceva mai offroad o Yamaha Teneree din 91 la 1350€ inmatriculata anul trecut in octombrie amandoua in stare buna...Sau poti sa-ti iei ETZ-ul....
×
×
  • Creează nouă...