Jump to content

_Raul_

Super Membru
  • Content Count

    4,509
  • Joined

  • Last visited

About _Raul_

  • Rank
    Keep the streets empty for me

Profile Information

  • Carnet moto din
    2001

Recent Profile Visitors

6,448 profile views
  1. @Djenavar Cu scuzele de rigoare pt off-topic (deși eu zic ca deja s-a răspuns întrebării initiale deja) eu cred ca @ovi_icea argumentat cât se poate de elegant, pertinent și detaliat motivele pentru care merge la service autorizat. Eu unul sunt perfect de acord cu ceea ce a scris. On topic: * Din ce în ce mai multa tehnologie de ultima ora. * Modele din ce în ce mai multe și mai nisate. Ma gândesc aici la Ktm și Bmw a căror gama cuprinde la ora actuala zeci de modele. Ducati vin și ei tare din spate cu Scrambler, Multistrada, etc. Triumph ușor-ușor... In consecință costuri din ce în ce mai mari de R&D. Japonezii rămân încă în spate, cu excepția Honda care extind și ei masiv gama de modele (CRF 450L, CRF Rally, Integra, scuter adventure, Monkey, Cube, etc) și optiuni (DCT).
  2. Dupa intamplarea relatata i-ai dat 2 trepte in jos si tot ai plecat "inecat". Chiar si dupa retrogradare banuiesc ca erai inca in a doua sau a treia. Deci in curba aceea, la cei ~ 50 kmh ai tai, erai probabil in a patra sau a cincea. Mai sus sper ca nu. Tu stii daca am interpretat corect. Daca da, atunci inseamna ca mergi f subturat. 50 kmh este viteza de a daoua sau a treia, dpmdv, la un adv 650 2 cilindri Totusi, chiar si in treapta mare ( 5 sau 6) un motor pe injectie nu ar trebui sa scuture asa cand il "ineci". Mai este varianta sa fi atins, din greseala pedala schimbatorului de viteze. Cu lantul cum stai - este uns/curat, intins corect?
  3. Sunt micuțe dacă ai peste 1.75. Motoare pentru atras tineretul înspre zona moto/abandonat scuterele. Erau cel puțin 3 fabricanți europeni anul trecut la Milano și încă vreo 2 din China cu motoare de genul acesta -design ff fain și motoare mici, de max 500 cc. Neoclasice, cafe racere, scramblere, etc. Racite pe aer, putere slaba, ieftine bine. Cum spuneam, pentru tineri sau posesori la primul.utilaj care nu vor sa dea banii pe modelele mari/mai scumpe/pentru cei mai experimentați. Entry level-uri. Benelli parca avea ceva, Mach, nu-i mai stiu din memorie, dar pot cauta prin poze dacă chiar te tenteaza. La volumul meu, arătam ca ursul pe ele.
  4. Dragi colegi, eu nu vorbesc de facut curse prin sate sau orașe sau de zgariat masini cu coburile pe autostradă la 250 la ora. Ci despre faptul că acolo strictetea este ca la carte fata de Romania unde regulile, legal vorbind, sunt mai laxe. Si ca este o diferenta fata de noi, diferenta care te poate lua prin surprindere. Gen amenda serioasă pentru 52 in zona de 50. Nu 130 in zona de 50.
  5. Am inteles. Multumesc, are sens. Eu am cataloagele lor pe 2018 si 19.
  6. Dap, fizic. Ai grija cu limitele de viteză in tarile ce urmează să le vizitezi (in zonele populate si pe drumurile mari). In Austria cutiile camerelor sunt gri, joase (nu pe stalpi) si sunt bine ascunse in peisaj. Este plin de ele inclusiv pe autostrada. Partea bună este că bat doar într-o direcție - spre tine (ok-ish) sau spre numărul motocicletei (not ok). Grija si la multiplele restricții de 80 si 100 pe autostrada. Cel mai greu de evitat sunt polițiștii cu pistoale radar, care le dau clasa alor noștri la alegerea locurilor in care se ascund (statii autobuz, după copaci, dupa stâlpi, pe rampe laterale drumului, etc). Din punctul de vedere al vitezei, Austria mi se pare una dintre cele mai restrictive tari. Partea bună este că sunt indicatoare peste tot, repetitive până la nivel de obsesie. Partea proasta este ca soferii suna fara emotie la politie dacă ieși din norme. In Italia camerele sunt portocalii, le vezi mai usor, dar bat in toate directiile posibile - fața, spate si perpendicular pe șosea. In zonele turistice sunt si cate trei in fiecare satuc - intrare, iesire, centru. Ca sa nu trebuiască să utilizezi doua dispozitive pe ghidon sau 2 aplicatii in paralel si alerta audio in casti (Waze este singura la zi cu camerele), lucru care te ameteste in ultimul mod, nu ai decat o singura solutie - respecta cu sfintenie regulile de viteză si bucura-te de peisaj mai mult decât ti-ai propus :)). Sau mergi in rand cu mașinile. Localnicii cunosc cel mai bine capcanele. Ti-am scris toate cele de mai sus ca sa stii la ce sa te astepti si sa nu faci planuri gen - nu e bai, fortez mai tare si scot km dintr-o zi in 1 sau 2 ore mai putin decat a indicat gpsul. Nu prea merge. Si este cam nebunie si in Alpi din cauza turismului de masa din luna august. Data viitoare nu mai merg acolo, tot asa, până pe 24 august. Poate chiar 1 sept. In Italia grija mare la odihna de prânz (riști să nu te servească la multe restaurante/statii peco, fiindcă sunt închise. La fel, prin munți este f indicat sa aveti cash. Multe localuri mici, cochete, nu au pos.
  7. A durat ceva pana am dibuit pozitia 100% corecta, in care etanseaza cum trebuie. In caz diferit, facea condens la interior. Nu spun ca este și cazul tau, doar intreb - nu cumva ai pete de condens, apa de ploaie murdară, etc? Poți să îl desfaci și sa il cureti. Repet, intreb doar in ideea de a ajuta, nu insinuez ca nu ai sti. In alta ordine de idei, am reusit sa gasesc pe net niște modele de GT Air (oficiale, nunpar copii), ce nu există in catalogul oficial pentru Europa și care arată ff fain. Regalia, Inertia, Journey, Expanse, Decade, Exposure, etc. Nu am apucat sa vad cat de usor sunt de comandat/ adus Ro, dar poate este utila informatia. Mie imi plac mult mai.mult fata de cele pt Europa.
  8. Dap. Nici eu nu vorbesc germană, dar nu te intereseaza textul ci trackurile gata făcute și pe unde trec. Am folosit minim 10 din ele și sunt grozave, chiar se vede faptul că oamenii stiu zona. Eu zic ca salvează săptămâni de documentare. Daca chiar vrei sa ai access și la text, poti sa scanez paginile ce te intereseaza, sa rulezi un program de recunoaștere text, sa dai un.copy paste in Google Translate și sa vezi despre ce este vorba. Pe mine nu m-a interesat și.consider că este un efort iimens sa faci asa ceva. Dpmdv trackurile reprezinta cea mai importanta resursa. Si.pt 7 euro vin la pret de maculatură. @Ribo: Cu placere. Sa le folosesti cu placere dacă te decizi pt achiziție.
  9. Eu am o bucata de microfibra luată din supermarket, de la raionul de piese auto. Udata, stoarsa lejer și aplicată pe vizor 5 minute. Cand o ridic ia cu ea toate musculitele și mizeria groasa, fara sa sterg. La final folosesc ori solutie S100 de curățat vizorul (de la Louis) + textil mic pt ochelari (din tocul unui set de ochelari) sau, varianta 2, șervețele de vizor de la Motorex. Ultimele sunt f. bune, mai ales de luat la drum scurt, ca sa nu car solutia lichida. Vin la set, unul umed și unul uscat, sunt suficiente pt 2 carti dacă ați luat grosul cu o cârpă umedă. După ce am terminat vizorul, tot cu microfibra aceea umedă, curat și restul căştii. In cazuri extreme, in statii peco, am luat prosop din rola, l-am pus pe parbriz, am turnat usor apa pe el și am lăsat să lucreze 5 min. La fel de ok ca si microfibra umedă. Il ridic usor de pe vizor, fara a sterge sau alte miscari de curatare. Spor.
  10. Să înteleg că ai printat 3d undeva mai la indemana. Abonat la topic și astept impresiile tale. Multumesc.
  11. Ma (Ma bag putin peste topicul omului, dar cu cele mai bune intenții, in ideea ca postarea asta va mai folosi și altora) @Ribo: Iti recomand atlasul acesta de la Louis - Costa 6.5 euro dar costul este ultimul detaliu.Valorează greutatea lui in aur. Are sute de rute, sugestii de cazari cu discount pt motociclisti si poti acoperi liniștit, cu ce gasesti acolo, 3 luni de dat cu motorul zilnic. Fiecare rută are un cod pe care îl introduci pe site-ul Kurviger.de (un planificator de ture valabil vreo 4 limbi) și acolo ai n opțiuni de a o modifica. În caz că nu merge linkul asta https://m.louis.eu/artikel/motorcycle-touring-guide-alps/10053801 codul de produs este 10053801. Eu am folosit rîdewithgps.com ca aplicatie de editat turele, fiind mai bine familiarizat cu ea, dar multora le place mai mult Kurviger. Chiar dacă pleci anul viitor in Alpi, iti recomand sa il cumperi de acum. Alegerea turelor optime, editarea lor (poate vrei să faci jumatate din una și o parte din alta, etc), alegerea locurilor de dormit de pe traseu, samd, mie mi-a luat minim 2 săptămâni. Spor și distracție maximă la anul.
  12. Vad ca nu se mai produce de ceva timp. N44 nu iti e ok? https://www.motocard.com/cascos/nolan-n44_evo_hi_visibility_n_com_fluo_yellow_12.aspx
  13. @ovi_ice: I`m in. Sau mai neaos - pune-ma pe lista cu confirmati. Nu ma grabesc. Da un semn daca ai gasit al treilea cointeresat. La fel, tine-ma, te rog, la curent daca gasesti alta solutie pentru montura frontala. Sunt interesat doar de prindere frontala, mai ales ca nu mi-au placut deloc filmuletele facute anul acesta cu prindere laterala. Multumesc. Alternativa pt mine este asta (poza cu casca unui tip cu care am stat la povesti langa niste motoare) si parca nu as merge pe ea din cauza greutatii. Continuam pe pm pentru detalii, atunci cand te hotarasti.
×
×
  • Create New...