Jump to content

_Raul_

Super Membru
  • Posts

    5,197
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Varsovia & Timisoara
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    3AJ de ftt, 3AJ de biserica, 1200X DCT
  • Club
    Haur si detergent MC

Profile Fields

  • Interests
    Cu motorul asta/pe aici nu m-am dat

Recent Profile Visitors

27,467 profile views

_Raul_'s Achievements

  1. Motorul de pe Husqvarna 610 TE dacă nu am uitat ce și cum.
  2. 7. Pai ar fi motor de young adults daca ar exista conditii sa il exploatezi in Ro. Aka autostrazi si europene serioase, trasee de distanta lunga (TF si TA sunt trasee de 2h si pana acolo nu ai ce face, defileul Dunarii sa tina 4 h cu pauze?, samd) Dpmdv, comportamentul GT-ului nu este unul pentru 65+. Este un motor prea puternic pentru cineva care are reflexele din ce in ce mai incete si forta fizica din ce in ce mai slaba. Adica, daca il iei sa te dai cu el cum a fost el gandit, nu pentru poze. 8. Fiindca sunt total deconectati de elementul uman in Europa. Si asta se vede la cum le mananca din ce in ce mai mult din segment fabricantii europeni (continental vorbind, incluzand si Triumph). Eu consider ca pe o motocicleta, ca sa nu mori, iti trebuie o conexiune buna cu asflaltul. Adica in primul rand suspensii ideale si apoi electronica (abs, cornering abs, TC, samd). Dupa care, fiindca motociclismul este o placere imens de scumpa (un rand de echipamente bune costa 1000 de euro si uneori este ideal sa ai minim 2 randuri) se prezuma ca eu dau niste foarte multi bani ca sa ma simt bine, fiindca asta este singura mea supapa. Si cand dau 15-20k de euro pe o motocicleta noua sau 5-10k pe un sh vreau o experienta de banii aia. O experienta cu un vehicul care ma astept sa fie conceput de indivizi care gandesc, nu doar perpetueaza. Vreau o ergonomie buna in sa, vreau butoane logice, protectie ok la vant (adica parbrize testate, nu aruncate), as vrea ca fabricantul respectiv sa se fi gandit ca motocicleta respectiva va merge in Europa unde este frig si ca manerele sau saua incalzita ar fi de bun augur, ca aici multi facem turism cu partenere si ca un suport de topcase macar ar fi de dorit. Si da, vreau si un statement. Vrei ca motocicleta ta sa fie cumva. Mie japonezele mi se par un copy/paste perpetuu. Da, marcile europene sunt 10 ani in fata japonezilor la design. Si ma gandesc doar la ultimul MT07 sau la ultimul CBF (parca, patru in linie-le ce trebuie sa apara in 2022 si care a preluat fata de de la X-Adv; adica cat de moarta sa fie imaginatia ta de manager ca sa faci asa ceva si sa vrei sa fii cumparat in Eu? ) 9. A trecut acum o saptamana un Elantra pe langa mine si am ramas ca la dentist. Eu care nu am nici o treaba cu masinile, am zis in gandul meu ca mi se pare la fel de elegant si sleek ca un Mercedes sau Volvo premium. Si in mintea mea s-a declansat ideea asta, ca daca Sym si Kymco se misca precum Hyundai sau Kia sper sa ii bage pe japonezi in buzunar in vreo 10 ani.
  3. Luci, we agree to disagree. Am muscat-o la treaba cu SX-ul, recunosc . Si da, recunosc ca am nevoie cam de 3 zile sa ma acomodez cu ura din traficul romanesc de fiecare data cand vin acasa. Subscriu la treaba cu 60 kmh. La 1 si 2 nu vreau sa comentez f mult fiindca este o chestiune f subiectiva incat este aproape imposibil sa gasesc o formulare care sa impace pe toata lumea. As zice doar atat - to each his/her own. Acum, la punctul 3: Caii putere ca si cai putere, dar, eu zic ca ingredientul de baza ca sa te distrezi + sa scapi instant din orice situatie ciudata este cuplul. Pentru mine o motocicleta cu cat are "si mai suficient" cuplu, cu atat mai bine. Inca mai sunt pe doua roti, sper ca pentru multi ani de acum inainte. 100 CP mie mi se par la limita minima si ok doar pe clasa medie gen 7/890, Tiger 900, etc. In Timisoara nu ajung atat de des cum as vrea dar atunci cand sunt acasa am multe legaturi bune. pe sosele, cu obiective din Ro (traseele faine din Carasul montan, zona Dunarii, dupa care Tara Hategului, judetele Hunedoara, Sibiu, etc). In Ungaria intru pe autostrada la Mako in aprox. 1h. Deci pentru mine are logica un touring (ca e sport, adventure sau grand, irelevant). Pentru sosea eu consider ca iti trebuie minim 100 Cp si ca electronica, cu cat mai multa, cu atat mai buna. Conduc mult (in scop personal, nu comercial) in Europa si cred ca daca stai mult pe sosele ai nevoie de o motocicleta care sa tina pasul cu vitezele si tehnologia masinilor, altfel risti sa ajungi sub tiruri cu inocenta in mana.
  4. Nu sunt un cunoscator sau interesat al domeniului. Omul mi-a aratat telefonul - cand pornea camera si o indrepta spre un obiect pentru a il fotografia, intra intr-un zoom in/zoom out fara oprire. Daca l-ar fi lasat 5 minute sa faca auto zoom, cred ca 5 minute nu s-ar fi oprit. F 850 Gs.
  5. Am coleg ce a prajit functia de zoom la iPhone 11 dupa o utilizare minimala . Tragedia omului era ca 11-le facea poze mai bune decat Samsungul personal Odata ce am iesit din Ro, Waze este un fel de a doua natura.
  6. Nici o taina RS-ul si GT-ul. Este ca si cum ai compara Fiesta cu seria 7 de minim 3L. RS-ul este un R cu carene. GT este cel mai bun (dpmdv) touring existent pe piata la ora actuala. Pe mainile cui se stie si planifica din timp manevrele (minimal) este TGV. Este motorul cu care am riscat cele mai multe amenzi pentru viteza. Da, stiu, suna ciudat. La KTM si Kawasaki H-uri le dai in rosu, dar iti trece repede fiindca sunt obositoare. Asa ca sansele unor interactiuni cu politia nu sunt asa mari. La GT, in mod bizar, te trezesti ca o tii mai des la viteze sustinute fiindca pluteste la drum intins. Este "serene" (cum zic englezii) la viteze serioase. Da, exista f multe motociclete ce merg 200+, lejer 250. Dar nici una nu pluteste ca asta la 160+. Iar demarajul si manevrabilitatea sunt din alta lume pentru cata animalul este. Testat pe ace de par, nu vorbesc despre oras si/sau campie. RS 1250 - why, but why atata timp cat exista Duke GT. Este faina, stai confortabil pe ea, dar inceataaa. GT - young adults (seniorii ce vor touring pun banii pe GoldWing). H2 SX - useless + ca "Japan is dead" de mult. Eu tot sper sa ii ingroape coreenii cat de curand, fiindca au devenit irelevanti deja. In viata reala nu vad ce sa faci cu H2 SX. Poate doar daca traiesti in Germania, dar nici macar acolo. Cat o sa mergi si pe autostrazi la 250+. Am condus Z H2 o zi intreaga. Useless. Il baga in buzunar Z900 din toate pdv realiste. H2 SX cu pasager? :))))))) Probabil doar daca tot cauti (si nu gasesti) motive de separare.
  7. Jantele spitate pe big trail-uri sunt, dpmdv, discutabile In afara de design eu nu sunt in favoarea spitelor, mai ales daca rotile daca au dimensiuni de strada (adica nu 18/21). Daca motocicleta respectiva va face km seriosi, la anumite intervale rotile respective trebuie centrate, ceea ce, la noile modele de roti, a devenit mai complicat. Personal, consider jantele turnate mai rigide si implicit mai bune pentru mers stradal. La 1290 diferenta de comportament, pe strada, este mult prea evidenta, intre modelul S si R, dar macar acolo cu R-ul chiar poti face ceva in off.
  8. Nu as trece peste ce zice Tng, dar, dacă ajuta pe cineva, în Craiova și Timișoara existau RK Motors. In Craiova, după parcul Romanescu, la bifurcatia spre Calafat, în Timișoara undeva pe la intrarea în Giroc. Nu stiu care mai este situația acum.
  9. Na, foarte bun review. Cum port non stop cagula, inclusiv vara la peste 40 de grade (CoolMax este f bun pt asa ceva) trebuie sa recunosc ca nici macar nu mi-a trecut prin cap sa atasez casti mici (earbuds) cu cablu la sistemul audio de pe casca si ca nici nu aveam habar de posibilitate.
  10. Nu ai ce sa comentezi la episodul asta. Adica na, eu nu am. Simplu, la obiect, generic, util, educativ, echilibrat. Felicitari si spor!
  11. Am inteles cu Triumph si Ktm. La Adventure sa pui suspensia pe Dynamic. Stiu ca prima data cand m-am dat cu el am pus-o pe ceva setare automata si facea ca o barca cu cei 30 si ceva de L de benzina. Nu ca nu era amuzant, era deja riscant. Mi-am dat seama ca este ceva din setarile suspensiei, fiindca se ondula bizar de rau. Ca de obicei, posesori printre cititori sunt; poate explica ei mai bine unde am gresit. Sa fi fost pe comfort? Nu mai stiu, dar ai inteles ideea. Quite so. Este cel putin o firma in Bucuresti ce inchiriaza Bmw-uri. Cred ca de la doua firme de inchirieri au oamenii conturi pe forum.
  12. Citeam ce a scris @Metal Heartmai sus si am intrat pe Olx sa arunc un ochi la Triumph-uri. Rally Pro-ul 900 din 2021 este 15k la MotoBoom Sebes. Ai Triumph si in Bucuresti la colegul Sanatescu. Eu zic sa le iei foarte serios in calcul. Motociclete cu propulsoare geniale si multe chestii utile pe ele, la preturi foarte ok. Personal, Triumph si Ktm mi se par cel mai bun raport pret-calitate pentru piata de motoare noi in Europa.
×
×
  • Create New...