Jump to content

_Raul_

Super Membru
  • Content Count

    4,551
  • Joined

  • Last visited

About _Raul_

  • Rank
    Keep the streets empty for me

Profile Information

  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    2 * 3AJ

Recent Profile Visitors

7,982 profile views
  1. Faptul ca posezi nu inseamna ca si intelegi. Nu ai fi singurul. Revenind, argumente concrete, in calitate de posesor a trei exemplare, pentru care Schuberth E1 este o casca "premium", in liga de pret 550-700 euro (noua), ai? Ca sa iti raspund la intrebarile de mai sus: * Niciuna. Nu se va intampla vreodata asa ceva. Am pretentia ca am suficienta cultura moto incat sa inteleg materiale, prinderi, calitatea constructiei, conceptul si targetul produsului, campania de vanzare, etc, etc, incat sa judec pertinent plusurile si minusurile unor produse in balanta cu preturile cerute. Sau cu ce imi vinde publicitatea. * Niciuna. La cati km fac eu pe an (3-5000, in cam 10 zile de concediu) cred ca mai pot sa imi temperez orgoliul. Mai vedem la anul, fiindca, da, X4 este o casca, nu un experiment ingineresc lamentabil, ca multe Schuberthuri. * Am Shoei GT Air. Neotec 2 este exact cum trebuie sa fie urmasul Neotec(h), ca sa te citez. Din ceea ce exista pe piata acum, dpmdv, este cea mai buna casca flip-up. Este loc de mai bine? Evident. Insa o casca mai slim si mai usoara, de calitate "japoneza", eu nu am gasit. O zi faina iti doresc si eu.
  2. Nu am comparat nicaieri Schuberth E1 cu Airoh. Am expus pareri radical diferite despre fiecare in parte. Ca sa avem o discutie pertinenta: * Am un feeling ca Mihai s-a interesat de Schuberth fiindca a vazut-o la jumatate de pret la Louis. Stocurile f mari de E1 existau la Louis inca de anul trecut. In magazin. Schuberth E1 costa in 2018 intre 550 si 700 de euro. Ramane cea mai buna gluma proasta cu casti de anul trecut. Din momentul in care te apropii de ea observi calitatea plasticului. Dupa ce o pui in cap si o presezi putin o auzi cum scartaie din toate incheieturile, ca un Caberg de 100/150 de euro. Sau Nolan. Ochelarii sunt ok. Parbrizul in schimb este printre cele mai subtiri si flambeaza serios cand il ridici dintr-o singura parte. Da, Schuberth au si niste casti ok si parbrize asisderea. E1 este doar un experiment low cost care nu ar trebui sa fie vandut cu mai mult de 300 de euro (1/2 din pret fiind brandul, fiindca realist casca asta nu merita mai mult de 150-200 euro). Cu 300 eur se vinde acum... Airoh este un concept total diferit, are un design modern si specific sportului. Costa 360 de euro modelele cu grafica cea mai faina. SI 320/330 cele basic. Pretul acesta este cel de la zi, cu tot cu profit inclus. Realist sau la reduceri probabil ca va ajunge la 250 (200 versiunile monocrome). La acesti bani este te o casca f robusta, logica/bine gandita la cam toate capitolele, cu materiale de calitate si, foarte important, care isi merita banii respectivi. Calitatea pe care o ofera pt acei bani este imbatabila dpmdv (studiata la un stand al firmei.) De 700 de euro anul trecut as fi luat cu ochii inchisi Tour X4. Daca tu compari E1 cu X4 si Hornet, suntem la Radio Erevan deja. Sunt 3 concepte radical diferite. Dar poate vrei sa ne spui si concret, cu argumente, de ce este E1 asa deosebita. Eu nu am citit decat ceva de genul - mergi la filmul asta. E bun. Nu am mai putut edita asa ca las asta aici: In anii precedenti, E1 a mizat pe nume si pe designul f atipic, nemaintalnit la concurenta. Pentru asta s-a vandut - fiindca era un crossover. E1 este de fapt un flip up cu cozoroc. Era in aceeasi liga de pret cu X4 si mai scumpa decat Hornet (care a fost dintotdeauna mai ieftina decat X4) Acum nu mai este, fiindca lumea si-a dat seama de valoarea reala, de calitatea per ansamblu a produsului. Hornet si X4 au ramas la aceleasi preturi. Ramane printre putinele optiuni de pe piata si la ora actuala in acest segment.
  3. Nu stiu despre marimi si ventilatie, dar pot sa iti spun ca materialul carcasei este undeva sub Nolan (un plastic mult prea flexibil si care scartaie din toate incheieturile) si ca are un parbriz moale si care flambeaza de zici ca se va rupe la prima bruscare. Designul de Star Wars din anii 80 este de gustibus.
  4. In aceeasi masura in care tu nu esti un avid vizitator al tarabelor de mici din piata de masini din Slobozia. Ai vazut vreodata bauturi servite cu pai metalic?
  5. Pornit/oprit de vreo 3 ori. Nu am reusit sa il vad tot. Inainte sa iti stropesti cu scuipat interlocutorii, citeste mai atent ce am scris si inspira adanc inainte sa postezi. Am incercat si vaping si narghilea. Nu sunt pe gustul meu. Insa ce ar trebui sa intelegi este ca nu am comparatul vapingul cu narghileaua. Am spus ca in zonele lumii in care narghileaua este foarte populara (pe traite si vizitate), vapingul este o alternativa din ce in ce mai populara. Replica mea venea in contrapartida la ce spune tanti respectiva, cum ca vapingul nu este suficient de barbatesc. Daca fumez tigari normale si am fumar Iqos trebuie sa stiu istoricul tigarilor ca se le pot compara. Daca e nevoie, pot sa rog pe cineva sa iti si deseneze.
  6. Dacă asta numești tu femeie... Limbaj si idei de mahala, mimica, tonalitate a vocii... Oricum ai da-o, ea castiga. Trafic ii faci si tu care esti simpatizantul ei cat si eu care o consider sinistra. In primul rand la capitolul formal al comunicării si apoi la cel de fond. In spatiul ex sovietic si centrasiatic este foarte populară narghileaua. As zice ca si in lumea arabă, dar pe acolo nu am ajuns. Acum, mulți din oamenii aceștia s-au orientat spre vaping. Este f popular in spatiul respectiv. Dacă asta e motiv sa le judeci bărbăția...Ai fi surprins de cate obiceiuri din astea nebarbatesti ai sa dai in spatiile amintite. Sa viiu Sa vii ca roman(ca) si sa emiti asemenea judecati demonstreaza un caracter limitat in materia de experienta sociala si respect pentru interlocutori. Nu iti convine? Poti merge sa cânți oricand la alta masa. Scurt pe 2, filmulețul respectiv mi se pare sinistru pentru sectiunea fun. Eu cred ca marea problema a noastră este că nu judecăm niciodată in context. Dacă nspe mii de bărbați fac chestiile astea, exista sansa sa iti scape ceva? Nu stiu, zic si eu. Cred ca ar trebui macar sa iti pui intrebarea daca ai un minim de respect pentru ce porti pe umeri. Da, clar, nu o sa faca trafic un asemenea filmuleț cumpătat. Sunt o groaza de bărbați cu o pilozitate excesivă care își tund părul de pe spate. Sunt bărbați f bine, care trăiesc crossfit, calistenic sau culturismpe pe pâine si care arată de n ori mai bine epilati total. Este o chestie de igiena sa te pensezi si sa iti tunzi sprâncenele si părul din urechi dacă arăți ca Mircea Albulescu la 30 de ani. Sa judeci generalizat, fara pic de frână la minte, da bine doar la trafic. Dacă asta vrea respectiva sa fie imaginea ei, so be it
  7. Leviere ca acelea rosii am luat si eu la recomandarea unui coleg forumist. Buzetti? C. mic? Eu le-am donat dupa prima folosire. Cele de 25 cm raman cea mai buna optiune pt mine.
  8. Dap (face palm for me), ai dreptate. Concluzia este ca eu am mers asa vreo 3-4 ani, nu am avut probleme = nu am simțit nevoia unui papion. Am poze doar din namoale fiindcă asta am fost întrebat. Dar a văzut și munți, nisip, etc. Singura chestiune la care m-as gândi după ce as lua papion ar fi o echilibrate a rotii (chiar și una empirica, în garaj, pe suport). Zic. Probabil colegii care utilizează dispozitivul non stop ar putea lamuri dilema.
  9. Și In ultima poza, apa prin care am trecut era mai inalta decat roata. Peripetie cu tot tacamul - impotmolit, turat in gol, abia scoasa cu balans, etc. Ture facute, destul de multe, singur (sa nu zic majoritatea). In geanta de pe portbagaj erau mereu 2 camere noi, petice, compresor, chei, cabluri. Tot ce as fi avut nevoie sa ies din nou la liman. Inclusiv un bidon cu pompita, cu apa si sapun. Nici o dejantare in toti anii. Odata iesit in sosea urcam presiunea la 1.8 cu 2. Am primit 1 sau 2 papioane de la un amic. Nu mi-am batut niciodata capul sa le montez. Insa, cu precizarea foarte importanta ca eu am facut mereu ceea ce as numi dual sport (cu ceva tente de enduro), cu un motor ce aseaza greutate pe roata spate mult inainte de a ii rupe aderenta si, in ultimul rand, nu prea are atatia cai si newtoni incat sa rupa aderenta mai ceva ca in filme. Pentru asta am scris in postul anterior greutatea si caii. La un 450, fara papion, cred ca as testa niste ture pe langa casa prima data.
  10. Tibi Troia este Gregorianul Bivolar al presei moto romanesti. Pana si Pavel Bulgaru` e mai pertinent decat el.
  11. La 150 kg gol/180 kg cu benzina, 45 CP de fabrica (probabil 35-38 ramasi in viata) am mers km muulti cu 0.8 fara papion si cu camera normala. Nici o problema ever.
×
×
  • Create New...