Jump to content

_Raul_

Super Membru
  • Content Count

    4,705
  • Joined

  • Last visited

About _Raul_

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    2 * 3AJ

Recent Profile Visitors

14,823 profile views
  1. _Raul_

    Dominare

    Radem, glumim... si ma opresc aici de la emis pareri acide. Intr-un ton mai constructiv: 1. Cand o sa iti iei motocicleta de capacitate mai mica, proportionala cu skillurile, increderea si forta ta fizica. 2. Esti in singurul loc din tara ce dispune de cursuri moto serioase (din ce stiu eu). 3. S-a uitat cineva la anvelopele motocicletei tale in ultimul timp - DOT, presiune, pattern uzura ? SI eram hotarat sa trec la un alt topic... Sunt domenii in viata unde oricata vointa si timp ai dedica, tot blanao esti la final. Generic si genetic vorbind. Presupun ca am auzit toti de termenul "anti talent". Daca nu ai un minim de pocnit de degete in karma ta, poti sa repeti pana la luna si inapoi. Eu zic sa fiti mai temperati si mai realisti in incurajarile voastre.
  2. Austria, 2019, motor inchiriat, seara, ploaie torentiala, ratez o incadrare si ajung pe autostrada vreo 10-15 km. Stiind ca nu am vigneta, ca au camere peste tot pe autostrazi si crezand ca scaneaza si numerele in zonele de intrare/iesire pe autostrada, respectiv emit automat amenda, am intrat in primul peco si am cumparat vinieta. Evident tardiv daca ar fi avut sistemul respectiv, dar am zis ca macar atat sa fac. Cand am ajuns la centrul de inchiriere ca sa predau motocicleta, mi-a explicat omul ca singura varianta in care as fi putut lua amenda ar fi fost sa fiu oprit de politie pe sau la iesire de pe autostrada, unde ar fi constatat lipsa stickerului. So, din ce mi-au zis cei de la centru: In 2018 si 2019, Austria nu avea un sistem electronic de supraveghere (camere fixe, respectiv camere mobile) interconectat cu baza de date a cumparatorilor de vigniete, asa cum avem noi in Romania de f multi ani. Se lucra la treaba asta. Nu stiu care este stadiul proiectului acum. Asta echivala cu faptul ca nu puteai fi depistat in mers daca ai vigneta sau nu, prin simpla scanare a placutelor. Din cauza asta vignetele trebuia puse la vedere. Ca sa fie usor verificate optic de politie/alte autoritati in momentul in care esti oprit. Oricum, la 5E pentru 10 zile, pretul este simbolic pentru timpul castigat pe autostrazi atunci cand ai de scurtat serios. Pentru cei care planifica ture in Alpi, mentionez si aici ghidul de ture pe care eu il consider cel mai complet dpdv al cantitatii si calitatii informatiei continute: Se gaseste de cumparat la Louis - MOTORRAD TOURENATLAS ALPEN
  3. Ca sa nu aibă tricou identic cu șapca. Burlan de eBay și cauciucuri de oldtimere. Greu viata pe F4-le ala, saracul...
  4. Foarte, foarte buna oferta, mai ales cu bătăile de cap date acum de mersul în Austria (unde intenționam sa merg sa o testez). Îmi fac planurile zilele astea și dau un semn de viata sa vad când fac un ocol prin București sa închiriez una câteva zile.
  5. La mobrele adventure, în majoritatea situațiilor, eu rămân drept și înclin doar motorul, nu ma duc în laterala sau sub el . Pe mine, KTM 790 m-a salvat într-o noapte pe ploaie dintr-o situație în care abs-ul ar fi valorat cât crucea de lemn dim fata cortegiului. La 1290 SAS electronica este și mai capabila. Strict pe comparația T7 vs 790: Ești calm și vrei sa mergi pana la capătul lumii, într-un ritm constant și safe (perfect normal de altfel) - T7. Forțezi limitele des și ești conștient ca orice ajutor electronic este superior tuturor skillurilor tale - 790. Se știu și japonezii cu tehnologia și au destulă pe moto din alte categorii/capacități (AT 1100). Pe Tenere nu au pus-o intenționat si bine au făcut. De toate pentru toți. Uuu, super, mulțumesc maxim pentru pont. A căzut la fix. Pe afara pe unde o găseam era ori mai scumpa ori în zone în care nu mai aveam nimic de văzut. Aranjez cât de curând un we prelungit prin București. Numai bine îmbin și testul si o tura pe pasurile din Ro.
  6. @ENDUROSTORE: Nu am facut crosscheck sa vad ce/daca ai uitat (ceva). Mai jos regulamentul bursei (copy/paste). Spor la vanzare ! "Informatiile obligatorii pe care trebuie sa le contina un anunt sunt urmatoarele: - Numar telefon/modalitate contact. - Pret. - Poza(e). - Starea actelor (unde este cazul). - Orasul unde se afla bunul / userul. In versiunea mobile profilul userilor nu este vizibil, prin urmare acest aspect trebuie specificat clar in anunt. - Alte informatii cat mai detaliate despre produs(e) care pot ajuta la vanzare / cumparare. - Nu sunt acceptate anunturi cu linkuri catre alte site-uri fara ca informatiile de mai sus sa apara pe topic! - Anunturile repetitive pentru acelasi bun sunt strict interzise! Daca ai ceva de adaugat cauta-ti topicul si completeaza-l, nu deschide altul! - In cazul nerespectarii acestor reguli anuntul se sterge automat, fara notificare! Alte reguli generale: - Daca ai vandut produsul intra pe topic, scrie ca s-a vandut, apoi da report cu linkul topicului pentru ca acesta sa poata fi inchis. Nimanui nu-i convine sa piarda timp inutil cerind informatii pe un topic al carui produs nu mai este valabil! - Buna crestere si eleganta sunt binevenite, un simplu multumesc dupa ce iti rezolvi problema dovedeste ca ai apreciat acest loc."
  7. Faina iesire, faine poze. (Inainte de a scoata roata, respectiv discul din etrier, eu introduceam intre placute bete de inghetata. 2 sau 3, depinde de cat de gros este discul.) Faina iesire, faine poze. 6th sense treaba cu duba. Bine ca nu s-a intamplat nimic nasol. Fain si Ivanetu dar povestea cu juniorul si scoala in asemenea locuri este, cumva, cam mixed feeling. Ce geaca ai? Ps 1 - Frumos alb/albastrul cu accente de namol. Ps 2 - Inainte de a scoata roata, respectiv discul din etrier, eu introduceam intre placute bete de inghetata. Din lemn. 2 sau 3, depinde de cat de gros este discul.)
  8. Cei mai multi preferam cu partenera :)). In rest, aproape intrutotul de acord. Cu o mica exceptie - incepatorii au nevoie mai degraba de unul sau cativa mentori de calitate, decat de grupuri. Daca grupul mai este si unul prea pestrit ca abilitati si caractere atunci sansele sa apara probleme sunt destul de mari.
  9. Intamplarea face ca m-am uitat dupa MH900 acum vreun an. Asa, de dragul de a cheltui una din cele 9 vieti. Nu aveau pret de F3, dar nici imposibile nu erau. Oresti avea una. Nu stiu daca mai este in Ro sau unde a ajuns. Pana una alta, topicul asta e un sauerkraut cu fasole batuta si cu peste afumat. Nu are cap, nu are coada si nu are noima. 10 insi exprimam 11 idei, fiecare credem ca am inteles postarea initiala si fiecare am muri cu dreptatea noastra in brate. Asta se intampla cand se apuca inginerii sa scrie (gluma ) Later edit: S-au mai scumpit. Acum - 4 buc pe mobile (3*20K + 1*25k) plus una pe moto.it la 15k.
  10. Horex la vecinii nemti. Exotic la Ducati poate MH 900 E. Este suficient sa cumperi un catalog de 7 euro pe an ca sa ai idee de motocicletele exotice produse pe mapamond.
  11. Din lista initiala 95% sunt niste banalitati banale de o banalitate rara. Man, eu inteleg ca esti pe langa subiect dar nu e nevoie sa faci cate un topic pe saptamana.... Fiindca asta este nivelul lui de cultura moto.
  12. @DKW, cum sa zic eu, asa, hmm, incat sa ramanem in zona fun-ului si a bunei dispozitii ? Dupa ce am dat click din 5 in 5 minute sa vad daca au ajuns in zonele serioase de la RBR si cum le-au trecut, dupa n cascaturi de somn si cand eram pe punctul sa alunec adormit sub masa, am pleznit-o fix pe asta In germana suna mai bine - ceva cu "kaputen kardan". Doooh, RBR nu e adventure. Poti sa incerci. Nu inseamna ca e si "adequate". Atat timp cat pilotii si echipa s-a distrat si cat Touratech a tras material cat sa mai tina afacerea alive, sa nu fiu hater zic I-or fi obligat organizatorii sa faca asigurare (de evacuare) medicala premium ? Am vazut Bmw-uri modificate si la EnduRoMania. Dar erau asa, din categoria aia de "Lasa-i ma, ce sa ii faci? Ai nostri, baieti buni. ". Mai nasol cand mai mult impingeau coechipierii la mobrele lor decat motorizau. Da, HP2 a fost o mobra misto. Pentru cei care isi cumparau cocaina de la dealeri cand eu mergeam dupa bere la Kaufland. Dar in perioada aia concurentul a fost 950 Super Enduro (singura motocicleta pe care am stat si eu cu picioarele intinse cum imi place mie - pe super varfuri). Motor 950 SE-ul, nu design.
  13. MT OS Concept (vis) si apoi MT 01 (cam tractoreanu). http://www.diseno-art.com/encyclopedia/concept_cars/yamaha_mt-0s.html
  14. Scenariul la care ne-am despartit a fost viteza ceva peste 100, treapta 4a, coborare, dat a 2a ca sa intru "cursiv" in ac de par de aprox 120 de grade. Undeva dupa Cerna Sat, pana in Baia de Arama Daca Ducati e o galeata cu suruburi, Bmw-urile vechi sunt una cu ciocane. Mentionez din nou - motoare vechi, istoric scurt cu ele. Japonezele noi probabil ca or fi ce trebuie. Bmw-urile boxer nu le (mai) abuzez din principiu, fiindca este evident ca nu au fost gandite pt asta (performanta). Mai este o chestie - toate motoarele cu cardan sunt mari/nu sunt motoare de stunt. As fi curios sa ii dau capat uneia pe curea. Sunt curios daca sare sau nu de pe "role" :)). Ma gandesc ca daca rezista la Buell, nu or fi asa guma de mestecat. Desi la cătai foaia are Buell-ul, unde sa mai fuga la atata suprafata de contact?
×
×
  • Create New...