Jump to content

_Raul_

Super Membru
  • Content Count

    4,492
  • Joined

  • Last visited

About _Raul_

  • Rank
    Pentru ca motociclete

Profile Information

  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    2001

Recent Profile Visitors

5,829 profile views
  1. Salut @ovi_ice Da, ai dreptate cu protectiile CE1. Am stiut din start si am sa le schimb cat de rapid pot cu unele CE2 compatibile. Nici eu nu sunt adeptul lor, pe aceleasi considerente. Este un costum la capatul vietii, tocmai inlocuit de Explorer 2, astfel incat protectiile CE1 fac cumva parte din filmul asta. Cum spuneam - am vazut Explorer 2 in magazin. Clar mai fain ca design, dar orientat usor mai spre strada dpmdv si parca nu asa de aerisit ca 1. Am fost, am probat costumul si l-am comandat cu ridicare din magazin peste cateva zile. Cum va fi fata de Sand 3 nu voi sti niciodata. Zarurile au fost aruncate. Pe hartie stiam cam tot ce se putea sti despre Sand 3. Dupa el am plecat. Dupa ce le-am vazut si probat, am ales Dainese. De gustibus, bineinteles. Daca aveau pantalonii pe stoc, veneam cu el acasa. A trebuit sa comand pantaloni cu o marime mai mare. Acum incerc sa ii conving pe vanzatori sa imi aduca si un bej ca sa pot alege impacat 1000% intre cele doua culori. Legat de mesada intermediara si cea termica. Am un Rukka Thund-R (GTX pro/3straturi direct pe geaca) pt vreme sub 28 de grade si ploaie. Testat si de vis. Costum de primavara si toamna. Eu iarna nu ies, dar probabil ca si-ar face treaba cu brio. Imi trebuia unul pentru > 28 de grade, 3 straturi, cu care sa jonglez in decurs de cateva ore intre trafic in aglomerari urbane vs 10 grade la peste 2000 de m. Asta nu mi-a placut anul trecut cu Rukka. In oras nu era ce trebuie. Temperatura de 28-30 de grade a fost irelevanta in comparatie cu soarele. La viteza mica soarele incingea mebrana GTX ceva de vis. Sunt sigur ca daca as fi avut 30 de grade cu cer innorat nu ar fi fost asa problema, dar deja vb sf-uri. Pe membrana interioara (generic vb) eu ma bazez strict pt vant/temperatura relativ rece. In caz de frig extrem dintr-odata pun si termica, dar stiu de pe acum ca mesada va aduna praf in bagaje. Pentru ploaie serioasa am si eu un 2 piese + protectii pentru cizme. Spre sa nu fie nevoie. Probabil ca membrana intermediara ar tine la cateva ore de ploaie (conform descrierii produsului) dar nu ma imbat cu apa rece, fiindca nu sunt fan de echipament textil imbibat cu apa. .
  2. Mergi la vânzător cu banii în mana, probează și vezi după aceea. Frână de motor mai brutala (plus dpmdv), sa mai joasa, ceva mai mult pedigree pt macadam. De gustibus. Probează și alege în consecință. Eu sunt fan mono vs 2L. (Mono vs 2V este alta poveste despre care nu vb acum.)
  3. _Raul_

    Achizitionare casca

    Motodirect.ro au GT Air Bounce cu 1oo și ceva de euro mai scump decât ce am găsit în Anglia în alta sursa (nu helmetcity). 530 euro vs 410/420. Helmetcity, pe de alta parte, sunt un fel de outlet. Au numai modele mai vechi și mărimi f atipice. Dacă se nimerește, este perfect. Am sa postez link cu celalalt revanzator imediat ce pornesc laptopul. Later edit: https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/382556
  4. Skyscanner este, dpmdv, cel mai bun motor de căutare pt zboruri. Eu mi-am lăsat mașina în tara în care lucrez și m-am reorientat definitv spre avioane. Pt transportat motoare în UE și mai ales Anglia exista pe forum userul @adrian45, dacă o mai activa în domeniu. Și mai sunt și alții pe la bursa de servicii, mai mult ca sigur. Iar pentru trimis motoare în locatii exotice exista AdvFactory/Sambor.
  5. Da, ai dreptate. Scuze de off-topic. Am lasat afara oile din tarc.
  6. Dainese are reducere la modelul Explorer pe site ul oficial. Si la destul de multe produse. 30 %. Pt costum complet, pentru 50 de euro în plus eu am ales Explorer 1 în detrimentul Sand 3 (sau 100 dacă alegeți Sand 3 alta culoare decât negru). Nu am mai putut edita, asa ca dau un copy/paste: Diferența de preț fata de Sand 3 este infima. Ergonomie, materiale, design, superior Dainese dpmdv/pt ce am eu nevoie. Probate amândouă, comandat fără nici cea mai mica emoție Explorer. Probat și Explorer 2. Mi se pare mai ok ca aerisiri 1. Spor la cumpărături oricare ar fi alegerea voastră.
  7. A venit la tine un posesor, nu un domn. Mulțumiri pentru topic/ponturi ;).
  8. Am facut ceva asemanator cu masina. De trei ori. Dupa care am ajuns client fidel al skyscanner.com. Pus motorul la duba cu toata zacusca, vinul si pastrama din lume, drept companie. Mai stat 3 zile acasa si plecat cu avionul, asa cum bine a zis Ianachim. Eficient, elegant, relaxant, lipsit de complicatii/riscuri, la aceeasi bani dar cu stoc de provizii mai mari si intreg + odihnit. A, da, nu esti biker tru si nu ai bifat 3k in 3 zile. Muahaha. Total subiectiv - eu nu m-as baga la mai mult de 6-700 pe zi cu GS. La 1000 si peste cu Goldwing sau K16, da, fara nici un dubiu.
  9. Probat astazi pe indelete, tete a tete (ca sa zic asa), NXR, GT Air, GT Air 2 si Neotec 2. Imi doream sa imi placa NXR (fiindca nu am ce face cu X Spirit pt stilurile abordate), dar nu a fost sa fie: * Mai usoara fata de AIr (evident) * Double D (un plus pt mine) * Feeling-ul de confort era evident ca nu o sa fie asa plushy ca la GT * Vinilinul padurilor + modul in care este expus pe laterale insa nu s-a lipit de mine nicicum Acum, legat de marimi: - La Air am XL. - La Air 2 si Neotec 2 probate astazi s-a nimerit exclusiv L. Nu stiu daca au schimbat ceva la shell-uri la modelele noi, dar este bine de stiut daca vreti sa va comandati de pe net. Jucat si cu un C4/Pro. Parca nu mi s-a mai parut asa cosmar Schuberth ca anul trecut, dar carcasa nu isi face banii (dpmdv) . Campul vizual, tipic Schuberth - f fain.
  10. Vezi si XT600 2KF/2NF, aceeasi ani de productie. Din ce stiu, dupa 90 au modificat-o. La fel, modelul anterior, 86-88 (Tenere 1 VJ) cred ca era, de asemenea, diferita.
  11. Eu am descoperit și abuzez maxim funcția search pe motion.de și xlmoto.eu zilele astea. Au preturi f bune fata de sursele mele clasice. Vezi și motocard.com. Dacă tu mai știi altceva, sunt ochi și urechi (Louis și Polo sunt din ce în ce mai slabi de la un timp). Ce am sa îți recomand eu nu se încadrează în bugetul tău dar o pereche de cizme pt off/adventure o vei cumpăra pentru minim 5 ani, asa ca eu unul prefer sa cheltuiesc mai mult și sa iau ce trebuie din prima: * Cizmele de off eu le spăl sub robinet cu perie moale, pamatuf de plastic și săpun lichid, după care le las la uscat cu tălpile în sus, sprijinite în niște suporți improvizați. Deci cizme off si goretex la mine nu se pupa. Cum la fel nu se pupa nici cizme din piele (gen Forma/nubuck maroniu și am mai văzut câteva modele din piele neagra). Și dacă nu le speli tu, pielea seva scoroji de la apa și nămol. În concluzie - cizme cu cât mai mult plastic (pentru protecție) și “piele ecologica" (mai ușoară, mai rezistenta la abuz/întindere și spălat mai des). După uscare eu ung cizmele de off cu o pelicula fina de ulei sau wd 40. Ca să ajung la capăt - Sidi Crossfire Srs 3, Alpinestars Tech 10. Eu am abandonat Sidi Adventure Goretex (in review urile citite pe Advrider am aflat ca în timp se toaca pielea în zona de flexare după ceva timp) și Alpinestars Toucan "pentru ca goretex". La cizme de strada este alta poveste. Dacă totuși vrei și un model mai atipic, vezi Revit Discovery. Modelul enduro de la Daytona (Trans Open GTX) este off-road numai ca look. Sunt f moi și comfortabile, dar sunt f slabe la protecție. Plus ca iarăși - piele și goretex = nu bun în munți, dpmdv. Daca ești abonat la newsletter-ul Advrider, au trimis zilele astea pe mail un articol f bun despre cizme pt făcut înconjurul lumii. Articolul este decent, dar comentariile sunt grozave. Se numește "Why I no longer wear adventure boots". Am încercat sa pun link aici de pe telefon, dar nu îmi iese. Tanti respectiva este o attention seeker in general, dar articolul asta merita citit. Later edit: Motoin.de
  12. Acum f mulți ani eu am luat 1 sau 2 m de banda de la @Robyb.
  13. Kraftidioten este un film superb. Cel cu Liam Neeson pare, judecând strict după trailer, ca o nuca în perete.
  14. Vezi ca era unul pe la Constanța acum vreo câteva săptămâni, pe Olx.
  15. Va multumesc frumos pentru raspunsuri. Nu am dat chiar toate detaliile si probabil ca ar fi cazul sa o fac. Sunt mutat cu munca intr-o tara in afara Europei. Un motor nou (ceea ce inca tatonez serios) nu imi prea renteaza din 2 perspective - nimic de vazut pe o raza de 500 de km + risc mare de a imi fi furat. La pachet cu programul meu de munca = bani ingropati. Alternativa la situatia de mai sus, testata deja cu success, este sarit in avion, mers in tari cu zone moto superbe, inchiriat, facut damblaua si intors la fabrica. Topicul de fata este o tentativa de a cauta alternative in Germania fiindca este tara spre care am multe zboruri directe si ieftine.
×
×
  • Create New...