Jump to content

_Raul_

Super Membru
  • Content Count

    5,091
  • Joined

  • Last visited

About _Raul_

  • Rank
    NovMan

Profile Information

  • Location
    MAD/TSR
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    1200 DCT

Recent Profile Visitors

24,322 profile views
  1. Eu nu cunosc nici un mecanic care sa iti desfaca si sa iti spele etrierii daca nu ii ceri tu in mod special asta. Cei care stiu - cer expres ori fac ei. Sa nu stii/sa nu ceri si sa te oftici ca nu ti s-a facut operatia asta = dpmdv, cam telenovela. Cred ca mecanicii din RO care iti atrag atentia sa faci asa ceva macar o data la 2 seturi de placute ii numeri pe degetele de la o mana. Mecanicii care traiesc din service-uri vor sa mearga treaba pe banda si nu isi complica viata daca nu e musai (=clientul nu stie). In marea majoritate a cazurilor nu sunt rau inten
  2. Motocard sunt Louis-ul Spaniei. Au magazin fizic, f mare, în Madrid, pe 3 etaje. La comenzi mai mari, eu ma mai orientez spre xlmoto, care, în general, au preturi sensibil mai mici.
  3. Crosstourer este un model lansat în 2012 și neschimbat de atunci și asta se simte instant. Este un model pentru piața americană și drumurile nesfârșite de acolo, nu pentru mers sportiv pe serpentine, unde doar KTM se descurca onorabil. @PzKpfWa descris 1200x ff corect. La fel cum a descris bine și XR-ul. Mai sunt multe de spus despre Honda, și cu bune și cu slabe, dar ce a scris el acolo este o sinteza f bună. Tot zic ca ii fac topic la motocicleta mea în care sa explic ce și cum cu ea. Nu are legătură cu stilul motocicletelor din titlu și rentează doar dacă o iei
  4. Echipamentele de vara la Dainese sunt acum la preț de Macna și mai ieftine ca Revit (astea 2 sunt pe toate rafturile la Motocard). Nu entry level-urile ci alea de top din categoria mesh. In speță Air Wave D1, geaca și pantalon. Tot la ei Agv K6 costa 360 euro. O casca ce a dat umilință serioasa GT-ului meu de la Shoei. La Dainese Madrid. Au magazinele lor (brand shop-uri) in toate capitalele europene de la Viena spre vest. Si când au reduceri este pomana și durează cu lunile nu ca la Louis sau x, y, când îți vând mărimi xxxs și echipamente făcute pe vap
  5. La varsta a doua cred ca stii cum sta viata si chiar nu mai e cazul. Pt mine japonezele e moarte in Europa. Reformuland - daca ai experienta, vrei sa mergi la next level si iti permiti, nu prea mai gasesti mare lucru la japonezi. Hai, la Honda, dar tot m-as gandi de 2 ori. NR si R7 au fost editii limitate. Am vazut un NR live si aproape ca nu poti crede ca este japoneza. Ai zice ca este mai degraba mana de designeri Ferrari Testarossa acolo. SP-urile, Busa vin din niste vremuri cand producatorii europeni erau in epoca de piatra. Nu mai este cazul. Au fost smec
  6. Munca 12 ore pe zi sapt asta, deci vax ieșit cu mobra. Rahan, I know. Și eu as prefera sa fiu pe mobra. Unul mai destept decat mine a zis odata ca banul mult nu schimba caracterul omului ci doar il scoate la iveala. Nu este o problema de brand moto, ci de caracter. Sa ai 20k de dat pe un motor + bani seriosi pt o intretinere dedicata este foarte exceptional in RO. Este o nisa. Sa cauti intr-o nisa motociclistii seriosi si mai greu. Se limpezesc de ani buni apele si vor trece si chestiile astea. Stiu sigur cel putin 2 posesori de MS
  7. Cantitatea nu este musai și calitate. Pentru ca nu poți sa mai prestezi la infinit aceeași rețetă fada - doar motor f bun. Este fumata total treaba cu ei vs europeni, unde urechea a stat mult mai aplecata spre doleanțele clienților. Primele semne serioase au fost cand KTM a acaparat masiv piața de enduro (cam după 2005). Dacă fiascoul Wr a mai fost cumva (450 e cautat și acum pt rally de amatori, 250 și azi de enduro turiști mici de statura), cel al CRF 450L a fost... no comment. Dupa care trecem la stradale. Am testat anul trecut și acum 2 ani cam toate mode
  8. Nu știu cum sa vad motocicliștii între ei, dar eu vreau sa îmi iau Ducati ca să ma vad cel mai bine. In oglinda. In rest, ar mai fi asa: - Ficusii cu sportive tufe cele mai multe printese. - La intruniri, in afara de incasatori de procente e plin si de alcoolisti sadea - Majoritatea membrilor din MC-uri, RC-uri, MF-uri si mai nou cluburile de "motocicliste" nu sunt nici macar pamant de ficusi cand vine vorba de legatura cu motociclismul. Sunt direct ghivece de plastic reciclat. - Ducati lucreaza cu Spidi la imbracaminte, cu TCX la cizme (daca nu m-au lasat
  9. Nasol este ca in cazul ultimei nu ai pe nimeni sa povesteasca din experienta. Motorina, perii ieftine, ziare si lighean/tava. Am avut KettenMax. Pe multi ii coafeaza. L-am dat gratis unui amic dupa 2-3 folosiri. El este super fericit cu el de n ani. Daca faci enduro, nu pui spray de lant pt strada/alb. Eu aveam spray cu ulei, dedicat pt lanturi moto (no name, de la magazin auto, dar era ideal). Il caram dupa mine si reungeam lantul cand ieseam definitiv la asfalt. Daaar, cum a zis si @bec, este mai mult placebo pentru tipicari (la enduro-turism cel putin). Si eu zic c
  10. De ce nu ? Si eu am facut 300 pentru un barbierit de calitate alaltaieri. Felicitari, domnule Constantin!
  11. Later edit: In Timisoara prin anumite magazine exista un detergent lichid 'Sgrasatore" smth smth, f puternic. Asta as folosi la roti, bascula, etc. Sau mai exista un detergent puternic, de la S100 (Total Cleaner/TC Plus), la Louis - LINK
  12. Nu am mai spalat mobra la lighean de vreo 12-13 ani. Atunci doar cand ma prindea pe undeva pe la tara/locuri bizare. Nu cred ca are vreo relevanta, ca dar speli niste plastice. Oricum la jug si roti trebuie sa pui chimicale serioase, nu detergenti casnici. Si fiindca tot ai mentionat detergent de vase. Unii spala cu el si interioarele de casca, cagula, ceea ce mie unul mi se pare anapoda. Eu pun detergent de rufe si nu au mai crapat interioarele castilor de n ani. Detergent in proportie cu nr articolelor din cuva (mai putin) si turatie ma
  13. PARBRIZ * Cari in top case, intr-o husa mica, hartie de rola, sticla cu pompita cu lichid de viziere si carpa din microfibra. * Pui hartie de rola peste parbriz, torni apa peste, astepti 3 minute si il dai jos cu tot cu muste. Urmat de lichid de viziera si sters cu microfibra. Sticluta de plastic cu pompita - de la magazin de chinezarii / bangladeshi. Carpa microfleece - Dedeman, Kaufland, orice magazin cu sector auto / de piese auto. Lichid de parbrize - Louis.eu, cod produs 10004986. O sticla de 250ml iti ajunge cel putin un sezon. - Eu mai dau si parbrizul jos
  14. aideplm si aici. Cand ma gandesc ca sunt genul care cum vede namol cum sare in el, pfiu. Ps. In cazul in care nu era deja evident, in namol este un 1290. Presupun ca un R, dupa schema de culori.
×
×
  • Create New...