Sari la conținut

DeVazut_TM

Super Membru
  • Număr conținut

    4.425
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre DeVazut_TM

Profil

  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Apocalypse tools

Vizitatori Recenți Profil

5.330 citiri profil
  1. Kit de lant DID - 132 de euro. Si alte piese ce ti-or mai face trebuinta au ba: https://www.louis.eu/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/aprilia-rs4-125-replica/rs4125/2933?bikes=2933&page=1#article_list
  2. Îmi cer scuze dacă deja s-a menționat (sunt pe fuga și nu am timp sa citesc tot), dar, din experienta proprie îți spun doar că este perfect normal ca un începător să aibă dureri de articulații sau musculatura a mâinilor. Orice începător este foarte tensionat în primele luni și de aici simptomele de mai sus. Perfect normal, nimic de speriat. Vor trece odată cu rutina ;). Despre problemele mecanice ale cablului s-a scris deja. Dacă acesta este cazul - curățat cu motorina și uns cu ulei de motor, folosind o punga cu coltul tăiat și ață de cusut/papiota. Spor sau chill, după caz.
  3. Incearca si in reteaua Bmw. Au motociclete de la buy back.
  4. O terasa este bine? Sa dai o bere pentru lecția de gramatica și bunele mele intenții. :). Csf, ncsf. Mai ținem topicul omului sus.
  5. @XT600: Ca sa pastrez un ton mai putin caustic, fiindca vad ca s-a suparat lumea pe topicul de AT: Am vazut un TRK anul trecut, dar nu am putut-o studia indeaproape, asa ca am vrut sa recuperez la EICMA. Am petrecut ceva timp la standul Benelli, respectiv minute bune pe si langa TRK. Dpmdv Benelli, Moto Morini si mai cateva marci italienesti sunt din categoria "s-a nascut talent, a murit speranta". Nu pot nici macar visa (,) sa faca fata fiabilitatii japoneze, respectiv influxului masiv de tehnologie specific marilor marci europene - Bmw, Ktm, Ducati. Plus retelelor mondiale de distributie/service ale acestora. Sunt pe punctul de a muri speranta fiindca: - deja sunt cumparati de chinezi (Moto Morini) - scot pe piata produse care sunt de luat in seama doar prin prisma pretului f mic. Sau al designului. Nici cu pretul de la punctul 2 nu conving fiindca trebuie sa se lupte cu Bajaj si inca un fabricant chinezesc (nu imi mai amintesc numele acum) care au invadat spatiul de la est de Romania si care macar vin la pachet cu o retea f mare de dealeri, inclusiv service. TRK m-a interesat din pdv al designului. Imi place f mult. Plus, stateam f bine pe ea. Mi-as cumpara asa ceva vreodata? Nu, multumesc. Tragand linie - La TRK nu mi-a placut senzatia overall de ieftin si risc implicit, greutatea/masa in miscare, motorul mic si banal. Sa nu mai spun despre piese de schimb, service, brand care azi e, maine nu-i mai, etc. Varietate de produse aftermarket - deja iesim din rezervatie. Singurul Benelli care mi-a crescut nivelul bazic a fost Tornado Tre 900. Lichida Benelli Romania stocul acum cativa ani buni si le vindeau noi cu 6000 si ceva de euro. Mi-a trecut repede entuziasmul. Productia in China este o chestie discutabila dpmdv. In mare sunt de acord cu tine, dar eu inclin sa cred ca este vorba si de standardele de fabricatie si control al calitatii inmanate de fabricanti chinezilor. Exista si produse f bune iesite de acolo. Putem, ca si cumparatori, sa facem ceva impotriva mutarii productiei in China? Eu zic ca nu. Si mai cred ca atat Bmw cat si Benelli castiga la fel de multi bani din relocarea productiei. Doar ca Bmw sunt mai scumpi fiindca predau chinezilor o lista ceva mai stricta de materiale si procese, spre deosebire de Benelli. Cred eu. Ca sa fim si on-topic: - Mi-as cumpara vreodata T7? Fii sigur ca da. Sunt multe lucruri care nu imi plac la ea, dar sunt si altele la care pluseaza serios si care o fac un candidat de invitat la interviu. Am zis despre Yamaha ca este o jignire la adresa cumparatorilor din cauza pretului. Eu il consider foarte nejustificat si arogant pentru pachetul oferit. Sunt inca pro japonez in ceea ce ma priveste, ca sa nu existe dubii. Dar comparativ cu ceea ce ofera concurenta (790) Yamaha nu ar fi trebuit sa sara de 9000 (prin absurd). Realist 8500. Cum o sa performeze si reziste in timp Ktm - ramane de vazut. Decat bani pe Benelli mai bine sh/credit cu avans mare la un brand serios. Pmdv.
  6. Sa o stăpânești cu placere. Multi kilometri frumoși!
  7. Dap, fain de Cristi. @wbmt Mulțumesc pentru link. După ceva timp petrecut pe net as zice ca cel mai pertinent review a fost acesta: Michael Guy de la MCN este de f mulți ani unul dintre jurnaliștii mei favoriți. Mi-a plăcut cum a relatat și aici: Trăgând linie și procesand toată informația din ultimele 4 luni as zice asa - adventure prin excelenta (clar nu trail), adevăratul și superbul succesor al 990-ului, înlocuitorul silențios și din umbra al multor 1090 (nu toate), clar un viitor bestseller în State (acolo l-au dezvoltat din ce am aflat din reviewul celor de la UpShift). O sa fie un hit în Eu și/sau Ro? Probabil. Cei care au plasat comenzi în Eu scriu ca le aștepta în Iunie.
  8. Da, clar, din a celor cu deficienta de atentie. Daca, dupa atatia ani de internet, inca mai e nevoie sa aduc argumente impotriva a tot felul de attention whores cum este posesorul asta de At 1000 pe care il venerati cativa, atunci no comment. Sunt mii de enduristi care se dau cu motoarele anume desemnate pe trackurile respective. Dar mii de insi care fac acelasi lucru ca si tine inseamna concurenta ff serioasa. Asa ca mai bine faci o ineptie ca cea de mai sus si o sa fii vesnic venerat de tot felul de gospodine triste in ale motociclismului off-road. Daca as fi in locul posesorului de AT as pune asemenea videoclipuri pe net numai pentru a vedea cum ma venereaza tot felul de pufosi in timp ce eu rad si ma imbat cu tovarasii mei enduristi. Aide, rest my case... AfricaTwin uber alles.
  9. Xt600: Bennelli este o gluma din categoria Dorminator produs de Ktm/Bajaj. La Milano era plin de chinezi din ăștia europeni. Mobre cu un design grozav, capacitate intre 125 și 500 cm, dar în esență niște chinezării ambalate mai bine. Erau cel puțin 5 mărci. Bennelli, Mash, și încă ceva producători mici italieni. Design cafe racer, enduro turism, pentru puștani cu părinți modești. Dacă Yamaha T7 este o jignire la adresa cumpărătorilor, atunci Bennelli este motosapa Ruris a lumii moto.
  10. Știrea despre T7 a apărut și pe Advrider. Interesante și comentariile americanilor (deși nu f mult diferite de cele exprimate aici), mai ales ca la ei va ajunge peste "încă" 1 an. Cel puțin, între timp, vor avea ocazia sa afle păreri pertinente din Europa. Scrie un tip ca Australia, din contra, are stocuri f mari și ca sunt destul de agresivi dealerii în a ii convinge sa facă drive test cu ele. Am mai aflat ceva ce nu știam și anume ca proiectul T7 a fost întârziat de producția Nikken-ului și de un cutremur ce a afectat linia de producție a primei. Nu știu dacă link-ul va fi unul functional, dar, acesta este: https://advrider.com/yamaha-tenere-700-price-announced-are-you-still-interested-in-buying-it/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial&utm_content=03_07_2019
  11. Da, sa o faci praf, fiindcă este un monstru pierdut în mediul respectiv. După 15 secunde m-am convins ca utilizam datele mobile degeaba. Skip. Este un motor de adventure f bun, dar nu un enduro turism. My 2 c.
  12. Oricum, când ai zis "Atenția, diametrul nu este...“ sa știi ca am sărit drepți instant. Si asa mi s-a blocat expresia într-o mirare și un soc, ceva nemaipomenit.
  13. Da, frate, claar :))))) Categoria face palm cu stele verzi.
  14. Pe acel, nu. Pe celalalt, însă, da, îl are.
  15. :))))))))))))) Incredibil. No comment. Cu asemenea strategie ori falimentează ori ar trebui sa dea afara jumătate din management. Drive test în septembrie, muahaha. Bine ca nu este în noiembrie. Ce a fost ST-ul de 1200 dezamăgirea decadei, dar nici cu T700 nu îmi este rușine.
×
×
  • Creează nouă...