Jump to content

throttle

Super Membru
  • Posts

    571
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    wr 250

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    2 x dr 650

Recent Profile Visitors

1,249 profile views

throttle's Achievements

  1. pai dupa ce trage.concluziile.eronat din start la.ce folos ca vb frumos pe urma. fiecare judeca prin prisma experientelor. stiu ca jn Romania.doar prostii iau masini noi, restul full fara piele din jermania chill
  2. ba da, dar am exclus varianta mild hibrid 95% asta va fi alegerea v-a luat ceva. chiar am ramas surprins ca pret de 5 pag nu a fost caterinca. sunt atatea lucruri frumoase pe pământul asta de facut in loc sa faci doar presupuneri eronate despre un nickname throttle pe un forum. greu sa ai o conversatie de bun simt in contradictoriu in ziua de azi fara sa ajungi la mizerii ca cele de mai sus. sa fii iubit. sefule tocmai moderatoru sa dea tonu la caterinca, bravo sunt sigur ca te ai bucurat de basinile sotiei de aagricultor impregnate in pielea ancantara de la celeseu. cred ca de asta l ai si sunat sa ii spui ca ti e jena de pretul oferit pe rachetă spor la inlocuit pele, facut detailing sa scoti mirosul de brânză de capra ca sa o aduci la starea de noua când doar cunoscătorii întorc capul dupa tine pe stradă. sa fii iubit
  3. studiem mersi doar ca fiind un suv coupe nu cred ca e f potivit de familie iar asocierea acestor doua cuvinte eu o vad o tiganie maxima suv-coupe
  4. nu ne ... pe noi dar cactul ala de baterie care va pica valorează cat cea de-a doua masina a mea si are garantie cat un hdd extern de 100$ asta e motivul ptr care pa pa miau miau hibrid
  5. am lămurit misterul cu garantia vietii bineinteles ca e 2 ani ei marketeaza 7 ani si vand 2 ani deci pa-pa mild hibrid asta ca info ptr cine se.gândește la mh nou
  6. toate bune si frumoase pana la garanție. din conditiile de garanție, site si manual utilizator nu reiese ca bateria asta de 48V si 9000lei intra in faimoasa garanție kia de 7 ani. Instinctul imi spune ca are doar 2 ani. Aștept răspuns oficial Kia. Deocamdata o scaldă. @ENEOS corect doar ca se simte si la 150cai pe astea mai normale (kuga, seria 5 iti zic ce am mers) nu doar la avioanele menționate de tine. fiecare alege in functie de nevoi, pentru mine 4x4 la suv e sistem de siguranta, nu de mers pe coclauri.
  7. intrebarea e: merita un mild hibrid, care e doar o tiganie de a evita normele de poluare, dpdv fiabilitate? Daca bateria e 3000eur,alternatorul marit transformat in motor electric o fi si ala vreo 2000Eur ajung la pretul cotetului vw actual si imi cam da cu virgulă. Dealer ul o scalda cu garanția la mild hibrid, el zice 7ani, eu inteleg 3ani
  8. a raspuns dealerul: - 3000EUR tot ansamblu spate (cablaje, baterie, ce o mai avea acolo) - 2000 EUR celulele bateriei
  9. @therocketscientist1 vor scadea preturile la termice exclusiv dar vor introduce taxe incet, încet + ca e trendul asta anti-diesel si pro-electrificare. Alegerea mea era diesel exclusiv dar a stiut pustanul de la dealer sa ma "pacaleasca" cu o echipare superioară la aceeasi $ pentru diesel varianta mild-hibrid. Pixda masii acu, daca pica bateria din portbagaj merg cu aia primara, singura emoție o am legata de transferul de putere termic-electric. Asta mic zice ca nu e nici un service adițional de facut (curele, lichide etc) io prin review uri aud de curea intre termic si electric. A dat pe mail, stau linistit in caz de buba Si mai e o chestie, astea mild hibrid pare ca mai au un chinez mic sub pedale care se baga si el cand accelerezi sau franezi ca animalu. Sper sa fie o chestie de obișnuința
  10. foarte interesant si logic, nu deviati deloc, chiar va multumesc pentru informatii! feedback uri din astea cautam, gen feedback utilizatori, Euro 7 si imaginea de ansamblu industrie/producător pentru ca full fara pele stie tot romanu'
  11. @Leon vezi ca asta.cu siguranta mai mare la suv e o mare vrajeala. un suv este cel putin daca nu mai putin sigur fața de o berlina. majoritatea cedeaza la unghiul montantului cu plafonul. uita-te la test ncap Kadjar sa vezi cum se sectioneaza zona despre care vorbesc. Nu mai zic de centru de greutate ridicat si comportament net inferior in curbe. Nu vorbim de avioane x6 si altele, zic de astea de săraci, sportage, kadjar etc
  12. @therocketscientist1 un excelent punct de vedere cu euro 7 pentru care iti multumesc dar te si injur Conform wiki cica anul asta anunta euro 7 si oficial se introduce in 2025. pana atunci fac dauna totala de 3 ori masina si poate ne spune si @Speedy.K despre Kuga nu prea inteleg cu maturizarea pietei, poti fi mai explicit? mersi @leon spor!!!
  13. ohoooooo sincer nici n-am fost curios sa ma uit
  14. @Cavaleruvreau masina nouă
  15. ti-am urmărit cu mare plăcere topic ul despre Duster, este masina corectă pentru ce faci. Imi doresc un Duster prima generatie pentru scandal dar ma rezum la enduro singur si iesiri mega soft cu SUV cu familia. - pozitia inalta la volan -> masura de siguranta, citesti altfel traficul - singurele dati cand am ramas înțepenit in zapada a fost cand am fost idiot - nu stau la munte - vreau garda mai maricica sa nu mai lovesc pe dedesubt si sa vin cu 80 de la Cta (idiot) sau poate nu mai sparg bara la sedan cand iau o pisica noaptea la 120 (acum cateva zile mi s a intamplat) - 4x4 la orice masina din categoria asta e masura de sisiguranta nicidecum de facut off road. ptr offroad trebuie jucarii adevarate, astea sunt pistoale cu apa - da, 4x4 ajuta la accelerari si in curbe dar imi asum treaba asta, nu le poti avea pe toate - tine si de buget - nu te mai cocosezi cand bagi copilul in masina - masinile inalte sunt f practice - spatiu claaaaaaaaar
×
×
  • Create New...