Sari la conținut

throttle

Super Membru
  • Număr conținut

    571
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    wr 250

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2 x dr 650

Vizitatori Recenți Profil

1.548 citiri profil

throttle's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Bigfoot: Mersi de info. Te-ai intors din Anglia? Poate dai un tel cand iesi la enduro pe langa Campina si ma "culegi" de pe drum, am trecut la un WR250 de la DR (Zidaru sunt ) Mephisto: suntem pe aceeasi lungime Incerc sa ma conving ca e mai ok o armura dpdv protecție dar imi face cu ochiul lejeritatea unei platose. Va trebui sa probez o platosa ca sa fiu mai aproape de realitate. Mersi
  2. Xael, corect, drum privat, nu stiu detalii, nu stiu daca acel cablu era pus intenționat sau lasat din neglijenta. Am vrut doar sa atrag atentia asupra unui posibil pericol la care nu m-as fi gandit niciodată.... Parca a mai fost un incident similar prin Baneasa/Ikea acum ceva ani.
  3. Stiu ca nu e accident cu moto dar e bine de stiut pentru enduristi si nu numai ce poti gasi pe unele drumuri din frumoasa patrie. https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/foto-barbat-decapitat-de-un-cablu-in-timp-ce-circula-cu-un-atv-imagini-de-la-locul-teribilului-accident-1020552
  4. Multumesc Mickey pentru info. Aștept in continuare păreri de la enduristi ce au folosit si armura si platosa. Mersi
  5. Mircea, cotierele sunt obligatorii pentru mine, am o fractura de cot de la bicla si oricum nu ma simt in largul meu cand nu sunt echipat full. In continuare astept feedback de la oameni ce au folosit si armura si platosa.
  6. Salut! Va rog sa impartasiti experiențele voastre in materie de protectie corp: armura cu protectii vs. platosa + cotiere. Am avut dual-sport si foloseam o armura no-name iar de curând am trecut la enduro si ma incing mai tare in armura si ma gândesc sa trec la platosa + cotiere. Platosa iti oferă același nivel de protecție ca si armura? Cotierele prinse separat nu se desprind? Platosele nu cumva sunt proiectate pentru motocros si nu pentru enduro? Ar mai fi varianta sa iau o armura de calitate gen Koerta poate e mai comodă si mai bine ventilata fata de chinezaria mea. Multumesc. Poteci virgine sa avem
  7. Ianachim, am fost in Kefalonia, fiica-mea e conceputa acolo, am crezut ca o sa revad locurile alea superbe in video-ul tau... dar nu am recunoscut mai nimic...vreau doar sa iti multumesc pentru montajul superb... Iti multumesc! perspectiva oferita de drona este dementiala, asemenea unei pasari libere -> libertate -> motocicleta
  8. Salut, revin asupra subiectului dupa o toamna de facut naveta in oras cu bicicleta nemotorizata: concluzia? BICLA ELECTRICA rullz! Imi voi lua un kit din acesta iarna asta. De ce? -costuri de exploatare spre 0 -timpi de deplasare comparabili cu scutere/moto pentru ca o poti lua prin parcuri, pe trotuare si cel mai important nu stai la semafoare! In cazul traseului meu zilnic de 8km/un sens o pot taia prin parc. Sigur, nu iesi la ture in afara orasului etc dar strict pentru naveta in oras consider ca bicla eletrica bate scuterul. Eu o scot/o voi scoate si la ture de o zi pe munte, alt atuu personal important. - risc mai scazut de accidente pentru ca mergi mai putin pe strazi. In cazul meu pot face aprox 80% naveta catre munca exclusiv trotuar + parc. Multumesc tuturor pentru raspunsurile de pana acum!
  9. mersi mersi de info! merg pe Italia pentru ca am pe cineva acolo, oricum tot ce e la mana a doua implica un mare grad de noroc.... 150cc e mic pentru ce vreau, consider ca 300cc imi va satisface nevoile: naveta oras + iesiri de o zi gen Transfagarasan all nu am o problema cu asiaticele, am mers pe Sym si mi-a placut. problema e ca majoritatea sunt cu roti mici, eu caut cu roti mari de 16" am descoperit acum Kymco People 300 - ceva posesori pe aici? pareri? merita bagat in seama?
  10. Nu pot sa spun daca imi place sau nu pentru ca nu am mers dar iese din discutie pentru ca are roti mici si e maxi-scooter. Eu vreau doar cu roti mari, de 16" si 250 - 300cc. mersi de info frumoase amandoua dar nu e ceea ce caut. mersi si bafta la vanzare Aha, foarte bune informatii. acum incep avalansa de intrebari 1- ce drumuri lungi ai bagat cu el? 2- la ce viteza il simti relaxat la drum lung? 3- consum oras? consum afara? 4- zi-mi ce nu-ti place la el 4- vad ca esti din Bucuresti, ai fi dispus sa ne vedem pentru 5-10 min.? e suficient doar daca ma urc pe el, fara sa dau o tura, m-ar ajuta mult. mersi nu, da-mi niste link-uri te rog daca stii. merg pe Italia deoarece am pe cineva acolo + oferta mare la scutere mersi
  11. mersi de info Fox! ma uit dupa ele, am mers cu 125 si 150 o zi doua asa in concediu sunt convins ca dupa putin timp as vrea un pic mai mult zvac pentru ca na...mi-a placut sa mananc si la 95 de kg nu prea e fun pe un 125-150... nu zic nu dar inclin spre 300cc. uneori acceleratia e mai sfanta decat frana!
  12. bun pontul, credeam ca olx e pentru tigai, telefoane, ace, brice si carice m-am inselat oferta e slaba si pe site-urile astea... mersi!
  13. Salut! Dintotdeauna mi-au placut scuterele si ori de cate ori m-am dat cu unul am ramas cu un zambet tamp pe fata Vara asta am vandut capra iar la iarna intentionez sa iau un scuter. Ce caut? - roti mari de 16" - naveta luni-vineri la munca din februarie-martie pana in noiembrie-decembrie - iesiri de o zi in weekend de genul Transfagarasan, Veliko, Vama Veche, Piatra Arsa, Brasov, Siriu etc. - buget 2.500 eur / o sa il iau din Italia, am pe cineva acolo care ma poate ajuta cu achizitia si transportul in tara + ca la noi oferta de scutere e foarte limitata spre zero....sunt campion la frecat bikeshop-ul.... Ce vreau? - Honda SH 300 Cum ma puteti ajuta? - pareri de la posesori despre pozitie, acceleratie, manevrabilitate, consum, fun etc - o proba pe loc sau in viteza de la un posesor - contracost, contrabere, contra-ce-vrea-el - n-am gasit niciunul la vanzare la noi ca sa ma duc macar sa vad cum ma impac cu pozitia - am 1.85 si 95 kg, sunt f curios cum "incap" pe el - ma uit foarte atent dupa Piaggio Beverly 300 si Yamaha x-city 250 Piaggio imi place foarte mult cum arata iar Yamaha imi inspira incredere si de asemenea imi place cum arata. Honda SH-ul e faimos pentru fiabilitate si sa fiu sincer asta caut cel mai mult...adica vreau un scuter fara bataie de cap, fara fitze, fara bling-bling...putinul timp liber pe care il am vreau sa-l folosesc la maximum calarind, nu surubarind - ca idee, considerand ca scuterul a fost folosit corect, care e nr. de km pentru scuterele mentioante mai sus de unde incepi sa te gandesti la o revizie capitala la motor? 50 - 60 - 80.000 km? Va invit sa-mi demontati sau confirmati preconceptiile prin experientele voastre! Va multumesc!
  14. Tu vrei sa faci din c.acat bici. Nu mai visa la rally raid si prostii cand o sa mergi 100-250km/zi pe drumuri forestiere, fie ele de munte sau campie. N-ai nevoie de carene si rezervoare suplimentare in Romania, poate doar daca o luai spre est si nici acolo, e un nice-to-have nu un must-have. Orice monocilindru japonez-austriac de 5xx-6xx face fata cu brio la ce vrei tu, bineinteles fara carena rally si road-book. p.s. 1 acum mai citeste o data si gandeste-te ca iti scrie un tembel care visa la fel ca tine dar si-a dat seama intre timp ca mai bine bagi benzina si o intinzi la drum cu "troaca" pe care o ai decat sa bagi bani in alta troaca care sa dea bine in poze si sa faca fix acelasi lucru p.s. 2 640 adventure
×
×
  • Creează nouă...