Sari la conținut

biohazardousguy

Super Membru
  • Număr conținut

    559
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre biohazardousguy

  • Rang
    Avansat

Metode de contact

  • Website URL
    https://mail.uaic.ro/~marius.mihasan/hobby/hobby.html
  • Yahoo
    mariusmihasan1981

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda XL700VA Transalp
  • Numar Moto
    IS-90-CHS
  • Club
    ESD Iasi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki DL650 V-Strom, BMW F650ST

Vizitatori Recenți Profil

672 citiri profil
  1. biohazardousguy

    FUN

    Câteva adevăruri de pe Youtube https://www.youtube.com/watch?v=1beL18_qz-8
  2. biohazardousguy

    Suzuki V-Strom DL650 - scuter, tractor si limuzina

    Eu am avut acum ceva timp un V-Strom din 2009 (parcă) si era cu 2 bujii pe cilindru (asta e sigur). Stiu pe cineva care avea unul cu o singura bujie si care se plangea ca o data (in viata) a mers V-Stromul lui intrerupt la cilindrul fata deoarece a adunat apă și noroi în gaura de la bujie. Asta e motivul pentru care mi-a sărit în ochi detaliul cum că toate V-Strom-urile sunt la fel. Aici sunt detalii legate de modificări și anul de implementare: https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_650. Mai multe nu știu, am trădat între timp și m-am mutal la Transalp-isti.
  3. Am salivat la toate concursurile organizate de X-ENDURO in Iași, la unele chiar am stat cu caietul să cronometrez/bifez cine e depunctat. Iarna asta m-am hotarat să evoluez si eu in teren, asa ca astept cu sufletul la gura primavara. Filmulete astea prin locuri pe care le recunosc imi cresc nerabdarea.
  4. biohazardousguy

    Suzuki V-Strom DL650 - scuter, tractor si limuzina

    Nu vreau sa fiu carcotas, dar chiar sunt: vezi cu nu sunt chiar atat de neschimbate V-Strom-urile astea. Au aparut la un moment dat 2 bujii per cilindru, s-a mărit bascula spate și s-a mărit puterea alternatorului. Nu că ar conta pentru majoritatea aceste detalii, sau ca ar modifica cu ceva legendarele calități ale V-Stromului. Doar așa, for the records.
  5. biohazardousguy

    Deci, doo mobre intretinute de vanzare

    Iar altii de motocicetele altora. F.ut.u-i......Si da, nu tii la / nu intelegi ironia si gluma.
  6. biohazardousguy

    Deci, doo mobre intretinute de vanzare

    Zic tot asa ca fapt divers - vezi sa nu raceasca la bujie daca sta pe hol. Bag-o in bucatarie si da drumul la centrala, altfel face un reumatic la ceva rulment, fereasca sfantu .
  7. Hopa, arata bine! Mai multe detalii? Cum se prind pe mobra? Vad ceva prinderi de metal. Se pot detasa de pe motoreta cu capacul incuiat? Pentru ce modele faceti suporti? Capacul e detasabil complet? Care e pretul pentru un set?
  8. biohazardousguy

    Yamaha TENERE 700

    Tubliss nu e strict pentru off-road? Parca citisem ca producatorul nu recomanda folosirea pe sosea pe distante lungi din cauza caldurii ce se acumuleaza. Ori cel putin pentru mine despre asta e T700: ceva distante pe sosea, apoi ceva distanta fara asfalt prin munti, paduri, deserturi si din nou sosea. Nu cred ca cineva isi imagineaza ca va folosi T700 doar pe off-road. Am tot urmarit T700 in ideea ca ar fi un inlocuitor bun pentru putoarea mea de Transalp XL700. Rotile cu camera si pretul ma fac sa ma uit mai atent la DL650XT, chiar daca nu are un pedigree de off-roader atat de bun.
  9. biohazardousguy

    Iasi-Marrakech Âşi retur

    Din cate stiu eu e valabil permisul, parca am citit pe site-ul MAE inainte de a pleca. Cu siguranta eu am mers cu permisul de Romania.
  10. biohazardousguy

    Suzuki Dl650 Vstrom 2008

    Fii atent si la Yamaha la EICMA, ar trebuii sa aduca intr-un final Tenerele de 700. Eu sunt curios, dar nu merg
  11. biohazardousguy

    Iasi-Marrakech Âşi retur

    Nu, am filmat fie inainte, fie imediat dupa trecerea vamei. Imbarcarea pe vapor de exemplu nu e control vamal, indivizii doar controleaza si te dirijeaza. Controlul vamal s-a facut inainte. La coborare de pe vapor e invers, prima data te dirijeaza cum sa iesi si dupa e control vamal. Am oprit filmarea chiar la ghereta vamesilor.
  12. biohazardousguy

    Iasi-Marrakech Âşi retur

    Cand am trecut pp-zis prin vama si am avut treaba cu vamesii am dat camera jos ca masura de prevedere. Asta din cauza ca odata am fost cautat in mod expres de camere video la un punct de trecere al frontierei. A trebui sa le demonstrez la vamesi de exemplu ca firul de la intercom nu ducea la nici o camera. Au cautat in mod expres camere pe casca sau pe mobra. Era vama dintre Ucraina si Polonia, dar de atunci sunt precaut peste tot. Parbrizul e mai inalt, cumparat cu tot cu deflector. As zice ca Givi a fost, dar nu bag mana in foc.
  13. biohazardousguy

    Iasi-Marrakech Âşi retur

    E posibil, dar nu stiu chiar daca vreau . Serios acum, poate in week-end voi face un calcul. Oricum, avionul pasagerului a fost aprox. 300 euro iar ferry-ul 180 dus si in jur de 360 euro intors, din care 50 euro a fost masa (nu mi-am luat la timp bilet si am platit ponoasele). Cazare am luat intotdeauna in jur de 40-50 euro 2 persoane cu mic dejun. In Casablanca a fost mai scump, 95 euro parca pe noapte. » Post actualizat in 29 Sep 2018 13:32 Am facut si calculul de fonduri. De pe card, in perioada in care am fost plecat am facut plati totale de 9356 lei - benzina, taxe de drum, cazari, absolut tot. La asta se adauga biletul de avion al pasagerei si biletul de ferry la dus - 180 euro. Cel la intors e in suma de mai sus, am platit cu cardul in timpul calatoriei. » Post actualizat in 12 Oct 2018 09:29 Ca sa fiu trendy am facut si un documentar:
  14. biohazardousguy

    Iasi-Marrakech Âşi retur

    Multumesc. In general fac tot posibilul sa ma tin de cuvant .
×