Jump to content

TZU

Membru
  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

About TZU

  • Rank
    Suzuki Lover

Contact Methods

  • Website URL
    http://facebook.com/zamfir.theodor
  • Yahoo
    tzu_motto

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Campina
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 750
  • Numar Moto
    PH XX TZU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Bicicleta, Scuter 50, Mobra Hoinar, First Bike 125, Suzuki GSX600F,Suzuki GSX-R 750
  1. Probabil ma gândesc și eu... Dar unde se afla e mai mult întrebarea... Sa nu stau sa desfac acum toată mobra în căutarea lui
  2. Am un prieten care are un Gixx de 6oo. A avut o problema la busonul de ulei (ras filet) s-a desfăcut baia, rectificat și asamblat înapoi. Pus ulei, plecat și după câțiva km i-a apărut codul FI, am pus "testerul" (sarma sub codita) și a apărut codul c22. Atmospheric pressure sensor. Motorul din spusele lui, merge bine. Acum întrebarea e: unde se afla senzorul asta și ce e de facut în continuare?
  3. Daca vrei sa aibă un impact și mai MARE, după părerea mea ar fi bine sa faci măcar atât. Ideei am o grămadă... Alta masca de far ceva mai cu colturi ascuțite, și vopsita în culoarea motorului, în funcție de cum te ajuta masca o poți face chiar și în doua culori, dar predominant galben. În rest sa nu mai pui alte stickere negre ca o țigănești foarte ușor și e păcat, acum este foarte Light și asa trebuie sa rămână ca sa iti fure ochiul și sa iti încânte simțurile. Oricând ai nevoie de o idee sau o lamurire poți apela la PM și te ajut. Știu cum e sa ai prima "hartoaga". Eu am avut un Gsxf pe care l-am modificat, după ce l-am vândut ăla și-a bătut joc de ea. Cine vrea sa vadă diferențele o sa revin și cu poze » Post actualizat in 04 Jun 2016 21:27 Apropo. Mânerul de pe spate trebuia galben și nu ai făcut bine ca ai vopsit busonul. O sa iti sară vopseaua după câteva alimentari... Din păcate
  4. Nu vreau sa va stric distracția, dar am un singur led pentru semnalizare stanga dreapta
  5. Sa se indrepte vremea si daca nu reusesc, ca azi deja incepuse ploaia la mine si am lasat-o balta, dau o tura la Targoviste si o rezolvam
  6. am semnalele incorporate in stop, iar de cateva ori cand am mers la plimbare cu prietenii, unii mi-au spus ca nu vad ca flicare semnalizarea pentru ca este si pozitia aprinsa in acelasi timp si nu se prea observa si ca ar fi fost mai bine sa flicare mai rar... de aceea. ca pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, ma gandesc doar ca nu ma vede vre-un fraier cu conserva si ma pupa direct in c*r.
  7. Dedant acum ca am harta, încerc sa caut comoara... Mulțumesc » Post actualizat in 18 May 2016 12:03 La mine a început ploaia... Ca veneam la Târgoviște
  8. Va mulțumesc, exact ce bănuiam...am încercat acum sa pun pe instalație fără sa ma leg de "cutiuță" însă degeaba. Pur și simplu este degeaba. La releul de lângă panoul de sigurante nu ma bag, mai ales ca are mai multe funcții. Pentru niște semnale care flicare mai repede, nu se merita o pompa de benzina schimbata. Ma gândesc ca nu am pierdut banii de pomana. Poate îl vrea cineva la care se potrivește mai ușor fără alte modificări majore. Va mulțumesc încă o data. O sa merg la un magazin de electrice sa caut alta soluție ceva mai simpla și revin cu ce am rezolvat, poate ajuta și pe altcineva... » Post actualizat in 18 May 2016 11:38 Tng exact asa este ca în poza...
  9. An 2001 750. Ma gândeam nu cumva merge la și pe instalația de semnalizare separat?
  10. Nu este asemănător cu originalul, de aceea am "dificultăți"
  11. Salutare. De ceva timp mi-am schimbat semnalele OEM cu unele pe led, fata și spate incorporate. Am observat ca flicareau mai repede, ceva normal pt led. Însă am văzut pe net relee pt led cu tempo ajustabil. Am cumparat unul,însă nu știu de unde sa îl leg și nici locația celui original nu o cunosc. Dacă ma poate ajuta cineva cu o idee, sfat, etc. Releul are doar doua piciorușe și este exact ca cel de dacie... Ca forma. Mulțumesc
×
×
  • Create New...