Jump to content

Emperor

Super Membru
  • Posts

    574
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Antwerpen
  • Motocicleta
    gsx1300r
  • Numar Moto
    MBK

Recent Profile Visitors

1,997 profile views

Emperor's Achievements

  1. Iti recomand https://www.rottentomatoes.com/ pentru recenzii/topuri/recomandari
  2. Cam asa ceva, ieri au hotarat mintile luminate pt Belgia, incepand cu 2027 , noi, se vor vinde doar electrice (fara hybrid/plugin/etc). Din 2030 nu se mai inmatriculeaza seconduri termice . Restul proprietarilor pot circula fara probleme,fara un deadline.. teoretic.Probabil o sa ajunga taxele in orase mai mari decat valoarea unui diesel/benzinar(din 2025 doar euro6 diesel in orasele mari).Banuiesc ca mobrele sunt in aceeasi oala, n-au specificat nimic referitor la ele. A, desigur, si extra taxare pe km parcursi pe teritoriul belgian pt tot ce inseamna camion/tir etc
  3. Confirm si eu, mie imi scade consumul cu 98(100 nu prea exista pe aici) . In ro n am observat niciodata vreo diferenta.
  4. Pai nici nu au de ce sa mai investeasca , in maxim 10 ani o sa cam dispara din orase cam tot ce-i motor cu ardere termica si in afara, reduceri drastice de viteza - vezi Olanda , ce trist o se taraie toate amg-urile si m-urile cu 100 km/h in timpul zilei .In Bruxelles deja au anuntat ca interzic tot ce-i diesel/benzina din 2035 -inclusiv motoare/scutere-si cel mai probabil vor scurta perioada. De-acu o sa avem parte de facelift-uri ,display-uri mai mari si alte asemenea "inovatii" . Eu sunt curios cand dau drumul la primul GSA electric , o sa fie jale printre corporatisti la cine ajunge primul dimineata la birou sa prinda loc la incarcat.
  5. Sena SRL2 in combinatie cu un Shoei gt air2 nu m au dezamagit pana acum, circul zilnic aprox 2-2h30 si bateria o reincarc saptamanal cu vorbit aproape in fiecare zi la telefon si/sau ascultat muzica . Volumul maxim este mai mult decat suficient , cu dopuri in urechi pot purta o conversatie telefonica pana in 130-140km/h.Probabil pe ceva motor touring sau cu un parbriz mai generos ar fi si mai bine . Pentru sport , am avut o revelatie cu https://us.aftershokz.com/products/air, fara stres ca imi transpira urechile sau cad din ele, sunt waterproof si bateria e ok, nu cred ca as mai trece la altceva.SIngura problema e ca pentru unii e o senzatie ciudata conducerea craniana audio, eu m-am obisnuit destul de repede dupa cateva ture de alergat, probabil depinde si la ce le folosesti.
  6. Yep, probabil pentru cei sub 180 e ok, la 185 e destul de chinuita pozitia, din cei 70-80 km de drivetest 80% am incercat sa gasesc o pozitie confortabila dar din pacate gen2 a fost probabil ultima pt cei mai inalti.Probabil cu sea inaltata,scarite coborate etc dar unde i farmecul...
  7. Batran pe RT? Sper ca glumesti, cel putin la cum arata / se misca modelul nou ... N are rost sa mai zic ca 90 % din parcul moto politie rutiera benelux e format din rt-uri si crede-ma la cum ii vad zilnic in trafic sunt incredibil de manevrabile (chiar si fara sirene:lumini) , nu mai zic de noul look sportiv . Incearca un RT 1250,2021 , minim 100-150km
  8. Cum sa bagi gunoiul sub pres, varianta eco . In Germania incepusera de prin 2016-2017, pest 300k m3 deseuri radioactive intr o mina dezafectata la doar 1-1,5km adancime.Ce infiltratii, panze freatice etc Finlanda e si ea pe val, oricun subiectul e tabu peste tot, greu gasesti informatii reale cu ce sa intampla efectiv cu majoritatea deseurilor, nici nu vreau sa stiu cate sunt pur si simplu deversate in oceane.Beneluxul renunta incetisor la nucleare iar Olanda vrea sa termine si cu distributia de gaz metan din 2025 . Viitor luminos, ce mai...
  9. :)) Eternele discutii despre busa ,blackbird sau zzr. Dupa 100k km si un pic pe o gen1 pot spune ca hayabusa e o mobra decenta pentru naveta si plimbari medii spre lungi (pentru cei cu iron-butt-uri ,eu am rezolvat problema cu o sea cu gel,putin inaltata) Peste 7k-8k rpm se schimba povestea , dar si cei care o folosesc pe-acolo sunt destul de putini (nu intram acu in dezbateri, s-au tot facut de-a lungul anilor pe forum ) . In rest sa ne tina articulatiile si coloana sa ne invartim reciproc castile la semafor
  10. N ar nici o legatura fierul de sub c_ur cu vazutul/salutatul/respectatul motociclistilor. Depinde doar de starea in care e omu' in momentul respectiv,cat de atent e la drum / agregat si desigur, ce are intre urechi.
  11. Ce-i Bobitza, esti cumva tirist de te-ai triggaruit asa la o gluma electrica?
  12. Din pacate e o problema la GT air2, la modelul anterior se inchidea etans intr un singur click, la 2 se pare ca sunt f multe plangeri . Si la mine nu se inchide etans, cel putin acu la temperaturi scazute/viteza se simte neplacut curentul de aer ce patrunde pe sub viziera.Din ce am mai citit se poate regla din suruburile laterale, eu o sa merg totusi inapoi la magazinul de unde am luat-o. Intr adevar, e inadmisibil pentru o asemena casca dar poate rezolvarea e destul de simpla, ceva reglaj fin sau alta viziera.
  13. Vesti bune pentru tiristii care si-au dorit sa devina mecanici pe locomotiva / vatmani cand erau mici.
  14. Well, cel putin in Belgia, tot ce-a fost tesla cumparata pana prin 2016-2017 a primit incarcare gratuita,lifetime, in statiile tesla.
×
×
  • Create New...